Näin Savonlinnan OKL:ssa

Uuden opiskelijan info

Löytyy jo netistä!
http://savonlinna.joensuu.fi/hallinto/media/uusienopiskelijoidenopas08.pdf
Tuolta löytyy ekan viikon info, 1.9. alkaa siis opiskelut ja paketissa sanottiin myös, että postia tulee opiskelijoille vasta kun on palauttanut paikan vastaanottamisilmoituksen.. minkä itse tosin palautin ainakin heti, eli aikoja sitten... mutta eiköhän sieltä siis jotain kohta tule..

7

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelujaodotellen

      Olipas mielenkiintoista! Voikun ois jo kesä ohi ja pääsis kokeileen tuota yliopistoopiskelua :)

      • onko tullut

        Joko on tullut postia yliopistolta? Minulle ei vieläkään... onkohan opiskelupaikan vastaanottamisilmoitus mennyt perille vai mikä mättää?

        Kovasti minäkin odotan jo opintojen alkamista, opinto-ohjelma vaikutti ainakin tosi mielenkiintoiselta :)


    • ei vielä

      Ei ole vielä tullut minullekaan mitään postia savonlinnasta. Mutta eiköhän ne lappuset sieltä ajallaan tule. Jos epäilet, että ilmottautumisesi ei ole mennyt perille, soita yliopistolle ja varmista asia. Minä tein itse niin. Opiskelun alkua odotan kovasti:)!! kaikki sanovat että savonlinnan okl.ssä on ihana ilmapiiri opiskella:)!!!!

      • satunennen

        suivaannuin tuohon savonlinnan touhuun... siis kun tulee vaan niin tympeä kirje et on päässy Joensuussa tuli sentään kokonainen nivaska kirjeitä ja lappusia ja tutoreiden ervetulokirje... tuli semmonen olo et TODELLA on tervetullut mut slinnaan tuli vaan masentava fiilis...
        Ja jo pääsäreis ku en nähny yhtään tutoria :S harmi..Mutta jospa teille siletä jotain postia tulee..Itse otin paikan vastaan joensuusta ja kirjeet tuli hyväksymiskirjeen mukana:D hirvee määrä lappuja täytettäväski.. ;) Kohat tekin pääsette niitä innolla täyttelemään


      • saatiin lappusia
        satunennen kirjoitti:

        suivaannuin tuohon savonlinnan touhuun... siis kun tulee vaan niin tympeä kirje et on päässy Joensuussa tuli sentään kokonainen nivaska kirjeitä ja lappusia ja tutoreiden ervetulokirje... tuli semmonen olo et TODELLA on tervetullut mut slinnaan tuli vaan masentava fiilis...
        Ja jo pääsäreis ku en nähny yhtään tutoria :S harmi..Mutta jospa teille siletä jotain postia tulee..Itse otin paikan vastaan joensuusta ja kirjeet tuli hyväksymiskirjeen mukana:D hirvee määrä lappuja täytettäväski.. ;) Kohat tekin pääsette niitä innolla täyttelemään

        Nyt tuli Savonlinnastakin postia! Mukavan oloista postia! Ehkä onkin ihan viisasta lähettää lappusia vasta sen jälkeen kun on ilmoittautunut kyseiseen koulutukseen.


      • satunennen
        saatiin lappusia kirjoitti:

        Nyt tuli Savonlinnastakin postia! Mukavan oloista postia! Ehkä onkin ihan viisasta lähettää lappusia vasta sen jälkeen kun on ilmoittautunut kyseiseen koulutukseen.

        Veikkaan et niil on siinä ihan hyvä pointti takana..ei mee turhaan paperia niille jotka paikan hylkää. Oovat ehkä kokeneet sen parhaaks..
        Mutta itsestä oli kivaa saada paperit Joensuusta heti tuli semmonen olo et TODELLA on tervetullut :) Ja alko entistä enemmän kiinnostaa koko koulu...Savonlinnasta itse en saanu ihan samaa fiilistä..mutta mukava tosiaan että teillekin tuli nyt postit perille...
        Minusta ku mielenkiintosta silleen vertailla näitä ko ne saman yliopiston juttuja kuitennii on


      • odottelija

        Hei

        Minulle ei ole vielä tullut mitään lappusia, vaikka otin paikan heti vastaan. Mihin numeroon soitit yliopistolla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe