ladyline

ldkopjgpd

Meinaako moni liittyä jäseneksi? Tulee varmasti olemaan mahtavat tilat ja palvelut muutenkin...

8

1089

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse, pidän sitä

lähinnä viimeisenä oljenkortena, jotta saisin terveyteni pitää ja ehkä kiloja pois. Aika kätevää, kun tässä kuussa liittymismaksu vain 10 euroa. Siellä saa tehdä vaikka mitä, ettei kyllästy liikkumiseen, kuten minä aina kyllästyn, ja saa vielä uusia tuttuja.

• Joko auki

Hei!Aika huonot sivut oli ladylinella. Onko Iisalmi jo auki, mitä saa jos liittyy jäseneksi, missä kyseinen paikka on?

• sanomien
        Joko auki kirjoitti:

Hei!Aika huonot sivut oli ladylinella. Onko Iisalmi jo auki, mitä saa jos liittyy jäseneksi, missä kyseinen paikka on?

talosta löytyy ladyline. Syksymmällä avaavat ja nyt on liittymismaksu 10e, normaalisti satasen!

• tiedosta
        sanomien kirjoitti:

talosta löytyy ladyline. Syksymmällä avaavat ja nyt on liittymismaksu 10e, normaalisti satasen!

Mutta missä voi liittyä jäseneksi?Onko siellä jo paikan päällä joku?

• sarika
        tiedosta kirjoitti:

Mutta missä voi liittyä jäseneksi?Onko siellä jo paikan päällä joku?

Hei sinä, joka kyselit ladylineen liittymisestä: käy katsomassa netistä niiden sivulta yhteystiedot ja sovi hlökohtainen esittely tai täytä sivuilla arvontakuponki, niin ottavat yhteyttä. Itse kävin esittelyssä ja siellä annettiin kaikenkattava paketti liittymisestä ja talon tarjonnasta. Niillä on heinäkuun liittymistarjous, vain 10 eur, kun se elokuussa nousee jo sataseen.

• sarika
        sarika kirjoitti:

Hei sinä, joka kyselit ladylineen liittymisestä: käy katsomassa netistä niiden sivulta yhteystiedot ja sovi hlökohtainen esittely tai täytä sivuilla arvontakuponki, niin ottavat yhteyttä. Itse kävin esittelyssä ja siellä annettiin kaikenkattava paketti liittymisestä ja talon tarjonnasta. Niillä on heinäkuun liittymistarjous, vain 10 eur, kun se elokuussa nousee jo sataseen.

ai niin, sali aloittaa toimintansa syyskuussa ja siellä on jo hlökuntaa paikalla haalimassa asiakkaita ja laittamassa paikkoja kondikseen.

• infossa käynyt
        sarika kirjoitti:

ai niin, sali aloittaa toimintansa syyskuussa ja siellä on jo hlökuntaa paikalla haalimassa asiakkaita ja laittamassa paikkoja kondikseen.

Kävin tutustumassa paikkaan ja silloin kerrottiin että avataan syys-lokakuussa aikaisintaan. Hinnat tuntuivat kyllä aika kalliilta vaikka liittymismaksu onkin vain 10 € mutta sehän ei sisällä vielä mitään. Tilat ovat kyllä tilavat mutta auttamattomasti vielä olivat keskeneräiset että olisi saanut oikein kuvaa millaiset tulevat olemaan. Hintaan vielä - minua henk.kohtaisesti hieman hirvitti sitoutuminen vähintään vuodeksi suoraveloituksella kerran kuussa suhtkoht isolla summalla. En saanut selvyyttä mitkä ovat sangtiot jos eroaa kesken sopimuksen.

• Lenkille taas vain
        infossa käynyt kirjoitti:

Kävin tutustumassa paikkaan ja silloin kerrottiin että avataan syys-lokakuussa aikaisintaan. Hinnat tuntuivat kyllä aika kalliilta vaikka liittymismaksu onkin vain 10 € mutta sehän ei sisällä vielä mitään. Tilat ovat kyllä tilavat mutta auttamattomasti vielä olivat keskeneräiset että olisi saanut oikein kuvaa millaiset tulevat olemaan. Hintaan vielä - minua henk.kohtaisesti hieman hirvitti sitoutuminen vähintään vuodeksi suoraveloituksella kerran kuussa suhtkoht isolla summalla. En saanut selvyyttä mitkä ovat sangtiot jos eroaa kesken sopimuksen.

Minua kans hirvitti hinnat, vaikka tietenkin siihen kuuluu sitten kaikki tarjonta mitä heillä on. Ja solarium ja sauna ja hierovat tuolit jne.
        Ja neuvonta tietenkin kuuluu mukaan.
        Kaiken kaikkiaan tietenkin hienosti muokattu kokonaisuus, mutta hinta kuitenkin tuli itselläni vastaan.

Pitänee kääntyä noiden vapaa aikakeskuksen palveluiden puoleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe