Kotihenki nukkuu ikkunalla
kasvihuoneen lämpimän.
Itse hänet hyvin siedän
mutta sulavasti liukumalla
pakoon näen häipyvän,
kun vain vain avaan oven.
Lattiassa, seinän alla
pienen reiän tiedän,
myyrän taika hiiren loven:
Sinne näen menevän
hengettären mustan, sievän,
tuskin mitään mukaan vievän.
Sulokas on vieras kovin;
toivoisin sen viihtyvän
enemmän kuin pienen tovin.
Olevan kuin kotonaan,
vaikka onkin hyljeksitty,
usein väärin ymmärretty.
Musta hengetär ikkunalla
2
248
Vastaukset
- lindalinda1
Olen ihaillut aina taitoasi kirjoittaa juuri sii-
tä mistä haluat, ihan kaikesta. Itse kun osaan
jollain lailla vain noita rakkausrunoja
kirjoittaa, niin toivoisin omaavani samanlaiset
taidot mitä Sinulla on.
Kuinka elävä tämäkin runosi on,
mustasta hengettärestä josta en itse kyllä
pitäisi. Sinun runossasi sekin muuttuu kaunokai-
seksi.- tee.
Kiitos huomiostasi, vaikka kyllähän sinä kirjoitat myös siitä mistä haluat, luulen. Nyt vain kohde on suuntautunut rakkausrunoihin. Mutta ihan hyvin voit kokeilla jotain muutakin.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että niin pientä luojanluomaa ei olekaan, ettei se olisi runon arvoinen, olipa se kukka taikka hyönteinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770