Meinaako moni liittyä jäseneksi? Tulee varmasti olemaan mahtavat tilat ja palvelut muutenkin...
ladyline
8
1089
Vastaukset
- itse, pidän sitä
lähinnä viimeisenä oljenkortena, jotta saisin terveyteni pitää ja ehkä kiloja pois. Aika kätevää, kun tässä kuussa liittymismaksu vain 10 euroa. Siellä saa tehdä vaikka mitä, ettei kyllästy liikkumiseen, kuten minä aina kyllästyn, ja saa vielä uusia tuttuja.
- Joko auki
Hei!Aika huonot sivut oli ladylinella. Onko Iisalmi jo auki, mitä saa jos liittyy jäseneksi, missä kyseinen paikka on?
- sanomien
Joko auki kirjoitti:
Hei!Aika huonot sivut oli ladylinella. Onko Iisalmi jo auki, mitä saa jos liittyy jäseneksi, missä kyseinen paikka on?
talosta löytyy ladyline. Syksymmällä avaavat ja nyt on liittymismaksu 10e, normaalisti satasen!
- tiedosta
sanomien kirjoitti:
talosta löytyy ladyline. Syksymmällä avaavat ja nyt on liittymismaksu 10e, normaalisti satasen!
Mutta missä voi liittyä jäseneksi?Onko siellä jo paikan päällä joku?
- sarika
tiedosta kirjoitti:
Mutta missä voi liittyä jäseneksi?Onko siellä jo paikan päällä joku?
Hei sinä, joka kyselit ladylineen liittymisestä: käy katsomassa netistä niiden sivulta yhteystiedot ja sovi hlökohtainen esittely tai täytä sivuilla arvontakuponki, niin ottavat yhteyttä. Itse kävin esittelyssä ja siellä annettiin kaikenkattava paketti liittymisestä ja talon tarjonnasta. Niillä on heinäkuun liittymistarjous, vain 10 eur, kun se elokuussa nousee jo sataseen.
- sarika
sarika kirjoitti:
Hei sinä, joka kyselit ladylineen liittymisestä: käy katsomassa netistä niiden sivulta yhteystiedot ja sovi hlökohtainen esittely tai täytä sivuilla arvontakuponki, niin ottavat yhteyttä. Itse kävin esittelyssä ja siellä annettiin kaikenkattava paketti liittymisestä ja talon tarjonnasta. Niillä on heinäkuun liittymistarjous, vain 10 eur, kun se elokuussa nousee jo sataseen.
ai niin, sali aloittaa toimintansa syyskuussa ja siellä on jo hlökuntaa paikalla haalimassa asiakkaita ja laittamassa paikkoja kondikseen.
- infossa käynyt
sarika kirjoitti:
ai niin, sali aloittaa toimintansa syyskuussa ja siellä on jo hlökuntaa paikalla haalimassa asiakkaita ja laittamassa paikkoja kondikseen.
Kävin tutustumassa paikkaan ja silloin kerrottiin että avataan syys-lokakuussa aikaisintaan. Hinnat tuntuivat kyllä aika kalliilta vaikka liittymismaksu onkin vain 10 € mutta sehän ei sisällä vielä mitään. Tilat ovat kyllä tilavat mutta auttamattomasti vielä olivat keskeneräiset että olisi saanut oikein kuvaa millaiset tulevat olemaan. Hintaan vielä - minua henk.kohtaisesti hieman hirvitti sitoutuminen vähintään vuodeksi suoraveloituksella kerran kuussa suhtkoht isolla summalla. En saanut selvyyttä mitkä ovat sangtiot jos eroaa kesken sopimuksen.
- Lenkille taas vain
infossa käynyt kirjoitti:
Kävin tutustumassa paikkaan ja silloin kerrottiin että avataan syys-lokakuussa aikaisintaan. Hinnat tuntuivat kyllä aika kalliilta vaikka liittymismaksu onkin vain 10 € mutta sehän ei sisällä vielä mitään. Tilat ovat kyllä tilavat mutta auttamattomasti vielä olivat keskeneräiset että olisi saanut oikein kuvaa millaiset tulevat olemaan. Hintaan vielä - minua henk.kohtaisesti hieman hirvitti sitoutuminen vähintään vuodeksi suoraveloituksella kerran kuussa suhtkoht isolla summalla. En saanut selvyyttä mitkä ovat sangtiot jos eroaa kesken sopimuksen.
Minua kans hirvitti hinnat, vaikka tietenkin siihen kuuluu sitten kaikki tarjonta mitä heillä on. Ja solarium ja sauna ja hierovat tuolit jne.
Ja neuvonta tietenkin kuuluu mukaan.
Kaiken kaikkiaan tietenkin hienosti muokattu kokonaisuus, mutta hinta kuitenkin tuli itselläni vastaan.
Pitänee kääntyä noiden vapaa aikakeskuksen palveluiden puoleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261