Se tuli
syvältä
voimattomuus
avuttomuus
kaikki ulos.
Huusin tuskani
jopa kiroilin
ei kuulu
tapoihini..
annoin mennä.
Nyt hiljaisena
minä edelleen
osaa muuta
kuin rukoilen.
Kiukun räjähdys
10
343
Vastaukset
- runo64-1
..toivottomuus saa vallan
ja purkaantuu,
se on oikein ja äkkiä kumminkin
muistit ettei mekastus auta
vaan rukoilu
ja tuen ajatuksin sinua,onija.
voimia hyvä onija
ja hoida myös itseäsi.- onija
Sanasi
tukesi..
olen niin ylpeä..
Olet Ystäväni!
Siitä.
Kiitän ajatuksistasi
runosein..
- lindalinda1
joskus on hyvä purkaa tuska ulos,
kiroillakkin jos siltä tuntuu.
Rukoile, minäkin olen ihan lähelläsi vaikka kau-
kana kuitenkin - tukenasi niin kuin vain täältä
voin.
* halaus *- onija
En yleensä..
jonnekkin katoaa
kiitoksen sanat..
..nin kaukana
kuitenkin lähellä..
Nyt kuitenkin
haluan ja tunnen
tukesi..
Ystäväni..
sanoillasi pystyt
ihmeisiin!
Halin kautta kiitokseni
laitan!! Kiitos!
Sinä, suurten tunteiden tulkitsija!
Hieno runo, tuskaisista tunteista.
Iso kiitos.- padme_amidala
..se kiukkukin purkaa. Jos itsekseen huutelee ja kiljuu, ei siitä ole kenellekään haittaa (=jollei naapurit valita). Nokkosvihdalla vihtominen auttaa myös kummasti. Outoja sanoja vain sinun suustasi tuo räjähdys ja että vielä kiroilukin..aijai
Kiitos lukuhetkestä taas.- onija
Eikä tosiaankaan
kuulu sanavarastooni
mokomat sanat..
sitä nokkosvihtaa
taidan tarvita
pahemman kerran..
Hyvä kun huomautit
Kiitos padde..
- Minänoita
uloshuudettua
tuskaa runossasi,näin
pienesti saa aikaan
hienon runon! - kaaru
viime yönä
kaikki tuli ulos
miten paljon loukkasin
en tiedä
nolottaa
ei kuulu tapoihin
hiljaisena odotan
rukoilen
hyväksytkö minut vieläkin...- onija
Minua ole loukannut
olet ystäväni..
ainakin minä hyväksyn
Sinut sellaisena
kuin olet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit415309Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4094582Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483839KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1593128Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182098Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512012- 1251930
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469