Onko huomenna menossa naisellisia naisia Dtm:n...???
Huomenna naisellisia naisia
11
1026
Vastaukset
- olla
että menekin. Katsotaan mikä fiilis.
- Minä meinaan
sinne mennä. Olen miehekäs nainen. Miehen puvussa,valkoinen paita ja kravatti, lyhyt tukka.
- en asu
Minä meinaan kirjoitti:
sinne mennä. Olen miehekäs nainen. Miehen puvussa,valkoinen paita ja kravatti, lyhyt tukka.
Helsingissä?Kun kerti siellä on tälläisiä ihmisiä? Pitäisiköhän muuttaa?
- ...
en asu kirjoitti:
Helsingissä?Kun kerti siellä on tälläisiä ihmisiä? Pitäisiköhän muuttaa?
sit vaan muuttaa ;)
- kuin tehdä
... kirjoitti:
sit vaan muuttaa ;)
Asun tällä hetkellä Seinäjoella.Pitäisi löytää työpaikka ja asunto ennen kuin voisi edes ajatella muuttavansa.Mistä löydän ammattiani vastaavaa työtä?
- työtä
kuin tehdä kirjoitti:
Asun tällä hetkellä Seinäjoella.Pitäisi löytää työpaikka ja asunto ennen kuin voisi edes ajatella muuttavansa.Mistä löydän ammattiani vastaavaa työtä?
löytyy. Pääasia on kun löytää hyvän naiskaverin.
- mieltä
työtä kirjoitti:
olen:)
- enste löytää
työtä kirjoitti:
Helssinkistä hyvä naiskaveri ja sit vasta töitä ja sitte muuttaa.Ettei ole yks niistä monista onnettomista,yksinäisistä surusilmistä suurkaupunkissa.
- niin.
enste löytää kirjoitti:
Helssinkistä hyvä naiskaveri ja sit vasta töitä ja sitte muuttaa.Ettei ole yks niistä monista onnettomista,yksinäisistä surusilmistä suurkaupunkissa.
No,mistä sellaisen löytäisi.En oikein tunne tuota Helsinkiä kovinkaan hyvin.Vai pitäiskö tulla kyltti seljässä kävelemään kadulle jossa teksti:ETSIN NAISKAVERIA!!! Vois vaikuttaa hieman oudolta.
- hyvännäköisen
niin. kirjoitti:
No,mistä sellaisen löytäisi.En oikein tunne tuota Helsinkiä kovinkaan hyvin.Vai pitäiskö tulla kyltti seljässä kävelemään kadulle jossa teksti:ETSIN NAISKAVERIA!!! Vois vaikuttaa hieman oudolta.
kimulin kanssa vaikkapa ratikassa, niin kyl se sittä lähtee....
- vinkistä,
hyvännäköisen kirjoitti:
kimulin kanssa vaikkapa ratikassa, niin kyl se sittä lähtee....
mutta olen hieman ujo.Vai pitäisikö keskustelu aloittaa niin kuin siinä tv mainoksessa: Käykö neiti useinkin täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718