Ollaan menossa tulevana viikonloppuna ilosaarirokkeilemaan ja lauantaille on luvattu pahimmillaan 8mm vettä kello yhdeksän aikaan.
Käytössä on Anttilasta ostettu 2-3 hengen Jotos TRACKER - teltta, josta ei saa oikein selvää kestääkö se vettä vai eikö.
Kuinka paljon vettä pitämätön teltta siis kestää vettä, noin about määrän.
Eli kannattaako käydä ostamassa viimekiireessä sitä kevytpeitettä joka on mitoituksiltaan joko liian pieni tai liian suuri ?
Festaroijan painajainenko edessä ?
5
1986
Vastaukset
- PikseliHippu
Mallia en tunne, mutta on tärkeää että sisä- ja ulkoteltta eivät kosketa toisiaan. Pingoita siis ulkoteltta niin ettei siihen jää mitään ryppyjä jotka sateella painuvat sisätelttaa vasten josta seuraa kastuminen. Ulkoteltan narut siis tiukalle ja kunnolliset makuualustat mukaan.
- kuivis.
Minun mielestä ei pidä kunnon sadetta ja hintakin sen kertoo..ja merkki..iso pressu vaan mukaan ja paksu patja..ja onnea matkaan!:)
Kyllä minusta ottaa mukaan kevyt peitettä eikä se varmaan pahalle tunnu vaikka kasaisit teltan pressun päälle sillä monesti myös maa hohkaa kosteutta eikä se ole edes siitä kiinni kuinka kallis teltta on.
- ei haittaa
toki vaan pressua mukaan niin paljon kun vain saa, liikaa ei voi olla! päälle ja teltan alle niin hyvä tulee. uudet palomääräykset kieltää useita telttoja yhdistävät katokset mikä olisi loisto juttu, mutta eihän yhden teltan suojaamista kukaan estä.
mutta mikä teltan kastumista vielä epämiellyttävämpää on vaatteiden kastuminen. eli siis rinkkaan tai mihin vain kassiin kannattaa kaikki vaatteet pakata muovipusseihin, kosteus tulee läpi vaikka teltta ei varsinaisesti sisältä märkä olisikaan. ei kiva herätä uuteen aamuun puhtaatkin vaatteet kostean märkinä.. - henttonen
Oltiin "muutama" vuos sitte ilosaares ja oli kyllä kunnon teltta mukana, mutta yöllä yllätti ukonilma!! oli pakko siirtyä kavereiden vuokraamaan mökkiin nukkumaan ja aamulla oli teltan pohjalla kymmenisen senttiä vettä ja kaikki aivan litimärkiä...onneks sentää vaatteet oli autossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730