Kotkan kaupunki on työnantajana ylläpitänyt allekirjoittaneesta vuosien ajan listaa, jossa on mm. ei-julkisia terveydentilaani koskevia tietoja ja arvioita, sekä lukematon määrä keksittyjä töiden laiminlyöntiväitteitä jne....
Hallinto-oikeuden päätöksessä mainitaan mm. terveystietojen osalta seuraavasti: "Työsuojelupiiriin ei ollut toimitettu Kervisen suullista tai kirjallista lupaa asianomaisten tietojen julkaisemiseksi."
Työnantaja ei ole lukuisista pyynnöistäni ja valituksistani huolimatta antanut em. tietoja minulle, eivätkä nykyiset Kotkan päättäjät ole asiassa tehneet muuta kuin hyväksyneet väärinkäytökset, lukuunottamatta Seppo Eerolaa ja Jorma Ahvenaista.
Viime vuoden kanteluni asiasta merkittiin tiedoksi kaupunginhallituksessa, eikä asiaa siten päästetty Kotkan kaupunginvaltuuston käsittelyyn, johon olin kanteluni osoittanut.
Nyttemmin on kuitenkin lmennyt valmiutta hoitaa asia kunnialliseen päätökseen.
Mikäli nykyisellä valtuustokaudella ei asiaa ehditä ratkaista, se siirtynee seuraavan valtuuston vastuulle.
Kysynkin kaikilta uusilta valtuustoehdokkailta, mihin toimenpiteisiin ryhtyisitte asiassa?
Kysymys Hirvoselle, Eerolalle ym. ehdokkaille
184
5805
Vastaukset
- J.Taipale
Ensinnäkin tulisi kysyä asianosaisilta, että miksi asiaa ei ole otettu vakavasti aikaisemmin. Ja miksi se nyt olisi valmiuksia, varsinkin näin vaalien alla selvittää asiaa kunnialliseen päätökseen.
Seuraavaksi tulisi esittää poliisille julkinen kysely onko he toimineet asiassa normaalin vaatimuksien tavoin. Ellei tämä salailu ja suojelu ole normaalia asiain hoitoa sitten.
Myös pitäisi kysyä miksi tämän asian selvittely on jatkunut ja jatkunut, vaikka on ollut varsin selkeää se että siinä on toimittu viranomaisten ja kaupungin hallinnon puolelta väärin.
Esittäisin myös kysymyksen, miten tämä asia tulisi korjata, asiaa rikkoneiden tahoilla.
Haluaisin myös löytää henkilön kuka on tämän aloitteen takana, ja selvityksen miksi näin on toimittu.
Sekä kiinnostaisi myös tietää miksi on julkistettu internetissä salassapito velvollisuuden alaisia tietoja, sekä se kenen pyynnöstä ne sinne on laitettu ja kenen toimesta.
Lopuksi kyseenalaistaisin kaikki mukana olevat henkilöt ja heidän pätevyyden toimia ko vastuunalaisissa tehtävissä, missä virka-asteissa sitten kukin toimiikaan. Pohtisin myös julkisesti heidän luotettavuutta jatkossa, ovatko soveliaita jatkamaan työtään omissa asemissaan.- Saija
Rohkeesti laitoit nimellä! Mä en uskalla sukunimeä laittaa (myönnän arkuuteni) mut hienoa et joku, ehkäpä sä ensimmäisenä joka kyseenalaistat ilman nimmarii tuon Askon tapauksen!
Mä sanoisin että yksi nimellä kirjoitettu vastaa painoarvoltaan vähintään kymmentä nimmarikirjoitusta!
Sanos muuten tunnetkos Askon vaikos muuten vaan noin rohkeesti esiinnyt täällä? Tai samapa se, rohkee olet joka tapauksessa! - J.Taipale
Saija kirjoitti:
Rohkeesti laitoit nimellä! Mä en uskalla sukunimeä laittaa (myönnän arkuuteni) mut hienoa et joku, ehkäpä sä ensimmäisenä joka kyseenalaistat ilman nimmarii tuon Askon tapauksen!
Mä sanoisin että yksi nimellä kirjoitettu vastaa painoarvoltaan vähintään kymmentä nimmarikirjoitusta!
Sanos muuten tunnetkos Askon vaikos muuten vaan noin rohkeesti esiinnyt täällä? Tai samapa se, rohkee olet joka tapauksessa!Ei sillä tuntemisella ole niinkään merkitystä, vaan sillä että on periaate. En ymmärrä sitä että kansaa "puukotetaan" ja että niitä ollaan nopeasti viemässä käräjille jotka niin tekee. Mutta isokenkäiset saa tehdä mitä vain ja he suojelee toisiaan!
Samalla sanotaan että ei suomessa ole korruptiota, jos sitä ei ole niin miksi tämmöistä tapahtuu? Tutkinta pettää, todistajia ei kuulla eikä anneta lupaa niitä edes käyttää, ja suojellaan virkamiehiä. tiedän "ei korppi korppia noki" nyt ei ole kyse siitä vaan hieman jos ajateltais asiaa syvemmältä. Millä tavalla poliisia ja muita virkamiehiä katsotaan läpi sormien, juontaako tämä ongelma jo Argadian mäeltä asti vai onko se vain kotkassa oleva kirous?
Pitääkö tämmöinen hyväksyä? Suomi oikeusvaltio vai orjavaltio? - Saija
J.Taipale kirjoitti:
Ei sillä tuntemisella ole niinkään merkitystä, vaan sillä että on periaate. En ymmärrä sitä että kansaa "puukotetaan" ja että niitä ollaan nopeasti viemässä käräjille jotka niin tekee. Mutta isokenkäiset saa tehdä mitä vain ja he suojelee toisiaan!
Samalla sanotaan että ei suomessa ole korruptiota, jos sitä ei ole niin miksi tämmöistä tapahtuu? Tutkinta pettää, todistajia ei kuulla eikä anneta lupaa niitä edes käyttää, ja suojellaan virkamiehiä. tiedän "ei korppi korppia noki" nyt ei ole kyse siitä vaan hieman jos ajateltais asiaa syvemmältä. Millä tavalla poliisia ja muita virkamiehiä katsotaan läpi sormien, juontaako tämä ongelma jo Argadian mäeltä asti vai onko se vain kotkassa oleva kirous?
Pitääkö tämmöinen hyväksyä? Suomi oikeusvaltio vai orjavaltio?Kiva kuulla vielä joltakin periaatteista, mä olen aikaisemminkin vaan kyselly sitä miks tota Askon asiaa ei ole voitu selvittää, ei pitäis olla niinkään ylivoimainen asia!
Mä luulen että arvovaltakysymys kun Askolla näyttöä vaikka mistä, mistä muusta vois kysettä, heikompaa sorretaan porukalla!
Voisko toi Askon tapaus selvitettävän vielä niinkun puhutaan, kunniallisesti? - Asko Kervinen
J.Taipale kirjoitti:
Ei sillä tuntemisella ole niinkään merkitystä, vaan sillä että on periaate. En ymmärrä sitä että kansaa "puukotetaan" ja että niitä ollaan nopeasti viemässä käräjille jotka niin tekee. Mutta isokenkäiset saa tehdä mitä vain ja he suojelee toisiaan!
Pitääkö tämmöinen hyväksyä? Suomi oikeusvaltio vai orjavaltio?Vaatii tietynlaista kanttia antaa palautetta nimellä, Saija on tässä asiassa täysin oikeassa.
- Duunarinainen
hoidin työsuojelu tehtävissä useita ongelma tilanteita eli ihmisiä,jotka oli aiheuttanut pahoja hankaluuksia työyhteisössä työkavereilleen . Diplomatiaa joutui tosiaan käyttämmään, mutta periksi en antanut.
Tuon sun tilanteen syynäisin tosi tarkkaan ja nämä raukkamaiset virkamiehet ja sun entiset työkaverit laittaisin suurennuslasin alle.
En yksinkertaisesti ymmärrä, eikä menee mun moraaliin, että miksi helvetissä joitakin ihmisiä pitää savustaa ulos hinnalla millä hyvänsä ja väärentää heidän tietojaan. Olet tosi hienosti pärjännyt ja taistellut omaa taisteluasi. Vaatii erinomaisen vahvaa selkärankaa, joita ei yhdelläkään nykyvaltuutetulla nyt ole. Kaikki piilottelevat ja luulevat, että koko jupakka unohtuisi.
Vastaan nyt jonkun puolesta, kun eivät muut ole vastanneet. - niin pahan laitoit
Nyt laitoit sellasen kysymyksen jossa väkisin ehdokkaat ja nykyisetkin päättäjät motissa, ei ne vastaa sillä muutenhan joutuisivat näyttämään kenen joukoissa seisovat!
Ei me Asko täällä tyhmiä olla, mutta tarvitsemme sinun kaltaisia ajattelijoita että ymmärrämme kuinka sisäsiittoinen Kotkan poliittinen verkosto on! - Arto Hirvonen
Rehdistä kysymyksestä tuleville Katkan kaupunginvaltuusto ehdokkaille joita ovat uudestaan pyrkivät ehdokkaat ja uudet ehdokkaat. Kun nyt pyrin kaikella tarmollani Katkan kaupunginvaltuustoon vastaa mieluusti esitettyyn kysymykseen.
Valitettavasti vastaukseni tulee näin illalla, kun. palvelen nuohoojamestarina Heinolassa tällä hetkellä kesäasukkaita ja käyn Kotkasta käsin päivittäin työssä siellä. Työpäivän päätteeksi on vielä suoritettava koti velvoitteet kaupassa käyntiä myöten.
Asialinjalla vastaukseni on, että tämän palstan kautta en pysty asiaa edistämään. Kaikella vakavuudella haluan olla mukana saamassa asiaasi tyydyttävä päätös puuttuvineen asiakirjoineen.
Minulla on suora yhteys Perussuomalaisten Eduskunta ryhmänpuheenjohtajaan Kansanedustaja Raimo Vistbackaan, jonka kanssa teemme tärkeissä asioissa saumatonta yhteistyötä. Raimon kanssa olemme sopineet, että minä hoidan taustatyön ja oikeellisuuden ennen, kuin teemme Eduskuntaan Raimon kanssa tapaamisen. Aina löytyy yrittäjältä aikaa käydä yhdessä Eduskunnassa Raimon vallesmannin yhteistilanne keskustelu.
Jos Kervinen haluaa minun kautta edetä asiassa olen käytettävissä. Raimo Vistbacka edellyttää, että kaikki mahdollisuudet on käyty lävitse ennen kuin asia siirtyy Perussuomalaisten Eduskunta ryhmän jatko käsittelyyn.
Avauksessa annat ymmärtää, että Kotkan kaupungin virkamiehet haluaa asian sopia ennen, kuin se siirtyisi Eduskunta tasolle käsiteltäväksi ja Kotkan maine saisi ruman kolauksen.
Tällä palstalla en halua kokeneena asioiden eteenpäin viejänä enempää selostaa miten hoitaisimme sinun erittäin tärkeää ennakko tapausta vaan meidän on tavattava jossakin kahden kesken ja käydä alustava keskustelu onko meistä apua asiasi hoitamiseen eteenpäin. Tuomio istuimet tekevät lopulliset ratkaisut Raimo Vistbackan kirjelmien pohjalta.
Minut saa kiinni sähköpostilla [email protected]
Arto Hirvonen
Ent. Smp; Kenttäpäällikkö
Perussuomalaiset .
.- Asko Kervinen
On hyvä tietää, että sinulla Arto on tahtotilaa hoitaa väistelemällä käsitelty kanteluasia kunniallisesti. Asia saattaa tulla seuraavan valtuuston eteen, mikäli luottamushenkilöt eivät pääse asiassa piakkoin eteenpäin.
Eduskunta-asiaksi tapausta on ehdottanut jo Pentti Tiusanen, jolle totesin sen vääräksi osoitteeksi, koska Kotkan kaupungivaltuusto on se toimivaltainen elin, jonka pitää kanteluni ja nämä väärinkäytökset kaikkineen ottaa vastuulle ja käsiteltäväksi.
Kansanedustaja Tiusanen on luvannut olla tukena asiassa nyttemmin. Seppo Eerolaan ja Jorma Ahvenaiseen luotan asiassa varmuudella, koska ovat näyttäneet luonteensa asiassa aikaisemmin.
Kotkan kaupungin virkamiehet ovat nihkeitä sopimaan asiaa, koska kaupunginlakimies Marianna Ruonalan muistiossa olevat valheelliset tiedot ovat hallinnollisesti Kotkalle kiusallisia. Kuten myös laittomasti ja luvatta julkistetut ja käytetyt terveytdentilaani koskevat arviot ja tiedot.
Tätä taustaa vasten on hyvä tietää Arto Hirvosen tahtotila asiassa. Nyt se on tiedossa. - eikö tunneta lakia?
Auttakaa Asko Kervistä tässä asiassa. Tällaiselle törkeälle lainrikkomiselle on saatava loppu. Mitä Kotkan maineella on merkitystä, eikö ole tärkeämpää, että oikeus tapahtuu. Olisi vain varoittavana esimerkkinä, että Kotkassa on saatava demareiden sanelupolitiikka loppumaan. Nyt ovat vaalit tulossa, joten tarkkana ketä äänestätte. Tästä on opittu todella paljon, kehen voi luottaa.
- Saija
eikö tunneta lakia? kirjoitti:
Auttakaa Asko Kervistä tässä asiassa. Tällaiselle törkeälle lainrikkomiselle on saatava loppu. Mitä Kotkan maineella on merkitystä, eikö ole tärkeämpää, että oikeus tapahtuu. Olisi vain varoittavana esimerkkinä, että Kotkassa on saatava demareiden sanelupolitiikka loppumaan. Nyt ovat vaalit tulossa, joten tarkkana ketä äänestätte. Tästä on opittu todella paljon, kehen voi luottaa.
Ajatelkaa jos sattuis omalle kohdalle?? Miks ihmeessä tota asiaa ei saa oikastua? Tätä mä olen ällistellyt alusta asti!
- J.Taipale
Saija kirjoitti:
Ajatelkaa jos sattuis omalle kohdalle?? Miks ihmeessä tota asiaa ei saa oikastua? Tätä mä olen ällistellyt alusta asti!
Vallanhimo, ahneus, raha, omien etujen ajaminen, ja talutusnuorassa oleva virkamieskoneisto.
Ainoa kysymys on se kuka tästä on hyötynyt tai aikonut hyötyä joskus kun vyyhti käynnistyi? ja miten paljon sekä millä tavoin.
- Juho Eerola
En valitettavasti jouda koko ajan päivystämään tietokoneen ääressä. Asko Kervistä itseään tämä tuskin häiritsee, mutta näkyi noissa muissa ketjuissa jo joku ihmetelleeen, että nytpä meni Eerola hiljaiseksi.
Ensin selvitän sidokset. En tunne Asko Kervistä. Olen kyllä lukenut hänen kirjoituksiaan ja sitä mitä hänestä on kirjoitettu. Eduskuntavaalien alla Asko otti minuun yhteyttä ja tuki kampanjaani taloudellisesti kahenkymmenenviiden euron summalla ja yhdellä kännykällä. Kännykän sai mainosteni jakoa Länsi-Kotkassa hoitanut Igi. Asko Kervinen oli vaalikampanjani toiseksi merkittävin ulkopuolinen rahoittaja.
Eduskuntavaalien yhteydessä jouduin vastaavanlaiseen tilanteeseen kuin Kervinen. Esimieheni kutsui minut puhutteluun. Puhuttelun aihe oli se, että jos ei poliittinen kirjoitteluni yleisönosastossa ja netissä lopu, niin työurani Kotkan kaupungin maahanmuuttajapalveluiden parissa on uhattuna. Esimieheni ei varsinaisesti itse (kai?) ollut tätä mieltä, mutta käsky puhutteluuni oli tullut kaupungin ylemmiltä virkamiehiltä.
Sinänsä aika makaaberiä, että työskentelen pakolaisten parissa ja sitten on tämä Geneven sopimus, jossa mm. määritellään, että poliittisten syiden takia ei ketään saisi vainota. Että olisin ilmeisesti sitten tavallani kai ollut oikeutettu poliittiseen turvapaikkaan jossain ulkomailla? No ne jupinat loppuivat silloin kyllä siihen, kun aika selkeästi toin oikeuteni ilmi.
Samoihin aikoihin muuten eräs pitseriayrittäjä soitti minulle, että jos en lakkaa kirjoittamasta siitä, että politisoitunut islam on väkivaltainen ja vahingollinen aate meille suomalaisille, niin syttyy sisällissota. Voitte kuvitella, että noihin aikoihin viimeistään tajusin, että totuuden puhujaa vihataan maailmassa kaikkein eniten.
Olen ymmärtänyt, että Asko Kervinen oli työpaikallaan hankala tyyppi. Hänestä ei oikein tykätty ja hänet haluttiin ulos. Askosta alettiin etsimällä etsiä vikoja, jotka olisivat puhuneet erottamisen puolesta. Ja niitä vikojahan löytyi, kuten niin haluttaessa ihan meistä jokaisesta.
En kuitenkaan tunne Kervisen tapausta niin objektiivisesti, että pystyisin täysin oikeuden mukaista mielipidettä antamaan. Sympatiseeraan Kervistä niin paljon, että en ehkä kykene olemaan puolueeton. Asko Kervinen on esimerkillään kannustanut minua pitämään ääntä sen asian puolesta, minkä itse tietää oikeaksi.- Asko Kervinen
Kuten tuossa Arto Hirvoselle antamassani vastauksessa totesin, tahtotila ratkaisee.
Siis, jos oletetaan että olisit luottamushenkilö seuraavassa valtuustossa ja sinne tulisi väistelemällä hiljaiseksi merkitty kanteluni, nyökyttelistkö demarien mukana vai mitä?
Kanteluni asiasisltö on mm. terveystietojeni väärinkäyttö ja lukuisat keksityt töiden laiminlyöntiväitteet, joita työnantaja piilotteli omana tietonaan ja raportoi työsuojelupiiriin ym.
Muotoilen kysymyksen tässä kohtaa toisin, eli hyväksyisitkö valtuutettuna kyseessä olevan kanteluasian vesittämisen, kuten nykyinen Kotkan kaupunginhallitus on tehnyt? - Juho Eerola
Asko Kervinen kirjoitti:
Kuten tuossa Arto Hirvoselle antamassani vastauksessa totesin, tahtotila ratkaisee.
Siis, jos oletetaan että olisit luottamushenkilö seuraavassa valtuustossa ja sinne tulisi väistelemällä hiljaiseksi merkitty kanteluni, nyökyttelistkö demarien mukana vai mitä?
Kanteluni asiasisltö on mm. terveystietojeni väärinkäyttö ja lukuisat keksityt töiden laiminlyöntiväitteet, joita työnantaja piilotteli omana tietonaan ja raportoi työsuojelupiiriin ym.
Muotoilen kysymyksen tässä kohtaa toisin, eli hyväksyisitkö valtuutettuna kyseessä olevan kanteluasian vesittämisen, kuten nykyinen Kotkan kaupunginhallitus on tehnyt?En siis missään nimessä.
Sillä tiedolla mikä minulla on, on sinua kohdeltu törkeästi väärin.
Paikallisdemareiden tapaista, asioihin itsenäisesti kantaa ottamatonta nyökkyukkoa, ei minusta saa ikini.
"Kanteluni asiasisltö on mm. terveystietojeni väärinkäyttö ja lukuisat keksityt töiden laiminlyöntiväitteet, joita työnantaja piilotteli omana tietonaan ja raportoi työsuojelupiiriin ym."
Tämä kohtelusi on ollut erityisen rumaa, surullista ja anteeksiantamatonta. - rohmu"-
et vastaa kimuranteihin asioihin suoraan vaan kierrät ja kaarrat, jopa muihin asioihin vedoten. miten on, mielestäni sinulla ei ole "munaa" olla puheenjohtaja, ja myös tämä tyylisi on niin tyypillinen populistipellen tyyli että myös maine menee perussuomalaisilta. mikään ei tule muuttumaan jos sunlainen tyyppi on valtuustossa, tämä on ehdottoman tärkeä asia, nyt on nähtävissä se että sinussa ei ole periaatteellisisa puolia eikä vankkumatonta mieltä.
olet kiemurtelva käärme siinä missä muutkin ja hyvin muotoutuntu siihen samaan muottiin muiden politikkojen kanssa, et ehkä itse sitä huomaa kun se tapahtuu niin hitaasti mutta kokoajan menet lähemmäs sitä "joojoo" miestä.
sun vastauksia kun anlysoi niin tämä on valitettavasti huomattavissa. - maailmassa.
Paskan puhujia vihataan ihan oikeesti etkö ole huomannut sitä vielä.
Olet muuten jäävi tekemääm minkäänlaista pätöstä kervisen suhteen koska olet saanut kyseiseltä henkilöltä rahaa vaalityöhon, että MUISTA SE. - se Eerola
maailmassa. kirjoitti:
Paskan puhujia vihataan ihan oikeesti etkö ole huomannut sitä vielä.
Olet muuten jäävi tekemääm minkäänlaista pätöstä kervisen suhteen koska olet saanut kyseiseltä henkilöltä rahaa vaalityöhon, että MUISTA SE.tuossa vastauksessaan itse kertoi, että ei pysty objektiivista vastausta antamaan, kun on saanut rahaa ja tuntee muutenkin sympatiaa Kervistä kohtaan.
Ainoat keneltä on vastaus tullut, ovat Eerola ja Hirvonen Perussuomalaisista. Missä on Luumi ja yleensäkin demarit? Entä usein palstalla roikkuva Vihreä Virtanen? - mikkonen t
se Eerola kirjoitti:
tuossa vastauksessaan itse kertoi, että ei pysty objektiivista vastausta antamaan, kun on saanut rahaa ja tuntee muutenkin sympatiaa Kervistä kohtaan.
Ainoat keneltä on vastaus tullut, ovat Eerola ja Hirvonen Perussuomalaisista. Missä on Luumi ja yleensäkin demarit? Entä usein palstalla roikkuva Vihreä Virtanen?Taipale on myös perussuomalaisten kanssa tekemisissä. Siltäkin tuli ekana vastaus, joka on arvosteleva ja kyseenalaistaa järjestelmää.
- missä missä
se Eerola kirjoitti:
tuossa vastauksessaan itse kertoi, että ei pysty objektiivista vastausta antamaan, kun on saanut rahaa ja tuntee muutenkin sympatiaa Kervistä kohtaan.
Ainoat keneltä on vastaus tullut, ovat Eerola ja Hirvonen Perussuomalaisista. Missä on Luumi ja yleensäkin demarit? Entä usein palstalla roikkuva Vihreä Virtanen?missä äijät luuraa?? Po. kellokkaat vois tulla sanomaa mitä mieltä ne on !!!!!!!
- persut....
mikkonen t kirjoitti:
Taipale on myös perussuomalaisten kanssa tekemisissä. Siltäkin tuli ekana vastaus, joka on arvosteleva ja kyseenalaistaa järjestelmää.
rohkeimpia,ei panttaa mitä mieltä ne on, missä muut ? eiks tätä huomata, mä huomaan:/
- haloo vakiporukka
persut.... kirjoitti:
rohkeimpia,ei panttaa mitä mieltä ne on, missä muut ? eiks tätä huomata, mä huomaan:/
tää vakiporukka on aktiivinen hehehehe, näin meillä tehdään politiikkaa...terveisin villapaitamies:)
- (^^_ ^^)
se Eerola kirjoitti:
Ainoat keneltä on vastaus tullut, ovat Eerola ja Hirvonen Perussuomalaisista. Missä on Luumi ja yleensäkin demarit? Entä usein palstalla roikkuva Vihreä Virtanen?missä työ oottee pojat?? tulkee poies piilosta teijät on nähty:)
- Jatkuu loputtomiin
Asko Kervinen kirjoitti:
Muotoilen kysymyksen tässä kohtaa toisin, eli hyväksyisitkö valtuutettuna kyseessä olevan kanteluasian vesittämisen, kuten nykyinen Kotkan kaupunginhallitus on tehnyt?Jo 5 vuotta näilläkin sivuilla ja lehdissä, jos ne sattuvat julkaisemaan.
Olisikohan ehkä jotain narsistisia piirteitä näissä kirjoitteluissa?
Nimi pitää olla näkyvillä keinoilla millä hyvänsä. - kohteliasta vastata
Jatkuu loputtomiin kirjoitti:
Jo 5 vuotta näilläkin sivuilla ja lehdissä, jos ne sattuvat julkaisemaan.
Nimi pitää olla näkyvillä keinoilla millä hyvänsä.jos Kervinen kysyy.Ja mitä pahaa on siinä että keskustelee tällä palstalla omalla nimellään? Tai lehdissä? Sitä vartenhan ne on.
- taas sä
Nimi pitää olla näkyvillä keinoilla millä hyvänsä.sä oot vaan kateellinen ja saat olla mitä mieltä vaan, asko ist best!
ensin mäkin ajattelin kervisestä kuka tyyppi toi on mut se on näyttäny mikä on miehiään!
lues tää jos kestät: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000079&posting=22000000036382330 - Tytti
taas sä kirjoitti:
sä oot vaan kateellinen ja saat olla mitä mieltä vaan, asko ist best!
ensin mäkin ajattelin kervisestä kuka tyyppi toi on mut se on näyttäny mikä on miehiään!
lues tää jos kestät: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000079&posting=22000000036382330Ansaittu kunnioitus jostakin teoista on myrkkyä jollekulle niin paljon, ne vaan ettii heinäkasasta vikoja haukkuakseen toista!
Kotkalaisten vaikea hyväksyä jonkun ansaitsemaa arvostusta! - suoraa puhetta
Juho Eerola kirjoitti:
En siis missään nimessä.
Sillä tiedolla mikä minulla on, on sinua kohdeltu törkeästi väärin.
Paikallisdemareiden tapaista, asioihin itsenäisesti kantaa ottamatonta nyökkyukkoa, ei minusta saa ikini.
"Kanteluni asiasisltö on mm. terveystietojeni väärinkäyttö ja lukuisat keksityt töiden laiminlyöntiväitteet, joita työnantaja piilotteli omana tietonaan ja raportoi työsuojelupiiriin ym."
Tämä kohtelusi on ollut erityisen rumaa, surullista ja anteeksiantamatonta.Toivon hartaasti, että talutusnarussa talutetut demarit tulevat järkiinsä ja äänestävät sinua. On aika aloittaa uusi kausi ja vanhat komentotalousaikaan juuttuneet jarrut saisivat luvan häipyä vähin äänin antamalla tilaa uusille suoraan puhaltaville tuulille. Tämä Kervisen tapaus on törkeyden huippu.
- enään
Nimi pitää olla näkyvillä keinoilla millä hyvänsä.Tää alkaa olla jo niin iso poliittinen ulottuvuus ettei ajalla merkitystä enään! Et ehkä ymmärrä nytte kaikkea mistä kysettä.
- morpheus,
suoraa puhetta kirjoitti:
Toivon hartaasti, että talutusnarussa talutetut demarit tulevat järkiinsä ja äänestävät sinua. On aika aloittaa uusi kausi ja vanhat komentotalousaikaan juuttuneet jarrut saisivat luvan häipyä vähin äänin antamalla tilaa uusille suoraan puhaltaville tuulille. Tämä Kervisen tapaus on törkeyden huippu.
et vissiin tajunnut että aikaisemmin juho sanoi että "kädet vähän sidottu asian suhteen"
ja nyt mielipide mikä on henkilökohtainen, millä ei siis painoarvoa koska ei pysty asian kkanssa olemaan tekemisissä. ja tälläkö perusteella juho olisi hyvä valinta? muutenkin kun sen tyyli on turhan populistinen. - Arto Hirvonen
persut.... kirjoitti:
Nyt Asko Kervinen halusi kaikilta Kotkan kaupunginvaltuustoon pyrkiviltä ehdokkailta vastauksen tällä palstalla. Saamani tiedon mukaa nykyisessä Kotkan kaupunginvaltuustossa istuu lähes 20 kymmentä valtuutettua, joilla koko valtuustokautena ole ollut yhtään puheenvuoroa eli omaa mielipidettä mihinkään asiaan. Miten tällainen valtuustoehdokas voi vastata tähän Asko Kervisen asiaan vaikka on ehdokkaan Demareissa, ym puolueissa täyte ehdokkaan. Jata Hiiohoi ! lehdessä nuori Demari oli pantu haukkumaa aktiivisia Perussuomalaisia. Muka muutaman näkyvillä oleva ehdokas saa myöhemmin riveihin tulleilta heidän äänensä. Pysähdy ajattele esim. Demareita jos ryhmä saa 15-17 edustajaa valtuustoon on 18- 76 niitä täyte ehdokkaita, jotka keräävät näille valituille äänet. Kuitenkin Perussuomalaisissa kaikille ehdokkaille annetaan valtuutettujen lisäksi saamamme lautakunta paikkoja ja vaikuttaa omalla panoksella Kotkan asioihin.
Kun vastasin Kotkan kaupunginvaltuusto ehdokkaana miten hoitaisin Asko Kervisen asiaa. Mainitsin Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Raimo Visstbackan vallesmannin nimen. Viestitin tämä asia on nyt siirtymässä poliittiselle tasolle eduskuntaan. Nyt Kotkan kaupungin virkamieskoneisto tietää, ei rivetä tässä asiassa. Kaupunginlakimies Marianne Ruonala tietää, Hirvonen jos ottaa hoitaakseen asian ja vie sen Perussuomalaisten ryhmään puitavaksi Eduskuntaan se tapahtuu. Viime kesänä ennen Juhannusta kävin Ruonalaa tapamassa Keltakallion suuressa rakennushankkeessa yksityistie asiassa. Jos Ruonala ei olisi saanut vastaavaa virkamiestä
tulemaan yksityistien omistajien muutosehdotuksen taakse. Olisimme hakeneet Lääninhallitukselta toimenpide päätöstä keskeyttää kiireellisenä rakennettava rakennuksen töiden keskeyttämistä niin kauaksi aikaa, että yksityistien omistajia kuultaisiin tie linjauksessa. Päästiin seuraavana päivänä kohtuullisen hyvään lopputulokseen. Virkamiehillä on nyt hyvää aikaa sopia kyseinen asia Asko Kervisen kanssa. Kaupunginhallitus pohtii miten tästä edetään poliittisella tasolla. Jos asia etenee kaupunginvaltuustoon on myös valtuustonpuheenjohtajalla miettiä menettelytavoista miten esittää se valtuutetuille. Kuitenkin Asko Kervinen antoi ymmärtää, että Kotkan kaupungilla on halukas korjaamaan asia poliittisella tasolla korvauksineen ym. Toivotaan, että asia ratkeaa kaikkia tyydyttävällä tavalla. Tässä vaiheessa ei minulla ole täyttä kuvaa miten tämä vyyhti on päässyt syntymään ja kuka on oikeassa.
Arto Hirvonen
Perussuomalaiset - Asko Kervinen
Arto Hirvonen kirjoitti:
Nyt Asko Kervinen halusi kaikilta Kotkan kaupunginvaltuustoon pyrkiviltä ehdokkailta vastauksen tällä palstalla. Saamani tiedon mukaa nykyisessä Kotkan kaupunginvaltuustossa istuu lähes 20 kymmentä valtuutettua, joilla koko valtuustokautena ole ollut yhtään puheenvuoroa eli omaa mielipidettä mihinkään asiaan. Miten tällainen valtuustoehdokas voi vastata tähän Asko Kervisen asiaan vaikka on ehdokkaan Demareissa, ym puolueissa täyte ehdokkaan. Jata Hiiohoi ! lehdessä nuori Demari oli pantu haukkumaa aktiivisia Perussuomalaisia. Muka muutaman näkyvillä oleva ehdokas saa myöhemmin riveihin tulleilta heidän äänensä. Pysähdy ajattele esim. Demareita jos ryhmä saa 15-17 edustajaa valtuustoon on 18- 76 niitä täyte ehdokkaita, jotka keräävät näille valituille äänet. Kuitenkin Perussuomalaisissa kaikille ehdokkaille annetaan valtuutettujen lisäksi saamamme lautakunta paikkoja ja vaikuttaa omalla panoksella Kotkan asioihin.
Kun vastasin Kotkan kaupunginvaltuusto ehdokkaana miten hoitaisin Asko Kervisen asiaa. Mainitsin Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Raimo Visstbackan vallesmannin nimen. Viestitin tämä asia on nyt siirtymässä poliittiselle tasolle eduskuntaan. Nyt Kotkan kaupungin virkamieskoneisto tietää, ei rivetä tässä asiassa. Kaupunginlakimies Marianne Ruonala tietää, Hirvonen jos ottaa hoitaakseen asian ja vie sen Perussuomalaisten ryhmään puitavaksi Eduskuntaan se tapahtuu. Viime kesänä ennen Juhannusta kävin Ruonalaa tapamassa Keltakallion suuressa rakennushankkeessa yksityistie asiassa. Jos Ruonala ei olisi saanut vastaavaa virkamiestä
tulemaan yksityistien omistajien muutosehdotuksen taakse. Olisimme hakeneet Lääninhallitukselta toimenpide päätöstä keskeyttää kiireellisenä rakennettava rakennuksen töiden keskeyttämistä niin kauaksi aikaa, että yksityistien omistajia kuultaisiin tie linjauksessa. Päästiin seuraavana päivänä kohtuullisen hyvään lopputulokseen. Virkamiehillä on nyt hyvää aikaa sopia kyseinen asia Asko Kervisen kanssa. Kaupunginhallitus pohtii miten tästä edetään poliittisella tasolla. Jos asia etenee kaupunginvaltuustoon on myös valtuustonpuheenjohtajalla miettiä menettelytavoista miten esittää se valtuutetuille. Kuitenkin Asko Kervinen antoi ymmärtää, että Kotkan kaupungilla on halukas korjaamaan asia poliittisella tasolla korvauksineen ym. Toivotaan, että asia ratkeaa kaikkia tyydyttävällä tavalla. Tässä vaiheessa ei minulla ole täyttä kuvaa miten tämä vyyhti on päässyt syntymään ja kuka on oikeassa.
Arto Hirvonen
PerussuomalaisetNyt on valtuustoehdokkaalla oikea ääni kellossa.
Luonnetta pitää olla.
- Asko Kervinen
Kysymykseni on esitetty Hirvosen ja Eerolan lisäksi muillekin Kotkan kaupunginvaltuutetuiksi pyrkiville uusille ehdokkaille, puoluekantaan katsomatta.
Koska nykyiset asiaa hoitaneet Kotkan virkamiehet ja luottamushenkilöt ovat väistelleet totuutta ja vastuuta, Seppo Eerolaa ja Jorma Ahvenaista lukuunottamatta, kysyn, mihin toimenpiteisiin ryhtyisitte asiassa, jossa vääryys rehottaa, mutta vääryyttä ei ole haluttu oikaista eikä käsitellä sen vaatimalla vakavuudella?
Odotan mielenkiinnolla ehdokkaiden vastauksia. Ehkäpä asia kiinnostaa myös kotkalaisia äänestäjiä, koska kysymyksessä on ehdokkaiden merkittävästä ominaisuudesta hoitaa luottamustehtävää.- artsi ja nenä
millaiseen ratkaisuun olisit itse tyytyväinen?
- tuu poies piilosta
artsi ja nenä kirjoitti:
vastaa vaan reilusti,arvataan,arvataan...niin tyypillistä niin tyypillistä:) vittu kattokaa nyt mitä surkimuksia nää pellet,ei voi vastata muuten kuin kyselemällä tyhmiä pimeestä:=
- Nero kas
tuu poies piilosta kirjoitti:
vastaa vaan reilusti,arvataan,arvataan...niin tyypillistä niin tyypillistä:) vittu kattokaa nyt mitä surkimuksia nää pellet,ei voi vastata muuten kuin kyselemällä tyhmiä pimeestä:=
kato se on toi vaalitaktikka korkempaa matikkaa,ei me sitä tajuta:)
- Nero kas
kato se on korkeampaa matikkaa toi vaalitaktiikka,ei myö sitä tajuta:)
- artsi ja nenä
no ainakin mä pystyin jotain kysymään asiallisesti, sä et pysty ku hokemaan vittua ja pelleä. toista et saa ja toinen oot.
niin ja en ole eerola en edes fani. - Asko Kervinen
artsi ja nenä kirjoitti:
Tyydyttävä ratkaisu tullee itsestään kun sen aika tulee, mutta totuutta väistelemällä asian ratkaisu on mahdotonta.
Tässä vaiheessa en kommentoi kysymystäsi enempää.
Juuri tulleen tiedon mukaan asia on nytkähtänyt jälleen piirun verran eteenpäin, joten kysymykseni kunnallisvaaliehdokkaille on entistä ajankohtaisempi. - I.I
Asko Kervinen kirjoitti:
Tyydyttävä ratkaisu tullee itsestään kun sen aika tulee, mutta totuutta väistelemällä asian ratkaisu on mahdotonta.
Juuri tulleen tiedon mukaan asia on nytkähtänyt jälleen piirun verran eteenpäin, joten kysymykseni kunnallisvaaliehdokkaille on entistä ajankohtaisempi.epäilen et saat ootella pitkään!
- KUN NE
Asko Kervinen kirjoitti:
Juuri tulleen tiedon mukaan asia on nytkähtänyt jälleen piirun verran eteenpäin, joten kysymykseni kunnallisvaaliehdokkaille on entistä ajankohtaisempi.EI USKALLA SANOO MITÄÄ KUN JOUTUU SAMALLA PYLLISTÄÄN TOISEEN SUUNTAAN
- hyvä sellainen
artsi ja nenä kirjoitti:
Pakotetaan valtuusto antamaan varoitus Lintuselle ja Karppiselle. Lisäksi valtuuston tulee erottaa kaikki eri oikeuksien jäsenet syyttäjät, jotka ovat olleet Kervisen kanssa eri mieltä. Pistetään varmuuden vuoksi vielä viralta Tasavallan Presidentti ja oikeuskanslerin virastolle annetaan purkutuomio.
Tilataan paikalle Binladen ja Bush ja järjestetään nyrkkitappelu herrojen välille. Ottelutuotoilla maksetaan Vellamon lisälasku ja Kervisen korvaukset. - yksi asia
hyvä sellainen kirjoitti:
Pakotetaan valtuusto antamaan varoitus Lintuselle ja Karppiselle. Lisäksi valtuuston tulee erottaa kaikki eri oikeuksien jäsenet syyttäjät, jotka ovat olleet Kervisen kanssa eri mieltä. Pistetään varmuuden vuoksi vielä viralta Tasavallan Presidentti ja oikeuskanslerin virastolle annetaan purkutuomio.
Tilataan paikalle Binladen ja Bush ja järjestetään nyrkkitappelu herrojen välille. Ottelutuotoilla maksetaan Vellamon lisälasku ja Kervisen korvaukset.Saijalle töitä ottelun lipunmyynnistä
minä saisin sen veran kannatusta että se kantaisi valtuustoon, ja asia olisi edelleen ajankohtainen.
Pyytäisin audienssi Seppo Eerolalta ja Jorma Ahvenaiselta, valaistakseen asian oikean laidan minulle.
Koska autoalan miehellä, terveys ja laillisuusasiat eivät ole niitä minun vahvempia puolia, pyytäisin
myös duunarinaisen apua, hän tuntuu olevan perille terveydenpuolen asioista.
Niistä keskusteluista tekisin sitten jotain päätöksiä ja mahdollinen jatko, asian kaikkien tyydyttävän lopputulokseen saamiseen, joka pitäisi sisälle mahdollisten laitumuuksien rangaistusseuraamukset, ja vahingon kärsineelle kunnianpalautus ja vahingonkorvaukset.
Tällä hetkellä olen vain teidän nettikirjoituksien varassa.
Eräs nimeltä mainitsematon kaupunginhallituksen jäsen kommentti oli, että te olette hyvin katkera teidän kohtelustanne, en siis oikeasti saanut toisen osapuolen vastaus.
Täyttyy ihailla teidän sitkeyttä tässä teidän kokevissa asioissa, moni todennäköisesti minäkin olisimme
heittänyt pyyhkeen kehään aikoja sitten.- Asko Kervinen
wonterghem kirjoitti:
minä saisin sen veran kannatusta että se kantaisi valtuustoon, ja asia olisi edelleen ajankohtainen.
Pyytäisin audienssi Seppo Eerolalta ja Jorma Ahvenaiselta, valaistakseen asian oikean laidan minulle.
Koska autoalan miehellä, terveys ja laillisuusasiat eivät ole niitä minun vahvempia puolia, pyytäisin
myös duunarinaisen apua, hän tuntuu olevan perille terveydenpuolen asioista.
Niistä keskusteluista tekisin sitten jotain päätöksiä ja mahdollinen jatko, asian kaikkien tyydyttävän lopputulokseen saamiseen, joka pitäisi sisälle mahdollisten laitumuuksien rangaistusseuraamukset, ja vahingon kärsineelle kunnianpalautus ja vahingonkorvaukset.
Tällä hetkellä olen vain teidän nettikirjoituksien varassa.
Eräs nimeltä mainitsematon kaupunginhallituksen jäsen kommentti oli, että te olette hyvin katkera teidän kohtelustanne, en siis oikeasti saanut toisen osapuolen vastaus.
Täyttyy ihailla teidän sitkeyttä tässä teidän kokevissa asioissa, moni todennäköisesti minäkin olisimme
heittänyt pyyhkeen kehään aikoja sitten.Selväksi tuli. Tahtotilaa vääryyksien oikaisemiseksi siis on ja tätä perussuomalaisilta odotinkin.
Katsotaan, mihin suuntaan asiat kehittyvät ja tuleeko tämä hallinto-oikeiden päätöksessä mainitut luvattomat terveystietojeni väärinkäytökset esille eräiden valtuutettujen esityksestä vai jatkuuko asian piilottelu.
Onnea ja menestystä kunnallisvaaleissa.
- Päätöstä tekemässä.
Taipale,Eerola ja Arto Hirvonen ovat ainoina kunnallispoliittisina ehdokkaina antaneet sinulle vastauksensa.Minä olen seurannut jo pitkään sinun kirjoituksijasi.Kannattaako mielestäsi äänestää Perussuomalaisia vaikka Vasemmistoliitostakin löytyy ilmeisesti sinua tukevaa näkemystä? (Ja myös Kokoomuksen Eerola Perussuomalaisten Eerolan lisäksi).
- Asko Kervinen
Jokaisen on löydettävä oma ehdokas ja tiedettävä hänen periaatteistaan mahdollisimman paljon, jottei tule pettymyksiä takinkäännön merkeissä. Näitä apila-Virtasia löytyy joka lähtöön.
Kuntavaaleissa on lyhyesti sanottuna kyse oman asuinalueen arvovalinnoista. Siksi ei ole yhdentekevää, ketkä näitä päätöksiä tekevät.
Kuten sanottu, jos olisin kotkalainen, äänestäisin Seppo Eerolaa, vaikka kokoomuslainen onkin. Teot ratkaisevat. Siksi luottaisin Seppoon.
Mitä tulee omaan poliittiseen ideologiaani, niin löydän itsestäni aika paljon perussuomalaista. En missään nimessä äänestäisi sosiaalidemokraatteja, koska nämä "kuntapuolueen" sosiaalidemokraatit ovat enemmän oikealla kuin kokoomus. Se näkyy esimerkiksi Kotkan investointien järjettömyydessä ja Anna-Liisa Kasurisen taantumuksesta.
Vasemmistoliitolla on sosiaalista ajattelua, mutta Kotkassa vasemmistoliiton politiikka kulminoituu liiaksi Pentti Tiusasen varaan ja tämä on mielestäni puolueen ongelma.
Haminalaisena uskoisin äänestäväni jotakin perussuomalaista ehdokasta. - Juho Eerola
Asko Kervinen kirjoitti:
Jokaisen on löydettävä oma ehdokas ja tiedettävä hänen periaatteistaan mahdollisimman paljon, jottei tule pettymyksiä takinkäännön merkeissä. Näitä apila-Virtasia löytyy joka lähtöön.
Kuntavaaleissa on lyhyesti sanottuna kyse oman asuinalueen arvovalinnoista. Siksi ei ole yhdentekevää, ketkä näitä päätöksiä tekevät.
Kuten sanottu, jos olisin kotkalainen, äänestäisin Seppo Eerolaa, vaikka kokoomuslainen onkin. Teot ratkaisevat. Siksi luottaisin Seppoon.
Mitä tulee omaan poliittiseen ideologiaani, niin löydän itsestäni aika paljon perussuomalaista. En missään nimessä äänestäisi sosiaalidemokraatteja, koska nämä "kuntapuolueen" sosiaalidemokraatit ovat enemmän oikealla kuin kokoomus. Se näkyy esimerkiksi Kotkan investointien järjettömyydessä ja Anna-Liisa Kasurisen taantumuksesta.
Vasemmistoliitolla on sosiaalista ajattelua, mutta Kotkassa vasemmistoliiton politiikka kulminoituu liiaksi Pentti Tiusasen varaan ja tämä on mielestäni puolueen ongelma.
Haminalaisena uskoisin äänestäväni jotakin perussuomalaista ehdokasta.Minut on leimattu populistiksi niin monta kertaa, että lisälöyly kiukaalle ei enää enempää kuumota.. Miten on Asko Kervinen, etkö itse lähtisi Perussuomalaisen puolueen kunnallisvaaliehdokkaaksi Haminassa?
- Asko Kervinen
Juho Eerola kirjoitti:
Minut on leimattu populistiksi niin monta kertaa, että lisälöyly kiukaalle ei enää enempää kuumota.. Miten on Asko Kervinen, etkö itse lähtisi Perussuomalaisen puolueen kunnallisvaaliehdokkaaksi Haminassa?
Minua on pyydetty tai kysytty useasti ennenkin ehdokkaaksi, mutta aina on tämä tietty vapaus ja mahdollisimman riippumaton asema vienyt voiton - niin nytkin.
Tämä on vastaukseni ja älykkäänä ihmisenä ymmärrät sen erinomaisesti.
Toivotan perussuomalaisille onnea ja menesatystä kunnallisvaaleissa.
- PerusRaul
Varsinkin, kun useat nykyisestä valtuustosta ja samalla tulevista ehdokkaista ovat pistäneet silmänsä kiinni asioiden edetessä.
Artsi varmasti ottaa asian kanssasi esille, jos tahdot. Mielestäni ei ole mitään syytä olla viemättä asiaa eduskunta tahi eu tasolle, koska kotkassa et näemmä ole asiaasi saanut eteenpäin. Tosin herää myös kysymys, että oletko sitten lopulta tyytyväinen kun asia saadaan päätökseen? Ja mitkä ovat vaateesi, ne nyt eivät tosin kuulu kokonaisuudessaan tälle palstalle, kuten täälläkin on jo todettu.
Asiassa toki on kaikkea hämärää ja en usko, että Kotkan päättävät elimet virheitään myöntää, joten ainoa tiesi on ohittaa tämä este ja viedä asiaa oikeasti eteenpäin. Olen mm. tästä "vale"psykologista juttuja kuullut minäkin. jne..
Sinulla on hallinto-oikeudesta päätös, kai siellä oli jotakin toimiakin ja / tai sanktioita ?
Tiusanen kyllä häärii, kun vaalit ovat ovella, innostus asioihin tuppaa olemaan vain kovin pinnallista ja lyhyt aikaista. Odotoan mm. mielenkiinnolla mitä hän tekee tapaus Stenan tiimoilta, jota hän on luvannut asianosaisille ajaa eteenpäin..no aika näyttää. Tässäkin on muuten asia, josta nykyisessä hallinnossa monet peittelevät, joten asiassasi et ole yksin.
Kuitenkin luulen, älä loukkaannu, että monet vain pitävät sinua kiusallisena kylähulluna ja katsovat, että vikaa on sinussakin. Älä nyt loukkaannu, tämä ei ole minun mielipiteeni, en asiaasi niin hyvin tunne, enkä sinua. Mutta luulen, että tämäkin asenne hankaloittaa asiaasi.
RL- Asko Kervinen
Ensimmäinen kirjoittamasi kappale on paljon puhuva.
Olen ilmoittanut muutamille luottamushenkilöille, että palikat ovat nyt siinä asennossa että asia olisi syytä ottaa kunnolliseen käsittelyyn ja oikaista vääryydet.
Totuudella ei ole yösijaa ja asenteeni ei tietenkään miellytä, koska kukapa omia väärinkäytöksiä mielellään haluaisi selvitettävän. - Ja kaikkein vähiten ne päättäjät, jotka kaiken mielettömyyden ovat hyväksyneet eri toimielimissä.
- Sami Virtanen
Itse odotan Askon tekemien kanteluiden ym. ratkaisuja eri oikeusasteista, joihin asia on Askon toimesta siirretty. Mikäli niissä todetaan kaupungin syyllistyneen johonkin lainvastaiseen, niin mahdolliset korvaus- ym. vaateet käsitellään aikoinaan kaupunginhallituksessa, jonka toimivaltaan asia kuuluu. Samoin myös mahdolliset toimenpiteet virheellisesti toimineita viranhaltijoita kohtaan.
Tämä vastauksena Askon kysymykseen. Muilta osin en ala käymään tätä keskustelua tällä palstalla. Sitä paitsi taidan olla Askon käsityksen mukaan jäävi käsittelemään koko asiaa. Käsittääkseni olen Askon toimesta (”edes menneen koulutuslautakunan jäsenenä”) rikostutkinnan alainen tässä asiassa.
Ei valitusosoitusta- Asko Kervinen
Sami, eivät lukijät täällä tyhmiä ole. Vaikka et valitusosoitetta antanutkaan, jätän lukijoiden arvioitavaksi sinulle lähettämäni sähköpostiviestin, johon reagoit samalla kumileimasin -asenteella kuin valituksiini vääryydestä muissakin toimielimissä, joissa istuit kiltisti sossujen kelkassa vaikka tiesit täydellisesti mistä on kyse.
[email protected]
Lähetetty 29.8.2007 12:24:24
Aihe Kantelu kaupunginvaltuustolle
Viesti Käännyn puoleesi kantelu- ja vahingonkorvausasiassa, koskien Kotkan kaupungin viranhaltijoiden laitonta ja valheellista toimintaa.
Ohessa eilen 28.8. 07 Kotkan kaupungin kirjaamoon jättämäni kantelu, jonka olen osoittanut Kotkan kaupunginvaltuustolle. Koska mitään lainvoimaista estettä ei ko. asian käsittelyyn valtuustossa ole olemassa, käännyn puoleesi, jotta osoittani kantelu käsiteltäisiin siellä, minne se on osoitettukin.
Mikä on Kotkan vihreiden valtuustoryhmän kanta ko. asiaan? Hyväksytäänkö minusta laaditut laittomat ja valheelliset listat ja ei-julkisten terveystietojeni väärinkäyttö? Hyväksytäänkö kymmenet keksityt huomautukset töiden laiminlyönneistäni, hyväksytäänkö kaupungin viranhaltijoiden mielivalta?
Juttu mustine listoineen on niin törkeä, ettei sitä voi ohittaa olankohautuksella eikä kaupunginhallituksen kuolemattomalla toteamuksella, merkitään tiedoksi, asia ei anna aihetta toimenpiteisiin, joten tässä kaupunginvaltuustolle seuraavaa:
Kotkan kaupunginvaltuustolle
Kantelu ja vahingonkorvausvaatimus
Kantelu kaupunginlakimies Marianna Ruonalan valheellisesta muistiosta ja vahingonkorvausvaatimus perättömän ja laittoman aineiston käyttämisestä, joilla valmisteltiin työsuhteeni päättämiselle perusteet, joita ei ollut oikeasti olemassa.
Poliisin esitutkintamateriaalista on paljastunut lisää minusta keksittyjä huomautuksia väitetyistä töiden laiminlyönneistä, joista minä en tiennyt mitään. Nämä neljä huomautusta tulevat ilmi Kaisa Piiraisen 4.1.2005 antamasta selvityksestä poliisille, jossa Piirainen kirjoittaa seuraavasti:
Neljä suullista huomautusta
Tieto neljästä suullisesta huomautuksesta perustuu kaupunginlakimies Marianna Ruonalan laatimaan koontimuistioon Kervisen asiassa.
Mistä kaupunginlakimies Marianna Ruonala on edellä mainitut huomautukset keksinyt koontimuistioonsa? Ohessa liite ko. Piiraisen laatimasta selvityksestä.
Tuomioistuinkäsittelyssä ei löytynyt mitään näyttöä töiden laiminlyönneistäni. Museon apulaisjohtajaa Timo Lievonen todistikin oikeudessa, ettei Kervinen ollut koskaan jättänyt mitään työtä tekemättä.
Kotkan kaupunki on työnantajana rikkonut lakia ja käyttänyt ilman lupaani terveydentilaani koskevia ei-julkisia tietoa ja lähettänyt niitä sivullisille valheellisten töiden laiminlyöntiväitteiden yhteydessä?
Miksi Kotkan kaupunki ei työnantajana pyynnöistäni ja lukuisista kaupunginhallitukselle ja kaupungin eri toimielimille tehdyistä valituksistani huolimatta antanut väitetyistä töiden laiminlyönneistäni minulle mitään tietoa, joita oli käytetty kaupungin organisaatiossa vuosien ajan minua vastaan ja jotka oli toimitettu työsuojelupiiriinkin esimieheni museotoimenjohtaja Eira Karppisen ja toimialajohtaja Pertti Lintusen toimesta?
Myös Kotkan kaupungin työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkinen oli tietoinen kyseessä olevasta luettelosta, jossa nämä kymmenet keksityt ja valheelliset töiden laiminlyöntiväitteet ja ei-julkiset terveydentilaani koskevat tiedot olivat, muttei puuttunut laittomaan toimintaan, vaikka tiesi ja oli nähnyt ja lukenut listat. Tämä luettelo väitetyistä töiden laiminlyönneistäni (musta lista) oli toimialajohtaja Lintusen lähettämässä asiakirjassa liite numero 1.
Edellä mainittua seikkaperäistä listaa väitetyistä töiden laiminlyönneistäni käytettiin mustamaalauksessani ja tällä kiusattiin ja terveydentilaani arvioitiin, eikä väitettyjä laiminlyöntejä annettu minun tietoon lukuisista pyynnöistäni ja valituksistani huolimatta. Miksi?
Kotkan kaupunginvaltuuston on myös syytä huomioida, että Kotkan kaupungin työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkinen on puhunut perättömiä todistajana oikeudessa työsuhteeni irtisanomista koskevassa tuomioistuinkäsittelyssä Kotkan käräjäoikeudessa 21.4.2006. Lisäksi Pulkkinen on puhunut perätöntä poliisikuulusteluissa ja kirjoittanut selvityksessään valetta.
Ohessa liitteenä vahingonkorvausvaatimus ja Kaisa Piiraisen selvitys poliisille sekä Kouvolan hallinto-oikeuden 10.7.2007 tekemä päätös (07/0337/1), jossa työnantajan toimien laittomuus ja luvaton ei-julkisen terveydentilaani koskevan tiedon väärinkäyttäminen selvästi ilmenee. Tämän laittoman ja valheellisen tiedon väärinkäytöllä valmisteltiin myös työsuhteeni päättämiselle perusteet, joita ei ollut oikeasti olemassa.
Nyttemmin kaupunginlakimies lakimies Marianna Ruonalan muistiosta uutena asiana esiin tulleet neljä keksittyä huomautusta töiden laiminlyönneistä todistavat yhä selvemmin, että työsuhteeni irtisanomisperusteita valmisteltiin suurta valheellisuutta käyttäen ja tässä käytettiin kaupunginlakimies Ruonalan arvovaltaista virka-asemaa hyväksi, jotta valheelliset huomautukset töiden laiminlyönneistä olisivat näyttäneet uskottavilta.
Haminassa 28.8.2007
Asko Kervinen
Liitteet:
- Vahingonkorvausvaatimus
- Kaisa Piiraisen selvitys poliisille
- Kouvolan hallinto-oikeuden päätös 10.7.2007
Yhteystiedot: Asko Kervinen
Puhakantie 19
49490 Neuvoton
puh. 05-3665664
e-mail. [email protected] - vähintään
Asko Kervinen kirjoitti:
Sami, eivät lukijät täällä tyhmiä ole. Vaikka et valitusosoitetta antanutkaan, jätän lukijoiden arvioitavaksi sinulle lähettämäni sähköpostiviestin, johon reagoit samalla kumileimasin -asenteella kuin valituksiini vääryydestä muissakin toimielimissä, joissa istuit kiltisti sossujen kelkassa vaikka tiesit täydellisesti mistä on kyse.
[email protected]
Viesti Käännyn puoleesi kantelu- ja vahingonkorvausasiassa, koskien Kotkan kaupungin viranhaltijoiden laitonta ja valheellista toimintaa.
Ohessa eilen 28.8. 07 Kotkan kaupungin kirjaamoon jättämäni kantelu, jonka olen osoittanut Kotkan kaupunginvaltuustolle. Koska mitään lainvoimaista estettä ei ko. asian käsittelyyn valtuustossa ole olemassa, käännyn puoleesi, jotta osoittani kantelu käsiteltäisiin siellä, minne se on osoitettukin.
Mikä on Kotkan vihreiden valtuustoryhmän kanta ko. asiaan? Hyväksytäänkö minusta laaditut laittomat ja valheelliset listat ja ei-julkisten terveystietojeni väärinkäyttö? Hyväksytäänkö kymmenet keksityt huomautukset töiden laiminlyönneistäni, hyväksytäänkö kaupungin viranhaltijoiden mielivalta?
Juttu mustine listoineen on niin törkeä, ettei sitä voi ohittaa olankohautuksella eikä kaupunginhallituksen kuolemattomalla toteamuksella, merkitään tiedoksi, asia ei anna aihetta toimenpiteisiin, joten tässä kaupunginvaltuustolle seuraavaa:
Kantelu kaupunginlakimies Marianna Ruonalan valheellisesta muistiosta ja vahingonkorvausvaatimus perättömän ja laittoman aineiston käyttämisestä, joilla valmisteltiin työsuhteeni päättämiselle perusteet, joita ei ollut oikeasti olemassa.
Poliisin esitutkintamateriaalista on paljastunut lisää minusta keksittyjä huomautuksia väitetyistä töiden laiminlyönneistä, joista minä en tiennyt mitään. Nämä neljä huomautusta tulevat ilmi Kaisa Piiraisen 4.1.2005 antamasta selvityksestä poliisille, jossa Piirainen kirjoittaa seuraavasti:
Tieto neljästä suullisesta huomautuksesta perustuu kaupunginlakimies Marianna Ruonalan laatimaan koontimuistioon Kervisen asiassa.
Mistä kaupunginlakimies Marianna Ruonala on edellä mainitut huomautukset keksinyt koontimuistioonsa? Ohessa liite ko. Piiraisen laatimasta selvityksestä.
Tuomioistuinkäsittelyssä ei löytynyt mitään näyttöä töiden laiminlyönneistäni. Museon apulaisjohtajaa Timo Lievonen todistikin oikeudessa, ettei Kervinen ollut koskaan jättänyt mitään työtä tekemättä.
Kotkan kaupunki on työnantajana rikkonut lakia ja käyttänyt ilman lupaani terveydentilaani koskevia ei-julkisia tietoa ja lähettänyt niitä sivullisille valheellisten töiden laiminlyöntiväitteiden yhteydessä?
Miksi Kotkan kaupunki ei työnantajana pyynnöistäni ja lukuisista kaupunginhallitukselle ja kaupungin eri toimielimille tehdyistä valituksistani huolimatta antanut väitetyistä töiden laiminlyönneistäni minulle mitään tietoa, joita oli käytetty kaupungin organisaatiossa vuosien ajan minua vastaan ja jotka oli toimitettu työsuojelupiiriinkin esimieheni museotoimenjohtaja Eira Karppisen ja toimialajohtaja Pertti Lintusen toimesta?
Myös Kotkan kaupungin työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkinen oli tietoinen kyseessä olevasta luettelosta, jossa nämä kymmenet keksityt ja valheelliset töiden laiminlyöntiväitteet ja ei-julkiset terveydentilaani koskevat tiedot olivat, muttei puuttunut laittomaan toimintaan, vaikka tiesi ja oli nähnyt ja lukenut listat. Tämä luettelo väitetyistä töiden laiminlyönneistäni (musta lista) oli toimialajohtaja Lintusen lähettämässä asiakirjassa liite numero 1.
Edellä mainittua seikkaperäistä listaa väitetyistä töiden laiminlyönneistäni käytettiin mustamaalauksessani ja tällä kiusattiin ja terveydentilaani arvioitiin, eikä väitettyjä laiminlyöntejä annettu minun tietoon lukuisista pyynnöistäni ja valituksistani huolimatta. Miksi?
Kotkan kaupunginvaltuuston on myös syytä huomioida, että Kotkan kaupungin työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkinen on puhunut perättömiä todistajana oikeudessa työsuhteeni irtisanomista koskevassa tuomioistuinkäsittelyssä Kotkan käräjäoikeudessa 21.4.2006. Lisäksi Pulkkinen on puhunut perätöntä poliisikuulusteluissa ja kirjoittanut selvityksessään valetta.
Ohessa liitteenä vahingonkorvausvaatimus ja Kaisa Piiraisen selvitys poliisille sekä Kouvolan hallinto-oikeuden 10.7.2007 tekemä päätös (07/0337/1), jossa työnantajan toimien laittomuus ja luvaton ei-julkisen terveydentilaani koskevan tiedon väärinkäyttäminen selvästi ilmenee. Tämän laittoman ja valheellisen tiedon väärinkäytöllä valmisteltiin myös työsuhteeni päättämiselle perusteet, joita ei ollut oikeasti olemassa.
Nyttemmin kaupunginlakimies lakimies Marianna Ruonalan muistiosta uutena asiana esiin tulleet neljä keksittyä huomautusta töiden laiminlyönneistä todistavat yhä selvemmin, että työsuhteeni irtisanomisperusteita valmisteltiin suurta valheellisuutta käyttäen ja tässä käytettiin kaupunginlakimies Ruonalan arvovaltaista virka-asemaa hyväksi, jotta valheelliset huomautukset töiden laiminlyönneistä olisivat näyttäneet uskottavilta.
Haminassa 28.8.2007
Asko Kervinen
Liitteet:
Puhakantie 19
49490 Neuvoton
puh. 05-3665664
e-mail. [email protected]VOI VITTU SANON MÄ NYTTE! LUKEKAAS TOI KERVISEN VASTAUS HUOLELLA!
- jättää toi....
...ylimielinen veistely vähemmälle kun sä et ole oikee vahvoilla ton kervisen kanssa? toivottavast menee tää ketju äkkiä alas!
- sulta tommosta...
Asko Kervinen kirjoitti:
[email protected]
Haminassa 28.8.2007
Asko Kervinen
Liitteet:
Puhakantie 19
49490 Neuvoton
puh. 05-3665664
e-mail. [email protected]vähä kriittisempää vihreistä, oot kyllä aika äijä noitten faktojen kanssa ei voi muuta sanoo!
Meniköhän volttivihreä peiton alle piiloon? - Saija
Mä en ymmärrä sua, väität mustaakin valkoiseksi! Sä olet ollu noissa päättävissä elimissä ja varmaan tienny enmmän Askon murjomisesta kuin kukaan täällä, mut mitä sä teit?
Oletkos sä joku päättäjä olevinas?
Ei sun kannanattais kyllä enään jatkaa, ei susta ole oikeesti valtuutetuksi!
Onkos sulla mitään luonnetta? - entinen vihreä
Asko Kervinen kirjoitti:
[email protected]
Haminassa 28.8.2007
Asko Kervinen
Liitteet:
Puhakantie 19
49490 Neuvoton
puh. 05-3665664
e-mail. [email protected]Kyllä täällä tajutaan Asko, hieno vastaus kertakaikkiaan, ei siihen voi kukaan mitään lisuja laittaa, fakata on faktaa ja sillä sipuli, Virtasen ei kyllä kannata tänne vähään aikaan tulla selitteleen!
- V.H
Läitappas Virtanen käsi sydämelle nyt. Sinulla on ollut käytettävissä tuo hallinto-oikeuden päätös, johon Kervinen on merkinnyt diaarinumeron ja niin edelleen. Kuinka kukaan järkevä ihminen voi tuonkaltaista toimintaa sallittavan?
Itsenäisen valtuutetun ei kannata paeta porukan taakse. Sinulla kaikki mahdollisuus ollut valtuutettuna vaatia asian selvittämistä tuon kantelun pohjalta. Kervisen mahdolliset oikeustoimet on tekosyy jolla olet ohittanut porukkahengessä noin tärkeän ihmistä koskevan asian.
Käsi sydämelle! - vanha neuvoo
- Tutustu asiakirjoihin ennen päätöksentekoa
- Ole asiallinen, keskustelupalsalle ei pidä esittää valitusosoitteita puoleen eikä toiseen
- Pyyhi pois ylimielinen asenne antaessasi julkilausumia - vanha neuvoo
vanha neuvoo kirjoitti:
- Tutustu asiakirjoihin ennen päätöksentekoa
- Ole asiallinen, keskustelupalsalle ei pidä esittää valitusosoitteita puoleen eikä toiseen
- Pyyhi pois ylimielinen asenne antaessasi julkilausumia- Tunnusta tosiasiat
- Muista: palvelet kuntalaisia eikä päinvastoin
- Muista nöyyryys - Sami Virtanen
Asko Kervinen kirjoitti:
[email protected]
Haminassa 28.8.2007
Asko Kervinen
Liitteet:
Puhakantie 19
49490 Neuvoton
puh. 05-3665664
e-mail. [email protected]Jos olisin populisti en olisi vastannut alkuperäiseen kysymykseesi tai olisin sympatiseerannut sinua ympäripyöreästi. Ja kun katsoo viestini aiheuttamaa palautetta niin uskoakseni populismi oli kaukana vastauksestani.
Kuten sanoin, niin asiasi ei kuulu valtuustoon vaan kaupunginhallitukselle, jonka toimivaltaan henkilöstöasiat kuuluvat. Tästä olemme eri mieltä, mutta niin kuin sinulla on oikeus mielipiteeseesi, niin sama oikeus on minulla.
Saatuani kirjeesi elokuussa 2008, juttelin asiasta Kotiniemen kanssa ja kerroin yllä olevan mielipiteeni. Olen siis toiminut johdonmukaisesti asiassa.
Ja kuten sanoin olen aidosti sitä mieltä, että asiasi on mahdollista ratkaista vain oikeudessa. Valtuutettu eivät voi toimia tuomareina siinä asiassa onko joku valehdellut oikeudessa vai ei. En usko, että oikeutesi toteutuu 51 valtuutetun toimiessa tuomareina.
Tarvittavat toimenpiteet sitten oikeuden päätösten jälkeen.
Valitusosoitus: [email protected] - Sami Virtanen
V.H kirjoitti:
Läitappas Virtanen käsi sydämelle nyt. Sinulla on ollut käytettävissä tuo hallinto-oikeuden päätös, johon Kervinen on merkinnyt diaarinumeron ja niin edelleen. Kuinka kukaan järkevä ihminen voi tuonkaltaista toimintaa sallittavan?
Itsenäisen valtuutetun ei kannata paeta porukan taakse. Sinulla kaikki mahdollisuus ollut valtuutettuna vaatia asian selvittämistä tuon kantelun pohjalta. Kervisen mahdolliset oikeustoimet on tekosyy jolla olet ohittanut porukkahengessä noin tärkeän ihmistä koskevan asian.
Käsi sydämelle!Olen lukenut kyseisen päätöksen moneen kertaan. Kyseisessä päätöksessä Kervinen on hakenut muutosta työsuojelupiirin päätökseen olla luovuttamatta asiakirjaa Kerviselle. Hallinto-oikeus on päätöksessään ollut sitä mieltä, että työsuojelupiiri on voinut toimia siten kun on toiminut. Eli hallinto-oikeus hylkäsi Kervisen vaatimuksen.
- Tähän ketjuun tutustunut
Sami Virtanen kirjoitti:
Jos olisin populisti en olisi vastannut alkuperäiseen kysymykseesi tai olisin sympatiseerannut sinua ympäripyöreästi. Ja kun katsoo viestini aiheuttamaa palautetta niin uskoakseni populismi oli kaukana vastauksestani.
Kuten sanoin, niin asiasi ei kuulu valtuustoon vaan kaupunginhallitukselle, jonka toimivaltaan henkilöstöasiat kuuluvat. Tästä olemme eri mieltä, mutta niin kuin sinulla on oikeus mielipiteeseesi, niin sama oikeus on minulla.
Saatuani kirjeesi elokuussa 2008, juttelin asiasta Kotiniemen kanssa ja kerroin yllä olevan mielipiteeni. Olen siis toiminut johdonmukaisesti asiassa.
Ja kuten sanoin olen aidosti sitä mieltä, että asiasi on mahdollista ratkaista vain oikeudessa. Valtuutettu eivät voi toimia tuomareina siinä asiassa onko joku valehdellut oikeudessa vai ei. En usko, että oikeutesi toteutuu 51 valtuutetun toimiessa tuomareina.
Valitusosoitus: [email protected]Miksi annat sähköpostiosoitettasi jälkikäteen, ei me täällä sitä tarvita, ymmärsin Kervisen vedonneen nimenomaan sunuun etuajassa sähköpostilla, vaan jätit miehen tuuliajolle, et yksinäsi mutta kuitenkin.
Ihmetten mimä ja moni muukin että rohkenet täällä selitellä mutta että silloin kun asia oli kuuma, vedit itsesi kilpikonnanan lailla kuoreesi, ei tuo ole mitään asioiden hoitamista, ennemminkin hoitamatta jättämistä. Ei pidä ihmetellä Kervisen sivalteluja täällä kaiken tämän jälkeen miten olette toimineet raukkamaisesti. - V.H
Sami Virtanen kirjoitti:
Olen lukenut kyseisen päätöksen moneen kertaan. Kyseisessä päätöksessä Kervinen on hakenut muutosta työsuojelupiirin päätökseen olla luovuttamatta asiakirjaa Kerviselle. Hallinto-oikeus on päätöksessään ollut sitä mieltä, että työsuojelupiiri on voinut toimia siten kun on toiminut. Eli hallinto-oikeus hylkäsi Kervisen vaatimuksen.
Jos kervinen hakenut kaupunginhallitukselle osoitetulla kantelulla asiansa käsitteyä, ja käsittääkseni tämän kantelun liitteenä on olemassa oleva päätös hänen terveystietojen väärinkäytöstä, miksi tätä ei käsitelty asianmukaisesti?
Miksi Kotkan kaupunki ei antanut Kerviselle tietoja hänen omista terveystiedoistaan? Eikö teillä Virtanen tässäkään seikassa hälytyskello kilahtanut?
Sanokaapa rehellisesti Virtanen mitä ajattelitte vai ajattelitteko mitään tuosta omituisuudesta?
Ettekö Virtanen kyseenalastanut miksi Kerviselle ei annettu tietoa myöskään tuosta missä nämä työn laiminlyöntiesitykset olivat?
Kerrtokaa Virtanen lukijoille asian hyllytyksen perusteista (mikä oli relevanttia sillä hetkellä) älkääkä pyöritelkö asiassa kanteluun liittyviä perusteettomia seikkoja.
Tiedän asiasta tämän ketjun perusteella ensilukemalta huolimattomuutta teidän toiminnassanne ja huomaan asiassa olevan lipeämistä luottamushenkilöiden taholta muutoinkin.
Käsi sydämelle! - kuhan jauhaa
V.H kirjoitti:
Jos kervinen hakenut kaupunginhallitukselle osoitetulla kantelulla asiansa käsitteyä, ja käsittääkseni tämän kantelun liitteenä on olemassa oleva päätös hänen terveystietojen väärinkäytöstä, miksi tätä ei käsitelty asianmukaisesti?
Miksi Kotkan kaupunki ei antanut Kerviselle tietoja hänen omista terveystiedoistaan? Eikö teillä Virtanen tässäkään seikassa hälytyskello kilahtanut?
Sanokaapa rehellisesti Virtanen mitä ajattelitte vai ajattelitteko mitään tuosta omituisuudesta?
Ettekö Virtanen kyseenalastanut miksi Kerviselle ei annettu tietoa myöskään tuosta missä nämä työn laiminlyöntiesitykset olivat?
Kerrtokaa Virtanen lukijoille asian hyllytyksen perusteista (mikä oli relevanttia sillä hetkellä) älkääkä pyöritelkö asiassa kanteluun liittyviä perusteettomia seikkoja.
Tiedän asiasta tämän ketjun perusteella ensilukemalta huolimattomuutta teidän toiminnassanne ja huomaan asiassa olevan lipeämistä luottamushenkilöiden taholta muutoinkin.
Käsi sydämelle!ku muuta ei maha,tota paskanjauhajaa en äänestäis ainakaa!
- siipä se
V.H kirjoitti:
Käsi sydämelle!samaa mieltä, olis vaan jo hissukseen, ei toi kyllä enää selittelyillä parane, vihreet on perseestä!
- Selustako suojattu
Sami Virtanen kirjoitti:
Jos olisin populisti en olisi vastannut alkuperäiseen kysymykseesi tai olisin sympatiseerannut sinua ympäripyöreästi. Ja kun katsoo viestini aiheuttamaa palautetta niin uskoakseni populismi oli kaukana vastauksestani.
Valitusosoitus: [email protected]S. Virtasen mukaan valtuuston tehtävänä ei ole valvoa virkamiesten toiminnan lainmukaisuutta eikä poliisin tarvitse reagoida mitenkään, kun saa tietoonsa epäillyn yleisen syytteen alaisen rikoksen, tässä tapauksessa väärennökset.
- näin one
Selustako suojattu kirjoitti:
S. Virtasen mukaan valtuuston tehtävänä ei ole valvoa virkamiesten toiminnan lainmukaisuutta eikä poliisin tarvitse reagoida mitenkään, kun saa tietoonsa epäillyn yleisen syytteen alaisen rikoksen, tässä tapauksessa väärennökset.
ei vi mitään ei!
- Saija
Sami Virtanen kirjoitti:
Olen lukenut kyseisen päätöksen moneen kertaan. Kyseisessä päätöksessä Kervinen on hakenut muutosta työsuojelupiirin päätökseen olla luovuttamatta asiakirjaa Kerviselle. Hallinto-oikeus on päätöksessään ollut sitä mieltä, että työsuojelupiiri on voinut toimia siten kun on toiminut. Eli hallinto-oikeus hylkäsi Kervisen vaatimuksen.
Mees vastaamaan sulle esittyihin kysymyksiin tuolla ylempänä, olis kiva tietää mitä vastaat niihin?
- puuta heinää
Selustako suojattu kirjoitti:
S. Virtasen mukaan valtuuston tehtävänä ei ole valvoa virkamiesten toiminnan lainmukaisuutta eikä poliisin tarvitse reagoida mitenkään, kun saa tietoonsa epäillyn yleisen syytteen alaisen rikoksen, tässä tapauksessa väärennökset.
Kun katsoo valtuuston hyväksymään kaupunginhallituksen johtosääntöä, niin virtanen näyttäisi olevan oikeassa. sen tosessa luvussa on selväti osoitettu valvontavastuu viranhaltijoiden toimista kaupunginhallitukselle.
Poliisien toimiin hän ei ole ottanut mitään kantaan, eikä se valtuutetun tehtävä ole. - kukas se onkaan
puuta heinää kirjoitti:
Kun katsoo valtuuston hyväksymään kaupunginhallituksen johtosääntöä, niin virtanen näyttäisi olevan oikeassa. sen tosessa luvussa on selväti osoitettu valvontavastuu viranhaltijoiden toimista kaupunginhallitukselle.
Poliisien toimiin hän ei ole ottanut mitään kantaan, eikä se valtuutetun tehtävä ole.NO joo pitihän se tietää:) pökkikkää pensaaseen!
- VARMENNUS
JOS VIHREET ALKAA POISTATTAA TÄTÄ!! KETÄÄN EI OLE LOUKATTU EIKÄ SENSUROITAVAA!! KOPIOIKAA VARMUUDEKSI!
- MIELIPITEEN VARASSA
ON AIKAS TYHMÄÄ LÄHTEÄ PUOLUSTAMAAN JOS VAIN TOINEN ON KERTONUT OMAN MIELIPITEENSÄ. YLEENSÄ IHMINEN KUN
MIETTII ASIOITA ALKAA ITSEKKIN USKOA EI TAPAHTUNEISIIN ASIOIHIN. NO VASTAPUOLEN KUULEMINEN ON VAIKEAA KOSKA KEISSISSÄ ON MONTA HENKILÖÄ.
TÄLLAINEN ASIA LIIKKUU KAUPUNGILLA MITÄ KERVINEN EI OLE KERTONUT, ETTÄ HÄNELLE TARJOTTIIN TÖITÄ TOISELTA TOIMIALALTA, MUTTA HÄN EI OTTANUT TYÖTÄ VASTAAN JA NÄIN OLLEN LAIN MUKAAN ASTUU IRTISANOMISMENETTELY VOIMAAN.- joka riisuttu
Vastapuolella virkamiesarmeija ja yks hankalaksi painettu Kervinen riisunu sen aseista!
Aika uskottavaa toimintaa kaupungin komppanialta!
Mä en usko yhtään noita kaartilaisten tarinoita, kuka tahansa saadaan ulos, miks Kerviselle tarjottiin töitä muualta kun se oli jo museossa mestarina?? Hei haloo, fundeeraa vähän! - kaikki keksittyä?
joka riisuttu kirjoitti:
Vastapuolella virkamiesarmeija ja yks hankalaksi painettu Kervinen riisunu sen aseista!
Aika uskottavaa toimintaa kaupungin komppanialta!
Mä en usko yhtään noita kaartilaisten tarinoita, kuka tahansa saadaan ulos, miks Kerviselle tarjottiin töitä muualta kun se oli jo museossa mestarina?? Hei haloo, fundeeraa vähän!Mistä tässä oikeasti mahtaa olla kysymys?
Itselläni ei ole kyllä tiedossa yhtään tapausta, että hyvin hommansa hoitava ja asiallisesti käyttäytyvät kaupungin työntekijä olisi päätetty savustaa työpaikastaan. Mahtaako Kotkassakaan johtavilla virkamiehillä olla aikaa/halua ryhtyä ahdistelemaan jotakin työntekijää ihan noin vain huvin vuoksi? Kovasti ihmettelen jos näin on. Ettei siellä työpaikalla nyt kuitenkin olisi Kerviselläkin jotakin hommia jäänyt hoitamatta tms? - kysytty on
kaikki keksittyä? kirjoitti:
Mistä tässä oikeasti mahtaa olla kysymys?
Itselläni ei ole kyllä tiedossa yhtään tapausta, että hyvin hommansa hoitava ja asiallisesti käyttäytyvät kaupungin työntekijä olisi päätetty savustaa työpaikastaan. Mahtaako Kotkassakaan johtavilla virkamiehillä olla aikaa/halua ryhtyä ahdistelemaan jotakin työntekijää ihan noin vain huvin vuoksi? Kovasti ihmettelen jos näin on. Ettei siellä työpaikalla nyt kuitenkin olisi Kerviselläkin jotakin hommia jäänyt hoitamatta tms?mä ei pidä kervisestä, mutta sen faktat puhuu omaa kieltä ja sä jaksat kammeta asiaa vastaan!
tee näin kun mä, soita kerviselle, varaa aikaa ja kysele ni maan perusteellisesti, saat tarkasti ja aikajärjestyksessä tapahtumat selville, jokaisesta löyty päivämäärä, allekirjoitus ja diaarit!
epäilen että kervinen on päättänyt pitää yllä asiaa kunnes vääryys oikaistaa jota vaatii sitkeydellä, ja on sen oma asia jos teekee sillai!
en puolustele kervistä, omassa asiassaan on vahvoilla, ne perustuu asiakirjoihin , ei puhueiden varaan mikään!
kervinen taistelee tuulimyllyjä vastaan ja samaa teet säkin! - afadfaf
kaikki keksittyä? kirjoitti:
Mistä tässä oikeasti mahtaa olla kysymys?
Itselläni ei ole kyllä tiedossa yhtään tapausta, että hyvin hommansa hoitava ja asiallisesti käyttäytyvät kaupungin työntekijä olisi päätetty savustaa työpaikastaan. Mahtaako Kotkassakaan johtavilla virkamiehillä olla aikaa/halua ryhtyä ahdistelemaan jotakin työntekijää ihan noin vain huvin vuoksi? Kovasti ihmettelen jos näin on. Ettei siellä työpaikalla nyt kuitenkin olisi Kerviselläkin jotakin hommia jäänyt hoitamatta tms?etkö nähnyt, jossain luki jonkun kertomana "Kervinen ei koskaan jättänyt tehtäviään hoitamatta" Kysymys on muusta kun siitä tekikö työnsä vai ei.
Tähän asiaan liittyy käsittääkseni kavalluksia tai ainakin yrityksiä kavaltaa rahaa tms jota Kervinen olisi vastustanut, eli oli liian rehellinen ollakseen museomestari. - yrittää vikistä...
afadfaf kirjoitti:
etkö nähnyt, jossain luki jonkun kertomana "Kervinen ei koskaan jättänyt tehtäviään hoitamatta" Kysymys on muusta kun siitä tekikö työnsä vai ei.
Tähän asiaan liittyy käsittääkseni kavalluksia tai ainakin yrityksiä kavaltaa rahaa tms jota Kervinen olisi vastustanut, eli oli liian rehellinen ollakseen museomestari.ja mustamaalata vieläkin kervistä, huomaahan tuon:)
- Asko Kervinen
Vastauksia tuli ja tahtotilaa löytyi, mutta aika yksipuolisesti.
Hirvonen, Taipale, Eerola, Wontergheim ja Lehto, joka ei Kotkan ehdokkaana. (Tietoni päätelmiä).
Lakeijoista vain Virtanen kehtasi selitellä.
Joitakin johtopäätöksia asian suhteen voi jo tehdä, kuten ehdokkaistakin.- vastaamaan
Näin epätietoiseen kyselyyn kenenkään ehdokkaan.
Jos on yhden henkilön näkökulma asia on aikas hataralla pohjalla. Kun katsoo noita vastaajia niin kukaan noista ei ole asiasta perillä yhtään. - työpaikka
Niin kerroppas nyt kun sulle tarjottiin töitä mutta et vastaan ottanut sitä. Eli kieltäydyit töistä.
- kuinka hyvin
työpaikka kirjoitti:
Niin kerroppas nyt kun sulle tarjottiin töitä mutta et vastaan ottanut sitä. Eli kieltäydyit töistä.
kervinen on klaarannut tän keissin julkisuuteen, kyllä muakin jos olisin kaupungin hemmo jotka piilottelee:)
- J.Taipale
vastaamaan kirjoitti:
Näin epätietoiseen kyselyyn kenenkään ehdokkaan.
Jos on yhden henkilön näkökulma asia on aikas hataralla pohjalla. Kun katsoo noita vastaajia niin kukaan noista ei ole asiasta perillä yhtään.Perustele se väitteesi että "kukaan ei ole asiasta perillä yhtään"
Miten voit väittää sellaista että ei olisi? - vituta
kuinka hyvin kirjoitti:
kervinen on klaarannut tän keissin julkisuuteen, kyllä muakin jos olisin kaupungin hemmo jotka piilottelee:)
Ihmetyttää kyllä kovasti kuinka kukaan ei kyseenalaista mitään mitä Asko Kervinen kirjoittaa, uskotaan vaan sokeasti kaikki. Mistä kukaan tietää mitä jää kertomatta ja mikä on vain toinen puoli asioista?
Ja muutenkin, aika heikosti meillä menee jos yhden Haminalaisen ongelmat ovat täällä eniten esillä juuri vaalien alla kun täällä Kotkassa olisi varmaan ihan oikeitakin ongelmia ratkottavaksi. Kysynkin, että kannattaako valtuusto valita vain sillä perusteella että Asko Kervisen asia ratkeaisi Askolle suotuisasti? Mitä tapahtuu sitten kun asia on hoidettu? Ovatko samat valtuutetut kyvykkäitä hoitamaan myös kotkalaisten asioita? - olen minäkin
vituta kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä kovasti kuinka kukaan ei kyseenalaista mitään mitä Asko Kervinen kirjoittaa, uskotaan vaan sokeasti kaikki. Mistä kukaan tietää mitä jää kertomatta ja mikä on vain toinen puoli asioista?
Ja muutenkin, aika heikosti meillä menee jos yhden Haminalaisen ongelmat ovat täällä eniten esillä juuri vaalien alla kun täällä Kotkassa olisi varmaan ihan oikeitakin ongelmia ratkottavaksi. Kysynkin, että kannattaako valtuusto valita vain sillä perusteella että Asko Kervisen asia ratkeaisi Askolle suotuisasti? Mitä tapahtuu sitten kun asia on hoidettu? Ovatko samat valtuutetut kyvykkäitä hoitamaan myös kotkalaisten asioita?Olen kanssasi samaa mieltä. Lisäksi arvostan Virtasen vastausta. En ole koskaan häntä äänestänyt enkä äänestä, koska on vihreä. Mutta vastaus oli hyvä. Kertoi selkeästi mitä mieltä on ja seisoo sanojensa takana. Siitäkin huolimatta, että tämä palsta on Kervisen Fanipalsta.
- J.Taipale
vituta kirjoitti:
Ja muutenkin, aika heikosti meillä menee jos yhden Haminalaisen ongelmat ovat täällä eniten esillä juuri vaalien alla kun täällä Kotkassa olisi varmaan ihan oikeitakin ongelmia ratkottavaksi. Kysynkin, että kannattaako valtuusto valita vain sillä perusteella että Asko Kervisen asia ratkeaisi Askolle suotuisasti? Mitä tapahtuu sitten kun asia on hoidettu? Ovatko samat valtuutetut kyvykkäitä hoitamaan myös kotkalaisten asioita?"kun täällä Kotkassa olisi varmaan ihan oikeitakin ongelmia ratkottavaksi"
Juuri niin, oikea ongelma on juuri se luottamuspula kaupungin toimintaan. Asioita päätetään tiskin alla "pihakokouksilla" ja tehdään laittomuuksia.
Toki varmaan jotakin laillistakin saavat aikaansa, mutta ne eteenpäin vievät päätökset, rahan käyttö ja moni muu seikka eli kyllä mm Askon asia on ongelma koska valtuustoon ei ole luottamista.
Luottamusta kun ei rahalla saa, eikä se ole ostettavissa. Se pitäisi ansaita, tekemällä viisaita päätöksiä ja noudattamalla lakia.
Myöntämällä virheet ja korjaten ne jos niitä pääsee syntymään. Virkamies-salailu ja suojelu on asioista tärkein mikä pitäisi saada kuntoon, eli eikö tämä ole muka "oikea ongelma" - onhan
olen minäkin kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Lisäksi arvostan Virtasen vastausta. En ole koskaan häntä äänestänyt enkä äänestä, koska on vihreä. Mutta vastaus oli hyvä. Kertoi selkeästi mitä mieltä on ja seisoo sanojensa takana. Siitäkin huolimatta, että tämä palsta on Kervisen Fanipalsta.
Virtasella valtuuston puheenjohtajan täysi tuki takanaan ainakin Virtasen kirjoittaman vastauksen mukaan.
- vastaas
olen minäkin kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Lisäksi arvostan Virtasen vastausta. En ole koskaan häntä äänestänyt enkä äänestä, koska on vihreä. Mutta vastaus oli hyvä. Kertoi selkeästi mitä mieltä on ja seisoo sanojensa takana. Siitäkin huolimatta, että tämä palsta on Kervisen Fanipalsta.
mitenkäs voi ak kirjoittaa sivustolleen esm. tollasta mitä on kirjottanut,jokainen tajuu paitsi sä mistä kysettä!
- piilottelussa
onhan kirjoitti:
Virtasella valtuuston puheenjohtajan täysi tuki takanaan ainakin Virtasen kirjoittaman vastauksen mukaan.
mä repeen taas noista selityksistä hahahah!!!!
- Saija
J.Taipale kirjoitti:
"kun täällä Kotkassa olisi varmaan ihan oikeitakin ongelmia ratkottavaksi"
Juuri niin, oikea ongelma on juuri se luottamuspula kaupungin toimintaan. Asioita päätetään tiskin alla "pihakokouksilla" ja tehdään laittomuuksia.
Toki varmaan jotakin laillistakin saavat aikaansa, mutta ne eteenpäin vievät päätökset, rahan käyttö ja moni muu seikka eli kyllä mm Askon asia on ongelma koska valtuustoon ei ole luottamista.
Luottamusta kun ei rahalla saa, eikä se ole ostettavissa. Se pitäisi ansaita, tekemällä viisaita päätöksiä ja noudattamalla lakia.
Myöntämällä virheet ja korjaten ne jos niitä pääsee syntymään. Virkamies-salailu ja suojelu on asioista tärkein mikä pitäisi saada kuntoon, eli eikö tämä ole muka "oikea ongelma"Sä sanoit hyvin tosta Askon asiasta! Askolle tehdyt vääryydet on oikaistava, tiskin alle asiaa ei sais jättää! Mä en ymmärrä mikä näissä on noin vaikeeta! Estettä ei ole Askon asian hoitamisessa! Sehän on vain yksi asia, mut miks sitä ei oikaista?
- Huomaan
EN OLE YLLÄTTYNYT! NÄHDÄÄN MITÄ NE NE OIKEESTI!
- oluselle nyt
Huomaan kirjoitti:
mä lähen oluselle ja nautin:) maistuukohan samille olut:)
- tämä on
Saija kirjoitti:
Sä sanoit hyvin tosta Askon asiasta! Askolle tehdyt vääryydet on oikaistava, tiskin alle asiaa ei sais jättää! Mä en ymmärrä mikä näissä on noin vaikeeta! Estettä ei ole Askon asian hoitamisessa! Sehän on vain yksi asia, mut miks sitä ei oikaista?
Turha tuota on täällä(kin) jauhaa, käräjäsalista saa oikeutta itse kukainenkin ansionsa mukaan. Vaikka en vihreitä äänestäkkään niin kyllä Virtanen on aivan oikeilla jäljillä.
Kun/jos käräjiltä joskus ratkaisuja tulee niin sitten vain niiden mukaan. Ja uskomaton juttuhan tämä olisi jos toinen osapuoli olisi putipuhdas pulmunen, aina näissä jutuissa on kaksi puolta, niin taatusti tässäkin. On se tuo hurmoksellinen herra/virkamiesviha niin hauskaa luettavaa, että siinä mielessä voitte toki jatkaakkin asian vatvomista täällä.... - miksi hermostut
tämä on kirjoitti:
Turha tuota on täällä(kin) jauhaa, käräjäsalista saa oikeutta itse kukainenkin ansionsa mukaan. Vaikka en vihreitä äänestäkkään niin kyllä Virtanen on aivan oikeilla jäljillä.
Kun/jos käräjiltä joskus ratkaisuja tulee niin sitten vain niiden mukaan. Ja uskomaton juttuhan tämä olisi jos toinen osapuoli olisi putipuhdas pulmunen, aina näissä jutuissa on kaksi puolta, niin taatusti tässäkin. On se tuo hurmoksellinen herra/virkamiesviha niin hauskaa luettavaa, että siinä mielessä voitte toki jatkaakkin asian vatvomista täällä....kuka täällä herrasvihasta välittää, ei se kuule nykyaikaa enään, menehän muaalle paasaamaan
- enemmän
J.Taipale kirjoitti:
Perustele se väitteesi että "kukaan ei ole asiasta perillä yhtään"
Miten voit väittää sellaista että ei olisi?luotan kerviseen kuin kaupungin juoksupoikien venkoiluun!
- taitaa olla ihan joku muu
miksi hermostut kirjoitti:
kuka täällä herrasvihasta välittää, ei se kuule nykyaikaa enään, menehän muaalle paasaamaan
Minua nuo teidän paatoksenne vain huvittavat.
Isot pahat virkamiehet on taas kiusanneet jotakin pientä ja kilttiä. - enemmän
Huomaan kirjoitti:
luotan persuun kuin vihreisiin!
- Saija
taitaa olla ihan joku muu kirjoitti:
Minua nuo teidän paatoksenne vain huvittavat.
Isot pahat virkamiehet on taas kiusanneet jotakin pientä ja kilttiä.Muakin kiinnostaa just tää puoli tässä, miks Askon asiaa ja sille tehtyä vääryyttä ei oikaista? Isoja virkamiehiä paljon, vaan eivät saa oikaistua yhtä asiaa! Nehän vois virkansa puolesta asian hoitaa! Miks ei oikaista?
- on vapaa
vastaas kirjoitti:
mitenkäs voi ak kirjoittaa sivustolleen esm. tollasta mitä on kirjottanut,jokainen tajuu paitsi sä mistä kysettä!
No kuka tahansahan voi kirjoittaa mitä tahansa nettiin. Se tarkoittaa myös että lähdekritiikkiä olisi hyvä lukijalla olla eikä ihan kaikkea uskoa mitä kirjoitetaan. Otetaan esimerkkinä vaikka surullisenkuuluisan Seppo Lehdon blogit; ei kai se että hänkin omalla nimellään kirjoittaa tarkoita siinäkään tapauksessa että kaikki olisi juuri niin kuin hänen sivuillaan lukee?
- J.Taipale
tämä on kirjoitti:
Kun/jos käräjiltä joskus ratkaisuja tulee niin sitten vain niiden mukaan. Ja uskomaton juttuhan tämä olisi jos toinen osapuoli olisi putipuhdas pulmunen, aina näissä jutuissa on kaksi puolta, niin taatusti tässäkin. On se tuo hurmoksellinen herra/virkamiesviha niin hauskaa luettavaa, että siinä mielessä voitte toki jatkaakkin asian vatvomista täällä....Onko käräjäsali paikka missä ei ole mielivaltaa ja puolueellista asiain hoitotapaa? Onko se, se viimeinen paikka missä on ns luotettava päätös?
Palatakseni Askoon, siltähän tuomari eväsi mahdollisuuden käyttää todistajia ja mitä laki sanoo siitä asiasta? Osoittaako tämäkin sitä että siellä tehdään asiat lakia noudattaen?
Hei nehän ja ihmisiä, ei koneita. He tekevät ja asioita omien etujenkin mukaan, ja tuomiokin on jo ennen istuntoa periaatteessa päätetty. Käräjäsali on muodollinen seikka jossa puidaan asioita, jopa teatteria. Toki niinkin käy että syyttäjän esittämät syytteet hylätäänkin, Eli tapahtuu ns oikeus ja päätös on kaiken tajun mukainen. Mutta tähän vaikuttaa usein asiat, ja etenkin henkilöt ketkä on vastakkain ja millaisilla taustajoukoilla ja mikä pahin jos ovat ns virkavalan tehneitä, tai muita vaikutusvaltaisia henkilöitä. Ei heidän pään menoksi tehdä päätöksiä, vaikka ovat hekin erehtyväisiä ihmisiä ja osaavat valehdella siinnä missä muutkin normaali kadun mittaajat. - osua asian ytimeen
Saija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa just tää puoli tässä, miks Askon asiaa ja sille tehtyä vääryyttä ei oikaista? Isoja virkamiehiä paljon, vaan eivät saa oikaistua yhtä asiaa! Nehän vois virkansa puolesta asian hoitaa! Miks ei oikaista?
mahtaako olla mitään oikaistavaa? Olen noista kaupunginhallituksen pöytäkirjoista ymmärtänyt, että ei olisi. Tässä on siis kaksi vastakkaista näkemystä, kumpikin uskoo olevansa oikeassa ja sitten on vielä melkoinen porukka myötäjuoksijoita.
Olen vähän kallistumassa samalle kannalle kuin joku oli todennut tuolla aiemmin, tuskin hyvää työntekijää savustetaan huvin vuoksi.
Se ei taida keskenään ratketa, käsittääkseni se on jo nähty. Miksi siis jauhaa asiaa, kun käräjsalista saa ratkaisuja ja oikeutta. - en löydä mistään
Saija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa just tää puoli tässä, miks Askon asiaa ja sille tehtyä vääryyttä ei oikaista? Isoja virkamiehiä paljon, vaan eivät saa oikaistua yhtä asiaa! Nehän vois virkansa puolesta asian hoitaa! Miks ei oikaista?
kaikki mitä Kervinen on kertonut missä hänen todisteet. Olis kiva lukea en ole mistään löytänyt ns. mustaa listaa tms miksi Kervinen ei puhu siitä tarjotusta työstä ja miksi hän ei ottanut sitä vastaan olis kiva kuulla.
- mielenkiintoista
J.Taipale kirjoitti:
Onko käräjäsali paikka missä ei ole mielivaltaa ja puolueellista asiain hoitotapaa? Onko se, se viimeinen paikka missä on ns luotettava päätös?
Palatakseni Askoon, siltähän tuomari eväsi mahdollisuuden käyttää todistajia ja mitä laki sanoo siitä asiasta? Osoittaako tämäkin sitä että siellä tehdään asiat lakia noudattaen?
Hei nehän ja ihmisiä, ei koneita. He tekevät ja asioita omien etujenkin mukaan, ja tuomiokin on jo ennen istuntoa periaatteessa päätetty. Käräjäsali on muodollinen seikka jossa puidaan asioita, jopa teatteria. Toki niinkin käy että syyttäjän esittämät syytteet hylätäänkin, Eli tapahtuu ns oikeus ja päätös on kaiken tajun mukainen. Mutta tähän vaikuttaa usein asiat, ja etenkin henkilöt ketkä on vastakkain ja millaisilla taustajoukoilla ja mikä pahin jos ovat ns virkavalan tehneitä, tai muita vaikutusvaltaisia henkilöitä. Ei heidän pään menoksi tehdä päätöksiä, vaikka ovat hekin erehtyväisiä ihmisiä ja osaavat valehdella siinnä missä muutkin normaali kadun mittaajat.Olisi mielenkiintoista kuulla totuus miksi Asko Kerviseltä evättiin todistajien käyttö. Ei Askon kertomana vaan ihan oikea totuus.
- J.Taipale
on vapaa kirjoitti:
No kuka tahansahan voi kirjoittaa mitä tahansa nettiin. Se tarkoittaa myös että lähdekritiikkiä olisi hyvä lukijalla olla eikä ihan kaikkea uskoa mitä kirjoitetaan. Otetaan esimerkkinä vaikka surullisenkuuluisan Seppo Lehdon blogit; ei kai se että hänkin omalla nimellään kirjoittaa tarkoita siinäkään tapauksessa että kaikki olisi juuri niin kuin hänen sivuillaan lukee?
Niin toki kukavain voi kirjoittaa mitävain, mutta jos kirjoituksissa on diaarinumeroita ja muita paperilla vahvistettuja asioita eritahoilta? niin mitenkäs sitten, ja vielä henkilöiden nimillä olevia asioita.
Jos Kervinen olisi kertonut sivuillaan puutaheinää, missä ei ole totuutta. mitenkäs mahtaisi olla, olisiko sivut vieläkin pystyssä? Olisiko Kervisellä jokaisen henkilön kohdalla nostettu herjaava kanne Askoa vastaan jos asiat ei kestä päivänvaloa?
Tätä on turha enempää jatkaa, tiedät itsekkin että tollainen perustelu ei uppoa kehenkään muuhun kun Kervistä vastustavien henkilöiden keskuudessa oleviin pintaliitäjiin. - Asko Kervinen
J.Taipale kirjoitti:
"kun täällä Kotkassa olisi varmaan ihan oikeitakin ongelmia ratkottavaksi"
Myöntämällä virheet ja korjaten ne jos niitä pääsee syntymään. Virkamies-salailu ja suojelu on asioista tärkein mikä pitäisi saada kuntoon, eli eikö tämä ole muka "oikea ongelma"Kirjoituksesi toisessa kappaleessa on paljon mietittävää.
Kyse on juuri tästä miten ja millä keinoilla asiat valmistellaan ja päätetään. - oikeuslaitokselta?
J.Taipale kirjoitti:
Onko käräjäsali paikka missä ei ole mielivaltaa ja puolueellista asiain hoitotapaa? Onko se, se viimeinen paikka missä on ns luotettava päätös?
Hei nehän ja ihmisiä, ei koneita. He tekevät ja asioita omien etujenkin mukaan, ja tuomiokin on jo ennen istuntoa periaatteessa päätetty. Käräjäsali on muodollinen seikka jossa puidaan asioita, jopa teatteria. Toki niinkin käy että syyttäjän esittämät syytteet hylätäänkin, Eli tapahtuu ns oikeus ja päätös on kaiken tajun mukainen. Mutta tähän vaikuttaa usein asiat, ja etenkin henkilöt ketkä on vastakkain ja millaisilla taustajoukoilla ja mikä pahin jos ovat ns virkavalan tehneitä, tai muita vaikutusvaltaisia henkilöitä. Ei heidän pään menoksi tehdä päätöksiä, vaikka ovat hekin erehtyväisiä ihmisiä ja osaavat valehdella siinnä missä muutkin normaali kadun mittaajat.Olisiko tässä nyt kyseessä tapaus, että on massiivinen salaliitto mukana kunnallispoliitikot, johtavat virkamiehet ja vielä lisäksi oikeuslaitoskin. Onhan se tietysti mahdollista, ihan en nyt oivalla miksi? Siis miksi noin suuri joukko käsittääksen aika kiireisiä ihmisiä on vaivautunut käyttämään kovasti aikaa yhden ihmisen kiusaamiseen aivan syyttä suotta.
Totuushan on se että oikeuslaitos jakaa oikeutta, jos ei ratkaisu tyydytä niin valitustie lienee tiedossa. Joskus voi käydä niinkin, että ratkaisu ei tyydytä, sitten lienee vaihtoehtona se mekastus kaikkialla missä vain voi.
Kaikki vastaan, saha vain puoltaa? - J.Taipale
mielenkiintoista kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla totuus miksi Asko Kerviseltä evättiin todistajien käyttö. Ei Askon kertomana vaan ihan oikea totuus.
En näe asiassa mitään muuta kun että, Askon todistajat on evätty vain yhdestä syystä.
Ne olisi epäedullisia todistajia virheitä tehneitä henkilöitä vastaan. Tätä voisi kuvailla yhdellä tavalla. "virkamies- suojelu ohjelmaksi" - syyttömäksi
J.Taipale kirjoitti:
Hei nehän ja ihmisiä, ei koneita. He tekevät ja asioita omien etujenkin mukaan, ja tuomiokin on jo ennen istuntoa periaatteessa päätetty. Käräjäsali on muodollinen seikka jossa puidaan asioita, jopa teatteria. Toki niinkin käy että syyttäjän esittämät syytteet hylätäänkin, Eli tapahtuu ns oikeus ja päätös on kaiken tajun mukainen. Mutta tähän vaikuttaa usein asiat, ja etenkin henkilöt ketkä on vastakkain ja millaisilla taustajoukoilla ja mikä pahin jos ovat ns virkavalan tehneitä, tai muita vaikutusvaltaisia henkilöitä. Ei heidän pään menoksi tehdä päätöksiä, vaikka ovat hekin erehtyväisiä ihmisiä ja osaavat valehdella siinnä missä muutkin normaali kadun mittaajat.Kaupunki on todettu kaikissa oikeustoimissa syyttömäksi. Perään vieläkin Kerviseltä todisteita. Selaisia millä voi toteen näyttää asioita. Miksi hän ei ole niitä toimittanut yleiseen lukuu.
- omiin juttuihin
J.Taipale kirjoitti:
En näe asiassa mitään muuta kun että, Askon todistajat on evätty vain yhdestä syystä.
Ne olisi epäedullisia todistajia virheitä tehneitä henkilöitä vastaan. Tätä voisi kuvailla yhdellä tavalla. "virkamies- suojelu ohjelmaksi"Ihminen on sellainen jos hän oikein uskoutuu asioihin hän alkaa luulla niitä todeksi.
- J.Taipale
oikeuslaitokselta? kirjoitti:
Olisiko tässä nyt kyseessä tapaus, että on massiivinen salaliitto mukana kunnallispoliitikot, johtavat virkamiehet ja vielä lisäksi oikeuslaitoskin. Onhan se tietysti mahdollista, ihan en nyt oivalla miksi? Siis miksi noin suuri joukko käsittääksen aika kiireisiä ihmisiä on vaivautunut käyttämään kovasti aikaa yhden ihmisen kiusaamiseen aivan syyttä suotta.
Totuushan on se että oikeuslaitos jakaa oikeutta, jos ei ratkaisu tyydytä niin valitustie lienee tiedossa. Joskus voi käydä niinkin, että ratkaisu ei tyydytä, sitten lienee vaihtoehtona se mekastus kaikkialla missä vain voi.
Kaikki vastaan, saha vain puoltaa?Ajatteles asiaa mitä eduskunnassa ehdotettiin, lautamiehet pois salista. Valituslupa pitää anoa erikseen päätöksille!!!
Ajatteles mitä tämä mahdollistaa tuomarien syyttäjien ja poliisin suhteen? Se mahdollistaa vieläkin törkeämmän korruption, ja maksetun tuomarin ja mielivallan. Onneksi se ei ainakaan vielä ole läpi mennyt. Jos menisi se poistaisi kaiken lain suojan jokaiselta kansalaiselta. Nyt näitä pääsee tapahtumaan vain juuri salaliittomaisin ehdoin onneksi. - Asko Kervinen
J.Taipale kirjoitti:
Hei nehän ja ihmisiä, ei koneita. He tekevät ja asioita omien etujenkin mukaan, ja tuomiokin on jo ennen istuntoa periaatteessa päätetty. Käräjäsali on muodollinen seikka jossa puidaan asioita, jopa teatteria. Toki niinkin käy että syyttäjän esittämät syytteet hylätäänkin, Eli tapahtuu ns oikeus ja päätös on kaiken tajun mukainen. Mutta tähän vaikuttaa usein asiat, ja etenkin henkilöt ketkä on vastakkain ja millaisilla taustajoukoilla ja mikä pahin jos ovat ns virkavalan tehneitä, tai muita vaikutusvaltaisia henkilöitä. Ei heidän pään menoksi tehdä päätöksiä, vaikka ovat hekin erehtyväisiä ihmisiä ja osaavat valehdella siinnä missä muutkin normaali kadun mittaajat.Arvostan henkilöitä, jotka ottavat rohkeasti kantaa ja esittävät ajatuksensa reilusti nimellä.
Hienoa, että nämä oikeudellisetkin kysymykset jaksavat kiinnostaa. Juuri näin tapahtunut, miten tuossa toisessa kappaleessa kirjoitit. - J.Taipale
omiin juttuihin kirjoitti:
Ihminen on sellainen jos hän oikein uskoutuu asioihin hän alkaa luulla niitä todeksi.
Sanon tähän että olen nähnyt näitä asioita Kervisenkin suhteen mustaa valkoisella. Kutsun niitä faktoiksi, nämä eivät kuitenkaan olleet Askon omia tulosteita vaan postissa tulleita asiakijoja eri tahoilta.
Voisin oikeastaan kysyä sinulta että missä on vastapuolen faktata asioihin, nehän perustuu vaan jonninjoutavaan suun soittoon ja väitteisiin ja asioiden pyörtämisiin.
Voisin olla 50 - 50 jos näkisin vastapuolelta jotain faktaa. Kun toinen osapuoli pystyy antamaan faktoja niin silloin vaa'an toisessa kupissa on painosta 70% kun toisessa on vain se 30%
Kerroppas sä väitteesi lähtökohta ja tuo minulle niitä vielä näkymättömissä olevia faktoja toiselta osapuolelta, sovitaanko näin? - käydä lukemassa
J.Taipale kirjoitti:
Sanon tähän että olen nähnyt näitä asioita Kervisenkin suhteen mustaa valkoisella. Kutsun niitä faktoiksi, nämä eivät kuitenkaan olleet Askon omia tulosteita vaan postissa tulleita asiakijoja eri tahoilta.
Voisin oikeastaan kysyä sinulta että missä on vastapuolen faktata asioihin, nehän perustuu vaan jonninjoutavaan suun soittoon ja väitteisiin ja asioiden pyörtämisiin.
Voisin olla 50 - 50 jos näkisin vastapuolelta jotain faktaa. Kun toinen osapuoli pystyy antamaan faktoja niin silloin vaa'an toisessa kupissa on painosta 70% kun toisessa on vain se 30%
Kerroppas sä väitteesi lähtökohta ja tuo minulle niitä vielä näkymättömissä olevia faktoja toiselta osapuolelta, sovitaanko näin?vaikka kaupunginhallituksen pöytäkirjoja?
- ei se tajuu
J.Taipale kirjoitti:
Kerroppas sä väitteesi lähtökohta ja tuo minulle niitä vielä näkymättömissä olevia faktoja toiselta osapuolelta, sovitaanko näin?ees mitä toi sana fakta tarkottaa:)
- J.Taipale
käydä lukemassa kirjoitti:
vaikka kaupunginhallituksen pöytäkirjoja?
Kun salailua on kiistatta asiassa esiintynyt, niin onko siellä pöytäkirjassa faktaa vai asioiden vääristelyä ja valmisteluja siihen virkamis-suojeluun?
Kun asiassa on kiistatta mustia aukkoja kaupungin puolelta niin miksi luottaisin pöytäkirjaan jonka ovat laatineet henkilöt kenen toimissa ne mustat aukot on?
Mutta toki olisi mielenkiintoista lukea sitäkin, mutta jos menen sitä pyytämään niin voisin uskoa että minut saatettaisiin pääovelle takaisin isojen karjujen toimesta. - kysympä vaan
syyttömäksi kirjoitti:
Kaupunki on todettu kaikissa oikeustoimissa syyttömäksi. Perään vieläkin Kerviseltä todisteita. Selaisia millä voi toteen näyttää asioita. Miksi hän ei ole niitä toimittanut yleiseen lukuu.
Suurin osa täällä tajuaa et Kervisen prosessit on täysin kesken ja että se on vaatinu kaupunvaltuustolle asian selvittämistä sen terveystietojen väärinkäytön takia, ei niisä oikeudellisa jutta ole tarkoituskaan ratkaista ja muuan Virtanenkin tietään tämän taatusti!
- ne pöytäkirjat
J.Taipale kirjoitti:
Kun salailua on kiistatta asiassa esiintynyt, niin onko siellä pöytäkirjassa faktaa vai asioiden vääristelyä ja valmisteluja siihen virkamis-suojeluun?
Kun asiassa on kiistatta mustia aukkoja kaupungin puolelta niin miksi luottaisin pöytäkirjaan jonka ovat laatineet henkilöt kenen toimissa ne mustat aukot on?
Mutta toki olisi mielenkiintoista lukea sitäkin, mutta jos menen sitä pyytämään niin voisin uskoa että minut saatettaisiin pääovelle takaisin isojen karjujen toimesta.löydy netistä?
Et siis ole lukenut, mielenkiintoista.
Täällähän mekastat täysillä ja paljastit juuri, että et tiedä itse asiasta yhtään mitään. - miksi?
Asko Kervinen kirjoitti:
Arvostan henkilöitä, jotka ottavat rohkeasti kantaa ja esittävät ajatuksensa reilusti nimellä.
Hienoa, että nämä oikeudellisetkin kysymykset jaksavat kiinnostaa. Juuri näin tapahtunut, miten tuossa toisessa kappaleessa kirjoitit.Asko, kai todistajien evääminen perusteltiin? Kertoisitko miten se perusteltiin?
- olla selkeästi
kysympä vaan kirjoitti:
Suurin osa täällä tajuaa et Kervisen prosessit on täysin kesken ja että se on vaatinu kaupunvaltuustolle asian selvittämistä sen terveystietojen väärinkäytön takia, ei niisä oikeudellisa jutta ole tarkoituskaan ratkaista ja muuan Virtanenkin tietään tämän taatusti!
kaksi toisitaan eroavaa näkemystä siitä kuka levittää paskaa.
- vaan ei löydy
ne pöytäkirjat kirjoitti:
löydy netistä?
Et siis ole lukenut, mielenkiintoista.
Täällähän mekastat täysillä ja paljastit juuri, että et tiedä itse asiasta yhtään mitään.Ne asiat mitkä on painavia ja kriittisiä ne ei tule nettiin, mistä on se harha kuva tullut että kaikki kaupungin esitykset ja päätökset on netissä? kun siellä on niitä "sellaisiakin" mitä ei nettiin tule.
- arvaus tähän
vaan ei löydy kirjoitti:
Ne asiat mitkä on painavia ja kriittisiä ne ei tule nettiin, mistä on se harha kuva tullut että kaikki kaupungin esitykset ja päätökset on netissä? kun siellä on niitä "sellaisiakin" mitä ei nettiin tule.
on että salassapidostakin on olemassa selkeät säännökset, eli ei tainnut tässäkään niin kauheaa salaliittoa olla.
- asiaa seuraava
en löydä mistään kirjoitti:
kaikki mitä Kervinen on kertonut missä hänen todisteet. Olis kiva lukea en ole mistään löytänyt ns. mustaa listaa tms miksi Kervinen ei puhu siitä tarjotusta työstä ja miksi hän ei ottanut sitä vastaan olis kiva kuulla.
Eikös Saija vaatinu vääryyden korjaamista? Ne faktat tiedetään, ne on todistettavissakin julkisuuden olotilassa, mitäs sinä niistä Saijalta kyselet?
Tarkista itse, väärä osoite on Saija! - gfdghgdf
arvaus tähän kirjoitti:
on että salassapidostakin on olemassa selkeät säännökset, eli ei tainnut tässäkään niin kauheaa salaliittoa olla.
salataan asioita kansalta, eikä siellä ole salaliittoa?
- TODISTEITA
asiaa seuraava kirjoitti:
Eikös Saija vaatinu vääryyden korjaamista? Ne faktat tiedetään, ne on todistettavissakin julkisuuden olotilassa, mitäs sinä niistä Saijalta kyselet?
Tarkista itse, väärä osoite on Saija!ETTÄ SE SIITÄ SITTEN
- asianosainen?
osua asian ytimeen kirjoitti:
mahtaako olla mitään oikaistavaa? Olen noista kaupunginhallituksen pöytäkirjoista ymmärtänyt, että ei olisi. Tässä on siis kaksi vastakkaista näkemystä, kumpikin uskoo olevansa oikeassa ja sitten on vielä melkoinen porukka myötäjuoksijoita.
Olen vähän kallistumassa samalle kannalle kuin joku oli todennut tuolla aiemmin, tuskin hyvää työntekijää savustetaan huvin vuoksi.
Se ei taida keskenään ratketa, käsittääkseni se on jo nähty. Miksi siis jauhaa asiaa, kun käräjsalista saa ratkaisuja ja oikeutta.Jokin ei täsmää?
- gfwsgdfg
TODISTEITA kirjoitti:
ETTÄ SE SIITÄ SITTEN
ei ole saijan asia todistella sulle mitään, ja jos saija ei sitä tee, eikä pystykkään niin onko se sama kun todisteita ei ole olemassakaan. mene sivustoille askokervinen.net laita askolle suoraan postia älä rieku täällä. vain näin saat varmasti vastauksia niihin mitä yrität kysellä jutun ulkopuolisilta.
jos näyttö on kervisellä niin käänny sen puoleen, on lapsellista vaatia näyttöä henkilöltä kellä niitä ei luonnollisestikkaan ole. ja päteä siihen päälle että niitä ei sitten ole olemassakaan. - realisti saarelta
Huomaan kirjoitti:
Vihreät aika lailla mielikuvapuolue.
- kyllä
olla selkeästi kirjoitti:
kaksi toisitaan eroavaa näkemystä siitä kuka levittää paskaa.
pitäis kaungin kantaa vastuu ja tunnustaa virheensä
- ja se on sinun lukutaitosi
asianosainen? kirjoitti:
Jokin ei täsmää?
Onko noinkin yksinkertainen teksti sinulle käsittämätöntä?
Lainasin jotakin aiempaa kirjoittajaa joka puhui hyvästä työntekijästä. Aiheeton poispotkiminen on sitä "savustamista", aiheellinen käsittääkseni ei.
Kokeileppa uudelleen ja pyydä vaikka jotakin kilttiä tätiä merkkaamaan sinulle ihan tavuviivatkin siihen, kyllä se siitä... - persut
ainoo vaihtoehto täsä matosten kylässä!!!
- vastausta odotellaan
Joko on kerrottu perusteet todistajien käytön epäämiselle?
Itse on tuosta ketjusta vastausta löytänyt, mahtaakohan ollakkaan koko asiaa tässä?- Jaakko (nimi muutettu)
Onkos tuossa todistajien eväämisjutskassa jotakin, kun näyttää moinen kysymys tukahduttavan muuten niin iloisesti poreilevan jutustelun?
- snowblind-
Jaakko (nimi muutettu) kirjoitti:
Onkos tuossa todistajien eväämisjutskassa jotakin, kun näyttää moinen kysymys tukahduttavan muuten niin iloisesti poreilevan jutustelun?
meinaatteko että asianosaiset päivystää tätä ketjua aamusta iltaan? malttia apinat, menkää kiipeilypuistoon jos ei meinaa jaksaa olla ja odottaa.
- Jaakko (nimi muutettu)
snowblind- kirjoitti:
meinaatteko että asianosaiset päivystää tätä ketjua aamusta iltaan? malttia apinat, menkää kiipeilypuistoon jos ei meinaa jaksaa olla ja odottaa.
No eikö ole vapaalla museolta?
Vai miten se oli? - .............
Jaakko (nimi muutettu) kirjoitti:
No eikö ole vapaalla museolta?
Vai miten se oli?se että on vapaa museolta, postista tai kaupan kassalta tai matkahuollosta. ei tarkoita sitä että päivystää suomi24 palstaa. jos sä teet niin, kuten siltä näyttää niin muut ei tee, onneksi.
yhdestäkin pässistä on riittävästi vaivaa täällä. - olla noin tyhmä
............. kirjoitti:
se että on vapaa museolta, postista tai kaupan kassalta tai matkahuollosta. ei tarkoita sitä että päivystää suomi24 palstaa. jos sä teet niin, kuten siltä näyttää niin muut ei tee, onneksi.
yhdestäkin pässistä on riittävästi vaivaa täällä.siinäpähän päivystät, ei taida viisus juurikaan lisääntyä
- tohon...
jossain vaiheessa ja jos ei vastaa se on sen asia!
- vaan..
tohon... kirjoitti:
jossain vaiheessa ja jos ei vastaa se on sen asia!
Kyllähän tuohon Askon toivoisi vastaavan, jos jättää vastaamatta niin tulee auttamatta tunne että jätetään itselle kiusalliset asiat kertomatta.
Jos oikeus evää todistajan käytön niin kyllähän tuohon yleensä on joku syy, olisi kiva kuulla mikä. - no ei riitä
vaan.. kirjoitti:
Kyllähän tuohon Askon toivoisi vastaavan, jos jättää vastaamatta niin tulee auttamatta tunne että jätetään itselle kiusalliset asiat kertomatta.
Jos oikeus evää todistajan käytön niin kyllähän tuohon yleensä on joku syy, olisi kiva kuulla mikä.Täällä on jo syytä annettu ymmärtää jollain tasolla, eikö se riitä jo?
- se riitä
no ei riitä kirjoitti:
Täällä on jo syytä annettu ymmärtää jollain tasolla, eikö se riitä jo?
Kyllä sitä faktaa mieluummin kuulisi kuin salaliittoteorioita.
- hfhjgj
se riitä kirjoitti:
Kyllä sitä faktaa mieluummin kuulisi kuin salaliittoteorioita.
kun olet skeptikko ja veivaaja niin tuolla sulle sopivaa veivattavaa, ja unohda Askon asia kun ei kerta mene jakeluun.
http://www.suomenufotutkijat.fi/ - linkistä
hfhjgj kirjoitti:
kun olet skeptikko ja veivaaja niin tuolla sulle sopivaa veivattavaa, ja unohda Askon asia kun ei kerta mene jakeluun.
http://www.suomenufotutkijat.fi/Tässä sinulle: http://www.xfiles.com/
Mutta asiaan, en tunne Asko Kervistä enkä tiedä onko "skeptikko" oikea sana kuvaamaan ihmistä joka ei usko sokeasti vieraan ihmisen sanaan, varsinkin kun on vain kertonut että häneltä on evätty todistajien käyttö muttei syytä tälle menettelylle. - fgjfjgh
linkistä kirjoitti:
Tässä sinulle: http://www.xfiles.com/
Mutta asiaan, en tunne Asko Kervistä enkä tiedä onko "skeptikko" oikea sana kuvaamaan ihmistä joka ei usko sokeasti vieraan ihmisen sanaan, varsinkin kun on vain kertonut että häneltä on evätty todistajien käyttö muttei syytä tälle menettelylle.poraa ittees reikä, tuolla on siitä jo kerrottu asiaa kuulemma, ei pitäisi olla niin vaikeaa lukea sitä ja tajuta että takana on koneisto, jota suojellaan. PIIIIISSSTEEEEEEEE
- totuus on tuolla jossain
fgjfjgh kirjoitti:
poraa ittees reikä, tuolla on siitä jo kerrottu asiaa kuulemma, ei pitäisi olla niin vaikeaa lukea sitä ja tajuta että takana on koneisto, jota suojellaan. PIIIIISSSTEEEEEEEE
näinhän se menee. suuri salaliitto jossa mukana työsuojelupiiri, Kotkan kaupungin johtavat virkamieht, Kotkan kunnallispoliitikot, Askon entiset työkavertit, käräjäoikeus ja vilahtiko jossain kohdassa vieläpä poliiskin? kyllä on valjastettu ns iso remmi päälle tähän juttuun. kova panostus yhtä viatonta varten.
mutta siihen kysymykseen todistajien käytön eväämisestä _ei_ ole vastattu, onkohan siinäkin joku salaliitto, mikä estää vastaamasta. olisko oeraattorikin mukana? - arvelen
totuus on tuolla jossain kirjoitti:
näinhän se menee. suuri salaliitto jossa mukana työsuojelupiiri, Kotkan kaupungin johtavat virkamieht, Kotkan kunnallispoliitikot, Askon entiset työkavertit, käräjäoikeus ja vilahtiko jossain kohdassa vieläpä poliiskin? kyllä on valjastettu ns iso remmi päälle tähän juttuun. kova panostus yhtä viatonta varten.
mutta siihen kysymykseen todistajien käytön eväämisestä _ei_ ole vastattu, onkohan siinäkin joku salaliitto, mikä estää vastaamasta. olisko oeraattorikin mukana?arvelen asko vastaavan jahka saapuu jossain vaiheessa areenalle, ihhan mukava kyllä kattoo mitä vastaa tohon, mitäs siltää muuten alunperin kysyttiin ja kuka, oliks se tässä ketjussa?
- 54596
totuus on tuolla jossain kirjoitti:
mutta siihen kysymykseen todistajien käytön eväämisestä _ei_ ole vastattu, onkohan siinäkin joku salaliitto, mikä estää vastaamasta. olisko oeraattorikin mukana?kun et kerta ymmärrä jo 5 kerran, niin unohda koko asia.
Tähän on vastattu jo kertaalleen. - nyt tuli?
54596 kirjoitti:
kun et kerta ymmärrä jo 5 kerran, niin unohda koko asia.
Tähän on vastattu jo kertaalleen.Eihän tähän ole vastattu kuin että kyseessä on salaliitto jnejne.. ei tuo ole mitään faktaa!
Pelottaako totuus? - vastattu
54596 kirjoitti:
kun et kerta ymmärrä jo 5 kerran, niin unohda koko asia.
Tähän on vastattu jo kertaalleen.ymmärrä jo, _ei_ ole vastattu
- sitten,,,
vastattu kirjoitti:
ymmärrä jo, _ei_ ole vastattu
- on vastannu...
vastattu kirjoitti:
ymmärrä jo, _ei_ ole vastattu
kervinen yli kymmenen kertaa ja hyvin perusteltuja kaikki vastaukset!
- yksikin
on vastannu... kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti laittaa linkin yhteenkin Kervisen vastaukseen jossa hän kertoo miten käräjäoikeus perusteli todistajien eväämistä?
PS. J.Taipaleen sadut eivät käy vastaukseksi vaan kaivataan ihan oikeaa faktaa. - tuossahan se
sitten,,, kirjoitti:
tulla esille, on stkeetä porukkaa muuten, asiasta toiseen!
- XXY
yksikin kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti laittaa linkin yhteenkin Kervisen vastaukseen jossa hän kertoo miten käräjäoikeus perusteli todistajien eväämistä?
PS. J.Taipaleen sadut eivät käy vastaukseksi vaan kaivataan ihan oikeaa faktaa.Odotellaan nyt ihan sitä Askon julkituloa tuohon, voi olla että on suivaantunu ja sen takia ei viitsi enään tuon jankuttamisen takia vastata tänne olleskaan!
- ymmärrä
tuossahan se kirjoitti:
Miksi tätä nyt hyssytellään ja halutaan vaihtaa aihetta? Tuo J.Taipaleen viesti on vain hänen henkilökohtainen mielipiteensä, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä on oikeasti tapahtunut. Näinkö helppo ihmisiä on oikeasti johdatella?
Antaa Askon vastata kysymykseen jottei jää ketään vaivaamaan. - kun.....
ymmärrä kirjoitti:
Miksi tätä nyt hyssytellään ja halutaan vaihtaa aihetta? Tuo J.Taipaleen viesti on vain hänen henkilökohtainen mielipiteensä, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä on oikeasti tapahtunut. Näinkö helppo ihmisiä on oikeasti johdatella?
Antaa Askon vastata kysymykseen jottei jää ketään vaivaamaan.kerkiää, sä oot koko päivän jumputtanu tota samaa jos vastaa niin vastaa jo ei niin ei!
- vain sössöttää omiaan
tuossahan se kirjoitti:
taipalehan se vain siinä tunkee omaa mielipidettään tähän(kin) asiaan. ei ole vastannut kervinen.
- nyt vaan musta muutu
on vastannu... kirjoitti:
valkoiseksi paskaa jauhamalla, kysyykseen ei edelleenkään ole vastattu, ei tässä valehtelu ja harhautus nyt kuule auta
- suurikaan menetys
XXY kirjoitti:
Odotellaan nyt ihan sitä Askon julkituloa tuohon, voi olla että on suivaantunu ja sen takia ei viitsi enään tuon jankuttamisen takia vastata tänne olleskaan!
vaikka ei enää ikinä vastaisi tänne yhtikäs mitään
- skeptikko
vain sössöttää omiaan kirjoitti:
taipalehan se vain siinä tunkee omaa mielipidettään tähän(kin) asiaan. ei ole vastannut kervinen.
... ei tiijä asiasta ees! Tohon Taipaleen kannanottoihin ei sun kannata puuttuu, mies reilusti omalla nimellänsä täällä ja sinä riekut peiton alta, häpeä iso mies!
- Älähä älähän
suurikaan menetys kirjoitti:
vaikka ei enää ikinä vastaisi tänne yhtikäs mitään
tommosia, Askon kirjoitukset kiinnostavia, asiaa niissä jos vaan sulla ymmärrystä niihin!
- skeptikko?
skeptikko kirjoitti:
... ei tiijä asiasta ees! Tohon Taipaleen kannanottoihin ei sun kannata puuttuu, mies reilusti omalla nimellänsä täällä ja sinä riekut peiton alta, häpeä iso mies!
Ihanko oikeasti nimesi on skeptikko?
Mahtaako olla etu- vai sukunimi?
Vaiko ihan sekä että? - ja.......
nyt vaan musta muutu kirjoitti:
valkoiseksi paskaa jauhamalla, kysyykseen ei edelleenkään ole vastattu, ei tässä valehtelu ja harhautus nyt kuule auta
harhauttanu häh? Kysympä vaan? Viimeksi varmaan toi Kervinen!
Pysy ny vaan housuissa jätkä! - ?? häh
skeptikko? kirjoitti:
Ihanko oikeasti nimesi on skeptikko?
Mahtaako olla etu- vai sukunimi?
Vaiko ihan sekä että?Voisitko kertoo mkä toi sun asias oli tossa? jos sul ei kunnon asiaa älä sotke suotta!
- ymmärtäminen
ja....... kirjoitti:
harhauttanu häh? Kysympä vaan? Viimeksi varmaan toi Kervinen!
Pysy ny vaan housuissa jätkä!Taitaa sinulle tuo luetun ymmärtäminen olla aika vaikea laji. Olet ilmeisesti niin hurmoksessa asiasi kanssa että ymmärrät sen vähänkin väärin. Ei täällä kai kukaan Kervistä valehtelusta ole syyttänyt, sen sijaan on todettu, että ne jotka väittävät Karvisen vastanneen todistajien käytön eväämisen syistä esitettyyn kysymykseen valehtelevat. Vastaustahan ei ole tullut.
Näin yksinkertaista asiaa et kykene ymmärtämään?
Harmi kun täällä ei voi oikein rautalankaakaan taivutella, mutta pyydä jos vaikka äitisi laittaisi tähän tavtuksen, josko se sitten auttaisi. - asia on tässä?
?? häh kirjoitti:
Voisitko kertoo mkä toi sun asias oli tossa? jos sul ei kunnon asiaa älä sotke suotta!
kerroppa omasi plösö
- ?? häh
ymmärtäminen kirjoitti:
Taitaa sinulle tuo luetun ymmärtäminen olla aika vaikea laji. Olet ilmeisesti niin hurmoksessa asiasi kanssa että ymmärrät sen vähänkin väärin. Ei täällä kai kukaan Kervistä valehtelusta ole syyttänyt, sen sijaan on todettu, että ne jotka väittävät Karvisen vastanneen todistajien käytön eväämisen syistä esitettyyn kysymykseen valehtelevat. Vastaustahan ei ole tullut.
Näin yksinkertaista asiaa et kykene ymmärtämään?
Harmi kun täällä ei voi oikein rautalankaakaan taivutella, mutta pyydä jos vaikka äitisi laittaisi tähän tavtuksen, josko se sitten auttaisi.Taisin turhaan kiihtyä syyttä syotta,ottaa vaan aivoon nuo hössötykset kervisen vastaamisesta tänne! Jos vataa niin vastaa ja jos ei vastaa niin ei vastaa!
Moikka! - J.Taipale
vain sössöttää omiaan kirjoitti:
Tämä Taipale on kuitenkin melkoisen tarkkaan tietoinen asian yksityiskohdista ja melkoisen hyvin perillä kokonaisuudesta muutenkin.
- pohdinpa ääneen
ymmärrä kirjoitti:
Antaa Askon vastata kysymykseen jottei jää ketään vaivaamaan.Onko mahdollista että J.Taipale on Askon sivujen takana, on sen verran jyrkkää tekstiä silläkin täällä, ja ilmeisesti jotain hajuakin asioista.
- vastausta odottelee
Miksi et ottanut toiselta toimialalta työtä vastaa mitä sinulle tarjottiin.
Kerro meille kaikille miksi.- aloitettuun keskusteluun
"Miksi et ottanut työtä vastaan" - miten työn vastaanottaminen tai vastaanottamattomuus liittyy väärennettyihin asiakirjoihin, perättömään todistukseen tuomioistuimessa, valtuustolle luovutetun asiakirja-aineiston "katoamiseen" ym ?
Ystävällisesti selitä. - Asko Kervinen
Siksi kun minulla oli jo työpaikka museossa eikä kukaan kertonut miksi se olisi pitänyt jättää.
Sitäkään ei kerrottu, mitkä ne kymmenet väitetyt töiden laiminlyntiväitteet olivat, joita ei lopulta ollutkaan ja joilla syrjäyttämistäni ajettiin.
Kukaan ei välittänyt faktoista silloin, eikä myöhemminkään, mutta asia saattaa muuttua kun tässä palikoita vielä vähän siirrellään. - allaolevaan kysymykseen
Koska vastaus on "ei mitenkään; koska haluan johdattaa keskustelun pois aloittajan esittämistä seikoista".
Valtuuston yhtenä tehtävänä on valvoa viranhaltijoitten toiminnan lainmukaisuutta. Onko ehdokasta, joka valituksi tultuaan suorittaa tämän tehtävänsä ? - huomaan
Asko Kervinen kirjoitti:
Siksi kun minulla oli jo työpaikka museossa eikä kukaan kertonut miksi se olisi pitänyt jättää.
Sitäkään ei kerrottu, mitkä ne kymmenet väitetyt töiden laiminlyntiväitteet olivat, joita ei lopulta ollutkaan ja joilla syrjäyttämistäni ajettiin.
Kukaan ei välittänyt faktoista silloin, eikä myöhemminkään, mutta asia saattaa muuttua kun tässä palikoita vielä vähän siirrellään.Satavarmasti kysyjä tiennyt tuon saman mikä vastauksessasi tulee esille, voipi olla yksi sun päärollottaja kyselemässä!
Eipäs kukaan kysele miksi olet ollu rehti ja reipas? - Vastaahan
Asko Kervinen kirjoitti:
Kukaan ei välittänyt faktoista silloin, eikä myöhemminkään, mutta asia saattaa muuttua kun tässä palikoita vielä vähän siirrellään.Työpaikka oli museolla ja olisi edelleenkin kaupungin palveluksessa toisella toimialalla entisin eduin, mutta kieltäydyit itse työnteosta siellä.
Jos ei halua tehdä töitä, ei voi maksaa palkkaakaan - J.Taipale
Vastaahan kirjoitti:
Työpaikka oli museolla ja olisi edelleenkin kaupungin palveluksessa toisella toimialalla entisin eduin, mutta kieltäydyit itse työnteosta siellä.
Jos ei halua tehdä töitä, ei voi maksaa palkkaakaanEn pysty käsittämään, kun tähän on Kervinenkin vastannut jo niin mikä on miehessä vialla kun ei kalloon mahdu?
- Asko Kervinen
Todistajien epäämistä ei käräjätuomari Marja Lehtimäki perustellut mitenkään. Kotkan käräjäoikeuden laamannikaan ei pystynyt epäämistä perustelemaan, mutta hovioikeus kysyy asiasta mielenkiintoisesti, jota en tässä vaiheessa kommentoi julkisuudessa.
Kävi paikan päällä Kotkan käräjäoikeuden laamanni Hilpi Ketolan virkahuoneessa keskustelemassa ja kysymässä perustelut tästä todistusoikeuden mitätöinnistä.
En suostunut poistumaan laamannin huoneesta ennen kuin olin saanut kysymykseeni vastauksen. Tuo vastaus oli lopulta se, ettei laamanni pystynyt antamaan asiaan vastausta. Täten en ole saanut perusteluja siihen, miksi todistajat ja todistusoikeuteni evättiin.
Laamanni on käräjätuomareiden esimies.- Leila X
Vastauksesi todella hyviä, suoraa ja mutkatonta sanoisin.
Hienoa seurata tuota sinun periksiantamattomuutta! Ei sinua ole liikaa kehuttu, nyt kehutaan, olet ansainnut kyllä sitä! - Ei mitään
Leila X kirjoitti:
Vastauksesi todella hyviä, suoraa ja mutkatonta sanoisin.
Hienoa seurata tuota sinun periksiantamattomuutta! Ei sinua ole liikaa kehuttu, nyt kehutaan, olet ansainnut kyllä sitä!pyörittelyä tai asian vierestä selittämistä, harva pystyy tuommoiseen, ansainnu arvostuksen ehdottomasti!
- nottei
Ei mitään kirjoitti:
pyörittelyä tai asian vierestä selittämistä, harva pystyy tuommoiseen, ansainnu arvostuksen ehdottomasti!
Selkeää on teksti, ja aina kannattaa muistaa, että tuossa on siis vain toisen osapuolen näkemys asiasta. Yhteen ehdottomaan totuuteen uskovat ihmiset ovat aina pelottaneet minua.
- huomaan
nottei kirjoitti:
Selkeää on teksti, ja aina kannattaa muistaa, että tuossa on siis vain toisen osapuolen näkemys asiasta. Yhteen ehdottomaan totuuteen uskovat ihmiset ovat aina pelottaneet minua.
Taidat jäädä pieneen vähemmistöön tuossa nyt, Asko osoittanut olevansa oikeassa! Eipä ole jäänut mustia läikkiä tuohon totuuspuoleen, jotenka jatkappa iloisesti vaan eteenpäin!
Voisvatten ottaa poliitikot vähän vaikkapa mallia tuosta Askosta, ei tarvitsisi sitten pakoilla niitä vastauksia! - vain askon totuus
huomaan kirjoitti:
Taidat jäädä pieneen vähemmistöön tuossa nyt, Asko osoittanut olevansa oikeassa! Eipä ole jäänut mustia läikkiä tuohon totuuspuoleen, jotenka jatkappa iloisesti vaan eteenpäin!
Voisvatten ottaa poliitikot vähän vaikkapa mallia tuosta Askosta, ei tarvitsisi sitten pakoilla niitä vastauksia!Vain toisen puolen totuus on kuultu, ei se siitä miksikään muutu.
- noussut
Ei sitten noussut tämä(kään) ketju tuonne top 10 suosituimmat listalle, kyllä maakunnassa on kurjaa...
- on tämäkin
huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491