ville v homo

kaappihomo

26

13385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonnaHIM

      vitun TyhmääääD;D;D;:D;D:D;

      • Kuusisto

        Tiedän kyllä Villestä yhden jos toisenkin jutun. Olen ollut hänen "salarakas" ja poikaystävä muutaman vuoden. Emme ole sitoutuneet toisiimme ja muitakin poikaystäviä villellä kyllä on. Ihan hyvä sängyssä on vaikka ei sillä aina seiso mutta hyvä kroppa kyllä vaatteiden alta löytyy.

        Niin että eiköhän nyt vaan panna piste tälle asialla: Ville on homoseksuaali.


      • suoli24:ssä
        Kuusisto kirjoitti:

        Tiedän kyllä Villestä yhden jos toisenkin jutun. Olen ollut hänen "salarakas" ja poikaystävä muutaman vuoden. Emme ole sitoutuneet toisiimme ja muitakin poikaystäviä villellä kyllä on. Ihan hyvä sängyssä on vaikka ei sillä aina seiso mutta hyvä kroppa kyllä vaatteiden alta löytyy.

        Niin että eiköhän nyt vaan panna piste tälle asialla: Ville on homoseksuaali.

        tulee aina "totuus" julki;D


      • homoksi
        Kuusisto kirjoitti:

        Tiedän kyllä Villestä yhden jos toisenkin jutun. Olen ollut hänen "salarakas" ja poikaystävä muutaman vuoden. Emme ole sitoutuneet toisiimme ja muitakin poikaystäviä villellä kyllä on. Ihan hyvä sängyssä on vaikka ei sillä aina seiso mutta hyvä kroppa kyllä vaatteiden alta löytyy.

        Niin että eiköhän nyt vaan panna piste tälle asialla: Ville on homoseksuaali.

        vaikka onkin toisaalta naisellinen rooli. Tekee töitä kuin härkä, ei ne oo kovin yksinkertaisia kipaleita hioa. Se on kumma, että kovimmat starat saa vaan tallustaa ilman sitä oikeaa. Elämä on p******tä. Me ollaan täällä jonkun henkimaailman koulittavia olentoja. Näin se aina menee. Mä en oo koskaan oottanut mitään vaan luottanut ja nyt kaikki on selvää.


      • Anonyymi
        Kuusisto kirjoitti:

        Tiedän kyllä Villestä yhden jos toisenkin jutun. Olen ollut hänen "salarakas" ja poikaystävä muutaman vuoden. Emme ole sitoutuneet toisiimme ja muitakin poikaystäviä villellä kyllä on. Ihan hyvä sängyssä on vaikka ei sillä aina seiso mutta hyvä kroppa kyllä vaatteiden alta löytyy.

        Niin että eiköhän nyt vaan panna piste tälle asialla: Ville on homoseksuaali.

        mieki


    • Walo

      uskotte ;)

    • Lovable

      Tuon jutun perusteella ei ainakaan kannata mitään johtopäätöksiä vetää. Huomaa sana "platoninen" tuossa sanan "homoliitot" edessä.

    • valoholisti

      Ville elää vaan ny selibaatissa.oikeesti se on ihan hetero, vaikka tytöltä jossai kuvissa näyttää...siks se on just niin IHANA^^

      • Blckhawks

        Niin eikös sitä oo liikkunut huhuja et Villellä ja Antti Tuiskullakin ois ollut sutinaa...


      • umpihetsku
        Blckhawks kirjoitti:

        Niin eikös sitä oo liikkunut huhuja et Villellä ja Antti Tuiskullakin ois ollut sutinaa...

        kuullutkaan, mutta kylläkin bamista ja villestä, sekä villestä ja laurista ;D


      • -o-o-o-
        Blckhawks kirjoitti:

        Niin eikös sitä oo liikkunut huhuja et Villellä ja Antti Tuiskullakin ois ollut sutinaa...

        Oliko tämä huhu lähtöisin siitä, kun jotkut tulkitsivat, että Linnanjuhlien haastattelussa Valo ja Tuisku olisivat flirttailleet toisilleen? Liekkö asiasta edes mitään muuta näyttöä? :D


    • umpihetkus

      tehnyt, eiköhän se sitä ole ollut ihan alusta alkaen, jos nimittäin on. voihan se olla myös bi-seksuaali.

      yllättävän monet taiteellisesti suuntautuneet ihmiset muuten ovat homoja tai bissejä. tosin moni bisse, kuten freddie mercury ja r.e.m:in michael stipe ovat myöhemmin tunnustautuneet umpihomoiksi.

      naisartisteilla bisexuaalisuus on jopa miehiä yleisempää, tosin se saattaa olla joku trendijuttukin nykyään. vähän kapinaa ja rokkenrollia. jokatoinen ameriikan ja brittistarakin on ilmoittanut olevansa biseksuaali, ainakin naispuolisista. en oikein itse usko tuohon..

      • Eliiza92

        Taiteilijat on vähän omanlaisia.. Mutta laulaa kyllä poika osaa.. Ville eläköön omaa elämäänsä =)


      • ex-fanityttö
        Eliiza92 kirjoitti:

        Taiteilijat on vähän omanlaisia.. Mutta laulaa kyllä poika osaa.. Ville eläköön omaa elämäänsä =)

        tuosta "laulamisesta". aika moista volinaa ja nuotin vierestä hoilaamista eikä äänikään ole mitenkään erikoinen.

        himin ja villen menestys perustuu puhtaasti ulkomusiikillisiin seikkoihin. villehän on monina vuosina voittanut kaikenmaailman sexyin/komein/haluttavin/ihquinjamitäniitänytonkaanskaboja. jos ville olis ruma läski, kukaan ei jaksais kuunnella himin vonkunaa ja löövmetallia.

        mielestäni him on vain lievästi lauri tähkää siedettävämpi, eli jos olen kaukana kaukosäätimestä en vaihda kanavaa jos himiä kuuluu, mutta jos tähkä on toosassa heitän vaikka kengällä tai muulla käsillä olevaan lentävällä esineellä.


      • Chicoo
        ex-fanityttö kirjoitti:

        tuosta "laulamisesta". aika moista volinaa ja nuotin vierestä hoilaamista eikä äänikään ole mitenkään erikoinen.

        himin ja villen menestys perustuu puhtaasti ulkomusiikillisiin seikkoihin. villehän on monina vuosina voittanut kaikenmaailman sexyin/komein/haluttavin/ihquinjamitäniitänytonkaanskaboja. jos ville olis ruma läski, kukaan ei jaksais kuunnella himin vonkunaa ja löövmetallia.

        mielestäni him on vain lievästi lauri tähkää siedettävämpi, eli jos olen kaukana kaukosäätimestä en vaihda kanavaa jos himiä kuuluu, mutta jos tähkä on toosassa heitän vaikka kengällä tai muulla käsillä olevaan lentävällä esineellä.

        Ville on saanut faneja kyllä enemmän ulkonäön kuin laulutaidon ansiosta..
        Ja ulkonäöllisesti kieltämättä on enemmän naisellisempi kuin muut rokki-laulajat.


      • Mnaaria
        Chicoo kirjoitti:

        Ville on saanut faneja kyllä enemmän ulkonäön kuin laulutaidon ansiosta..
        Ja ulkonäöllisesti kieltämättä on enemmän naisellisempi kuin muut rokki-laulajat.

        Heh... Vieläkö tästä aiheesta arvuutellaan LOL =D


      • Zebra_
        Mnaaria kirjoitti:

        Heh... Vieläkö tästä aiheesta arvuutellaan LOL =D

        Mitä sitä enään arvuutellaan... Ville on jo sanonut että, elää omaa elämäänsä, ei häntä häiritse niin paljoa jos, joku ajattelee, että hän on homo.... kaikilla omat mielipiteensä, joten mitä siitä, vaikka Ville olisikin gay... tosin ei ole. Bi ehkä voisikin olla, mutta homo....


      • ehken tykkäis muuten
        ex-fanityttö kirjoitti:

        tuosta "laulamisesta". aika moista volinaa ja nuotin vierestä hoilaamista eikä äänikään ole mitenkään erikoinen.

        himin ja villen menestys perustuu puhtaasti ulkomusiikillisiin seikkoihin. villehän on monina vuosina voittanut kaikenmaailman sexyin/komein/haluttavin/ihquinjamitäniitänytonkaanskaboja. jos ville olis ruma läski, kukaan ei jaksais kuunnella himin vonkunaa ja löövmetallia.

        mielestäni him on vain lievästi lauri tähkää siedettävämpi, eli jos olen kaukana kaukosäätimestä en vaihda kanavaa jos himiä kuuluu, mutta jos tähkä on toosassa heitän vaikka kengällä tai muulla käsillä olevaan lentävällä esineellä.

        Komea on kyllä joo.


    • villen lopsuttelija

      HOMO SE ON , OLEN ITSEKKIN VANHA HOMO JA KYLLÄ HOMO HOMON TUNNISTAA

    • Eppukitula

      Wille on weli,wuli,wali,homo,ruma,eppu,fägis,limanen,omalaatunen,paska,vasikka,huora,mutsinsa,nussia,basso,läski,willen,mutsi,PERKELE !

    • GayVille---
    • harri haller

      himin musiikki on huonoa. jos ville on homo tai bi, niin se ei vaikuta millään tavalla musiikillisiin ansioihin. laulajana ville on melko kehno.

    • villemäkinen123

      väitäkkö että oon homo tuu tappelee kielotie 14 b

    • villehhhhhhhhhhhhhh

      Mun mielestä ville h on homo

    • kdidikdk

      Ville Valo on kyllä typerä jannu. Polttaa keuhkonsa pilalle ja ottaa rumia tatuointeja ihon täyteen. Säälittävä runkkari jonka ulkonäkökin on jo näivettynyt. Musiikissakin esiintyy outoja pierusoundeja. Hyvä että edes h*oraa itseään naisille paljastelulla, siitä saa rahaa.

    • Anonyymi

      Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

      Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

      Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

      Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.

      Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".

      Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe