Näin hauskoja sivuja ei ole missään.....hyvä pojat.....jatkakaa samaan malliin...hihihihi
Lada sivut
6
498
Vastaukset
- Ladasivut
Katso täältä, jos haluat vielä parempaa.
http://www.ladakerho.net/ - ladakuski 2014
ladasivujen audiman saa mennä nauramaan dsg-vaihteistojen historiaa.Sitten sanon minäki ladakuskina että hihihi ku saat korjaamosta laskun.
- Eurosamara
AUTTAKKAA, DSG automaatti ei kestä, MOOTTORISSA VETTÄ,
Audi A3 FSI moottorivika?, A4 Ei puhalla lämmintä, A3, missähän vika ?ym,ym.,muutamia otsikoita audin sivuilta.
"Näin hauskoja sivuja ei ole missään.....hyvä pojat.....jatkakaa samaan malliin...hihihihi"- Ladafever
Luulen kuitenkin että nim. Audiman naureskelee täällä majailevien länsiräppänäkuskien avutonta ulosantia.
- Ladanever
Ladafever kirjoitti:
Luulen kuitenkin että nim. Audiman naureskelee täällä majailevien länsiräppänäkuskien avutonta ulosantia.
Siihen ei ulkopuolisia tarvita. Kaikki loput ladistit ovat tehneet itsestään jo niin naurettavia.
- Kanto.
Ladanever kirjoitti:
Siihen ei ulkopuolisia tarvita. Kaikki loput ladistit ovat tehneet itsestään jo niin naurettavia.
Ladanever on kaikkein paras naurattaja ladamiähen jälkeen. Käyhän heidän porinat jo yksitoikkoisiksi mutta minkäpä sille voi. Kyllä länsiräppänistit nauravat toistensa mokille ja kömmähdyksille aivan kuin Ladafever kertoi, sekin kertoo jo heidän älytasosta. No taitaa vähän länsiräppänän omistajalla älliä olla että tietää kuitenkin nauraa jossain vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703