Minua on usein askarruttanut kysymys, milloin pillu muuttuu vituksi? Onko siinä joku tietty ikä, jolloin muutos tapahtuu? Mikä on naisten mielipide asiasta?
MILLOIN PILLU....
21
8539
Vastaukset
- Jes
Pikkutytöllä on pikkunen pillu.Isolla likalla on isompi pillu. Naitupillu on vittu.Synnytäneellä on reppu ja vanhalla akalla on rukkanen.
- kiitos
Olen samaa mieltä, että nussiminen venyttää pillua niin, että siitä tulee sen jälkeen VITTU. Onko se näin, naiset?
- tiedonhaluinen
Olen samaa mieltä, että nussiminen venyttää pillua niin, että siitä tulee sen jälkeen VITTU. Onko se näin, naiset?
- höh?
tiedonhaluinen kirjoitti:
vittu ei naimalla lopu .pikemminkin toisin päin .
vaimoni on saanut munaa pilluun ja ei se ole siitä kulunut ,ja on ollut isojakin siittimiä.
ja vieläkin on niin että kun vaimoni menee johonkin hotelliin niin pano seuraa piisaa ja jokainen on tyhjentänyt lastinsa sisään joten kait siitä voi jotain päätellä...
- Tietoa
Vittu on vasta viiden lapsen äidillä.....
- siru
se menee :)
- tietää kaiken
Millipillu
Senttipillu
Desipillu
Vittu
Dekavittu
Hehtovittu
hörönlörtti
ja kaapparilaiva! - Jussi2003
pillu
vittu
riemurasia
jakorasia
pimppi
Jatkakaa listaa...!- minusta kuvaavin nimitys
Minusta kaikkein kuvaavin nimitys vitusta on "etuveitikka", koska se minusta "virnistää" silleen mukavasti. Myös vaimoni hyväksyy sanonnan "täysin rinnoin"
- pimppi24wee
...toosa, putki, pesä, rako, revahka, reppu, pimpsa, pimpero, tuhero...
- Herppa-84
Sitten, kun on synnyttäny viisi (5) lasta....niitä kahta (2) ei saa sekoittaa keskenään. Ne ovat TÄYSIN eri asioita!
PS. Älkää kajotko vittuun...- pimppi24wee
......vittu on siis viiden lapsen alateitse synnyttäneellä naisella..omaani kutsun pimpiksi:)
- Naisen mielipide
Minusta pillu muuttuu vituksi kun posliinipilluun kasvaa karvat ja kun se venyy samalla oikeisiin mittoihin.
- Tuuli
pillu on tosi törkee nimitys milloin tahansa, ei ainakaan nuoreen naiseen sovi.Vittuon ihan kiva yleisnimi ja sopii keneen tahansa tai vaan ihan neutraalistikin puhuttaessa..olen siis nainen..
- vanhempi nainen
Tuuli kirjoitti:
pillu on tosi törkee nimitys milloin tahansa, ei ainakaan nuoreen naiseen sovi.Vittuon ihan kiva yleisnimi ja sopii keneen tahansa tai vaan ihan neutraalistikin puhuttaessa..olen siis nainen..
Olen kovasti eri mieltä edellisen naisen kanssa. Kyllä vittu on paljon rivompi ilmaisu, kuin pillu.
Ei esim. 5 v tytöllä ole vittua. Kyllä hänellä on pillu. Miehellä taas kyrpä on vasta silloin, kun mulkku on kasvanut täyteen pituuteensa ja kyrpä on kalun rivoin ilmaisu. Luulen suurimman osan naisista olevan samaa mieltä kanssani. - Nuori tyttö
Mikä on posliinipillu? Onko se jonkinlainen alaston pienoispatsas, jossa pimppa näkyy?
- Biätch
Kuten vanha sanonta kuuluu, niin
VITTU ON VIIDEN LAPSEN ÄITEELLÄ!
Hyvä kommentti esim. tunnettuun fraasiin "haista vittu". Siihen vastataan (tuon ensimmäisen sananlaskun keralla) että "haistan ja maistanki vielä jos heti tuot".- Ihmettelijä
Olen aina ihmetellyt sanontaa "haista vittu". Siinähän toinen suuttuneena haluaa toiselle vain hyvää. Vai tulkitsenko sanontaa väärin?
- Vitun haistelija
Ihmettelijä kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt sanontaa "haista vittu". Siinähän toinen suuttuneena haluaa toiselle vain hyvää. Vai tulkitsenko sanontaa väärin?
Varmaankin ei vitun haju ole kaikille miellyttävä, ainakin jos se on pesemättä pitkän aikaa. Mutta nämä ovat makuasioita, kuten tiedätte.
- Anonyymi
Vitun haistelija kirjoitti:
Varmaankin ei vitun haju ole kaikille miellyttävä, ainakin jos se on pesemättä pitkän aikaa. Mutta nämä ovat makuasioita, kuten tiedätte.
Kyllä se pikkulikoilla on pimppi ja synnyttäneillä sitten vittu, ja kylläpä se onkin suuri jos paljon sieltä lapsia tullu oikea HORO!
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://6453777.com/H/U8i3 👈
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751