Onko liian myöhäistä aloittaa karate 20 vuotiaana? Into olisi kova? mutta kehittyykö siinä enää
KYSYMYS?
7
766
Vastaukset
- maithai
Ei missään kehity enää kakskymppisenä. Ei mitään järkeä aloittaa.
Ei vaines. Pystyt 20-vuotiaana vetämään itsesi missä tahansa lajissa huipulle.- höpö.
Etkä pysty.
- maithai
höpö. kirjoitti:
Etkä pysty.
Pistäs yksi laji, jossa et pysty nousemaan huipulle vielä kakskymppisenä.
- Vai postimerkkeily
maithai kirjoitti:
Pistäs yksi laji, jossa et pysty nousemaan huipulle vielä kakskymppisenä.
Telinevoimistelu, paini, tennis, jalkapallo. Kyllä se jossain karatessa ja persekääkässä varmasti onnistuu.
- Filatelisti
Vai postimerkkeily kirjoitti:
Telinevoimistelu, paini, tennis, jalkapallo. Kyllä se jossain karatessa ja persekääkässä varmasti onnistuu.
Postimerkkeily pitää kyllä aloittaaa 3-vuotiaana viimeistään, ei siinä muuten kehity. Mutta OP ei sanonut mitään että aikooko kilpailla karatessa vai muuten vaan harrastaa. Kyllä sen voi aloittaa vaikka miten wanhana, jos ei tähtää MM-kisoihin tms. Sitä paitsi 18v ei oo vanha.
- ville -84
voit tietenki aloittaa, itsekkin aloitin noin kaksikymppisenä ja kehuja saan päivittäin ja olen jo kovan luokan taistelia.jos vain intoa löytyy niin eikun menoksi vaan. ;)
- salille
Ei todellakaan ole liian myöhäistä aloittaa. Eivät kaikki ( tai siis 99,9 % ei) tähtää olympialaisiin. Älä usko noiden ääliöiden rehvasteluihin.
Itse aloitin 21 v. ja nyt ikää mittarissa 44, ja meno senkun paranee. Tosin lämmitellä täytyy nykyään tupla-aika, mutta sen se ikä teettää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020