Näin Savonlinnan OKL:ssa

Uuden opiskelijan info

Löytyy jo netistä!
http://savonlinna.joensuu.fi/hallinto/media/uusienopiskelijoidenopas08.pdf
Tuolta löytyy ekan viikon info, 1.9. alkaa siis opiskelut ja paketissa sanottiin myös, että postia tulee opiskelijoille vasta kun on palauttanut paikan vastaanottamisilmoituksen.. minkä itse tosin palautin ainakin heti, eli aikoja sitten... mutta eiköhän sieltä siis jotain kohta tule..

7

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelujaodotellen

Olipas mielenkiintoista! Voikun ois jo kesä ohi ja pääsis kokeileen tuota yliopistoopiskelua :)

• onko tullut

Joko on tullut postia yliopistolta? Minulle ei vieläkään... onkohan opiskelupaikan vastaanottamisilmoitus mennyt perille vai mikä mättää?

Kovasti minäkin odotan jo opintojen alkamista, opinto-ohjelma vaikutti ainakin tosi mielenkiintoiselta :)

• ei vielä

Ei ole vielä tullut minullekaan mitään postia savonlinnasta. Mutta eiköhän ne lappuset sieltä ajallaan tule. Jos epäilet, että ilmottautumisesi ei ole mennyt perille, soita yliopistolle ja varmista asia. Minä tein itse niin. Opiskelun alkua odotan kovasti:)!! kaikki sanovat että savonlinnan okl.ssä on ihana ilmapiiri opiskella:)!!!!

• satunennen

suivaannuin tuohon savonlinnan touhuun... siis kun tulee vaan niin tympeä kirje et on päässy Joensuussa tuli sentään kokonainen nivaska kirjeitä ja lappusia ja tutoreiden ervetulokirje... tuli semmonen olo et TODELLA on tervetullut mut slinnaan tuli vaan masentava fiilis...
        Ja jo pääsäreis ku en nähny yhtään tutoria :S harmi..Mutta jospa teille siletä jotain postia tulee..Itse otin paikan vastaan joensuusta ja kirjeet tuli hyväksymiskirjeen mukana:D hirvee määrä lappuja täytettäväski.. ;) Kohat tekin pääsette niitä innolla täyttelemään

• saatiin lappusia
        satunennen kirjoitti:

suivaannuin tuohon savonlinnan touhuun... siis kun tulee vaan niin tympeä kirje et on päässy Joensuussa tuli sentään kokonainen nivaska kirjeitä ja lappusia ja tutoreiden ervetulokirje... tuli semmonen olo et TODELLA on tervetullut mut slinnaan tuli vaan masentava fiilis...
        Ja jo pääsäreis ku en nähny yhtään tutoria :S harmi..Mutta jospa teille siletä jotain postia tulee..Itse otin paikan vastaan joensuusta ja kirjeet tuli hyväksymiskirjeen mukana:D hirvee määrä lappuja täytettäväski.. ;) Kohat tekin pääsette niitä innolla täyttelemään

Nyt tuli Savonlinnastakin postia! Mukavan oloista postia! Ehkä onkin ihan viisasta lähettää lappusia vasta sen jälkeen kun on ilmoittautunut kyseiseen koulutukseen.

• satunennen
        saatiin lappusia kirjoitti:

Nyt tuli Savonlinnastakin postia! Mukavan oloista postia! Ehkä onkin ihan viisasta lähettää lappusia vasta sen jälkeen kun on ilmoittautunut kyseiseen koulutukseen.

Veikkaan et niil on siinä ihan hyvä pointti takana..ei mee turhaan paperia niille jotka paikan hylkää. Oovat ehkä kokeneet sen parhaaks..
        Mutta itsestä oli kivaa saada paperit Joensuusta heti tuli semmonen olo et TODELLA on tervetullut :) Ja alko entistä enemmän kiinnostaa koko koulu...Savonlinnasta itse en saanu ihan samaa fiilistä..mutta mukava tosiaan että teillekin tuli nyt postit perille...
        Minusta ku mielenkiintosta silleen vertailla näitä ko ne saman yliopiston juttuja kuitennii on

• odottelija

Hei

Minulle ei ole vielä tullut mitään lappusia, vaikka otin paikan heti vastaan. Mihin numeroon soitit yliopistolla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe