Onko totta, että on ns. vaarallisempaa unohtaa pilleri levyn ekalla viikolla?
Unohdin 2 levyn ENSIMMÄISTÄ pilleriä jokin aika sitten... Sen jälkeen jatkoin ihan normaalisti pillereiden napsimista. Olin yhdynnässä molempina unohduspäivinä... Onko minulla suuri mahdollisuus olla raskaana? Itse toivon vauvaa, mutta avokki ei vielä... Vauvan kyllä pidän, jos raskaana satun olemaan =)
Raskaana?
5
414
Vastaukset
- Lapsirakas
Itselläni kun oli pillerit niin en kyllä raskaaksi tullut vaikka aina silloin tällöin unohdin pillereitä ottaa(siis muutaman kerran paripilleriä unohdin) eikä minulla ollut säännöllistä aikaa milloin otin pillereitä vaikka pitäisi. Nyt olen lopettanut pillerit ja kovasti vauvaa yritämme poikakaverini kanssa. Kannattaisikohan teidän yhdessä puhua siitä että olisit jo valmis hankkimaan lapsen. ja olen lukenut myös että ei saisi pillereitä syödä jos on raskaana tai jos epäilet olevasi niin ei kannattais syödä niitä ennenkuin kuukautiset alkavat.
- Alkup.
Voi, arvaa vain kuinka monta kertaa olen puhunut vauvasta ukolleni... Hän sanoo, ettei vielä haluaisi vauvaa.
Itse olen lukenut, että varmuuden vuoksi ei pitäisi syödä pillereitä, jos on mahdollista olla raskaana... Mutta toisaalta tutkimuksissa ei olla koskaan havaittu pillereiden olevan mitenkään haitallisia sikiölle...
Minulla pitäisi alkaa kuukautiset aikalailla tasan viikon päästä. Jos jätän nyt pillerit pois, alkaako minulla nyt jo kuukautiset/taukoviikko, ellen ole raskaana? Jos näin käy, voinko jatkaa normaalisti pillereiden syöntiä sunnuntaina taukoviikon jälkeen eikä ehkäisyteho kärsi?
- tosin riippuu
onko sinulla minit vai yhdistelmät käytössäsi, mineissä unohdus on AINA vaarallista
- Alkup.
Minulla on siis yhdistelmäpillerit käytössä... Täytyykö minun nyt siis lopettaa niiden syöminen, kun en tiedä olenko raskaana vaiko enkö ole??
- ........
Alkup. kirjoitti:
Minulla on siis yhdistelmäpillerit käytössä... Täytyykö minun nyt siis lopettaa niiden syöminen, kun en tiedä olenko raskaana vaiko enkö ole??
En usko, että olet raskaana. Itse olen todella hajamielinen ja pillereitä unohtuu muutama lähes joka laatasta, enkä raskaaksi ole tullut. Sinuna söisin laatan loppuun ja odottaisin tuleeko jälkivuoto. Raskaustesti kannattaa kuitenkin tehdä varmuuden vuoksi jos vuoto jää tulematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994