Maanantai 070708

Kukkakeiju

Huomenet.Selvinpäin.

9

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ma-kaa

      Hyvää Huomenta kaikille palstalaisille.
      Tulin tervehtimään kun jäi aikaa...jään tänään KESÄLOMALLE - no ilma ei vielä oo kaksinen mutta muuten ihan jees...olkaahan ihmisiksi...pitäneen aloittaa siivoamalla ja lähtemään käymään asioilla.

    • Eeva-Leena

      raittiina alkoi. On pää selvitetty.. Taistelu kiusausta vastaan jatkuu.

      Raitista päivää kaikille.

    • Spriten voimalla

      raittiina täälläkin viikko alkaa. Edessä kolmen viikon rankka työrupeama. Toivottavasti kelit pysyvät kohtuudessa ettei helle liikaa ala painaa "hermoa".

      Iloista ja nautinnollista päivää teille kaikille!

    • psykomanne

      tämä päivä raittiina, keskenjääneitä hommia pitäis hoitaa. Mutta kun väsyttää niin pirusti, meinaa heittää maate.

    • sardonumpsa

      että toivotettaisi raitista päivää vaikka illalla tai sanottaisi TÄNÄÄN, että EILEN olin raitis, koska kun oikein kunnolla koukuttaa alkoholi niin ei sitä raitista päivää kannatta luvata (vaikka olisikin raitis) heti aamusta. Moni päättää aamulla, että tänään en juo ja tämä päivä on raitis, mutta sitten illalla huomaa taas tujottavansa tyhjää pulloa.

      Eilen otin, tänään yritän olla ottamatta ja huomenna ilmoitan miten kävi.

      t:sardo

      • saniliina

        Juu, vähän samaa minäkin olen ajatellut. Että on oikein helppo aloittaa päivä raittiina, mutta iltaan asti sen raittiina pitäminen onkin jo vaikeampaa. Mutta toisaalta tietysti aamu alkaa raittiina ja kaikin puolin hyvänä, kun eilinen on ollut raitis. Vähän tältä pohjalta itse olen kirjoittanut. Eli aamulla voi sanoa olevansa raitis, kun pää on selvä eilisen jäljeltä. Ja yritän toki vetää tämän maanantain loppuun saakka raittiina, jotta taas huomenna saan herätä pää selvänä tiistaihin. Jne...

        Huh huh. Kun oikein tarkasti tuota ryhtyy ajattelemaan, niin melko kummalliselta elämänsisällöltä tuo tuntuu. Siis että ainoa tavoite on se, että joka aamu saa herätä pää selvänä ja mieli iloisena - ainakin siitä iloisena, että on selvä, jos ei muuten niin iloinen ieli aina olisikaan.

        Mutta ehkä se on tällä hetkellä ainoa tärkeä asia, jonka vuoksi on taisteltava. Tai siis siitä raittiudesta on taisteltava, jotta pystyy pitämään elämässä kaiken muun tärkeän ja tavoiteltavan arvoisen.

        Toisille se on itsestäänselvyys, toisille ei. Ja minä kuulun niihin, joille ei näytä olevan. Nyt lomalla on helppo keskittyä vain siihe. Toivottavasti kun työt alkaa, olo on jo seesteisempi eikä tuon alkoholin ottamattamuuden ajattelemiseen tarvitse käyttää näin paljon aikaa ja energiaa.

        Tsempataan me kaikki!


      • AlfaUros48
        saniliina kirjoitti:

        Juu, vähän samaa minäkin olen ajatellut. Että on oikein helppo aloittaa päivä raittiina, mutta iltaan asti sen raittiina pitäminen onkin jo vaikeampaa. Mutta toisaalta tietysti aamu alkaa raittiina ja kaikin puolin hyvänä, kun eilinen on ollut raitis. Vähän tältä pohjalta itse olen kirjoittanut. Eli aamulla voi sanoa olevansa raitis, kun pää on selvä eilisen jäljeltä. Ja yritän toki vetää tämän maanantain loppuun saakka raittiina, jotta taas huomenna saan herätä pää selvänä tiistaihin. Jne...

        Huh huh. Kun oikein tarkasti tuota ryhtyy ajattelemaan, niin melko kummalliselta elämänsisällöltä tuo tuntuu. Siis että ainoa tavoite on se, että joka aamu saa herätä pää selvänä ja mieli iloisena - ainakin siitä iloisena, että on selvä, jos ei muuten niin iloinen ieli aina olisikaan.

        Mutta ehkä se on tällä hetkellä ainoa tärkeä asia, jonka vuoksi on taisteltava. Tai siis siitä raittiudesta on taisteltava, jotta pystyy pitämään elämässä kaiken muun tärkeän ja tavoiteltavan arvoisen.

        Toisille se on itsestäänselvyys, toisille ei. Ja minä kuulun niihin, joille ei näytä olevan. Nyt lomalla on helppo keskittyä vain siihe. Toivottavasti kun työt alkaa, olo on jo seesteisempi eikä tuon alkoholin ottamattamuuden ajattelemiseen tarvitse käyttää näin paljon aikaa ja energiaa.

        Tsempataan me kaikki!

        Tästä päivästä en tiiä mitä tuo tullessaan,koska loma alko justiinsa.


    • veska58

      sano vieraat toisilleen! Kyllä se pittää näin kylymälläki nurmikko leikata. Näin raittiina siitä seleviää puol tuntii noppeeemmin ku ei tartte käyrä "LEIKKURIA TANKKAAMASA" välillä. Kyllä se entinen leikkuri oliki syöläs, piti väh.3 kertaa käyrä tankkaamasa välillä, nyt seleviää puolella tankilla. Heleketin hyvvää viikonalakua kaikille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe