Kirpputorit ?

kirppis-friikki

Minkänimisiä kirpputoreja Kokemäellä on ja missä sijaitsevat ? Aukioloajat ?

Kiitos.

14

6608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ESSKK
      • sonnila

        ja kaksi heikompilaatuista on seurakunnan kirppis Tulkkilantiellä ja invalidiyhdistyksen kirppis Haapionkadulla. Näissä kyllä enemmän vähän heikompilaatuista tavaraa, mutta saattaa sieltä tehdä löytöjäkin, jos harrastaa "retroa"... ;) Tai voi niistä löytää vähän arvokkaampia astioita tai muita keräilytuotteita, jos ehtii juuri, kun on kannettu tavara sisään, eikä "trokarit" ehdi ensin. Nämä kaikki paikalliset kun ei ihan hahmota kaikkien arvoa, vaan kantaa ne "mummun kuolinpesän" tavarat suoraan sen kummempia miettimättä kirppikselle. Usein sinne kyllä valitettavasti kannetaan ihan kaatopaikkatavaraa, mutta joskus taas mukaan eksyy ihan arvokkaita löytöjä. Itsekin pari "arvotavaraa" löytänyt parilla eurolla. Jos siis trokaisin ne eteenpäin, saisin niistä paaaaljon enemmän...
        Ja molemmat muistaakseni auki arkipäivisin, olikos se nyt jotain 9 - 16 välillä.


      • sonnila

        Niin, siinä peipohjan juna-aseman tasoristeyksessä Köyliön puolella rataa on kans yks kirppis, missä en ole kyllä vielä koskaan käynyt. Olikos muita... hmmm... Ei tuu nyt mieleen, mutta lisään listaan, jos muistan vielä jonkun. =)


      • Vai hienoin

        Ja kallein!


      • Kesävieras
        sonnila kirjoitti:

        ja kaksi heikompilaatuista on seurakunnan kirppis Tulkkilantiellä ja invalidiyhdistyksen kirppis Haapionkadulla. Näissä kyllä enemmän vähän heikompilaatuista tavaraa, mutta saattaa sieltä tehdä löytöjäkin, jos harrastaa "retroa"... ;) Tai voi niistä löytää vähän arvokkaampia astioita tai muita keräilytuotteita, jos ehtii juuri, kun on kannettu tavara sisään, eikä "trokarit" ehdi ensin. Nämä kaikki paikalliset kun ei ihan hahmota kaikkien arvoa, vaan kantaa ne "mummun kuolinpesän" tavarat suoraan sen kummempia miettimättä kirppikselle. Usein sinne kyllä valitettavasti kannetaan ihan kaatopaikkatavaraa, mutta joskus taas mukaan eksyy ihan arvokkaita löytöjä. Itsekin pari "arvotavaraa" löytänyt parilla eurolla. Jos siis trokaisin ne eteenpäin, saisin niistä paaaaljon enemmän...
        Ja molemmat muistaakseni auki arkipäivisin, olikos se nyt jotain 9 - 16 välillä.

        Kierrätyksen torilla on pääasiassa hyvälaatuista lasten vaatetta todella halvalla, benettonia, adidasta yms. Ja kuten "sonnila" kertoi kaikki kuolinpesät roudataan sinne. Olen itse ostanut Kokemäellä käydessäni lähetykseltä paljon tavaraa kerrallaan, ja tingannut hinnan matalaksi. Tingi siis käydessäsi siellä!
        Olen onnistunut haalimaan mm. 4 käyttämätöntä käsinukkea (kaupassa ovh 30-40 € /kpl) hintaan 2 euroa. Luulivat pehmoiksi kun ostin. Muitakin noita kuolinpesän tavaroita, mm. kirjojen ensipainoksia saa 20 sentillä (antikvariaatissa 50 €)! Jos haluaa retro kangastuotteita, kuten pyyheliinoja, verhoja, lakanoita niitä kyllä löytyy pilkkahintaan. Aikuisten vaatteet ja lasten lelut huonolaatuisia!

        Tuohitori: "Tuohitori on suurin ja varmaan samalla paraskin."
        Mielestäni se on harvinaisen kallis kirpputori, koska paikalliset uskovat jopa "kaatopaikkajätteen" olevan arvokasta. Toiset ylihinnoittelevat tavaransa pilviin, joitankin mukavia poikkeuksia löytyy. Itse mieluummin ajelen Köyliöön vastaavaan mutta pienemmälle itsepalvelukirppikselle. Halvempaa ja parempaa tavaraa kuin Tuohitorilla.


      • en tiä
        Kesävieras kirjoitti:

        Kierrätyksen torilla on pääasiassa hyvälaatuista lasten vaatetta todella halvalla, benettonia, adidasta yms. Ja kuten "sonnila" kertoi kaikki kuolinpesät roudataan sinne. Olen itse ostanut Kokemäellä käydessäni lähetykseltä paljon tavaraa kerrallaan, ja tingannut hinnan matalaksi. Tingi siis käydessäsi siellä!
        Olen onnistunut haalimaan mm. 4 käyttämätöntä käsinukkea (kaupassa ovh 30-40 € /kpl) hintaan 2 euroa. Luulivat pehmoiksi kun ostin. Muitakin noita kuolinpesän tavaroita, mm. kirjojen ensipainoksia saa 20 sentillä (antikvariaatissa 50 €)! Jos haluaa retro kangastuotteita, kuten pyyheliinoja, verhoja, lakanoita niitä kyllä löytyy pilkkahintaan. Aikuisten vaatteet ja lasten lelut huonolaatuisia!

        Tuohitori: "Tuohitori on suurin ja varmaan samalla paraskin."
        Mielestäni se on harvinaisen kallis kirpputori, koska paikalliset uskovat jopa "kaatopaikkajätteen" olevan arvokasta. Toiset ylihinnoittelevat tavaransa pilviin, joitankin mukavia poikkeuksia löytyy. Itse mieluummin ajelen Köyliöön vastaavaan mutta pienemmälle itsepalvelukirppikselle. Halvempaa ja parempaa tavaraa kuin Tuohitorilla.

        Missä köyliössä on kirpputori ?


    • Kierrättäjä2012

      Kokemäellä on myös kierrätyskeskus osoitteessa Kilkunkatu 10!

    • mimi98257

      Kokemäen kierrätyskeskus on oikea läävä ! Siellä ei ole kuin rikkinäistä tavaraa!

    • VMPVMPVMP

      Kävin tuohitorilla ja kirpparihenki on kyllä kaukana. Kaikki on ylihinnoiteltua. Ruosteinen Mora, joka maksaa kaupassa 2 euroa, kirpparilla se on 3 euroa.

      T-paidat kaikki melkein 15 euroa, ennen näitä sai kirpparilta kahdella eurolla.

      Jatkojohto. Kaikkein halvin halpakaupan malli 7 euroa. Jep. Tuollaiset maksaa sen vitosen kaupassa.

      Vanhat cd-levyt kaikki 5-20 euroa. Joskus oli eurolla kahdella.

      Elokuvat samaan hintaan kuin Myllyn Viihde Pysäkissä.

      Jotain saatanan pahoja kirjoja joden teksistä ei saa selvää, 30 euroa.

      MITÄ VITTUA!!!!

      Sinä, kirpparipöydän vuokraaja, mene sinne pöytäsi eteen ja ota 50-80 prosenttia hinnoista pois. Mulle kirppari on sitä että tavara kiertoon halvalla. Ei rikastumista varten.
      Ollaanko me Kokemäkiläiset niin perseestä että kaikki nypitään mitä irti saadaan?

    • joujou890

      Ostin eilen Tuohikselta 15eurolla viisi paitaa, 2pitkähihaista ja 3 lyhythihaista. Legginssit sekä farkut ja vielä kynttiläkipan. Mielestäni erittäin edullisesti lähti. Tosin joskus törmää uskomattomiin hintoihin, mutta harvemmin kuitenkaan.

      • joku

        Ei se ole tyhmyyttä, että pyytää. Jokainenhan saa itse päättää, mitä suostuu maksamaan. Nih.


    • anni18

      Olen myös huomannut, että tuohitorilla on aika suolaiset hinnat. Siellä on vähän sellainen käytäntö, et jos muutkin pyytää niin mää kans. Itse etsin vauvojen vaatteita, ja ihmettelin miten joku kehtaa pyytää vanhasta ja kurppaisesta bodystä jopa 4 euroa. Hullua, kun kaupasta saa halvimmillaan uuden samaan hintaan. (Eilen ostin tokmannilta hintaan 3, 90€) Mutta eihän se tyhmä ole joka pyytää...

    • Mitä mieltä tän Tuohitorin nykymenosta? mun mielestä sukeltaa ja pahasti:( porukkaa ei käy (jollei lasketa niitä samopja tyyppejä jotka veivaa siellä liki koko päivän). pöydässä voi olla liki mitään kirpparille sopivaa juttua sopivaan hintaan eikä kulje..en ole ainoo joka tämmöstä huomannut
      margitin ja osmon aikaan viikonloppuisin vähän ennen kolmea jono kiemuretli hyllyjen välissä, nyt tuntuu olevan valot sammutettu hyvissä ajoin...
      täähän oli alueen kingi vuosia, nyt pikkukirppiksetkin joissa periaatteessa käyu kouralinen väkeä vs tuohi niin on paljon parempi mahdollisuus saada myyntiä.
      pitäskö joskus tarjota vaikka kahveet ilmasex asiakkaille tai ottaa pihaan jotain oheismyyntiä esim viikonloppuna? ai mut meruisn pitää olal siinä oven vieressä, ei mahdu?!

    • käääks

      Koko paikkakunta on yksi iso kipputori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2306
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2124
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1939
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      41
      1429
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      2
      1191
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    Aihe