sopiiko

skopu m ja oinas n

mitä mieltä olette sopiiko skopu m ja oinas n toisilleen ja miten

8

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkutyttö

      haastetta olisi molemmin puolin, ja varmasti intohimoista...mutta alkuhuuman jälkeen voi olla että homma hiipuu.
      mitkä olisi suurimmat erot??...hmm, ehkä elämänkatsomus, oinas kuitenkin aika syvällinen ja pohtija tyyppi, skopu hyvin maanläheinen ja realisti...
      mutta en tiedä tasapainottavatko vai erottaako...

      en tiedä yhtään paria skopu-oinas ...

      • pohtijatyyppi????!

        ei vois vähempää vikaan mennä.eihän oinas ehdi pohtimaan kun koko aika koheltaa johkin suuntaan tai miettii pinnallisia materialistisia asioita, mistä sais rahaa ja paljon heti mulle kaikki tänne-tyyliin, minä minä minä. siinä ei henkisiä asioita mietiskellä! HAHHHHAAA,never oinas!


      • oikkutyttö
        pohtijatyyppi????! kirjoitti:

        ei vois vähempää vikaan mennä.eihän oinas ehdi pohtimaan kun koko aika koheltaa johkin suuntaan tai miettii pinnallisia materialistisia asioita, mistä sais rahaa ja paljon heti mulle kaikki tänne-tyyliin, minä minä minä. siinä ei henkisiä asioita mietiskellä! HAHHHHAAA,never oinas!

        oinastasi pätkääkään !!


      • oinas vm-1970

        itse olen juuri myös tuollainen pohtija ja syvällinen...vaikka joku tuossa mainitsi että oinaat on koheltajia jne..ehkä nuoret/teinit voi oinaana ollakkin sellaisia mutta kun ikää tulee niin tuo syvällisyys korostuu. En muuten oinaana ajattele materialisesti, olen hyvin iloinen siitä että saan tehdä työtä vain työn takia, raha tulee sivuseikkana.

        skorpionin kanssa en ole koskaan seurustellut mutta koska perheessä on sisaret skorppareita niin ainakin se että molemmat merkit on hyvin voimakastahtoisia ja oinas kyllä varmaankin tulisempi, valtataistelua tulisi varmaan oinas-skorppari suhteissa aikas paljon.


      • iäkäs oinas
        pohtijatyyppi????! kirjoitti:

        ei vois vähempää vikaan mennä.eihän oinas ehdi pohtimaan kun koko aika koheltaa johkin suuntaan tai miettii pinnallisia materialistisia asioita, mistä sais rahaa ja paljon heti mulle kaikki tänne-tyyliin, minä minä minä. siinä ei henkisiä asioita mietiskellä! HAHHHHAAA,never oinas!

        en ole koskaan perustanut rahasta, vaikka tarkka niistä vähistäni olenkin ollut. Köyhänä synnyin ja köyhänä kuolen mutta EVVK! Kunhan on leipää, juustoa ja katto pään päällä.


    • ...mutta ei

      ...sit toimi. Mulla on ollut useitakin skorpparimiehiä. Jotenkin vaan tuntuu, että puhun aivan eri kieltä heidän kanssaan, eli emme siis pohjimmiltaan ymmärrä toisiamme. Ja seksuaalisesti oinas on liian hyökkäävä skopumiehelle. Vie tältä munat niin sanotusti.

      • oinaslady

        mutta alettiin muuttua pikkuhiljaa muumioiksi.Jotain puuttui, tiimihenkeä ei kehittynyt, vaikka riidelläkään ei tarvinnut juurikaan.


      • oinaslady

        ei menny munat, jäi niistä vielä seuraavallekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe