Stadin Varattomille!

namisuku

...ja miksei Stadissa käymässä oleville Varattomillekkin:)
Rälläkkä eli Pelastusarmeijan Avustustoimisto jakaa Päivittäin (ei Sunnuntai) Leipää ja Ruokaa Varattomille, osoitteessa Papinkuja 100530 Hki=D

Kantsii olla heti kasilta paikalla, niin ei tarvitse jonottaa=D
(Älkää antako Vatsan kurista, jos ei ole rahaa Ruokaan)
Terkuin NS

34

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotapikaa

lähteä asemalla hankkimaan 100 euron junalippu jotta pääsee hakemaan hesasta ilmaista leipää.

• namisuku

...lukenut Aloitustani Ajatuksella:(
        Eihän sitä nyt kantsi pidemmältä Stadiin leivän perään lähteä...höh=)

• ja ihan asiaa
        namisuku kirjoitti:

...lukenut Aloitustani Ajatuksella:(
        Eihän sitä nyt kantsi pidemmältä Stadiin leivän perään lähteä...höh=)

oli mutta kun en voinut vastustaa kiusausta heittää huumoriksi.
        Olen vähän sarkastinen kun olen juuri jäänyt työttömäksi eikä sekään vielä tunnu riittävän niille bimboille. Vimppa työpäivänä puhkottiin autoni takarengas.

• namisuku
        ja ihan asiaa kirjoitti:

oli mutta kun en voinut vastustaa kiusausta heittää huumoriksi.
        Olen vähän sarkastinen kun olen juuri jäänyt työttömäksi eikä sekään vielä tunnu riittävän niille bimboille. Vimppa työpäivänä puhkottiin autoni takarengas.

....Sinulle ja Toivon Sinun löytävän Pian Mieleisesi Duunimestan=)

• olla parasta
        namisuku kirjoitti:

....Sinulle ja Toivon Sinun löytävän Pian Mieleisesi Duunimestan=)

kun hankin jo rollaattorin ja alan sillä kuskamaan tavaroitani vanhainkotiin.
        Ei taida tällä iällä enää työpaikkaa löytyä?

• namisuku
        olla parasta kirjoitti:

kun hankin jo rollaattorin ja alan sillä kuskamaan tavaroitani vanhainkotiin.
        Ei taida tällä iällä enää työpaikkaa löytyä?

....Eihan täällä tiedä minkä ikäiselle kirjoittelee=(
        Ajattelin Sinun olevan 50 ?
        Mutta Hali Kuiteskin=D

• ajatukset on sallittuja
        namisuku kirjoitti:

....Eihan täällä tiedä minkä ikäiselle kirjoittelee=(
        Ajattelin Sinun olevan 50 ?
        Mutta Hali Kuiteskin=D

Tuostahan sai sen käsityksen,että olet niin tietämätön,että luulet 50 henkilön saavan töitä noin vain.Muistathan sen,että moni 50 kasvatti on niistä köyhistä oloista lähtöisin. Ei ole ollut varaa opiskella jne...ei ole heillä työnsaanti helppoa jos työttömäksi joutuvat,mutta kuten nimimerkkini kertoo,ajatukset on aina sallittuja ja ne "siniset haaveet".
        Kiitos kuitenkin sinulle,kun valistit mistä leipää saa,mutta uskoisin vähävaraisillakin olevan älyä ja tietoa,mutta onko heillä sitten nettiä,mistä Sinun ohjeesi saavat.
        Kaikilla kun ei ole edes mahdollisuutta mennä kirjastoihin jne.

• namisuku
        ajatukset on sallittuja kirjoitti:

Tuostahan sai sen käsityksen,että olet niin tietämätön,että luulet 50 henkilön saavan töitä noin vain.Muistathan sen,että moni 50 kasvatti on niistä köyhistä oloista lähtöisin. Ei ole ollut varaa opiskella jne...ei ole heillä työnsaanti helppoa jos työttömäksi joutuvat,mutta kuten nimimerkkini kertoo,ajatukset on aina sallittuja ja ne "siniset haaveet".
        Kiitos kuitenkin sinulle,kun valistit mistä leipää saa,mutta uskoisin vähävaraisillakin olevan älyä ja tietoa,mutta onko heillä sitten nettiä,mistä Sinun ohjeesi saavat.
        Kaikilla kun ei ole edes mahdollisuutta mennä kirjastoihin jne.

...niinkin:( Ajattelin Sinun hetipaikalla etsivän uuden duunimestan...enhän voi tietää...en ole Selvännäkijä...heh:()
        Yllättävän usealla Varattomallakin voi olla netti? ja jos ei ole, niin Frendit varmaankin Valistavat=D
        Sitä varten ne ystävät ON=DDD

• ajatukset on sallittuja
        namisuku kirjoitti:

...niinkin:( Ajattelin Sinun hetipaikalla etsivän uuden duunimestan...enhän voi tietää...en ole Selvännäkijä...heh:()
        Yllättävän usealla Varattomallakin voi olla netti? ja jos ei ole, niin Frendit varmaankin Valistavat=D
        Sitä varten ne ystävät ON=DDD

siispä edelleen toistan,että ajatukset on sallittuja....
        En ole sanonut olevani työtön.

• namisuku
        ajatukset on sallittuja kirjoitti:

siispä edelleen toistan,että ajatukset on sallittuja....
        En ole sanonut olevani työtön.

....sorgen:) ajatukset muualla:)

• Hulda.

Heti ensi tilassa täytyy käydä Mersun takakontti täyttämässä ilmaisella leivällä.

• namisuku

....lainaMese, niin ok, mutta jos oma, niin myyntiin. Saat myyntirahoilla Paljon Leipää:)
        Jos tämä oli joku ivajuttu, niin EI Naurata=(

• Hulda.
        namisuku kirjoitti:

....lainaMese, niin ok, mutta jos oma, niin myyntiin. Saat myyntirahoilla Paljon Leipää:)
        Jos tämä oli joku ivajuttu, niin EI Naurata=(

Olen aivan omin silmin nähnyt miten hienoilla Volvoilla ja Mersuilla ajellaan ruuanjakelu pisteisiin.Autot jätetään vähän taaemmaksi ettei jakajat huomaa.(eräs kansan ryhmä)
        Olen myös seurannut kun lähistöllä olevan jakelu pisteen jonossa olevan myös samassa yhtiössä asuvia kuin minäkin.Uudet autot on tallissa ja uusi asuntovaunu parkissa, röyhkeydellä ja saituudella ei ole mitään rajaa.

• namisuku
        Hulda. kirjoitti:

Olen aivan omin silmin nähnyt miten hienoilla Volvoilla ja Mersuilla ajellaan ruuanjakelu pisteisiin.Autot jätetään vähän taaemmaksi ettei jakajat huomaa.(eräs kansan ryhmä)
        Olen myös seurannut kun lähistöllä olevan jakelu pisteen jonossa olevan myös samassa yhtiössä asuvia kuin minäkin.Uudet autot on tallissa ja uusi asuntovaunu parkissa, röyhkeydellä ja saituudella ei ole mitään rajaa.

....hyväksikäyttöäkin esiintyy, mutta kaikki ei ole sitä miltä näyttää:()
        (Osa joutuu lainamaan autoa, kun Ruokaa ja Leipää on niin paljon, ettei dösämatka onnistu)
        Suurin osa kuitenkin AvustusJakelusta löytää Tarvitsevaan Kotiin=D

Hyväksikäyttöä tapahtuu valitettavasti kaikkialla,
        myös Sossussa, Kirkon Leipäjonoissa, Mylliksessä, Hurstilla.. Ym jne...Ei kiva.
        Apu Apua Tarvitseville!

• namisuku

....lähden Susien kanssa tuulettamaan ajukoppaani=D

• namisuku

...nyt on tämän päivän SusiLenkit Lenkkeilty:)
        Aloituksena tämä oli ehkä hieman Tiedoitusluontoinen, mutta kannanotot ovat Aina Tervetulleita=D
        Välillä tehdään tikusta asiaa ja Keskustelu onkin jo sitten käynnissä...tai sitten ei:(D

• sIiS iLmEiSeStI

nYkYäÄn PäIvItTäIn AsIoIt

• namisuku

....asialla ja Auttamassa olen milloin missäkin, missä Vapaaehtoisia työntekijöitä tarvitaan=D
        Meillä Suomessa on yllättävän paljon avun tarvitsijoita:(
        Autan siinä missä aika riittää, joten olen perillä näistä asioista (jotenkuten)=D
        Tervetuloa:)

• namisuku
        namisuku kirjoitti:

....asialla ja Auttamassa olen milloin missäkin, missä Vapaaehtoisia työntekijöitä tarvitaan=D
        Autan siinä missä aika riittää, joten olen perillä näistä asioista (jotenkuten)=D

....edelliseen, pari kertaa viikossa käynti suotavaa, että Ruokaa riittää kaikille Tarvitsijoille, Yksinäisille sekä Perheellisille:)
        Rälläkkä ei ole Lomilla, jos joku niin luulee, vaan jatkaa TyöAherrusta Varattomien Hyväksi:)
        Vapaaehtoistyöntekijöiden varassa:)

• PaReMmInKin
        namisuku kirjoitti:

OlLa VaKiAsIaKaS

• namisuku
        PaReMmInKin kirjoitti:

OlLa VaKiAsIaKaS

....se pupuseni jaksat vängätä...heh:)

• Pirre*
        PaReMmInKin kirjoitti:

OlLa VaKiAsIaKaS

kehtaakin olla ilkiä, ja vielä tässä iässä, lopettaisit sen ikkuisen namikselle räksytyksen.

• iKäNi TiEtÄä
        Pirre* kirjoitti:

kehtaakin olla ilkiä, ja vielä tässä iässä, lopettaisit sen ikkuisen namikselle räksytyksen.

MiElEsTäNi On NaMiKsElTa ViTtUiLuA oLeTtAa TäÄlLä KiRjOiTtElEvAn RuOkA-aVuStUsTa TaRvItSeViA

• Pirre*
        iKäNi TiEtÄä kirjoitti:

MiElEsTäNi On NaMiKsElTa ViTtUiLuA oLeTtAa TäÄlLä KiRjOiTtElEvAn RuOkA-aVuStUsTa TaRvItSeViA

tarkoitti pahaa tätä aloitusta präntätessään.

Ei pelkästään nettiyhteys kerro mitään ihmisen varallisuudesta.

Ja hiivatinko takia pitää ilkeillä jatkuvaan..jättäisit jo ..

• namisuku
        Pirre* kirjoitti:

...voipi olla jotain..."vihamielisyyttä" kirjoituksiani kohtaan?
        Nyt kyllä Ihmettelen, kun aihe on mielestäni hyvinkin Asiallinen:)
        Suon sen hänelle Anteeksi=D
        Pirtsukalle Aurinkoista päivänjatkoa:)

• namisuku
        iKäNi TiEtÄä kirjoitti:

...ihmeessä vaikka olisikin? Eihän se ole häpeä...höh!
        Täällähän voi kirjoitella sellaisetkin, jotka tuntevat tai heidän Kaveripiirissään voipi olla Avuntarvitsijoita ja infon on hyvä kulkea=D

• namisuku kirjoitti:

Täällähän voi kirjoitella sellaisetkin, jotka tuntevat tai heidän Kaveripiirissään voipi olla Avuntarvitsijoita ja infon on hyvä kulkea=D

Eikä panna pahakseen noista ilkeämielisyyksistä!
        Ihan hyvä että laitoit infoa, moni sitä tarvitsee ja moni empii sinne mennä. Mutta niitä tarvitaan! Niin "ihana" on tämä "elintasomaamme"!
        Jatka vaan reippaita kirjoituksiasi! Niitä on aina piristävää lukea! Hauskaa kesää!

• Kaikkien
        Pirre* kirjoitti:

tarkoitti pahaa tätä aloitusta präntätessään.

Ei pelkästään nettiyhteys kerro mitään ihmisen varallisuudesta.

Ja hiivatinko takia pitää ilkeillä jatkuvaan..jättäisit jo ..

50 -palstahäiriköiden itsenimittämänsä puolustusasianajaja,taitaa Namiskin olla oma moninikkisi kuten Goldie ym?

• Pirre*
        Kaikkien kirjoitti:

50 -palstahäiriköiden itsenimittämänsä puolustusasianajaja,taitaa Namiskin olla oma moninikkisi kuten Goldie ym?

siellä..höpsö. :)

• Ymmärrämme
        namisuku kirjoitti:

Sinulla olevan sosiaalisia ongelmia,kiva kun olet löytänyt apua:)))

• hepuli

Ihan hyvää tarkoitat varmaan, mutta luulen ettei tämä foorumi ole oikea paikka ilmoituksellesi.

Ainakin minusta tuntuu että Pelastusarmeijan jakama ruoka on tarkoitettu TODELLA varattomille, ei sellaisille - vaikka huonotuloisille - eläkettä saaville, joilla on oma tietskari käytössään!

Minä en kyllä menisi sinne kilpailemaan TODELLA köyhien kodittomien jne kanssa ensi tilassa. Tuntuu siltä, ettei se olisi oikein.

En tiedä, saatan olla väärässä?

• HTZA

Siellä käy muitakin vähemmistöjä.
        Kieli-, väri-, päähine- ja rahavähemmistöjä.
        Kyllä sinne rikkaatkin sopii, vähemmistöä hekin ovat.
        Ja,toisaalta, "sentissä on miljoonan alku", "säästöä se on pienikin säästö", "lisänä vanha Ranskanleipä rokassa", "homeinen hillo parantaa lauluääntä", ja muita.
        Ja rikkaus on sitä että rahastaa, joten antaa heidän olla.

• Lyydia perheineen

Tapaamme siis siellä lounaalla,vaikutat olevan vakiasiakas:)))

• namisuku

...tiskin toisella puolen;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe