Mikä on seuraava uusi urheilulaji minkä olette aikoneet ottaa harrastusten piiriin?
- itte ajattelin tota rullaluistelua sauvojen kera.
- Terästin myös hieman tuota perinteistä nurmikonleikkuuta lisäämällä nilkkoihin parin kilon painot. Tulee hyötyliikunnan ohessa hoidettua punttisalin jalkatreeni.
Löytyykö muilta yhtä innovatiivisia lajeja?
Liikunta-aiheinen topiikki
3
130
Vastaukset
- Talvella silloin kun on
Lunta koiran kanssa voi hiihtää, mut kesällä laita sama vyö vyötäisilles ja koiran hihna kiinni ja sauvat käteen ja nilkkoihin painot ja eikun lenkille.
Kyllä vastaan tulijoilla on hauskaa mut minä vain urheilen. - Pukeli 1
kunnonkohennus ohje: Nappaa ukkosi reppuselkään ja juokse talon ympäri niinkauan, kun henki vähänkään pihisee. Laske ukko maahan ja seuraavana päivänä sama juttu.
Ei löydy noin innovatiivisia,jos ei mukaan lasketa tämänhetkistä remontin aiheuttamaa omituista hyppelyä esteiden yli ja rungon vääntelyä pienistä koloista.
Mutta itse aion aloittaa syksyllä joogan.Jos jostain löytyy sopiva paikka,ja saan itseäni niskasta kiinni aloitukseen.
Tuo pukelin ehdottama laji olisi myös hyvä,mutta huonon selän vuoksi tyydyn juoksemaan talon ympäri vain pikkukoira kainalossa miehen sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111153
- 1336990
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385048- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303889- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222975- 782894