AIVAN MAHTAVAA 5.7

Mä vaan

Bändi soitti erittäin hienosti ja jätkillä oli tyylikkäät vermeet lavalla. Soitto soi mallikkaasti, setti oli erinomainen, Pate mainiossa vedossa ja samoin Costello ja Melartin. Costin pojat oli myös mainioita. Pate lauloi ja tulkitsi hienosti,jutteli mukavia, musit sanat erinomaiesti jne.

Popedalla on erinomainen miksaaja myös: soitto tulee ulos lujaa, mutta puhtaasti, kaikki äänet ja soittimet erottuu, säröä on sopivasti ja vaikka musa tulee lujaa niin ei liian lujaa kuitenkaan. Yleisö oli erinomaisesti mukana laulaen, taputtaen, huutaen jne jne.

AINOA HUONO PUOLI OLI NE SIKAHUMASSA OLEVAT NAISET JA MIEHET JOITA OLI AIKA PALJON LIIKKEELLÄ. Ärsytti se tuuppiminen, töniminen, kiilailu, hoippuminen ja huojuminen, jotkut sai kaljoja päällensä kun toiset tunaroi jne. MUTTA KAIKISTA ÄRSYTTÄVINTÄ OLI SE EESTAAS RAVAAMINEN JOTA MONI HARRASTI: ensin mennään väkisin ryminällä lavan eteen kun tulee joku sellainen biisi joka on omasta mielestä parempi kuin joku muu ja sitten tullaan vauhdilla taas kauemmaksi kun ei halutakaan pysyä siellä lavan edessä kun joku toinen biisi ei sitten vissiin kiinnostakaan niin paljoa ja kokoajan ravataan kusella, kaljakojuilla ja sitten taas bändiä kattomaan ja taas sama kierros toistuu koko illan ajan. Joko katotaan bändiä ja ollaan yhdessä kohtaa tai sitten voi jäädä kotiin. Tollanen ravaaminen ei haittaa jossain isoilla ulkoilma-festareilla, jäähallissa jne mutta ti keskustorin teltta oli muutenkin alimitoitettu 1500:lle enemmän ja vähemmän humalaiselle yleisölle.


Jos Costi lukee näitä niin olis kitaravirsuoosille muutama kysymys....

oliko siellä lavalla eri biisilistoja sekaisin, vai mikä aiheutti hämminkiä kun muutaman kerran teillä näytti olevan epäselvää mikä biisi vedetään seuraavaksi?


Settilista on mukavan monipuolinen, erilaisia/erityyppisiä biisejä on paljon jne mutta se vaan häiritsee että olen nyt nähnyt tässä kevään&kesän aikana neljä aivan loistavaa keikkaa joilla kaikilla sama biisilista hieman vain eri järjestys tai kaikkia settilistan biisejä ei oo soitettu. Jossain kevään/kesän biisilistoissa näkyy myös biisien sä lähdit taas ja synnyimme lähetmään nimet mutta ne on ilmeisesti tulleet vain muutamilla keikoilla. edellisen kokoonpanon viisesimpinä vuosina settilista muuttui hyvinkin usein (välillä jopa joka ilta oli jotain erovaisuuksia).

Onko settiin tulossa muutoksia ja johtuuko tämä biisilistan samanlaisuus ns juhlakiertueesta?


kaasua biisin veti loppuun Lacu eikä Pate...Patea ei vaan kuulunut lavalle. Oliko ihan suunniteltu homma, yleensähän Lacu vetää hän on täällä tänään, mutta kun ei sitä ehtinyt aikataulun puitteissa vetää niin sopivatko että Lacu vetää pepponesta loput?

8

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoa...

      kuka soitti rumpuja "kaasua" biisin lopussa?

      • Mä vaan

        Hautamäki? Bassossa oli ainakin Jimi Hautamäki. ja Kaasua biisin aikana mun mielestä Alex meni sinne patteriston taakse. Pate ei mielestäni soittanut tällä kertaa rumpuja.


    • mikin ääressä Kaasua-biisissä

      On Lacu käynyt jollain toisellakin keikalla laulamassa ja laulattamassa yleisöö Kaasua biisin aikana eli eiköhän se kuulunut ihan suunnitelmiin.

    • Ihan näin tiedoksi

      Alex soittaa kyllä bassoa ja Jimi rumpuja

      • maaaaannnsseeeeeehee

        Pieleen meni! Kyllä se on niin, että Alex soittaa rumpuja (nimittäin Van Halenissa) ja Jimi soitti kitaraa (nimittäin Hendrix)!


    • hellsinkin epe

      KARPPANENKO se taas "tiedottaa"?

    • sivustaseuraaja

      Hienoja poikia nuo Jimi ja Alex, hyviä muusikon alkuja, taitavia soittajia jo nyt.

      • hhgddaaaa

        No joo ihan taitavia soittajia kylllä, mutta niiden omat biisit on kyllä aika huttua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe