Antakaa ukolle armoa

Älkää nyt sentään ukkoa ihan hengiltä pilkatko. Se on ollut Kaksplussan lukija jo niin kauan, että saa joka vuosi lukijalahjaksi lastenhoitokirjan, niitä on meidän kirjahyllyssä jo monta kappaletta ladan korjauskirjojen kanssa samalla hyllyllä.
Niissä on varoitettu laittamasta turvakaukaloa etuistuimelle autoon jossa on turvatyyny ja se ukon mielestä todistaa kaikki tyynylliset autot vaarallisiksi kaikille matkustajille.

Ukko lukee myös Me Naiset –lehteä, mutta sen se on tilannut mutsin (150cm, 150kg) nimiin.

3

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2105

      Reiska, joka monet kerrat on täällä munannut itsensä typerillä kirjoituksillaan, on nyt tainnut tehdä sen munauksen jota häpeää itsekin. Vai miksi lienee taas tehnyt galleriasivustaan ei julkisen.

      Ei ole kyllä koskaan aiemmin kukaan yrittänyt esittää todisteeksi naistenlehden keskustelupalstaa, mutta ’meidän reiska’ se otti ja teki senkin.
      Olisi nyt edes yrittänyt keksiä jotain selityksiä siihen miksi ei voi mitään todisteita esittää, mutta mennä nyt vielä laittamaan sinne linkkikin. Onneksi sentään älysi itse sen kirjoituksensa poistaa, ettei tarvitse kaikkien maailman lada-miesten hävetä silmiä päästään.

      Jo sijoitusneuvojen onnistuminen kertoi jotain Reiskan tietojen tasosta, mutta tämä se vasta meille hyvät naurut kirvoitti. Turvatyyny vaarallinen koska naistenlehden keskustelupalstalla niin sanotaan…

      Voi venäjä…

      Kuinka kukaan viitsii munata itseään näin julkisesti ja jatkuvasti kun Reiska? Ei ikinä uskoisi täysjärkisestä… Jaa, mutta nyt se taisikin selitys löytyä Reiskan käytökselle…

      • motonet man

        taisto se on sillä tasolla.ihan selvästi joutoukko


      • huutavan ääni

        Mene pois olet väärässä osoitteessa.Kuulut avohoitopalstalle ihan selvästi.Sinä et kuuluu teknisille osastoille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe