Sanokaa hyvät pojat mikä vika minun pyörässä on kun löysää kaasun ihan alas ja sitten alkaa kaasuttaan vaikka tietä ylittäessä, niin se niinkuin tukehtuu eikä ole vetoa?Ei viitsis aina pienen vian takia viedä huoltoon?
Mikä vika skootterissa?
5
684
Vastaukset
- Ernski
vaikee sanoa ku ei tiiä millä ajat,
mut ekaks tuli mielee et käy liian rikkaalla
käynnistyykö hyvin ja tukehtuuko se jokaisella kaasutuksella vai onko siinä joku tietty raja et kuin kovalla kaasutuksella se tukehtuu, - Mopoileva mummo
Skootterini on Honda 00.Käyntiin lähtee hyvin ja kun saa vauhtiin menee, mutta aina kun hellittää vauhtia esim:liikenneympyröissä veto loppuu .Kyllä se sitten nikottelun jälkeen taas vetää mutta on inhottava kun sitten nykäsee vauhtiin.
- helpoin ratkaisu
voit toki viedä huoltoon/kaverille joka osaa säätää kaasuttimen, mutta se on hetken ilo kohta on sama vika edessä.
ainoa oikea ratkaisu on: ostat kunnon skootterin, esim. soliferin vaikka täältä saa lukea kiinalaisten huonoudesta kaikkea ei kannata uskoa.
moni juuri hondan ta pösö skoden omistaja haukkuu ns. marketti skodeja koska on pistänyt 2000-3000e ns. merkki skootteriin joissa on näitä mainitsemisia vikoja jatkuvasti katkeruuttaan ken ties haukkuu.
mutta tosiaan itse myin hondan pois ja ostin soliferin, nyt olen ajannut 6435km ilman ensimmäistäkään vikaa. - K978
Jos on imuvuotoa ja tyhjäkäynti seosruuvia säädetty vuodon "korjaamiseksi" tekee tollasta.
Kun korjaa imuvuodot ja sen jälkeen säätää seoksen ja tyhjäkäynnin vois toimia.
- fuikkelimies728131
Kato venttiiliensäädöt ja laita kohilleen niin ei pitäisi enää löytyä vikaa ja kiihtyy ja kulkeeki sen jälkeen paremmin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750