RRoD--->360 PASKANA!! APUA KIITOS!!!

RRoD92

Joo mulla meni boxi paskaksi pari päivää sitte
Syy: kolme punaista valoa kehässä..oikea yläkulma tyhjä..
Kuinka vois korjata tai kuka vois korjata ja kauanko korjauksessa menee....
Vastauksia kiitos!!!
[email protected]

58

10071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dophhidjg

      lähetä poksi huoltoon jos takuuta jäljellä

      • RRoD92

        Ei oo takuuta ja mihin lähetän??


      • srgsg
        RRoD92 kirjoitti:

        Ei oo takuuta ja mihin lähetän??

        jos ei oo takuuta jäljellä kannattaa varmaan ostaa uusi koska se korjaaminen maksaa todennäköisesti enemmän kuin uusi konsoli


      • ei ole takuuta
        RRoD92 kirjoitti:

        Ei oo takuuta ja mihin lähetän??

        jäljellä niin osta uusi. Kuten edellisen viestin lähettäjä sanoi niin kannattaa ostaa uusi kuin korjauttaa vanha.Etkö osaa ite ottaa mistää selvää??Säälittävää


      • hahaha!
        RRoD92 kirjoitti:

        Ei oo takuuta ja mihin lähetän??

        jokaisessa xbox360:ssa on kolmen vuoden takuu RROD:n varalle


      • BF:BC
        hahaha! kirjoitti:

        jokaisessa xbox360:ssa on kolmen vuoden takuu RROD:n varalle

        että se niistä maksuista.. 3 vuoden RRoD takuu on joka poksissa, minkä microsoft on määrännyt


      • xDDD
        hahaha! kirjoitti:

        jokaisessa xbox360:ssa on kolmen vuoden takuu RROD:n varalle

        ennen oli kyllä 2 vuoden takuu... muistaakseni


      • fassddfa
        hahaha! kirjoitti:

        jokaisessa xbox360:ssa on kolmen vuoden takuu RROD:n varalle

        Eli kuinkahan vanha tää OP:n boksi on sitte?...


      • Anonyymi
        fassddfa kirjoitti:

        Eli kuinkahan vanha tää OP:n boksi on sitte?...

        5 vuotta.


    • ???

      miten te oikeasti voitte väittää tuon poksin olevan parempi? 10 jutusta täällä 5 on kuinka paska se poksi on :D omistajat täällä sanoo kuinka se menee rikki ja rikkoo levyt itsestään ja sitten minuutti sen jälkee suutuspäissään mennään haukkumaan ps3 omistajat hahahahaah luuserit ostakaa vaikka joku wii niin saatte laatua

      • kun menin vaihtamaan

        rakkaan, vuoden vanhan nintendo wiin'i tuohon paskabox360:een. vaihdoin wiin siis käytettyyn, xbox360:een 10 euron välirahalla. entisen omistajan jäljiltä ollut kerran aikaseimmin korjauksessa rrod:in takia. JA kas kas kummaa, kaksi viikkoa xboxini hankinnasta, ilmestyy .r.r.o.d. oikeen alakulmaan. wii-tuttaa niin että! asiakaspalveluun soitin, sanoivat takuun menneen umpeen 2008 maaliskuussa. ei sanaakaan rrod-takuusta. HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!??!?!?!?!?!??!!??? opetus: älä hanki xbox360, hanki wii!


      • vittu ko evotatte
        kun menin vaihtamaan kirjoitti:

        rakkaan, vuoden vanhan nintendo wiin'i tuohon paskabox360:een. vaihdoin wiin siis käytettyyn, xbox360:een 10 euron välirahalla. entisen omistajan jäljiltä ollut kerran aikaseimmin korjauksessa rrod:in takia. JA kas kas kummaa, kaksi viikkoa xboxini hankinnasta, ilmestyy .r.r.o.d. oikeen alakulmaan. wii-tuttaa niin että! asiakaspalveluun soitin, sanoivat takuun menneen umpeen 2008 maaliskuussa. ei sanaakaan rrod-takuusta. HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!??!?!?!?!?!??!!??? opetus: älä hanki xbox360, hanki wii!

        yrittäkää pitää niistä konsoleistanne huolta, älkää laittako niitä lattialle tai muuhun kuumaan/pölyiseen paikkaan. Omat konsolit (ps3 ja 360) pyöriny erittäin hyvin ilmestymisestään asti(tosin 360 on semmone viriboksi et huh huh :DD).
        Kunhan pidätte ne jossai korkealla pöydällä ja lähellä ikkunaa niin tulee toimimaan jatkossa. Naurattaa kun ihmiset luulee, että tähän voin laatikkoni laittaa ja alkaa sit siinä pelaa, parin kk jälkee tuulettimen ääni muistuttaakin jo yleishälytystä ja RRoD iskee :DD eli prkl älkää raiskatko laatikoitanne ;)


      • R.R.O.D :D
        vittu ko evotatte kirjoitti:

        yrittäkää pitää niistä konsoleistanne huolta, älkää laittako niitä lattialle tai muuhun kuumaan/pölyiseen paikkaan. Omat konsolit (ps3 ja 360) pyöriny erittäin hyvin ilmestymisestään asti(tosin 360 on semmone viriboksi et huh huh :DD).
        Kunhan pidätte ne jossai korkealla pöydällä ja lähellä ikkunaa niin tulee toimimaan jatkossa. Naurattaa kun ihmiset luulee, että tähän voin laatikkoni laittaa ja alkaa sit siinä pelaa, parin kk jälkee tuulettimen ääni muistuttaakin jo yleishälytystä ja RRoD iskee :DD eli prkl älkää raiskatko laatikoitanne ;)

        Tuskinpa tuo rrodi vaikuttaa jos sen konsolin jätttää kuumaan/pölyiseen paikkaan tai lattialle. Toki se pitää kuukausin ehkä vuosien jälkeen kovempaa ääntä. Eikä niitä korkealla pidä pitää, vaan semmoisessa paikassa, jossa vain ilma kulkee.

        Vai tuleeko RRoD Huonoista olotiloista ^^ Valaiskaa.....


      • r.r.o.d.:sta kärsivä
        R.R.O.D :D kirjoitti:

        Tuskinpa tuo rrodi vaikuttaa jos sen konsolin jätttää kuumaan/pölyiseen paikkaan tai lattialle. Toki se pitää kuukausin ehkä vuosien jälkeen kovempaa ääntä. Eikä niitä korkealla pidä pitää, vaan semmoisessa paikassa, jossa vain ilma kulkee.

        Vai tuleeko RRoD Huonoista olotiloista ^^ Valaiskaa.....

        siis usein mite rrod tulee kun loota ylikuumenee nii se on iha hyvä pitää avoimella paikalla jossa ilma kulkee ja vaihtuu. itse ostin heti ekana kesänä core version jonka huomasin olevan aivan jätti perseestä. se piti käydä vaihtaa jo puole vuode sisää mut ei rrod:n takii. mut nyt omistamani pro on kyseisen vian kourissa. ja itse olen täs yrittäny korja jonkin aikaa x-clamp ja penny-fixillä. en oo vielä onnistunu mut katotaa nyt. ja kyl löytyy esim tosta linkistä.http://www.modpiiri.com/?sivu=asennuspalvelu .ja se maksaa about satase. eli jos ei oo takuuta, eikä oo rahkeita ite ruvetas räpeltää, eikä rahaa uutee ota yhteyttä tonne.


      • ...sillä ei kannata
        r.r.o.d.:sta kärsivä kirjoitti:

        siis usein mite rrod tulee kun loota ylikuumenee nii se on iha hyvä pitää avoimella paikalla jossa ilma kulkee ja vaihtuu. itse ostin heti ekana kesänä core version jonka huomasin olevan aivan jätti perseestä. se piti käydä vaihtaa jo puole vuode sisää mut ei rrod:n takii. mut nyt omistamani pro on kyseisen vian kourissa. ja itse olen täs yrittäny korja jonkin aikaa x-clamp ja penny-fixillä. en oo vielä onnistunu mut katotaa nyt. ja kyl löytyy esim tosta linkistä.http://www.modpiiri.com/?sivu=asennuspalvelu .ja se maksaa about satase. eli jos ei oo takuuta, eikä oo rahkeita ite ruvetas räpeltää, eikä rahaa uutee ota yhteyttä tonne.

        nää, wiille saa pari hyvää peliä, loput on jtn mario lautapelejä, ihan pas*oja jos suoraan sanotaan! minä olen pelannut vaikka kuinkaa monta, ja kaikkiin kyllästyy max 10h.. siis ette osta wii, vaan XBOX 360 prkl!


      • snemeiz
        ...sillä ei kannata kirjoitti:

        nää, wiille saa pari hyvää peliä, loput on jtn mario lautapelejä, ihan pas*oja jos suoraan sanotaan! minä olen pelannut vaikka kuinkaa monta, ja kaikkiin kyllästyy max 10h.. siis ette osta wii, vaan XBOX 360 prkl!

        Todellakin wii on hyvä se on helppo modata et tarvii mitään muuta ku sd kortin ja ei tarvii ees avata wiitä siitä saa dvd soittimen mediaplayerin Ftp clientin ja siihen saa kaikki hyvät pelit.


      • Shitsnooper
        vittu ko evotatte kirjoitti:

        yrittäkää pitää niistä konsoleistanne huolta, älkää laittako niitä lattialle tai muuhun kuumaan/pölyiseen paikkaan. Omat konsolit (ps3 ja 360) pyöriny erittäin hyvin ilmestymisestään asti(tosin 360 on semmone viriboksi et huh huh :DD).
        Kunhan pidätte ne jossai korkealla pöydällä ja lähellä ikkunaa niin tulee toimimaan jatkossa. Naurattaa kun ihmiset luulee, että tähän voin laatikkoni laittaa ja alkaa sit siinä pelaa, parin kk jälkee tuulettimen ääni muistuttaakin jo yleishälytystä ja RRoD iskee :DD eli prkl älkää raiskatko laatikoitanne ;)

        joo..... laittakaa boxinne jonnekki avoimeen ja ilmavaan paikaan kyllä kestää


      • mo
        R.R.O.D :D kirjoitti:

        Tuskinpa tuo rrodi vaikuttaa jos sen konsolin jätttää kuumaan/pölyiseen paikkaan tai lattialle. Toki se pitää kuukausin ehkä vuosien jälkeen kovempaa ääntä. Eikä niitä korkealla pidä pitää, vaan semmoisessa paikassa, jossa vain ilma kulkee.

        Vai tuleeko RRoD Huonoista olotiloista ^^ Valaiskaa.....

        RRoD johtuu heikosta viirtapiirien jäähdytyksestä jonka takia konsoli jumiutuu.


      • niinjaniin
        kun menin vaihtamaan kirjoitti:

        rakkaan, vuoden vanhan nintendo wiin'i tuohon paskabox360:een. vaihdoin wiin siis käytettyyn, xbox360:een 10 euron välirahalla. entisen omistajan jäljiltä ollut kerran aikaseimmin korjauksessa rrod:in takia. JA kas kas kummaa, kaksi viikkoa xboxini hankinnasta, ilmestyy .r.r.o.d. oikeen alakulmaan. wii-tuttaa niin että! asiakaspalveluun soitin, sanoivat takuun menneen umpeen 2008 maaliskuussa. ei sanaakaan rrod-takuusta. HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!??!?!?!?!?!??!!??? opetus: älä hanki xbox360, hanki wii!

        joo, haistakaa paskaa!!!! wii:ssä on joka pelis huonot grafiikat!!!!! jos ette halua aika helposti rikki menevää pelikonsolia, ostakaa ps3. Xbox 360 on myös hyvä, mutta kun jotkut saatanan äitinsä runkkaajat sanoo sitä paskaks, NE ON VAIN KATEELLISIA!!!!!


      • lOl mikä romaani
        snemeiz kirjoitti:

        Todellakin wii on hyvä se on helppo modata et tarvii mitään muuta ku sd kortin ja ei tarvii ees avata wiitä siitä saa dvd soittimen mediaplayerin Ftp clientin ja siihen saa kaikki hyvät pelit.

        Wiillä kyllä on sen tiedän. Ei pärjää vertailussa boxille tai ps3:selle. Wii on suunnattu ala-aste ikäisille pikku prinsessoille ja pokemon pojille. Nauran kun nään esim GTA:n tai muun OIKEASTI hyvän pelin Wiillä. Jos ostaa Wiin niin se on niinkuin rahaa heittäis roskiin. Nii ja kotoo löytyy sekä wii että boksi (wii siskolla) eli turha väittää että en tiedä asiasta. Onhan wiissä toki hyviikin puolii mutta pelit toistaa toisiaan ja niitä tosiaan jaksaa pelaa sen 10h max... Itekki aikoinaan suhtauduin samoin boxii kohtaan ku olin pleikan omistaja, mutta oon kyllä saanu huomata että mitään eroa blurayn ohella ei n-illä konsoleilla ole. Ainut missä xbox hävii on maksullinen live...
        HuhHuh tulipa romaani, piti nyt kirjottaa ku oon jokasella ketjulla seurannu tätä lapsellista läpinää ps3 on parempi eiku xbox tyyliin... Itellä ei oo koskaan ollu boxissa vikaa ja kaverini jolla on ps3 on lähettänyt sen huoltoon jo 3 kertaa, että siinä.

        NIILLE JOTKA VIELÄ JAKSAA JAUHAA TÄTÄ PASKAA TÄÄLLÄ MISSÄ SITÄ EI KUULU JAUHAA, HANKKIKAA ELÄMÄ JA KASVAKAA AIKUISIKSI....


      • You fucking retard!
        kun menin vaihtamaan kirjoitti:

        rakkaan, vuoden vanhan nintendo wiin'i tuohon paskabox360:een. vaihdoin wiin siis käytettyyn, xbox360:een 10 euron välirahalla. entisen omistajan jäljiltä ollut kerran aikaseimmin korjauksessa rrod:in takia. JA kas kas kummaa, kaksi viikkoa xboxini hankinnasta, ilmestyy .r.r.o.d. oikeen alakulmaan. wii-tuttaa niin että! asiakaspalveluun soitin, sanoivat takuun menneen umpeen 2008 maaliskuussa. ei sanaakaan rrod-takuusta. HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!??!?!?!?!?!??!!??? opetus: älä hanki xbox360, hanki wii!

        Oikeesti hei, mitä vittua?! Miks menit ostaan vanhan Xboxin?! Vanhoissa on se vitun RRoD vika, mut uusissa ei oo!


    • Snemeiz

      Elikkä sulla on boxissa ne punaset valot niin sää voit ehkä saada sen kuntoon kun laitat pyyhkeen sen ympärille ja mylly päälle. odotat vähän aikaa niin se saattaa lähteä toimimaan. syy: sun boxis on ylikuumneunut ja sieltä on lähtenyt yksi johto irti joten saatat saada sen toimimaan jos yrität lämmittää boxia (lappeellaan).
      ei mitään takeita

    • dsdasdasdasdasjghj

      Lähetä vaa sinne ja sano et on takuuta.

    • huoltoon

      Homma lähtee etenemään Microsftin tuotetuesta:https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=fi-fi
      Rekisteröi konsolisi tuolla nettisivuilla jos et ole jo niin tehnyt ja sitten teet huoltopyynnön. Homma toimii nettisivujen kautta tai yhtä hyvin puhelimitse.
      Koneen ikä sekä takuun tila näkyy sarjanumeron avulla tuolta palvelusta ja siitä se homma sitten etenee.
      Yleensä UPS hakee koneen kotoa ja palauttaa parin viikon päästä korjattuna.

      • Yonzku

        Yritin rekisteröidä RRoD:sta kärsivän boxini tuohon laitepalvelu sivustoon, mutta ilmoitti, että rekisteröinnissä tapahtui virhe. Ilmeisesti toi serialnumber ei käynyt sillä kokeilin muuttaa viimeistä numeroa ja se hyväksyttiin. Sivustolla kehotettiin soittamaan tukipuhelimeen mutta numeroa ei olud edes käytössä! Boxini on 2006 mallia, mutta ostettu vasta 2007 jouluna. Prisman takuukuukuitti löytyy ja siinä puhutaan 24kk takuusta (eli päättynyt pari kk sitten). Olen kuullut, että RRoDin saaneella xbox 360:llä on 3 vuoden takuu? Onko näin? Jos ei, niin ostan uuden xbox eliten ja kysyisin että saako vanhan 20GB kovalevyni tiedot siirrettyä uuteen isompaan uuteen kovalevyyn??


    • ,,,

      Oho!

    • gigawatti

      Oma 360 ollut sitten taatusti viileässä ja ilmavassa paikassa. Huoneessa jossa on hyvin viileää ja ei oleskella kuin pelatessa. Kaks kertaa on nyt hajonnut, (rrod), eka kerta takuun piikkiin. Jouluksi ostin eliten ja täs pariviikkoa sitten päätin piruuttani kokeilla sitä pyyhejuttua vanhalle hajonneelle. Kun eipä sitä korjattavaksikaan kannata viedä nii mitä väliä. En olis ikinä uskonut mutta nyt toiminut kaks viikkoa moitteetta. On alakerrassa toisena koneena muulle perheelle. Et tämmönen juttu tämä.

      • Ei takuuta

        kaheksan kuukautta mullakin pelitti ton pyyhetempun jälkeen, kunnes taas punaset vilkkui. Nyt uusi elite pitää kai kokeilla toistamiseen tota pyyhejutskaa kunhan jaksaa.


      • hyhyhyhyhyhyhy
        Ei takuuta kirjoitti:

        kaheksan kuukautta mullakin pelitti ton pyyhetempun jälkeen, kunnes taas punaset vilkkui. Nyt uusi elite pitää kai kokeilla toistamiseen tota pyyhejutskaa kunhan jaksaa.

        mul on ollu mun Xbox 360 jo yli vuoden, ja toimii edelleen erittäin hyvin! jos alkaa pelit kyllästyttää, hanki Xbox LIVE. Langattoman verkko adapterin saat videopelidivarilta, Tikkurilassa. Kyseisen adapterin voi tilata netistä. vain hetken ajan tää tarjous: Xbox live gold aikaa 3 kuukautta, 800 microsoft pointsii, valkoinen media kaukosäädin ja langaton verkkoadapteri. Noin 150 euron tavaraa, VAIN 80e!


    • Tietäjä.-.-.-.

      Pitäkää Xboxinne jossain missä se ei hirveesti pölyynny. Putsaa ja tarkista välillä onko boxiin mahdollisesti tullut pölyö ja poista se. Suurin apu on, että asentaa pelit kovalevylle jolloin n.2h peliä pelattuasi kone on pyörittänyt levyä asemassa n.20kertaa. Jos pelaat pelejä muuten vain kuuluu ääntä, koska levy hieman heiluu asemassa. Säännöllinen puhdistus ja pelit kovolle niin pelaat boxilla pitkään... ilman, että se tulee rikkoutumaan.

      • pelaaja ja paljon

        Takuu toimii jos ettet ole pelannut huijaten ja arveluttavia toimia tehnyt livessä. Jos olet konsolisiasi käpelöinyt niin kannattaa hankkia uusi kone. Huolto ei toimi edellisissä tapauksissa. Microsoft valvoo aika vilkkaasti mitä sen saiteilla touhutaan.


      • RRODfix
        pelaaja ja paljon kirjoitti:

        Takuu toimii jos ettet ole pelannut huijaten ja arveluttavia toimia tehnyt livessä. Jos olet konsolisiasi käpelöinyt niin kannattaa hankkia uusi kone. Huolto ei toimi edellisissä tapauksissa. Microsoft valvoo aika vilkkaasti mitä sen saiteilla touhutaan.

        Modpiiri.com myy RROD fix kittiä, jolla saat itse fixattua.

        Tässä linkki tuotteeseen:
        http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=737&ak=12&cid=15


      • ps3fanboy

      • XbOx360 PrO
        ps3fanboy kirjoitti:

        Heitä paskaboxi ikkunasta pihalle, osta PS3

        Ostin mun xbox 360 sillon ku se tuli kauppoihi ja toimii vieläki mut kuva joskus harmaa, sit ostin uuen ja vanhan annoin isälle helsinkii.. ja vielki se eka toimii iha hyvi..'


      • xDDDD
        XbOx360 PrO kirjoitti:

        Ostin mun xbox 360 sillon ku se tuli kauppoihi ja toimii vieläki mut kuva joskus harmaa, sit ostin uuen ja vanhan annoin isälle helsinkii.. ja vielki se eka toimii iha hyvi..'

        Youtubesta löytää vinkkei miten korjata se kotona... jotkut 'lyömis' videot ei aina auta mutta tää voi tepsii: http://www.youtube.com/user/Ancouz1#p/f/1/JTT8AYnTmJA


    • Auttaja
      • Olen Idiootti

        Ei vittu nyt vituttaa kun miten vitun tyhmä olin.. Vaihoin kaverin xboxin mun ps3 ja arvatkaa eetä tuliko rrod kahen päivän päästä siitä.. Se ny siel naureskelee mulle ja pelaa mun gow3 ja unchardet 2..


      • ps3---
        Olen Idiootti kirjoitti:

        Ei vittu nyt vituttaa kun miten vitun tyhmä olin.. Vaihoin kaverin xboxin mun ps3 ja arvatkaa eetä tuliko rrod kahen päivän päästä siitä.. Se ny siel naureskelee mulle ja pelaa mun gow3 ja unchardet 2..

        ps3 on paljon arvokkaampi laite rahassa mitattunakin,, ja muutenkin!


        miksi nyt noin typerästi teit???


      • xboxps3
        ps3--- kirjoitti:

        ps3 on paljon arvokkaampi laite rahassa mitattunakin,, ja muutenkin!


        miksi nyt noin typerästi teit???

        Molemmat hyviä ja pelitkin samaa tasoa, niin graafisesti kuin muutenkin. On makuasia kumpaan päätyy. Ja ei tuo roddkaan enää noissa ongelmana ole koska uusia boxeja on paranneltu ja viasta opittu. Uudessa ja tyylikkäässä slim versiossa piirit taas vaihtuneet ja ongelma on otettu jo suunnitteluvaiheessa huomioon.
        Mutta makuasioita ovat.


    • Emiiiiil13

      Ei sitä voi korjata

    • X-Clamp fix

      RRoD on Microsoftin tahallisesti tuottama käyttäjäkiusa!

      • 789043

        ok... jostakin syystä nosti takuun 1 vuodesta 3 vuoteen, kun ilmeni tuo ongelma


    • mikälie osa II

      Kylläpä on p aska foorumi, ainakin tällä 360-puolella. Kyselin jo pari päivää sitten, mitä tehdä kun Falcon-boksiini tuli käynnistäessä nuo 3 punaista valoa. Ei ollut ensimmäinen kerta. Aina hävinnyt, kun on ottanut virtajohdon pois seinästä ja kytkenyt uudestaan päälle. En muutenkaan pidä sähkölaitteitani kytkettynä sähköverkkoon silloin kun en niitä käytä. Voinko saada uuden boxin, vai miten tuo huolletaan? Melko raiskattu olohan siitä tulee, jos tuo auki revitään ja räplätään... Boksi kun on ulkoisesti kuin eilen kaupasta ostettu.

      Toinen kyssäri: käykö tämän ulk.kovalevy uudenmallisiin bokseihin?

    • ilu777
    • ilu777
    • Live (Ilmaista!)
    • Aleksi Enimal

      Vittu verkkotalo toimiiii

    • 213132

      miksi maksaa 80 euroa korjauksesta kun uuden saa satasella?

    • ranskalaisett

      autotkin toimii paremmin kuin roddbox.....

    • kygyjfyjg

      Käytin itse tuota pyyhe temppua ja se toimi. Pyöräytä siis boksi pyyhkeen ympärille ja anna pöristä niin kauan että se sammuu itsestään.
      Minulla paloi 3 punaista valoa 4 en sitten tiedä.
      BOKSI VAAKATASOON

    • buuttemanipulaatiohi

      Itelläni tuli rrod, rukoilin vaa että toimis ny ja kylä toimi. pari kertaa siinä kyllä sitä sammuttelin ja otin virtajohdon pois seinästä.

    • IEoyhfjgvjhgdytuyeui

      Kannattaa myös se kovalevy ja cache putsata aika-ajoin.
      Ja takuun saa tarkistettua vaikkapa jättämällä soittopyynnön Live-tukeen ( jos kuittia on jossain) tarttet konsilis koodin, mikä löytyy ylläri konsolista.
      Rinpauttaavat sieltä tosi nopsaan.

      Ja jos boksi on raato, osta uusi jos ei kerta takuuta jäljellä.

    • ads

      ei tartte kuittia takuuseen. pelkkä boxin sarjanumero riittää takuun määrittämiseen

    • moimoi6

      mulla RRoD tuli vaan ku ei ollu johdot kunnol kiii (osto v. 2009)

    • Anonyymi

      minulla sama ongelma

    • Anonyymi

      Itsellä sama ongelma, boksi meni huoltoon mutta ei ole kuulunut mitään.

    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa boksi jääkaappiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe