Vitsi en oikeen tiiä mihin palstalle tää kuuluis, mutta ainaki mua hävettää ihan sairaasti.
Oon 17-vuotias tyttö ja toisessa kunnollisessa seurustelusuhteessa. (ala-aste juttuja en laske)
Ensimmäisessä suhteessa ei paljon vielä seksuaalisuutta ollut, kun olimme niin nuoria, joten nykyisessä suhteessa on paljon harjoittelemista tällä saralla. On sitä sängyn puolella jo puuhailtukn, mutta ei yhdyntään asti. Emme ole mitenkään KOVIN paljon puhuneet asioista, mutta jokun verran.
nyt sitten poika sanoi että "saat tehä sillä ihan mitä vaan, kunhan et runno sitä sillä tavalla ku esim eilen :P"
Oikeasti hävettää niin paljon ettei mitään rajaa. Hävettäähävettäähävettää, oon muutenki hieman epävarma tälläsest. Joo ja älkää nyt takertuko siihen että oon "jo" 17 ja vasta näissä vaiheissa menossa.En oikeen tiiä miks kirjoitan, mutta jotain kommenttia? Onko vastaavia tai miten saisin tunteen pois :S tai voisinko tehä jotain öö
Nolottaa niin paljon
4
1889
Vastaukset
- hmmmkioh
Siis olet VASTA 17 ja toi on sun JO toinen seurustelusuhde. Ite oon 22 ja huomannu että ympärillä suurin osa loppujen lopuksi sitenkin alkoi seksuaalisiksi ja seurusteleen täysikäisinä, vaikka tuntui alaikäisenä, että kaikilla on neitsyys jo mennyt. Ihan voi asioiden kanssa edetä omaa tahtia ja sille kapistukselle tulee olla hellä ja pieni liikkeinen, mutta tukeva otteinen. sanotaanko näin. Ei kannata otta stressiä asian kanssa. Jos ootte runkkausta harrastanu niin runnomisella varmaan hän tarkoitti ettei varmaan sais vetää esi nahkaa liian taaksepäin. Tollaset asiat unohtuu kyllä. JA jos ei unohdu niin sanoppa sille miehelles leikilläs " Enpäs tee sille mitään kun runnon sen" Kyl sit todennäköisesti alkaa selittely mitä se miekkonen oikeesti haluaa,,,
- ....
asioista ei kumppanin kanssa pysty juttelemaan, ei ole valmis seksiin.
- aikuinen nainen
Mun mies sanoi seurustelun alkuvaiheessa, kun olin vähän innostunut "runnomaan", että kohtele sitä samalla tavalla kuin omaasi.
Tällanen palaute on vain suhteellenne hyväksi!
Parannat seuraavalla kerralla otteitasi ja saat vain kiitosta :o)- Nuori mies
Jos ei mieltymyksistään puhu avoimesti partnerilleen, niin ei toinenkaankaan voi niihin vastata mitenkään/tyydyttävästi. Siispä puhe kunniaan siellä kamarinkin puolella. Molempien etu pitempää juttua ajatellen... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2191016En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96993Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 80813
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760