Nolottaa niin paljon

Nössö

Vitsi en oikeen tiiä mihin palstalle tää kuuluis, mutta ainaki mua hävettää ihan sairaasti.
Oon 17-vuotias tyttö ja toisessa kunnollisessa seurustelusuhteessa. (ala-aste juttuja en laske)
Ensimmäisessä suhteessa ei paljon vielä seksuaalisuutta ollut, kun olimme niin nuoria, joten nykyisessä suhteessa on paljon harjoittelemista tällä saralla. On sitä sängyn puolella jo puuhailtukn, mutta ei yhdyntään asti. Emme ole mitenkään KOVIN paljon puhuneet asioista, mutta jokun verran.

nyt sitten poika sanoi että "saat tehä sillä ihan mitä vaan, kunhan et runno sitä sillä tavalla ku esim eilen :P"

Oikeasti hävettää niin paljon ettei mitään rajaa. Hävettäähävettäähävettää, oon muutenki hieman epävarma tälläsest. Joo ja älkää nyt takertuko siihen että oon "jo" 17 ja vasta näissä vaiheissa menossa.En oikeen tiiä miks kirjoitan, mutta jotain kommenttia? Onko vastaavia tai miten saisin tunteen pois :S tai voisinko tehä jotain öö

4

1816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmkioh

Siis olet VASTA 17 ja toi on sun JO toinen seurustelusuhde. Ite oon 22 ja huomannu että ympärillä suurin osa loppujen lopuksi sitenkin alkoi seksuaalisiksi ja seurusteleen täysikäisinä, vaikka tuntui alaikäisenä, että kaikilla on neitsyys jo mennyt. Ihan voi asioiden kanssa edetä omaa tahtia ja sille kapistukselle tulee olla hellä ja pieni liikkeinen, mutta tukeva otteinen. sanotaanko näin. Ei kannata otta stressiä asian kanssa. Jos ootte runkkausta harrastanu niin runnomisella varmaan hän tarkoitti ettei varmaan sais vetää esi nahkaa liian taaksepäin. Tollaset asiat unohtuu kyllä. JA jos ei unohdu niin sanoppa sille miehelles leikilläs " Enpäs tee sille mitään kun runnon sen" Kyl sit todennäköisesti alkaa selittely mitä se miekkonen oikeesti haluaa,,,

• ....

asioista ei kumppanin kanssa pysty juttelemaan, ei ole valmis seksiin.

• aikuinen nainen

Mun mies sanoi seurustelun alkuvaiheessa, kun olin vähän innostunut "runnomaan", että kohtele sitä samalla tavalla kuin omaasi.
      Tällanen palaute on vain suhteellenne hyväksi!
      Parannat seuraavalla kerralla otteitasi ja saat vain kiitosta :o)

• Nuori mies

Jos ei mieltymyksistään puhu avoimesti partnerilleen, niin ei toinenkaankaan voi niihin vastata mitenkään/tyydyttävästi. Siispä puhe kunniaan siellä kamarinkin puolella. Molempien etu pitempää juttua ajatellen... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe