yamaha yzf-r 125 vs. derbi gpr

sepe21

Tälläisiä pyöriä olen miettinyt, mut kertokaas kokemuksia (vain näistä, ei muista kiitos). gpr on tietysti varmaan tehokkaampi kun se 2-tahti on, mut kuiteski muutakin tietoa kun huippunopeudet ja tehot. kiitos.

76

13248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Muaki kiinnostais tietää vähän vertailua näistä kahdesta. Joten jos joku asuaa tuntevaisempi vaivautuis kertomaan...

    • fjghf

      Molempien koneet yamahalta. Suorituskyvyltään derbi on luonnollisesti toiselta planeetalta. Derbillä pääsee 150:ä, kun yamahalla jäädään alle 120:n. Jos ajat kaupungissa ja jätät maantiellä ohittelun väliin pärjää yzf:llä ok. Jos kuitenkin ajaa maantiellä enemmän ja tehot kiehtoo niin gpr vie voiton.

      Gpr on hieman kalliimpi ylläpitää ja ajaa. Bensaa kuluu n. litra enemmän yzf:n verrattuna ja lisäksi 2t-öljy maksaa jonkin verran. Ajo-ominaisuuksiltaan samaa tasoa, gpr ehkä hieman parempana. Yzf:n luotettavuudesta ei vielä oikein ole tietoa. Gpr:t on taas olleet yksilöitä, suurin osa toimii todella hyvin, mutta maanantakappaleitakin löytyy joukosta aika paljon.

      • NOOBBIES NOOB!

        Eli yamaha kulkee 134 km/h mittariin ja silloin ajetaan rajoitinta vasten, oikeaa nopeutta tuo on ~125-130km/H jA yamahalla pääse ~450km yhdellä tankauksella. Derbillä pääset ~200 km ajotavasta siippuen. Eli älä tule tänne päteen jos et tiedä! Suosittelen käyttämään sivua www.motot.net, koska tuolla on asiantuntevaa porukkaa sekä minä :D

        Derbi gpr 125: Derbin koneena toimii yamahan valmistama 2-tahti moottori. Pyörä on laadultaan yamahan tasolla. Tehoiltaan derbi on tehottomampi, jos pidät sen A-1 tehoisena! Täystehoisena se pesee kumminki yamaha yzf 125cc.

        Yamaha yzf-r 125cc: Pyörässä on Yamahan uusi yksisylinterinen, neliventtiilinen, 125-kuutionen, nestejäähdytteinen nelitahtikone ruiskulla, josta luvataan täydet 11 kilowattia. Yamaha on kuin isoveljensä r6 eli näyttää isommalta mitä on. Pyörän on laadultaan parasta A- luokkaa. Suosittelen lämpimästi jos ajat pitkiä matkoja maantiellä.


      • jajaaj
        NOOBBIES NOOB! kirjoitti:

        Eli yamaha kulkee 134 km/h mittariin ja silloin ajetaan rajoitinta vasten, oikeaa nopeutta tuo on ~125-130km/H jA yamahalla pääse ~450km yhdellä tankauksella. Derbillä pääset ~200 km ajotavasta siippuen. Eli älä tule tänne päteen jos et tiedä! Suosittelen käyttämään sivua www.motot.net, koska tuolla on asiantuntevaa porukkaa sekä minä :D

        Derbi gpr 125: Derbin koneena toimii yamahan valmistama 2-tahti moottori. Pyörä on laadultaan yamahan tasolla. Tehoiltaan derbi on tehottomampi, jos pidät sen A-1 tehoisena! Täystehoisena se pesee kumminki yamaha yzf 125cc.

        Yamaha yzf-r 125cc: Pyörässä on Yamahan uusi yksisylinterinen, neliventtiilinen, 125-kuutionen, nestejäähdytteinen nelitahtikone ruiskulla, josta luvataan täydet 11 kilowattia. Yamaha on kuin isoveljensä r6 eli näyttää isommalta mitä on. Pyörän on laadultaan parasta A- luokkaa. Suosittelen lämpimästi jos ajat pitkiä matkoja maantiellä.

        kiitos oikein paljon. mutta nyt on yamaha sitten jo pihassakin ja olen ollut erittäin tyytyväinen.


      • ahamaY*
        jajaaj kirjoitti:

        kiitos oikein paljon. mutta nyt on yamaha sitten jo pihassakin ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

        onnittelut uuden pyörän johdosta ;D


      • tazq
        jajaaj kirjoitti:

        kiitos oikein paljon. mutta nyt on yamaha sitten jo pihassakin ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

        Kiinnostas tietää et miten tommonen YZF-R lähtee?


      • ahamaY*
        tazq kirjoitti:

        Kiinnostas tietää et miten tommonen YZF-R lähtee?

        Yleisesti ottaen tehari derbit pistää hanttii kiihytyksyssä, en suosittele ostamaan nelaria ku ovat laiskoja. Itellä oli aika paljon vikoja alkuaikoina ku pyörän sain ja ku olen aika kädetön niin en osanu huotaa sitä oikein. Laitoin kotarin pyttyä paikoilleen siinä toivossa että koneesta tulis yhtä timmi ku kotarin koneesta, mutta se leipo =/ Yamaha kulkee noin 69 km/h rajotinta vasten. Pyörä on kooltaan pienempi kuin honda cbr 600cc. Ittelä oli vikoja monia esim: tulppa rikki, piti viedä merkki huoltoon ku en osanu vaihtaa, ei antanu bensaa, piti viedä merkkihuoltoon et laittoivat hananauki, leipo koska olin laittanut kotarin koneen kiinni, mittari ei toiminu... tässä oli pahimmat viat!


      • pfkgdp
        tazq kirjoitti:

        Kiinnostas tietää et miten tommonen YZF-R lähtee?

        . . . kuin purkka tukasta :D Youtube on aika kätevä sivu.


      • 124sdfasdfasdf
        NOOBBIES NOOB! kirjoitti:

        Eli yamaha kulkee 134 km/h mittariin ja silloin ajetaan rajoitinta vasten, oikeaa nopeutta tuo on ~125-130km/H jA yamahalla pääse ~450km yhdellä tankauksella. Derbillä pääset ~200 km ajotavasta siippuen. Eli älä tule tänne päteen jos et tiedä! Suosittelen käyttämään sivua www.motot.net, koska tuolla on asiantuntevaa porukkaa sekä minä :D

        Derbi gpr 125: Derbin koneena toimii yamahan valmistama 2-tahti moottori. Pyörä on laadultaan yamahan tasolla. Tehoiltaan derbi on tehottomampi, jos pidät sen A-1 tehoisena! Täystehoisena se pesee kumminki yamaha yzf 125cc.

        Yamaha yzf-r 125cc: Pyörässä on Yamahan uusi yksisylinterinen, neliventtiilinen, 125-kuutionen, nestejäähdytteinen nelitahtikone ruiskulla, josta luvataan täydet 11 kilowattia. Yamaha on kuin isoveljensä r6 eli näyttää isommalta mitä on. Pyörän on laadultaan parasta A- luokkaa. Suosittelen lämpimästi jos ajat pitkiä matkoja maantiellä.

        Itellä tommone Derbi Gpr ja on kyllä a1 tehosena tehokkaampi ku toi yzf-r125 mikä on kaverilla. Älä rupee pätemää jos et tiiä asiasta mitää :)


      • (patu)

        Yamaha kulkee vakiona 134 ja pitää aina muistaa, ettei kaksi- ja nelitahteja voi vertailla keskenään! MOLEMMISSA ON OMAT HUONOT JA HYVÄT PUOLENSA!!!


      • OMG yzf-r125

        Testasin mun vakio yzf-r125 niin laitoin 5 vaihteen silmään ja keulin kaasusta, että ota toki se koska paljon parempi ja tehokkaampi. nytten kulki 145km/h poliisin tutkaan vakiona. Kortti on mun kortti kuivumassa ja silleen.


      • joku ku pätee
        ahamaY* kirjoitti:

        Yleisesti ottaen tehari derbit pistää hanttii kiihytyksyssä, en suosittele ostamaan nelaria ku ovat laiskoja. Itellä oli aika paljon vikoja alkuaikoina ku pyörän sain ja ku olen aika kädetön niin en osanu huotaa sitä oikein. Laitoin kotarin pyttyä paikoilleen siinä toivossa että koneesta tulis yhtä timmi ku kotarin koneesta, mutta se leipo =/ Yamaha kulkee noin 69 km/h rajotinta vasten. Pyörä on kooltaan pienempi kuin honda cbr 600cc. Ittelä oli vikoja monia esim: tulppa rikki, piti viedä merkki huoltoon ku en osanu vaihtaa, ei antanu bensaa, piti viedä merkkihuoltoon et laittoivat hananauki, leipo koska olin laittanut kotarin koneen kiinni, mittari ei toiminu... tässä oli pahimmat viat!

        On joko joku semmonen trolliksi kun kutsutaan tai sit niin kädetön jätkä et huhhuh... -.-


      • vitun homo hiljaa
        NOOBBIES NOOB! kirjoitti:

        Eli yamaha kulkee 134 km/h mittariin ja silloin ajetaan rajoitinta vasten, oikeaa nopeutta tuo on ~125-130km/H jA yamahalla pääse ~450km yhdellä tankauksella. Derbillä pääset ~200 km ajotavasta siippuen. Eli älä tule tänne päteen jos et tiedä! Suosittelen käyttämään sivua www.motot.net, koska tuolla on asiantuntevaa porukkaa sekä minä :D

        Derbi gpr 125: Derbin koneena toimii yamahan valmistama 2-tahti moottori. Pyörä on laadultaan yamahan tasolla. Tehoiltaan derbi on tehottomampi, jos pidät sen A-1 tehoisena! Täystehoisena se pesee kumminki yamaha yzf 125cc.

        Yamaha yzf-r 125cc: Pyörässä on Yamahan uusi yksisylinterinen, neliventtiilinen, 125-kuutionen, nestejäähdytteinen nelitahtikone ruiskulla, josta luvataan täydet 11 kilowattia. Yamaha on kuin isoveljensä r6 eli näyttää isommalta mitä on. Pyörän on laadultaan parasta A- luokkaa. Suosittelen lämpimästi jos ajat pitkiä matkoja maantiellä.

        homo


      • HelvetinHinurit
        124sdfasdfasdf kirjoitti:

        Itellä tommone Derbi Gpr ja on kyllä a1 tehosena tehokkaampi ku toi yzf-r125 mikä on kaverilla. Älä rupee pätemää jos et tiiä asiasta mitää :)

        Ai että pitää hävetä tälläisten puolesta jotka ostavat moottoripyörää kiihtyvyyden perusteella. Pitäisi 16 vuoden iässä jo olla sen verran järkeä ettei osta pyörää sellaiseen tarkoitukseen että ''vie kaikki kaverit viivalla'' vaan siihen tarkoitukseen, että sillä pääse toisesta paikasta toiseen paikkaan luotettavasti ja taloudellisesti. 2T koneella melko turhahkoa lähteä yli 100km matkoille, koska koneet selvästi eivät ole yhtä luotettavia kuin 4T koneet. Joten jos haluat lelun joka kiihtyy kovaa, osta mopo ja viritä sitä sitten niin että muna nousee aamulla pystyyn. Jos haluat moottoripyörän niin suosittelen 4T pyörää.


      • oikeesti herää
        OMG yzf-r125 kirjoitti:

        Testasin mun vakio yzf-r125 niin laitoin 5 vaihteen silmään ja keulin kaasusta, että ota toki se koska paljon parempi ja tehokkaampi. nytten kulki 145km/h poliisin tutkaan vakiona. Kortti on mun kortti kuivumassa ja silleen.

        No mul oli 50cc gpr ja kulki 110 ja kyl senki keula nous helposti. Nyt 125cc 2t gpr huiput vähä päälle 150km/h 15amppeerisel sulakkeel, isommal suuttimel ja isompi ilmanotto aukko:D mikää yzf-r eitee mitää tota mitä oot selittäny vakiona ellei 200kg naine kyydis ja nojaa taakse jos se pyörä enää ees liikkuu


      • oikeesti herää
        oikeesti herää kirjoitti:

        No mul oli 50cc gpr ja kulki 110 ja kyl senki keula nous helposti. Nyt 125cc 2t gpr huiput vähä päälle 150km/h 15amppeerisel sulakkeel, isommal suuttimel ja isompi ilmanotto aukko:D mikää yzf-r eitee mitää tota mitä oot selittäny vakiona ellei 200kg naine kyydis ja nojaa taakse jos se pyörä enää ees liikkuu

        Jasiis ikinä mitää 50cc gpr, ää omistanu vaa läjä mh,n mut yhtä uskottava toi alku oli ku sullakiXD


      • paska696996696969696
        (patu) kirjoitti:

        Yamaha kulkee vakiona 134 ja pitää aina muistaa, ettei kaksi- ja nelitahteja voi vertailla keskenään! MOLEMMISSA ON OMAT HUONOT JA HYVÄT PUOLENSA!!!

        Höpöhöpö... Itellä meni myötätuuleen ja alamäkeen 132km/h ja rajotin paukku. Pyörä -08 ja kone -10 (20tkm ajettu). Tehoilla ei pysty kehumaan, täys paska mut ei ainakaa vie bensaa :D


      • miesmies123123
        oikeesti herää kirjoitti:

        No mul oli 50cc gpr ja kulki 110 ja kyl senki keula nous helposti. Nyt 125cc 2t gpr huiput vähä päälle 150km/h 15amppeerisel sulakkeel, isommal suuttimel ja isompi ilmanotto aukko:D mikää yzf-r eitee mitää tota mitä oot selittäny vakiona ellei 200kg naine kyydis ja nojaa taakse jos se pyörä enää ees liikkuu

        Ite otin viivat zzr1400:n kaa mun vakio gileralla, voitin kepeesti. Alle 3sec nollasta sataanviiteenkymppiin. Tosin ei ollu ihan vakio giltsu, olin laittanu isomman akun ja ottanu sulakkeen pois. Lisäksi olin pistäny tehokkaamman polttimon lamppuun. Nuo viritykset lisäs lähinnä kiihtyvyyttä. Mutta ku ei ollu sulaketta, niin koko kone leipo, meni takavalo ja jarruvalo ihan pa*kaksi. Sitten päätin hommata siihen tt hussen sähköt ja nyt siinä on tehoa yli 30volttia, ku ei ole esim. vilkkuja viemässä tehoa. Nyt pesen sillä helposti yzf-r:n viivoilla.


    • maikkis^^

      itelläni on gpr joka on ihan mukava peli sekä vakiona että virtettynä. itse olen nyt laittanu 10arvosen tulpan ja 15 amppeerisen sulakkeen , ilmanputsarin kurin oon ottanu pois sekä sit on gianellin tehari ja vähä isompi suutin. tulossa on viel mikunin 32mm ja sit vähä muitakin kureja ois tarkotus kaasarin tullessa tarkastella. tällä hetkellä oon ottanu barbista huipuiks vähä reippaat 160km/h ja jäi vielä varaakin. eli jos oikeesti sitä pyörää haluaa laittaa kulkemaan niin sen saa menemään ja mukavasti. ollaan mein teamin kanssa laskettu että mikunin ja vähä reilumpien välien kanssa pyörän pitäis ottaa 180-220. Barbi kiihtyy ainakin tällä hetkellä aka helvetin hyvin. (jätätin kotarin 125) että sillä et jalkoihin jää:D

      • Meehän kasvamaan pentu xd

        Eli olit jätättännyt kotarin noilla vireillä, älä kuseta. Kotaria ei jätetä millään tommosilla vireillä, eikä löydy semmosia osia että kotarin saisit jäämään :D eikä mikään kyykky kevari ota yli 200km/h huippuja ;)


      • ahamaY*
        Meehän kasvamaan pentu xd kirjoitti:

        Eli olit jätättännyt kotarin noilla vireillä, älä kuseta. Kotaria ei jätetä millään tommosilla vireillä, eikä löydy semmosia osia että kotarin saisit jäämään :D eikä mikään kyykky kevari ota yli 200km/h huippuja ;)

        kotaria ei kuule noin vaa jätätellä, naapuri osti kesän alus käytetyn KTM:n, laitto teharin paikkaan, ja nyt menee 0-100 hieman päälle 5sek. (otin itse aikaa)


      • ..22
        ahamaY* kirjoitti:

        kotaria ei kuule noin vaa jätätellä, naapuri osti kesän alus käytetyn KTM:n, laitto teharin paikkaan, ja nyt menee 0-100 hieman päälle 5sek. (otin itse aikaa)

        Joo ei tota kotaria noin vaan jätetä kun niihhin laitetaan vaan kuristetut täystehoset koneet kiinni. Kevari kotari nostaa 90km/h:sta keulan pystyyn.


      • dyn4mo
        ..22 kirjoitti:

        Joo ei tota kotaria noin vaan jätetä kun niihhin laitetaan vaan kuristetut täystehoset koneet kiinni. Kevari kotari nostaa 90km/h:sta keulan pystyyn.

        kyl mä ton yamahan ottasin kiihtyy paljon paremmin ku uskois (olin kyydis)...
        jos sä sen kunnolla sisään ajat niin kyl sun pitäis motarilla 135-140 päästä...
        onkos tuo tehoputki muuten laiton tohon yamahaan?
        (perusteltuja vastauksia kiitos)


      • dgfsgfdj
        Meehän kasvamaan pentu xd kirjoitti:

        Eli olit jätättännyt kotarin noilla vireillä, älä kuseta. Kotaria ei jätetä millään tommosilla vireillä, eikä löydy semmosia osia että kotarin saisit jäämään :D eikä mikään kyykky kevari ota yli 200km/h huippuja ;)

        no jos tää kotari oli vakio.

        ootko koskaan kuullu kyykystä nimeltään räsä. siihe ku laittaa kaikki virit nii varmaa menee


      • asdf
        dgfsgfdj kirjoitti:

        no jos tää kotari oli vakio.

        ootko koskaan kuullu kyykystä nimeltään räsä. siihe ku laittaa kaikki virit nii varmaa menee

        Joo elikkä ku ottaa vaa kurit pois replica racingista nii rupeaa kottaraiset jäämää.. itse olen nähnyt


      • Ernesti enduro
        asdf kirjoitti:

        Joo elikkä ku ottaa vaa kurit pois replica racingista nii rupeaa kottaraiset jäämää.. itse olen nähnyt

        hehe :D Varmasti kotarit jää jos se on A-1 tehonen (; Voin sanoa kokemuksesta ettei kotaria sun muita kisaenduroita viedä millään muoviluodeilla :) Huippunopeuksissa nuo kyykyt pesee kotkottimet. Kotarin vie vain ehkä joku 125cc moto GP kilpuri!


      • vituuut

        Ei se Derbi kyllä mee ku hikseen sen 180kmh enkä usko et ees niin paljoa:D Se kotari kuski ei vissii osannu ajaa?


      • askd
        dyn4mo kirjoitti:

        kyl mä ton yamahan ottasin kiihtyy paljon paremmin ku uskois (olin kyydis)...
        jos sä sen kunnolla sisään ajat niin kyl sun pitäis motarilla 135-140 päästä...
        onkos tuo tehoputki muuten laiton tohon yamahaan?
        (perusteltuja vastauksia kiitos)

        Melkein kaikki Yammun teharit on E-hyväksyttyjä eli laillisia.


      • Mikkole
        vituuut kirjoitti:

        Ei se Derbi kyllä mee ku hikseen sen 180kmh enkä usko et ees niin paljoa:D Se kotari kuski ei vissii osannu ajaa?

        Derbiä et saa helpolla kulkemaan kovempaa ku 160km/h.
        Ei ne vanhemmat apriliatkaan mitään niin ihmeellisiä ole, huiput siinä 170 hyvin säädettynä. Mittarit sitte näyttää omiaan..

        Tosta jammusta sellanen viel et huiput on 130 oikeeta nopeutta eikä ne kaikki putket oo e-hyväksyttyjä!


      • Mikkole

        Näytäppä ihmeessä todiste siitä et kulkee ton 160 oikeeta nopeutta! Et saa pyörääs mitenkään kulkemaan vakiopytyllä kovempaa. Pitää sitte muokata aukkoja ja kantta ja laittaa kunnon putki! Et äs millään siankellillä saa mitään ihmeellisiä huippuja.
        Jolly kehiin ni johan rupee kulkemaan eri tavalla mutta tuskin saat edes 180 rikki koskaan! Mutta jos näin on ni faktaa kehiin kiitos!


      • mmm.
        Mikkole kirjoitti:

        Näytäppä ihmeessä todiste siitä et kulkee ton 160 oikeeta nopeutta! Et saa pyörääs mitenkään kulkemaan vakiopytyllä kovempaa. Pitää sitte muokata aukkoja ja kantta ja laittaa kunnon putki! Et äs millään siankellillä saa mitään ihmeellisiä huippuja.
        Jolly kehiin ni johan rupee kulkemaan eri tavalla mutta tuskin saat edes 180 rikki koskaan! Mutta jos näin on ni faktaa kehiin kiitos!

        Derbi ei jätä millään vireillä kotaria. Ehkä 170cc athena 36 mikuni athena tehari (tehoton putki mut sama vääntöalue ku pytys) pipercross 14/56 välit sulake( ypvs hyvin säädettynä) . noilla vois kotari jäädä just ja just. mutta turha tulla selitteleen mitään et joo mun gpr menee kotarista ohi ja kuristukset vaan poistettu. Kaverilla on kotari ja mulla derbi jossa arrow,270 pääsuutin,pipercross,ypvs sääädetty,kylmempi tulppa ja ei kyllä jää kotari. Huipuissa voitan mut en kiihytykses. Mielestäni gpr kiihtyy silti kohtuullisen hyvin kyykyksi.


      • arvaappa ;D
        mmm. kirjoitti:

        Derbi ei jätä millään vireillä kotaria. Ehkä 170cc athena 36 mikuni athena tehari (tehoton putki mut sama vääntöalue ku pytys) pipercross 14/56 välit sulake( ypvs hyvin säädettynä) . noilla vois kotari jäädä just ja just. mutta turha tulla selitteleen mitään et joo mun gpr menee kotarista ohi ja kuristukset vaan poistettu. Kaverilla on kotari ja mulla derbi jossa arrow,270 pääsuutin,pipercross,ypvs sääädetty,kylmempi tulppa ja ei kyllä jää kotari. Huipuissa voitan mut en kiihytykses. Mielestäni gpr kiihtyy silti kohtuullisen hyvin kyykyksi.

        joo tollane kotarin paska jää ihan totaalisesti ei niistä o mihkää miten joku voi ees ylistää sellasii leipoo joka kadun kulmaa. Paskoja mitä paskoja. kyl derbi voittaa reippaasti kiihdytykses ja kyllä piikki kulkee sen 200km/h helpostikki tollane kotari kulje ees 150 PASKOJA KOTARIT


      • Nimenomaa..
        arvaappa ;D kirjoitti:

        joo tollane kotarin paska jää ihan totaalisesti ei niistä o mihkää miten joku voi ees ylistää sellasii leipoo joka kadun kulmaa. Paskoja mitä paskoja. kyl derbi voittaa reippaasti kiihdytykses ja kyllä piikki kulkee sen 200km/h helpostikki tollane kotari kulje ees 150 PASKOJA KOTARIT

        Kohta varmaa poljet naapurin porchesta pyörällä ohi? Itellä on kans derbi ja joo, kyllä sillä kotkat jää kun alkaa huippuja hakemaa, mutta kiihtyvyydet onki eri luokkaa sitte.. Ja niin, jos kevaria ei saa kulkemaan yli 170km/h, niin miten MotoGP piikit (125cc sylinterillä!) kulkee reilut 250km/h?


      • Nimenomaa.. kirjoitti:

        Kohta varmaa poljet naapurin porchesta pyörällä ohi? Itellä on kans derbi ja joo, kyllä sillä kotkat jää kun alkaa huippuja hakemaa, mutta kiihtyvyydet onki eri luokkaa sitte.. Ja niin, jos kevaria ei saa kulkemaan yli 170km/h, niin miten MotoGP piikit (125cc sylinterillä!) kulkee reilut 250km/h?

        Sellanen GP pyörä maksaa 20 kertaa enemmän kuin kuluttajaluokan piikki. Voi olla vähän eri teknologiaa siellä katteiden alla.


      • hööpöö
        ahamaY* kirjoitti:

        kotaria ei kuule noin vaa jätätellä, naapuri osti kesän alus käytetyn KTM:n, laitto teharin paikkaan, ja nyt menee 0-100 hieman päälle 5sek. (otin itse aikaa)

        Mun cagiva Mito sp525 kiihtyy 0-100 vähän päälle 3 sekuntii et kyl sil ktm jälkeen jää(ainakin mun kaverin tt)


      • ......
        Lancer kirjoitti:

        Sellanen GP pyörä maksaa 20 kertaa enemmän kuin kuluttajaluokan piikki. Voi olla vähän eri teknologiaa siellä katteiden alla.

        Ite ajoin 100km/h kotarin vieres ja tää paino kaasua ni lähti siitä ku raketti, derbi alko pikku hiljaa vaan nostamaan nopeuttaa kaasu pohjassa. Derbi GPR et saa kulkemaan 160 vakiopytyllä. ja mistään 180 nopeudesta on turha haaveillakaan, ei varmasti onnistu ees athenan 170 pytyllä. Yzäri on täys lahna niinku kevarinelarit aina on. Kyllä kaikki 2t endurot lähtee paremmin ku tt derbi eli kotarit husset tm ja yammu dt. vaikka kyllä derbillä voi lähtee haastelee muita 2t kyykkyjä esim mitoa näsäriä ja räsää. Jos haluut pyörän joka kiihtyy ni osta Kotari.


      • mulvaani
        ...... kirjoitti:

        Ite ajoin 100km/h kotarin vieres ja tää paino kaasua ni lähti siitä ku raketti, derbi alko pikku hiljaa vaan nostamaan nopeuttaa kaasu pohjassa. Derbi GPR et saa kulkemaan 160 vakiopytyllä. ja mistään 180 nopeudesta on turha haaveillakaan, ei varmasti onnistu ees athenan 170 pytyllä. Yzäri on täys lahna niinku kevarinelarit aina on. Kyllä kaikki 2t endurot lähtee paremmin ku tt derbi eli kotarit husset tm ja yammu dt. vaikka kyllä derbillä voi lähtee haastelee muita 2t kyykkyjä esim mitoa näsäriä ja räsää. Jos haluut pyörän joka kiihtyy ni osta Kotari.

        Gpr kulkee helposti vakio pytylly sen160-170km/h välit vaa vaihtaa ja laittaa teharii ym. jos pytyn vaihtaa ni sen saa kulkeen helpostikki yli 180km/h


      • ...... kirjoitti:

        Ite ajoin 100km/h kotarin vieres ja tää paino kaasua ni lähti siitä ku raketti, derbi alko pikku hiljaa vaan nostamaan nopeuttaa kaasu pohjassa. Derbi GPR et saa kulkemaan 160 vakiopytyllä. ja mistään 180 nopeudesta on turha haaveillakaan, ei varmasti onnistu ees athenan 170 pytyllä. Yzäri on täys lahna niinku kevarinelarit aina on. Kyllä kaikki 2t endurot lähtee paremmin ku tt derbi eli kotarit husset tm ja yammu dt. vaikka kyllä derbillä voi lähtee haastelee muita 2t kyykkyjä esim mitoa näsäriä ja räsää. Jos haluut pyörän joka kiihtyy ni osta Kotari.

        Saanen muistuttaa, että Yamaha DT:ssä on sama kone kuin Derbi GPR:ssä. Mitä hyötyä on Kotarille siitä, että se 100 vauhdista lähtee kuin raketti ja huippu nopeus on ~120km/h?


      • ktm enskaaja
        Lancer kirjoitti:

        Saanen muistuttaa, että Yamaha DT:ssä on sama kone kuin Derbi GPR:ssä. Mitä hyötyä on Kotarille siitä, että se 100 vauhdista lähtee kuin raketti ja huippu nopeus on ~120km/h?

        Se kotarin (125cc 2t) nopeus taitaa olla hieman enemmän...


      • mulvaani
        ktm enskaaja kirjoitti:

        Se kotarin (125cc 2t) nopeus taitaa olla hieman enemmän...

        nii se o se 121 km/h


      • zxcvzxcv
        mulvaani kirjoitti:

        nii se o se 121 km/h

        Oiskoha jtn 150km/h mut kyllä uskon et vituttaa ku ei oo varaa kisaenskoihi ja ei se kotarikaa tehokkai piikkienska oo.


      • zxcvzxcv kirjoitti:

        Oiskoha jtn 150km/h mut kyllä uskon et vituttaa ku ei oo varaa kisaenskoihi ja ei se kotarikaa tehokkai piikkienska oo.

        150km/h? Varmasti menis kotkan koneella, muttei endurossa.

        En ole varma oliko vastauksesi suunnattu minulle, mutta minua ei vituta pätkääkään. Kyykyt on minun makuuni. Moponikin oli kyykky ja samaa rataa seurasi kevarikin sekä varmasti seuraava pyöräni.


      • arska 9999999
        Lancer kirjoitti:

        150km/h? Varmasti menis kotkan koneella, muttei endurossa.

        En ole varma oliko vastauksesi suunnattu minulle, mutta minua ei vituta pätkääkään. Kyykyt on minun makuuni. Moponikin oli kyykky ja samaa rataa seurasi kevarikin sekä varmasti seuraava pyöräni.

        ostakaa temmi, jää kotaritki.


      • ....
        arska 9999999 kirjoitti:

        ostakaa temmi, jää kotaritki.

        Temmi ja kotari on aika samoissa, kotari vaan halvempi. Vakiopytyllä derbi ei voi mennä yli 162 koska jos vaihtaa isommat välit ni ei mee enää ku 130 ku ei jaksa vetää kutosel ja jos vaihtaa pienemmät ni huippunopeus on 151 (jos on 15p eturatas). Mutta harva yksilö jaksaa vakioväleillä kiertää kutosella tappiin että pääsis sen 162 vaikka olis kuinka viritetty. Jos laitat isomman pytyn ni se ei oo enää piikki


      • Just joo
        .... kirjoitti:

        Temmi ja kotari on aika samoissa, kotari vaan halvempi. Vakiopytyllä derbi ei voi mennä yli 162 koska jos vaihtaa isommat välit ni ei mee enää ku 130 ku ei jaksa vetää kutosel ja jos vaihtaa pienemmät ni huippunopeus on 151 (jos on 15p eturatas). Mutta harva yksilö jaksaa vakioväleillä kiertää kutosella tappiin että pääsis sen 162 vaikka olis kuinka viritetty. Jos laitat isomman pytyn ni se ei oo enää piikki

        Vitut ole, kotari hankkii heppoja sen 35, temmi pikkasen päälle 40, temmi keulii vielä kakkosel kaasusta. Mikskähän niitä sanotaan kotarin tappajiks? Jää kotari ku tikku paskaa ku temmi yskii savut naamalle ;D


      • temmiiii
        Just joo kirjoitti:

        Vitut ole, kotari hankkii heppoja sen 35, temmi pikkasen päälle 40, temmi keulii vielä kakkosel kaasusta. Mikskähän niitä sanotaan kotarin tappajiks? Jää kotari ku tikku paskaa ku temmi yskii savut naamalle ;D

        taitaa olla näin...temmi ~150kmh, kotari ~140kmh, husse ~130-135kmh ja yammu samois suunnillee...Eli tos ttnä ja tottakai viriosalla enemmä :P ja eikä noita oo tehty kulkee mitää 200 ku noi on tehty vääntää nii prkleesti meinaa mitä sä teet tuolla metässä/smoto radalla sillä että se vekoti kulkee 200 ja lähtee nii vitu hitaasti...aatelkaa ny vähä


      • vittusitte
        ktm enskaaja kirjoitti:

        Se kotarin (125cc 2t) nopeus taitaa olla hieman enemmän...

        riippuu väleistä


      • mopohinttarit
        temmiiii kirjoitti:

        taitaa olla näin...temmi ~150kmh, kotari ~140kmh, husse ~130-135kmh ja yammu samois suunnillee...Eli tos ttnä ja tottakai viriosalla enemmä :P ja eikä noita oo tehty kulkee mitää 200 ku noi on tehty vääntää nii prkleesti meinaa mitä sä teet tuolla metässä/smoto radalla sillä että se vekoti kulkee 200 ja lähtee nii vitu hitaasti...aatelkaa ny vähä

        kevytmoottori pyörä tm ei kulje 150, ktm ei kulje 140, husse kulkee alle sata, ja tm ei ole yli 40hp. ostakaa hevonen keulii tasan joka vaihteella ja iha missä vaan.


      • LOLOL
        vituuut kirjoitti:

        Ei se Derbi kyllä mee ku hikseen sen 180kmh enkä usko et ees niin paljoa:D Se kotari kuski ei vissii osannu ajaa?

        Vaa hikisee 180... Mun Mielestä silloin mennää piikiksi jo aika kovaa vauhtia...


      • asdfghjkuyffqldhhhdj
        mmm. kirjoitti:

        Derbi ei jätä millään vireillä kotaria. Ehkä 170cc athena 36 mikuni athena tehari (tehoton putki mut sama vääntöalue ku pytys) pipercross 14/56 välit sulake( ypvs hyvin säädettynä) . noilla vois kotari jäädä just ja just. mutta turha tulla selitteleen mitään et joo mun gpr menee kotarista ohi ja kuristukset vaan poistettu. Kaverilla on kotari ja mulla derbi jossa arrow,270 pääsuutin,pipercross,ypvs sääädetty,kylmempi tulppa ja ei kyllä jää kotari. Huipuissa voitan mut en kiihytykses. Mielestäni gpr kiihtyy silti kohtuullisen hyvin kyykyksi.

        Miksi ihmiset jumaloivat kotaria saman tehosia ovat myös Yamaha YZ 125 ja Husq WR 125 ja Temmi Ellei jopa tehokkaampia kyllä noilla kotkotin rupee olee tosi ahtaalla....


      • Aprilia kuski
        Meehän kasvamaan pentu xd kirjoitti:

        Eli olit jätättännyt kotarin noilla vireillä, älä kuseta. Kotaria ei jätetä millään tommosilla vireillä, eikä löydy semmosia osia että kotarin saisit jäämään :D eikä mikään kyykky kevari ota yli 200km/h huippuja ;)

        Hävettää kirjottaa johki suomikaksneloseen, ku tääl on just tällast porukkaa ketkä heittää samaa paskaläppää ja luulee sen olevan hauskaa. Anyway eihän noissa kyykkykevareissa oo oikeesti kun 2 vaihtoehtoo jos tosissaan on. RS ja Mito. ne on oikeista sporteista tehtyjä, ja ajo ominausuudet vastaa tosi paljon isoja katupyöriä. Nsr, gpr ja mitä näitä 2t kyykkykevareita muita sit onkaan. Ne on kaikki sit vähä leluja. Oon ajanu nsr ja gpr ja eikä ne nyt oo mitään tietenkään verrattuna Mitoon tai Rs. Gpr on kapee ku mikä ja tehot on tosi pienet. Virittämisellä siihen titenki saa tehoo mut ei sitä oo tehty kestämään viritystä nii leipoohan se aika nopeesti sit vakio alakerralla. Ite omistan RS 125 ja oon ollu tosi tyytyväinen. Siinä on nyt kaikki 22KW osat jotka aprilian tehdas on valmistanu ja ne on tarkotettu tohon pyörään. Ja kyllä kestää. Eikä voi sanoo ettei jätä kotaria? sehän riippuu vähä kuinka pitkät viivat otetaa. Jos lähetään valoista kiihdyttää ja suoraa on joku 500M -> nii eiköhän se jätä ku kotarissa loppuu vaihteet kesken. Ja vielä tohon ettei kulje mikään kyykky 125 yli 200kmh. Kyllä me mun RS saatii menemää gps 208kmh lentokentällä ku oli täysteho osat, hiilikuitu läpät ja 38mm kaasari mun temmistä. Tosin tolla kaasarilla ei paljo tiellä kiinnosta ajella. ensinnäki vaikee saada säätöihi noin iso kaasari, lisäks imee bensaa aivan saatanasti. YZF-R taas on mahtivekotin jos ei huomioida konetta. Se on saanu paljon vaikutteita isoveljestään ja ohjaus on tosi herkkä. Jos siitä olis saatavilla vaan 2T versio niin todennäkösesti saatais kilpailia RS: lle ja Mitolle. Tottakai nää "sportit" enemmän besaa imee ku ne teidän näsärit ja gpr, nelareista puhumattakaan. Mut ite oon valmis tekemään sen uhrauksen. On nii mahtavaa ajettavaa joku RS.


      • temmimiessss
        asdfghjkuyffqldhhhdj kirjoitti:

        Miksi ihmiset jumaloivat kotaria saman tehosia ovat myös Yamaha YZ 125 ja Husq WR 125 ja Temmi Ellei jopa tehokkaampia kyllä noilla kotkotin rupee olee tosi ahtaalla....

        Nii katos paitsi että YZ, RM, KX ja CR on crosseja. siks niitä ei todennäkösesti huomioida nyt tähän keskusteluun. Temmissä tosin on crossin tekniikka kuristettuna jo vakiona joten tottakai se potkii eniten. Itellä on TM MX -97 ja penkitettiinköhän siitä joskus 43hp suoraa akselilta. Takarenkaalta nyt tietty paljon vähemmän. Tällä hetkellä se on leiponeena kun männänrengas meni poikki järjettömän kuumuuden takia. Oma syyni oli. Tosi vanhat premixit tankissa, kaasari säädetty liian laihalle, väärä lämpöarvo tulpalle, paskat jäähdytysnesteet. ja Vitun kuuma kesäpäivä. Eli en syytä temmiä siitä vaan itteeni. Jos joku haluaa kertoo onko suomessa jotain paikkaa joka hoonauttaa TM sylkkiä. Auttais tosi paljon toi tieto. anyway TM on vähä ikävä tiellä ajaa ku on niin kisanen kone. Kyl se johonki kyläringin ajeluu on varmaa iha ok mut mielummin radalle. ja Hussesta sen verran et niis on suurinpiirtein samat tehot ku tt DT: ssä eli ei lähellekkään mitään 40Hp mitä kotarissa ja TM. Ja kyllä sen huomaakin kun oon muutamaa hussee ajanu. Eipä ne kyl mihinkää lähde. Ja mun TM kulkee noilla väleillä 128kmh gepsuttimeen mut välit on tosi lyhyet montulla ajoo varten. oisha se hauska joskus kokeilla paljo toi oikeesti menis jos välejä löysäis. Veikkaisin jotai tonne 135-145kmh suunnille. Ja kyllä muuten nostaa helposti keulaa viel kolmosella jos yhtään osaa ajaa mutta ketäs se sitte vittu kiinnosti.


      • ultimatekwlija98
        Just joo kirjoitti:

        Vitut ole, kotari hankkii heppoja sen 35, temmi pikkasen päälle 40, temmi keulii vielä kakkosel kaasusta. Mikskähän niitä sanotaan kotarin tappajiks? Jää kotari ku tikku paskaa ku temmi yskii savut naamalle ;D

        niin siis toi KTM on lyhennekkin sanoista Köyhän TM.


      • kukug
        Aprilia kuski kirjoitti:

        Hävettää kirjottaa johki suomikaksneloseen, ku tääl on just tällast porukkaa ketkä heittää samaa paskaläppää ja luulee sen olevan hauskaa. Anyway eihän noissa kyykkykevareissa oo oikeesti kun 2 vaihtoehtoo jos tosissaan on. RS ja Mito. ne on oikeista sporteista tehtyjä, ja ajo ominausuudet vastaa tosi paljon isoja katupyöriä. Nsr, gpr ja mitä näitä 2t kyykkykevareita muita sit onkaan. Ne on kaikki sit vähä leluja. Oon ajanu nsr ja gpr ja eikä ne nyt oo mitään tietenkään verrattuna Mitoon tai Rs. Gpr on kapee ku mikä ja tehot on tosi pienet. Virittämisellä siihen titenki saa tehoo mut ei sitä oo tehty kestämään viritystä nii leipoohan se aika nopeesti sit vakio alakerralla. Ite omistan RS 125 ja oon ollu tosi tyytyväinen. Siinä on nyt kaikki 22KW osat jotka aprilian tehdas on valmistanu ja ne on tarkotettu tohon pyörään. Ja kyllä kestää. Eikä voi sanoo ettei jätä kotaria? sehän riippuu vähä kuinka pitkät viivat otetaa. Jos lähetään valoista kiihdyttää ja suoraa on joku 500M -> nii eiköhän se jätä ku kotarissa loppuu vaihteet kesken. Ja vielä tohon ettei kulje mikään kyykky 125 yli 200kmh. Kyllä me mun RS saatii menemää gps 208kmh lentokentällä ku oli täysteho osat, hiilikuitu läpät ja 38mm kaasari mun temmistä. Tosin tolla kaasarilla ei paljo tiellä kiinnosta ajella. ensinnäki vaikee saada säätöihi noin iso kaasari, lisäks imee bensaa aivan saatanasti. YZF-R taas on mahtivekotin jos ei huomioida konetta. Se on saanu paljon vaikutteita isoveljestään ja ohjaus on tosi herkkä. Jos siitä olis saatavilla vaan 2T versio niin todennäkösesti saatais kilpailia RS: lle ja Mitolle. Tottakai nää "sportit" enemmän besaa imee ku ne teidän näsärit ja gpr, nelareista puhumattakaan. Mut ite oon valmis tekemään sen uhrauksen. On nii mahtavaa ajettavaa joku RS.

        Taas joku tietäjä iskeny tänne. Räsässä ei ole omaa Aprilian konetta vaan Rotaxin moottori joka sama kuin rotaxin mikroautoissa. Se ei ole luotettava täystehoisena. Kyllä GPR kulkee täystehosena ja kestää siinä on Yamahan moottori joka todella luotettava. Sama moottori on myös DT:ssä.


      • yaaammu
        Meehän kasvamaan pentu xd kirjoitti:

        Eli olit jätättännyt kotarin noilla vireillä, älä kuseta. Kotaria ei jätetä millään tommosilla vireillä, eikä löydy semmosia osia että kotarin saisit jäämään :D eikä mikään kyykky kevari ota yli 200km/h huippuja ;)

        gaciva mito saattasi hikiseen mennä 200 jos on tappiin asti viritetty


      • määääääävaaaan
        mopohinttarit kirjoitti:

        kevytmoottori pyörä tm ei kulje 150, ktm ei kulje 140, husse kulkee alle sata, ja tm ei ole yli 40hp. ostakaa hevonen keulii tasan joka vaihteella ja iha missä vaan.

        tm helposti 42 hp säädöissä. temmi on vaan täydellinen pyörä. kiertää kun kasikymppinen ja vääntää niin kun 125cc enskat yleensäkkin.
        kyllä sillä vois melko kovaa päästä jos jostain hommais tosi pitkät välit. saattais jopa kyykyt jäädä huipuissa. ja sitten kun 150cc sylkkä kiinni ei jumalauta kun tulis tehoa ainakin 50hp


      • fdrffg
        ahamaY* kirjoitti:

        kotaria ei kuule noin vaa jätätellä, naapuri osti kesän alus käytetyn KTM:n, laitto teharin paikkaan, ja nyt menee 0-100 hieman päälle 5sek. (otin itse aikaa)

        Vähän vanha, mtta ei todellakaan pääse ktm 125 5sek 0-100, kun 250 ;kin on aika tiukassa tuo 5s... LOL :D


    • hianoo

      vai et temmi oikee keulii kakkosel asti on kyl vitu laiska jos ei isommil vaihteil nosta

      • Tuke121

        Ei vittu että on saanu nauraa ku lukee näitä viestejä :DD "piikkine kyykky menee helposti 200" siis menee.. "kotari kulkee 150," vitut "yhyyy miks sitten motoGP pyörät menee yli 200?!OMG" vähän eri tekniikka. Ja keulii keulii, vittu keulii pappatunturiki viimesellä vaihteella, riippuu vuosimallista mutta silti. Hyväku kaikki mopopojat tulee tänne suomi24 pätemää kaiken tietonsa :DD


      • miksu________@
        Tuke121 kirjoitti:

        Ei vittu että on saanu nauraa ku lukee näitä viestejä :DD "piikkine kyykky menee helposti 200" siis menee.. "kotari kulkee 150," vitut "yhyyy miks sitten motoGP pyörät menee yli 200?!OMG" vähän eri tekniikka. Ja keulii keulii, vittu keulii pappatunturiki viimesellä vaihteella, riippuu vuosimallista mutta silti. Hyväku kaikki mopopojat tulee tänne suomi24 pätemää kaiken tietonsa :DD

        siis ei hyvääpäivää teiän kans.. Mihin te temmejä tai sen enempää räsääkään tarvii kun honda mankilla saa keulan nousemaan vaikka kutosella :D:D:D:D:D


      • lolololoiuhg
        miksu________@ kirjoitti:

        siis ei hyvääpäivää teiän kans.. Mihin te temmejä tai sen enempää räsääkään tarvii kun honda mankilla saa keulan nousemaan vaikka kutosella :D:D:D:D:D

        ostakaas HM CRM 125 R jää temmitki. 31 kW


      • zvc
        lolololoiuhg kirjoitti:

        ostakaas HM CRM 125 R jää temmitki. 31 kW

        kevarissa saa olla max 11kw joten noissa menee yli = laitonta = sama ku ostatte väh 450cc enskan, joka vie kaikki teiän paskat.


      • sdyosdyu8od8
        zvc kirjoitti:

        kevarissa saa olla max 11kw joten noissa menee yli = laitonta = sama ku ostatte väh 450cc enskan, joka vie kaikki teiän paskat.

        vittu mun skootteri keulii kaasusta!! ja kulkee 300 ja siinon vakio osat mut viritettynä mennee 450


      • tlololololololololo
        Tuke121 kirjoitti:

        Ei vittu että on saanu nauraa ku lukee näitä viestejä :DD "piikkine kyykky menee helposti 200" siis menee.. "kotari kulkee 150," vitut "yhyyy miks sitten motoGP pyörät menee yli 200?!OMG" vähän eri tekniikka. Ja keulii keulii, vittu keulii pappatunturiki viimesellä vaihteella, riippuu vuosimallista mutta silti. Hyväku kaikki mopopojat tulee tänne suomi24 pätemää kaiken tietonsa :DD

        No eikös niissä oo josain vuosimallissa 2vaihdetta :) Mul oli joskus sellane ja se kulki muistaakseni siinä 25kmh. Jos kesäpäivänä linnut visersi piti laittaa kieli tulpanhattuun et tiesi onko käynnissä ku ei muuten kuullu. Ja Miksulle, nyt kyllä suutuin. Mankissa ei oo 6 vaihdetta :(((( mut lähempäs tästä ny keulimaan tolla mun hiacella -->


      • yks vaan
        tlololololololololo kirjoitti:

        No eikös niissä oo josain vuosimallissa 2vaihdetta :) Mul oli joskus sellane ja se kulki muistaakseni siinä 25kmh. Jos kesäpäivänä linnut visersi piti laittaa kieli tulpanhattuun et tiesi onko käynnissä ku ei muuten kuullu. Ja Miksulle, nyt kyllä suutuin. Mankissa ei oo 6 vaihdetta :(((( mut lähempäs tästä ny keulimaan tolla mun hiacella -->

        Siis eihän toi oo mitään, meinasin lähtee keulimaan mun etuvetosella corollalla..! miks ei muka vois kun vin dieselkin keulii sen autolla siinä yhessä elokuvassa !!??!?! siis ei vittu valoja päälle, tuotte yhenkin piikkisen kyykyn joka keulii 5 vaihteella kaasusta niin lupaan pelata venäläistä rulettia automaattipislalla !!!


      • asgdagdfa
        yks vaan kirjoitti:

        Siis eihän toi oo mitään, meinasin lähtee keulimaan mun etuvetosella corollalla..! miks ei muka vois kun vin dieselkin keulii sen autolla siinä yhessä elokuvassa !!??!?! siis ei vittu valoja päälle, tuotte yhenkin piikkisen kyykyn joka keulii 5 vaihteella kaasusta niin lupaan pelata venäläistä rulettia automaattipislalla !!!

        Entä jos sillä on vaihteistossa kaikki vaihteet samoilla rattailla?


    • Kahj0

      Itsekkin olen ostanut -10 vuoden yzärin. kortti ihan kohta taskussa mut mitä nyt vähän on tuossa pyöräyttänyt niin ihan hyvin tuntuu kulkevan ja lähtevän. Kuitenkin tahtoisin tietää että sisäänajon jälkeen kun meinasin virittää niin voikojoku (kokemuksesta) kertoa että paljonko lisää kaakkeja saa koneesta irti jos vaihtaa paremman ilmanputsarin (vakiossa kurit), ostaa teharin vakioputken tilalle ja säätä ruiskun sopivaksi? huippuihin ei varmaan vaikutusta sähköisen rajottimen vuoksi eli se pysyy siinä n.135km/h?? Kihtyvyyteen toki voi vaikutusta olla. huipuilla ei niinkään väliä vaan sillä että ei tarvitsis imaantie ajossa varata montaa kilometriä ohitusta varten, vaan voisi helpommin lähteä ja painella ranne mutkalla autoista ohitse. rajotinta en kehtaa irti ottaa sillä eihän se kone tykkää siitä js huuvatetaan punarajalla kokoajan. ja turha ruveta nyt vänkäämän niitä kotareista tai räsistänne... ostin takoituksella nelarin sillä se on taloudelisempi eikä tuo yammun neste-nelari ole yhtään hassumpi, isoveikan -09 yzärii oli laiteltu ja hyvin siitä irtoo 30hp. eikä huoltoja ole ollut sillä koe kestää kuin vanhan papan tekarit.

    • gasdfasga

      on mullaki viis toista vuota vanha mopo jossa on ninjan 1000cc kone josta lähtee ainaki 150kw etu renkaalta ja sitteendoo täyziii!!!11 sitte laitoin siihe turpon ja se kulkee ainaki 490kmh ois kulkenu kovempaaki mutta sitte tipuin kyydistä ja pyörä lens puhu ja räjähti niiku sun isäs

      • Kahj0

        oliko tuo vastaus minun kysymykseeni?? kaverilla taitaa olla märkii unii kawasaki ninjasta..? kuitenki kysyin vaan että mitenkä paljon hyötyy teharista jos ruikun säätää oikein ja että tietääkö joku millälailla se on koallaan tehrin kanssa? jos ei kukaan osaa yhtää autaa nii ei hätä ole tämän näköinen, kysäsenpä vaan yamaha centeristä kun ostan teharin. eikähän ne osaa auttaa ku nehän mun pyörän kasaski... :D


      • juunäin
        Kahj0 kirjoitti:

        oliko tuo vastaus minun kysymykseeni?? kaverilla taitaa olla märkii unii kawasaki ninjasta..? kuitenki kysyin vaan että mitenkä paljon hyötyy teharista jos ruikun säätää oikein ja että tietääkö joku millälailla se on koallaan tehrin kanssa? jos ei kukaan osaa yhtää autaa nii ei hätä ole tämän näköinen, kysäsenpä vaan yamaha centeristä kun ostan teharin. eikähän ne osaa auttaa ku nehän mun pyörän kasaski... :D

        kannattaa ruiskut säädättää jossain liikkeessä.


    • Kahj0

      Jooh, kysyinkin jo Yamaha Centeristä niin ne vastasi että perus huollon yhteydessä on mahdollista asennuttaa tehari (LeoVince) hintaan 544€
      PC:tä heillä ei ole myynnissä mutta jos tilaat esim Hollannista ja viet mukanasi liikkeeseen, he laittavat senkin kiinni ja laittavat alustavat säädöt. Koska heillä ei ole jarrupenkkiä, ihanteellisia säätöjä he eivät osaa laittaa..
      Mutta ensin varmaan kannattaisi säädättää pyörä ihan A1 tehoissa ja käydä muutoskatsastaa että saa paperit jossa tehoputki on hyväksytty, sen jälkeen käydä esim Prätkä Pajalla säädättämäsä jarrupenkissä PC:n sekotus suhteet ja nopeus sekä sytytys niinkuin itse haluaa..
      PC antaa mahdollisuuden säätää pyörän ajo-ominaisuuksia, tehoa, vääntöä ja sytytystä. toki pyöristä irtoo tällöin enemmän tehoa kuin olisi sallittua mutta jos käy putkenkanssa muutoskatsastaa A1 tehoissa ja vasta sen jälkeen nostaa tehoja, niin poliisin pysäyttäessä voi näyttää ne ns. "puhtaat" paperit.
      Eihän poliiseilla kuitenkaan ole jarrupenkkiä auotoissaan joilla kemmujen tehoja testaillaan? Korkeintaan määräävät valvonta katsastuksen, mutta PC:n kanssa ei muuta tarvitse kuin laittaa ylös ne säädöt joissa pyörä oli ennenkuin valvontakatsastusta varten pyörä laitetiin takaisin A1 tehoihin, katsastuksen läpäistyä ei muuta kuin karttojen avulla säädöt niinkuin itse haluaa.
      Kiitti ja kuitti Kahj0

    • Kuumees<3

      Myöhään tulee nyt tekstiä mut kerrotaampa tänne suomi24 kansalle että sitä on turha vängätä netissa että onko yzf-r tehokas,,,, no tottta helvetissä se aina mopo jälkee pyssyltä tuntuu! :D mutta kokeilet jotain kisapiikkiä täystehosena ni ei se ykä enää mihinkää kulje... ja jos sit mietitää siit et kiihtyykö ne kyykyt huonosti vai hyvin huonosti verrattun smotoihi ni sil pyörän muodol ei oo minkäänlaista seksuaalist merkityst siihe kiihtyvyytee vaan painol tehol ja väleil ja tietty seki auttais et osais kelata niit vaihtet ylöspäin. Meinaa alkujas mul oli -04 mito jollymotol, 34mm mikunil ja vhm kannel ja kyl se sen -170 sai vingutettuu huippui pitkillä väleillä, noh parinkuukauden päästä käsi paketis ja pyörä lunaris :P Nyt sit yamaha dt -06 32mm keihinil ja arrowil kantta laskettu, kiihtyy melko samois ku se entine mito ja vähä paremminki mut huiput siinä 127 km/h (gepsiin) välei vaste huudattamal. JA olen kipeä ja siksi tääl suomi24 lukees teijän hauskoja kommentteja!
      KISAPIIKIT JA KATUPIIKIT TEHTY ERI TARKOTUKSEE,
      Honda Monkeen ego kuitenki aina edellä.

    • justin bieber <3

      Hitto mikä sota taas.. =D mutta siis omalla kokemuksella voin sanoa että varmasti jokaiselle riittää räsä tai mito tt.nä ja jollymoton putkella... siinä vaiheessa huiput molemmilla sen verran korkeella että jos sen 150-160 viittii 120 rajotuksella menemään nii ei se teho viel siinä vaiheessa kesken lopu, ja kiihtyvyys ainakin omalla 2011 mitolla noilla seteillä ja muokatulla kannella siinä 6-7,5 sekunttii... eikä se nyt niin tarkkaa ole kun joka tapauksessa isommilla mopoilla menijät nauraa pisti sinne sisään mitä tahansa.... ja ihan vaan matikalla kun laskee että mitosta mahdollista ihan suhteellisen kevyesti noin 2.-3 tuhannen euron budjetilla saa sen 40-45 heppaa irti nii kyllä se varmaan tohon munkin penkitettyyn 33 jotain era tekee ( vois kuvitella jotenki) =D niin ja mito ei muuten nii millään keuli sitten ilman kytkin pommia ja jos ei muuten niin ainakin sillä se sitten paskaksi menee kyllä se pyörä =D nii ja vielä lopuksi itse oisin kyllä jammun ostanu nytkun vuoden miton ajelun jälkeen miettii, nimittäin useimmilla kavereilla semmonen ja vituttaa kun miton huolloissa aina jostain italiasta pari viikkoo osilla menee ja mito sen muutama kertaa kesässä sen kokee =( eikä toi uus hondakaan kyllä pahalta tunnu/näytä =D mieluiten jos on rahaa niin ostaa molemmat niin eipähän tule huolta ettei oo pyörää ku paskoo miton =P

    • Late 60

      Olisiko tietoa Derbi Gbr 125 cc sylinterin & kannen
      kiristys momettiarvoista ??

    • confusedd

      Miksi viritätte 125cc muovileluja kulkemaan noin helvetisti? :o

    • trooooolli

      lol
      olol
      lol
      ol
      ol
      ol
      o
      lo
      lo
      l
      ol
      o
      l
      ol
      ol
      o
      lo
      l
      ol
      o
      lo
      lo
      lo
      l
      ol
      ol
      o
      lo
      l
      ol
      o
      lo
      l
      ol
      o
      lo
      l
      ol
      o
      lo
      l

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe