Mahan turvotus

jalkapallomaha

Ongelmani on mahani turvotus. Vaikka olen tehnyt 2kk joka toinen päivä erinlaisia vatsalihasliikkeitä, se silti on kuin raskaalla. Aamulla se näyttää hyvältä, mutta päivänmittaa se turpoaa pyöreäksi, eikä ole enä littana kuin aamulla.
Sokeripitoista ruokaa en syö melkein koskaan. Mahaani ei satu, ruuansulatusongelmia on kyllä.
Miten saisin turvotuksen pois?

6

1899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue myös

hiivasyndroomasta.Etsi googlesta ja voit lukea myös Jouko Pursiaisen kirjoittaman kirjan:Hiivasyndrooma ja luonnonmukaisen hoidon opas.
      Hiivasyndroomassa on monenlaisia oireita.Kaikille ei tule kaikkia niistä,mutta ruoansulatusongelmat ja vatsan turvotus ovat yleisimmästä päästä.

• ..............

Oon kuullu et esim. pasta turvottaa..Itellä maitotuotteet turvottaa kans...Katso netistä, mitkä tuotteet turvottaa..Itelläki on joka aamu maha turrana ja kipeenä vaikken ois mitään poikkeavaa syöny..

• laktoosi-intoleranssi

hei, itselläni oli sama vaiva, joka jatkui oikeastaan vuosia. Nyt kuitenkin on havaittu että minulla on laktoosi-intoleranssi. Voit kokeilla omalta kohdaltasi vaikka niin, että käytät jonkun aikaa vain laktoositonta ruokavaliota, ja seurailet mahaasi, sitten voit aloittaa hyla-valmisteet, ja katsot muuttuuko tilanne mihinkään, ja sitten lopulta palaat takaisin norm. ruokavalioon ja vertailet oliko muutosta. Jos laktoositon ruokavalio poisti vatsan turvotuksen, niin kannattaa tehdä testi ihan terv.keskuksessa. Vatsan turvotukseen voi tietysti olla USEITA eri syitä, tämä oli vain OMA henk.koht.kokemus. Toivottavasti pääset selville asiasta, kannattaa käydä lääkärin vast.otolla jokatapauksessa jos vaivaa.
      Hyvää kesän jatkoa

• Rantapallo maha

Keliakia kokeisiin.
      Minulla omalääkärin sijainen laittoi keliakia-verikokeisiin (naureskelin itsekseni että jopa kaukaa hakee) mutta tänään sain vahvistuksen että ihokeliakia ja tavan keliakia.

• DTS

Pass some major gas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      51
      4001
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      31
      3042
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      35
      2644
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      32
      1909
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      489
      1558
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      52
      1494
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      44
      1412
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      38
      1305
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      69
      1257
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1206
    Aihe