Mikä on paras sähkötarvikeliike Joensuussa?? Olen aloittamassa remonttia,ja kuka olisi kaupungin tavoitelluin remonttireiska??
paras sähköliike?
13
2971
Vastaukset
- 9865
sähköinsto on lylykoskentiellä aika monipuolinen ja toinen on sähkö-saarelainen, ja kareliansähkö
kaikki liikkeet löytyy käpykankaan teollisuusalueelta.ja kaikista saa hyvin tavaraa! - Elä instoa ota
Joensuun sähköInsto tekee hommat miten sattuu ja laskuttaa korjauksista, jotka olisi pitänyt tehdä kerralla kunnolla. Aika kova on myös matkakulujen osuus.
- irmeli7
Itse käytettiin Sähkö Holkki nimistä yritystä keittiöremontissa rantakylässä. Saatiin hyviä ideoita, ja toteutuskin oli erittäin onnistunut. Kuvia löytyy ilmeisesti kyseisen firman facebook sivuilta.
- Watti-Tunti-Mittari
irmeli7 kirjoitti:
Itse käytettiin Sähkö Holkki nimistä yritystä keittiöremontissa rantakylässä. Saatiin hyviä ideoita, ja toteutuskin oli erittäin onnistunut. Kuvia löytyy ilmeisesti kyseisen firman facebook sivuilta.
Minun on paras. Olen asennnellut sähköjä yhteen taloon ja se ei palanut... ennen kuin parin vuoden päästä.
Syttyi mittaritaululta.
Vakuutus korvasi.
Tämä tapahtui 70-luvun alussa, joten rikos on vanhentunut... kuten minäkin=) - Pekka Noljakka
Watti-Tunti-Mittari kirjoitti:
Minun on paras. Olen asennnellut sähköjä yhteen taloon ja se ei palanut... ennen kuin parin vuoden päästä.
Syttyi mittaritaululta.
Vakuutus korvasi.
Tämä tapahtui 70-luvun alussa, joten rikos on vanhentunut... kuten minäkin=)Karelian sähkö, Saarelainen, Holkki näistä ainakin ok. Isoimmilla kalliit hinnat kuluttajan kannalta. Itse suosin ottaa palvelut pienemmiltä firmoilta.
- asiakas1234
Itse olin tyytyväinen avotsähkön toimintaan.
- jkljkljklklölöklöklö
Avot ei oo niin hyvä kuin Insto ja saarelainen.
- ParjasLige
Miten määritellään paras sähkötarvikeliike? Valikoimallako?
- Loppuiko-työt
Heh, heh. Näitä aloituksiahan täällä on. Sama kaava aina. Säälittävää.
- sähkä
Sulake ukko tai lampun vaihtaja rane.
- mökkipalo
Jotkut tekee hyvin, jotkut sinnepäin, ja muutama täyttä kuraa. Asiakkaat aina tiedä edes mitä virityksiä on tehty
- ammattilainenrakentaja
Onnisella paras valikoima. Ja seuraavaksi aamuksi saa jos on jokin erikoinen
- maksumiesx
Onnisella töykeä asiakaspalvelu, annan rahani mieluummin muualle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324561Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152548Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532278- 321767
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321591Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661284
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?421161