Niin - Lada on tosimiehen auto! Olin itsekin vähällä ostaa Ladan kakkosautoksi, mutta tällöin tuli ostettua toisen merkkinen vanha, halpa ruostekasa. Kyllähän se tosi on, että muutamalla sadalla saa pienellä viitseliäisyydellä (etsimisellä) Ladasta todella luotettavan ja pitkäaikaisen ajokin. Jos saman rahan laittaa vaikka vanhaan Hondaan, ei tarvitse monta viikkoa ilman sähkövikoja ajella (tästä allekirjoittaneella valitettavasti kokemusta). Hyvää kesän jatkoa teille järjellä auton ostaneille - siis Ladan omistajille.
Vastaukset 2
- Volvon omistaja
Eikö kukaan tartu provooni? Olen oikeasti tietysti Ladan omistaja ja haaveilen Volvosta.
- cfjyytfghj
lada tehdään vielä venäjällä mutta volvo jossain vietnamissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4041691- 1451101
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139790- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644