Mulla on tommone ruosteinen vm-87 nissan sunny. Käytin kuitenki katsastuksessa viime viikolla. Takana joustintuki kotelossa oli ruoste vaurioita. Mut missä vitussa sellane sijaitsee? Purettiin eilen melkeen koko perä, mut ei paikannettu vikaa. Voisko joku kertoa? KIITOS.
Nissani ruosteessa
4
1865
Vastaukset
- eli pyörän-
kotelon puolelta ku kokeilet kädellä niin pitäs tuntua. Siis rengas pois ja käsi ylös kohti iskarin yläpäätä, siellä tuntuu sitten reikä. Eikä välttämättä näy kovin hyvin mutta tunnustelemalla löytyy.
- kulkea
katsastusmiehen perässä ja katsoa viat.ei se konttorin kahvi niin hyvää ole että sitä pystyisi koko rahan edestä juomaan,eikä ne tytöt siellä tiskin takana niin kauniita että jaksaisi niille vitsiä heittää koko katsastustoimituksen ajan.
- .ap....
kulkea kirjoitti:
katsastusmiehen perässä ja katsoa viat.ei se konttorin kahvi niin hyvää ole että sitä pystyisi koko rahan edestä juomaan,eikä ne tytöt siellä tiskin takana niin kauniita että jaksaisi niille vitsiä heittää koko katsastustoimituksen ajan.
martinlaakson katsastusasemalla eivät päästä edes katsomaan sitä itse katsastusta. joko odotat ulkona, tai istut konttorissa, mutta halliin et sisälle pääse. Eivät neuvottele asiasta edes. Käytin kerran ja toiste en mene, mulla on mielestäni oikeus olla paikalla
- Nissanisti
Itselläni on joskus ollut tuollainen N13-koppanen Sunny, josta tuli viimeisessä katsastuksessa hylky saman ongelman vuoksi. Ruoste puski läpi takaluukun sisäpuolen saumoista. Peltiä hitsattiin lisää ja leima tuli. Meni muuten kiertoon Sunny ennen seuraavaa leimaa, joten en osaa sanoa kuinka pitkään tuollaisen korjauksen jälkeen pelittää. Korjaus maksoi muistaakseni 600€, joten Kuusakoski lienee tuollaiselle -87 Sunnylle oikea loppusijoituspaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938