Onko Lecaterm 300mm eristysharkko ja päälle kevyt rappaus tarpeeksi hyvä ratkaisu?
En itse näistä mitään ymmärrä.
Lecaterm 300mm hyvä?
1
256
Vastaukset
- Juke
Täyttää rakennusmääräykset, muttei niitä juurikaan ylitä lämmöneristysvaatimuksen osalta. Olen itse muuraillut aikanaan..
Vaan ei ne seinät yksinään eristävyyttä ja taloudellisuutta ratkaise(katto lattia ilmanvaihto ovet ikkunat ja lämmönjako).
lämmöneristävyys normipuutalon seinän luokkaa, mutta muut ominaisuudet parempia.
Mieti myös energiankulutusta ja vahvempaa eristystä esim 380mm harkko?
Ennenkuin teet, mieri mitä olet valmis maksamaan lämmöstä ja sähköstä? Ja paljon olet valmis laittamaan lisää rahaa pihimpään taloon? Vai riittääkö sinulle peruspaketti. Pääasia on, että tiedät mitä haluat/olet saamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872