hihhii

härkä

Naurattaa lukea näitä juttuja täällä.
Oon itse huhtikuun Härkänainen. Olen ollut aiemmin suhteessa härkämiehen kanssa ja nyt orastaa( toivottavasti) toisen kanssa.

Nyt on käsilä just vissiin tuo mysteerimies. häipyi juuri työreissulle ..tai minnehän se oli.
luulen että sillä jokin säätö siellä on mut toisaalta tavattiin vasta muutama päivä sitten joten en voi vielä odottaakaan muuta.
mut just tää lirkutus on kyllä uskomatonta. oon partaani nauranu kun hän sopertelee aina pikkuvaimoksi tms.. avioliittoon ja vähän lapsiinkin liittyvää. ja retostelee rahoillaan..? ehkä toimii joihinkin naisiin mut ite en haluu avioon ja ensisijaisesti toivoisin häneltäkin vain seksiä. siks on ollu helppo hohotella sen juttuloille. mut sopii juurikin kuvauksiin härkämiehestä mitä muutkin ootte kirjotelleet.

mut se eaiempi ei kyllä ollu mikn tulisielu, itsepäinen se oli kyllä mut enemmän mä sitä vedin perässä kuitenki. eikä sillä ollu katoamistemppuja.
kyllä tässä enemmän munaa on nykyisessä.
ehkä se tosiaan on niinkuin eräs härkäystävättäreni tokaisi että vain härkä voi ymmärtää härkää, heidän ei kuuluisi seukata ristiin muihin merkkeihin.:)

jään mielenkiinnolla odottamaan millaista kyytiä saan tältä piruparalta jos siitä ny vielä kuulen.. ja myös näkemään hänen ilmeensä kun mä jäänkin kynsistäni seinään sähisemään ku se alkaa pauhata! hih. munaa on meinaaan mussakin!

4

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yökyök

Kaikki tapaamani härkämiehet ovat olleet kamalia. Mielenvikaisia, juntteja, itserakkaita, sopeutumiskyvyttömiä, väkivaltaisia, ihmishirviöitä. Härkänaiset olleet ok. Eikö olekkin outoa.

• hengissä vielä

On se hyvä että muutkin ovat huomanneet minkälaisia paskoja ja kieroilijoita useimmat härät on,mun elämässä on ollut 2toukokuun 12.05ja19.05syntyneet mitä lähemmäs kaksosen merkkiä mennään sen kierompia hyi ja valheellisia ne on loppupelissä.Alussa ne kyllä osaavat panna viisaammankin naisen vipuun,mutta muutaman vuoden jälkeen kun luottamus on mieheen ja rupeet selvittelee niitä juttuja mitä se mies on selän takana touhunnut tulee"yrjöt"ja siksi toisetkin miehet joutuvat kärsimään härkien tekojen vuoksi,mon nainen on menettänyt luottonsa jotkut jopa terveytensä ja henkensä näiden paskojen takia.mun nais-ystävä piiri on melkein kaikki härkiä,ja ovat ihania ystäviä...

• eikä lehmää, kiitos

Mainitsemasi luonteenpiirteet kyllä sopivat useimpiin härkänaisiinkin, ja tunnen niitä monia. Työskentelen alalla jossa on paljon meitä naisia ja tunnistan härkänaisen mennen tullen... itserakkaita, soputumiskyvyttömiä, mielenvikaisia.. Todellakin outoa. Voivatko he kaikki olla yhtä kamalia??

• kukkuu

Sulla on ainakin hyvä huumorintaju, lipsahti itelläkin härkämies nautintoaineena. En kyllä kadu mukavaa oli!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe