Hiivasta, nopeasti apua!

Maanantai-iltana laitoin Canesten-yhdistelmäpakkauksen 500mg puikon ja rasvaa käyttänyt nyt siis kolme kokonaista päivää. Kutina pysynyt ennallaan, onko normaalia että kestää näin kauan vai pitäisikö hakea toinen puikko?! Kiitos hänelle, joka viitsii auttaa hätää kärsivää...
1497
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Moi!!

Jos käsikauppalääkkeet ei auta, mene ihmeessä lääkäriin. Lääkäri voi määrätä sinulle antibioottikuurin, joka taatusti auttaa hiivaan (suosittelen diflucania). Kokemuksesta nimittäin tiedän, että niistä ilman reseptiä saatavista voiteista ei ole yhtään mitään apua, jos hiiva on mennyt jo tarpeeksi pahaksi.Joten kipin kapin lekurille!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Minä vain... kirjoitti:

Maanantai-iltana laitoin Canesten-yhdistelmäpakkauksen 500mg puikon ja rasvaa käyttänyt nyt siis kolme kokonaista päivää. Kutina pysynyt ennallaan, onko normaalia että kestää näin kauan vai pitäisikö hakea toinen puikko?! Kiitos hänelle, joka viitsii auttaa hätää kärsivää...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu