Pitäisikö vain

luottaa?

Vai onko kaikki vaan minun omassa päässäni?Miten voin saada selville olenko sairaalloisen mustasukkainen, vai onko epäilyksille aihetta?
Kaverini sanoo että on uskollinen, mutta järkeni ei ole samaa mieltä. Kummallisia yhteensattumuksia, oltiin kaveriporukassa toisella puolella suomea juhannusta viettämässä ja paikalle tuli nainen jonka silmät paloivat koko ajan omaan mieheeni ja SAMOIN MIEHENI. He olivat kuin kuumeessa, oli saatava vaihtaa katseita ja hymyjä ja pikku kommentteja ja jostain syystä osuttiin aina samoille paikoille. Samalla seksi viileni (omasta mielestäni, vai kuvittelua) jonkin verran vaikka yleensä on kiihkeää. Mulla oli kumma tunne että ovat tuttuja! Vasta nyt selvisi että asuvat melkein naapureina täällä kotona.
Yritän todistella itselleni ettei paniikkiin ole aihetta mutta kun tuntuu että on! Ennen juhannusta jopa peruttiin aikaisempia alustavia suunnitelmia loman varalle. Otin selvää: nainenkin on juuri nyt lomalla. Auttakaa: olenko luulosairas vai pitäisikö sittenkin uskoa mitä näkee?

5

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeneena

      sanon sulle, luulen et olet vielä nuori ja nätti :)
      Älä tuhlaa elämäsi kiihkeimpiä ja antoisimpia vuosia hamesankariin.

      Luota aina siihen mitä vaistoat ja etenkin näet.

      Olet melko varmasti oikeassa, heillä on "vispilänkauppaa" keskenään. Jos nyt olet viisa, huom. kaukaa viisas, et tämän miehen kanssa tee mitään vakavia päätöksiä elämäsi suhteen.

      Nauti nuoruudestasi vapaana, jos vain mahdollista. Vielä löytyy se kultainen kimpale miehen muodossa, joka on omistautunut vain sulle :)

      Tsemppiä.

      terv. virheen tehnyt 15 vuotta sitten

      • .............

        Muuta en osaa sanoa: kiitos!


    • uskoit itseäsi

      Toi kuulosti niiiiin tutulta. Samperi ja viis vuotta menetin tuollaiselle hamesankarille. Usko ittees ja eti parempi mies, joka ei katsele tuollai muita, se kun ei jää pelkkään katseluun. Nousi oikein karvat pystyyn, kun luin tuon sun juttus, muistin miltä tuntui katsella tollasta vierestä. Alkoi taas v*****aa ku olin niiin tyhmä.

      • enemmän kokemastasi

        Minä olen väsynyt tähän kaikkeen, itseluottamus mennyt. Mies kieltää kaiken, ei ole mitään flirttiä ollut, näkevätkö silmäni todella väärin jos NÄEN viipyviä katseita ja muuta. Muulloinkin kuin siinä tapauksessa josta kerroin. Oletko sitä mieltä että mieheni voisi mennä pidemmälle, saitko omasi kiinni jostain konkreettisesta.


    • Malluk

      Outoa todella etten minäkään uskonut omia silmiäni, uskoin olevani luulosairas. Mutta parempaahan mies koko ajan etsi - ja löysi vaikken edes osoittanut mustasukkaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe