Onko muilla kyseisenpyörän omistajilla tuttua ohjaustankojen lievätärinä etenkin tietyillä kierr.luvuilla????? SC24 ei kuuleman mukaan tärinöitä esiinny...
CBR 1000F -88 tärinät
5
1113
Vastaukset
- mutta kokeile
kun halvalla menee. vaihda kahvat ja painot.
- Seuraavat
Onko kyseessä sama cebari, josta aikaisempaa oli öljy kyssäri. Tää ainakin on eli mullä oli kans ihan "omat" tärinät mun -92.ssa. Ohjauslaakerin kireys kannattaa tarkistuttaa. Samoin takaharukan puslat ja laakeri. Vaihdatin ed. mainitut eikä ollu hirveen kalliit. Ei kylläkään tärinät kaikki poistuneet, mut väheni. Huollon tehny kaveri sanoi, että noilla kilsoilla pitäs vaihdattaa kaikki puslat edestä ja takaa (heijastuu keulaan väljyydet), niin iskareiden kuin muidenkin kiinnikkeiden. Myös ed. vastaajan kahvapainot voivat muuttaa tilannetta. Jot sellasii kokemuksii oli mulla.
- sormet puutuu
Venttiilien säätö, kaasareiden synkkays auttoi aivan kummasti,nyt cebari aivan siedettävä ajolleen vois olla kun puslat kattelis niin auttas vielä, että tämmöistä...
- sormet puutuu
Joopa joo ketjut ja rattaat on kuuleman mukaan vaihdettu keväällä! Taitaavat olla jotain halpoja paskoja kun voitelu ei auta kun muutaman kilometrin, sit alkaa jalkatappeihinkin tuntua matkavauhdissa voimakas tärinä etenkin veto päällä...täytyy vaihtaa ne kunnollisiin (ei halpis paskoihin) jos sitten pelittäs (halpoja ja nyviä ei taida olla samoissa paketeissa!!!.
- huuhaahaamu
Mulla ko. kone kanssa ja tärinät on samaa luokkaa kuin taiwan tytön hipelöinnin verrattuna seiskapuolikkaan susnan värinöihin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750