Olisi tarkoitus lähteä syyskuun alussa ekaa kertaa muutaman nuoren miehen kokoisella porukalla omatoimimatkalle sisiliaan jossa kukaan meistä ei ole vieraillut. Siispä kiinnostaisi ihan tietää että mitkä on järkeviä travellaus kohteita Sisiliassa ja mikä kulkuneuvo olisi järkevin, jos kerran ajateltiin vähän paikkaakin vaihtaa matkan varrella, myös paikan hintataso hostellien, hotellien, syömisen ja juomisen suhteen kiinnostaa... kiitos!
Omatoimimatka sisiliaan
1
568
Vastaukset
- naxos- fani sempre
Hei!
Olen kirjoitellut tänne palstoille joidenkin mielestä jopa liikaa :), Sisilian Naxosista.
Jos Naxos teitä kiinnostaa "kannattaa" käydä lukemassa juttua siitä noista ketjuista.
Niitä löytyy paljon!
Ja sitten toinen mukava paikka siinä lähellä on Taormina, myös siitä on kirjoiteltu tänne ja molemmista löytyy kyllä kuviakin tuolta ketjuista.
Meillä oli viime syys -lokakuun vaihteessa pelkät lennot Cataniaan ja sieltä sitten pääsimme aurinkomatkojen kyydillä Naxosiin.
Saimme huoneen Sant Antonio hotellista hintaan 45e/vuorokausi.
Toisessa hotellissa (Pozzo Gregossa), olimme yhden yön ja sen hinta oli 50e...
Eli hotellissa n. 50e/vuorokausi varmaan selviää siihen aikaan vuodesta.
(nuo kaksi hotellia löydät aurinkomatkojen ja finnmatkojen sivuilta jos kiinnostuit... Siellä myös kartat ja niiden sijainnit)
Kesällä hinnat ovat sitten aivan toiset.
Naxosissa ja Taorminassa on kyllä paljon hotelleja
eli varmasti sieltä joku löytyy, kun ei ole enää sesonki aika.
Käy katsomassa tuolla ketjuissa (Naxos ja Taormina 3,4 jne) siellä myös tietoa hinnoista.
Jos haluat kysellä jotakin niin vastailen mielelläni.
T. Naxos -fani sempre
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882