Suoritin tässä juuri hetki sitten vuoden asepalveluksen ja elämäntilanteesta johtuen olen ajatellut hakea yk-joukkoihin.
Olen tutkiskellut noita Fincentin sivuja, mutta en ole tietoinen mitenkä hakeminen oikein tapahtuu. Mistä saa kaavakkeet joilla hakea ja miten siitä eteenpäin. Armeijassa suoritin EOD2 kurssin ja luvat löytyvät mm. pasi xa-185 ja raisuun. Tuota pasikuljettajan uraa juuri olen ajatellut kosovoon päin, mutta en tiedä mitenkä olisi mahdollisuuksia päästä.
Jos joku yk:n joukoissa oleva tai ollut tietäisi faktoja, niin olen kiitollinen neuvoista!
Miten haetaan
9_9
3
2976
Vastaukset
- olli®
Tilaa esikunnasta tai YK koulutuskeskuksesta hakupaperit ja täytät ne....sekä lähetät takaisin....aikoinaan tulee kutsu harjoituksiin joissa varsinainen valinta tehdään.
Yleensä vuoden sisällä pääsee harjoituksiin.
olli®- reisulle menossa
tulee ensin sitoumus ja tuskin tule kutsua harjoituksiin...niin se menee...
- Sufeli
Tuolta pitäisi löytä tarpeelliset ohjeet ja kaavakkeet.
http://www.fincent.fi/porpr/html/fi/116610896497323674.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736