Onko kellään kokemusta..

vaakuli....

..vaakanaisen ja jousimies -miehen suhteesta?

Kertokaa :)

5

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaka n

Kyllä vain,muuten minun kohdallani toimi loistavasti,piti todella hyvin,mutta kauhean itsekäs ja jos on lapsia itselläsi,en suosittele,mutta kahden kesken todella ihana ja loistava kumppani,sängyssä ja sen ulkopuolella,tunsin olevani maailman kaunein ja haluttavin nainen.

• vaakuli....

Joo, itsellä ei lapsia vielä suunnitteillakaan.
        Oon törmännyt tässä lähiaikoina paljon jousimiesmiehiin ja kaikki ovat olleet aika puoleensavetäviä, mutta yksi ylitse muiden. Täytyy katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kiitos vastauksesta :)

• vaaka.

Itsellä oli väljempi/vapaampi suhde jousimieheen. Kivaa aikaahan se oli, en oo ikinä rakastunu keneenkään niin palavasti ja nopeasti. Itseä vitutti jousimiehen suuri naisvaliokunta, eikä luottamus monien sattumien kautta meidän välillä pelannut. Silti piti toisissamme roikkua. Seksi oli mahtavaa ja puheen aiheet avoimia.

• vaakuli....

Tuo pisti miettimään, nimittäin luottamus on hiukan miehiin mennyt. Mutta jospa hän olisi erilainen. Mitä nyt selville olen hänestä saanut ja mitä olemme jutelleet hän on yksi kultaisimmista ihmisistä joita tunnen :) Kiitos vastauksesta sullekin.

• vaakanen

Kokemusta kertyi 17 vuotta! Lopulta sanoisin että kaatui siihen että jouskarini oli liian itsekeskeinen... vain hän oli olemassa menoinensa... ja niitä oli. Ei pahoja riitoja tms. Kamarin puolellakin meni hyvin, jos jaksoi odottaa että milloin jouskarini ehti sinne ;)no mut meillä oli lapsia ja arki imi itsestäkin mehut, kun apuja ei tullut arjen pyöritykseen... hyvä se nyt jälkikäteen on miettiä että ois pitänyt sitten ajoissa ottaa asiat puheeksi vaan... eipä otettu... enkä kyllä kadu eroa.. sama touhu näyttää jatkuvan hänen elossaan edelleen... ne on niin vapaudenkaipuisia.. tunnen myös naisjouskareita ja ovat hyviä ystäviäni... silti näen heissä samoja piirteitä kuin exässäni..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4181
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      494
      2316
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1214
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe