Onko liian myöhäistä aloittaa karate 20 vuotiaana? Into olisi kova? mutta kehittyykö siinä enää
KYSYMYS?
7
790
Vastaukset
- maithai
Ei missään kehity enää kakskymppisenä. Ei mitään järkeä aloittaa.
Ei vaines. Pystyt 20-vuotiaana vetämään itsesi missä tahansa lajissa huipulle.- höpö.
Etkä pysty.
- maithai
höpö. kirjoitti:
Etkä pysty.
Pistäs yksi laji, jossa et pysty nousemaan huipulle vielä kakskymppisenä.
- Vai postimerkkeily
maithai kirjoitti:
Pistäs yksi laji, jossa et pysty nousemaan huipulle vielä kakskymppisenä.
Telinevoimistelu, paini, tennis, jalkapallo. Kyllä se jossain karatessa ja persekääkässä varmasti onnistuu.
- Filatelisti
Vai postimerkkeily kirjoitti:
Telinevoimistelu, paini, tennis, jalkapallo. Kyllä se jossain karatessa ja persekääkässä varmasti onnistuu.
Postimerkkeily pitää kyllä aloittaaa 3-vuotiaana viimeistään, ei siinä muuten kehity. Mutta OP ei sanonut mitään että aikooko kilpailla karatessa vai muuten vaan harrastaa. Kyllä sen voi aloittaa vaikka miten wanhana, jos ei tähtää MM-kisoihin tms. Sitä paitsi 18v ei oo vanha.
- ville -84
voit tietenki aloittaa, itsekkin aloitin noin kaksikymppisenä ja kehuja saan päivittäin ja olen jo kovan luokan taistelia.jos vain intoa löytyy niin eikun menoksi vaan. ;)
- salille
Ei todellakaan ole liian myöhäistä aloittaa. Eivät kaikki ( tai siis 99,9 % ei) tähtää olympialaisiin. Älä usko noiden ääliöiden rehvasteluihin.
Itse aloitin 21 v. ja nyt ikää mittarissa 44, ja meno senkun paranee. Tosin lämmitellä täytyy nykyään tupla-aika, mutta sen se ikä teettää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433