Mahan turvotus

jalkapallomaha

Ongelmani on mahani turvotus. Vaikka olen tehnyt 2kk joka toinen päivä erinlaisia vatsalihasliikkeitä, se silti on kuin raskaalla. Aamulla se näyttää hyvältä, mutta päivänmittaa se turpoaa pyöreäksi, eikä ole enä littana kuin aamulla.
Sokeripitoista ruokaa en syö melkein koskaan. Mahaani ei satu, ruuansulatusongelmia on kyllä.
Miten saisin turvotuksen pois?

6

1833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue myös

hiivasyndroomasta.Etsi googlesta ja voit lukea myös Jouko Pursiaisen kirjoittaman kirjan:Hiivasyndrooma ja luonnonmukaisen hoidon opas.
      Hiivasyndroomassa on monenlaisia oireita.Kaikille ei tule kaikkia niistä,mutta ruoansulatusongelmat ja vatsan turvotus ovat yleisimmästä päästä.

• ..............

Oon kuullu et esim. pasta turvottaa..Itellä maitotuotteet turvottaa kans...Katso netistä, mitkä tuotteet turvottaa..Itelläki on joka aamu maha turrana ja kipeenä vaikken ois mitään poikkeavaa syöny..

• laktoosi-intoleranssi

hei, itselläni oli sama vaiva, joka jatkui oikeastaan vuosia. Nyt kuitenkin on havaittu että minulla on laktoosi-intoleranssi. Voit kokeilla omalta kohdaltasi vaikka niin, että käytät jonkun aikaa vain laktoositonta ruokavaliota, ja seurailet mahaasi, sitten voit aloittaa hyla-valmisteet, ja katsot muuttuuko tilanne mihinkään, ja sitten lopulta palaat takaisin norm. ruokavalioon ja vertailet oliko muutosta. Jos laktoositon ruokavalio poisti vatsan turvotuksen, niin kannattaa tehdä testi ihan terv.keskuksessa. Vatsan turvotukseen voi tietysti olla USEITA eri syitä, tämä oli vain OMA henk.koht.kokemus. Toivottavasti pääset selville asiasta, kannattaa käydä lääkärin vast.otolla jokatapauksessa jos vaivaa.
      Hyvää kesän jatkoa

• Rantapallo maha

Keliakia kokeisiin.
      Minulla omalääkärin sijainen laittoi keliakia-verikokeisiin (naureskelin itsekseni että jopa kaukaa hakee) mutta tänään sain vahvistuksen että ihokeliakia ja tavan keliakia.

• DTS

Pass some major gas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5080
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4582
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4529
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1737
    5. 91
      1412
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      81
      1378
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1328
    8. 315
      1039
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      850
    Aihe