JÄYNÄ ÄRSYTTÄVÄLLE NAAPURILLE!

Antakaa vinkki

Siis miten voisin "kostaa" kyttäävälle ja pienestäkin asiasta (yleensä keksitystä tai ei asiallisesta asiasta) natkuttavalle naapurin akalle? Olen yrittänyt olla asiallinen ja keskustella tai vaan antaa asian olla, mutta nyt on mittari niin täynnä kyttäystä, että tulipa mieleen vähän näpäyttää akkaa... En halua mitään rikosta tehdä tai muutenkaan mitään mistä olisi oikeasti vakavia seurauksia, muttta joku jäynä millä saan naapurille kostettua!!! KIITOS!!!

49

10761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka...

      sillein, että seuraavan kerran kun hätä iskee, laskettele matalalle lautaselle ja pistä tuotos pakastimeen. Sitten kun tiedät että kyseinen henkilö ei ole kotona, tipauta kiekko postiluukusta =)

      • kiekosta

        mehujää ja imeskele itse. hahaha


      • Aloittajalle:
        kiekosta kirjoitti:

        mehujää ja imeskele itse. hahaha

        Paras olisi että ihan itse tarttuisit itseäsi niskasta, ja parantaisit tapasi, jottei naapurin tarvii nalkuttaa.

        Kyllä teikäläiset tiedetään!

        Ja huom! Jos ja kun kostat, jäät kiinni saman tien.


      • katso peiliin
        Aloittajalle: kirjoitti:

        Paras olisi että ihan itse tarttuisit itseäsi niskasta, ja parantaisit tapasi, jottei naapurin tarvii nalkuttaa.

        Kyllä teikäläiset tiedetään!

        Ja huom! Jos ja kun kostat, jäät kiinni saman tien.

        Mikähän näitä tällaisia kostoa suunnittelevia vaivaa? Eivät osaa olla omaan elämäänsä tyytyväisiä, kuvittelevat ja keksivät naapureistaan mitä tahansa. Itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa!
        Omille seinänaapureilleni naureskelemme toisen seinänaapurini ja muiden naapureiden kanssa koska levittelevät minusta juttuja jopa lehtien yleisönosastoon, heh heh. Heille on pitkin kyliä naurettu jo vuosia. Ei heitä kukaan vakavasti ota. En minäkään enkä piittaa pätkääkään, elän omaa elämääni. En provosoidu lapsellisesta käytöksestä. Pilkka osuu aina heidän omaan nilkkaansa, siinäpähän kärsivät. Ehdoin tahdoin hankkivat itselleen ikävyyksiä.


      • näytä naapurin akalle

        Tee vesi ilmapallo helppoo. täytät vedellä ilmapallon ja kun naapurin akkakävelee pihalla heität vesi ilmapallon ikkunasta akkaa päin ja sulje ikkuna se ei voi epäillä sua


      • Anonyymi
        Aloittajalle: kirjoitti:

        Paras olisi että ihan itse tarttuisit itseäsi niskasta, ja parantaisit tapasi, jottei naapurin tarvii nalkuttaa.

        Kyllä teikäläiset tiedetään!

        Ja huom! Jos ja kun kostat, jäät kiinni saman tien.

        niin jäät


      • Anonyymi
        katso peiliin kirjoitti:

        Mikähän näitä tällaisia kostoa suunnittelevia vaivaa? Eivät osaa olla omaan elämäänsä tyytyväisiä, kuvittelevat ja keksivät naapureistaan mitä tahansa. Itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa!
        Omille seinänaapureilleni naureskelemme toisen seinänaapurini ja muiden naapureiden kanssa koska levittelevät minusta juttuja jopa lehtien yleisönosastoon, heh heh. Heille on pitkin kyliä naurettu jo vuosia. Ei heitä kukaan vakavasti ota. En minäkään enkä piittaa pätkääkään, elän omaa elämääni. En provosoidu lapsellisesta käytöksestä. Pilkka osuu aina heidän omaan nilkkaansa, siinäpähän kärsivät. Ehdoin tahdoin hankkivat itselleen ikävyyksiä.

        Tuskin tuollaisesta kukaan jaksaa mitään keksiä.Luulit itsestäsi liikoja.Sinunlaisia häiriköitä mahtuu 13 tusinaan.Ns ongelmanuoria jotka pitäisi laittaa turkin hihaan nuxxia uudestaan jonnekin Siperian taakse.


    • StippaS

      et tunge tulppaa rakkaan naapurin suuhun hänen omilla aseillaan!? Kerro itsestäsi vaikka jokin ihan päätön juttu, jokin niin käsittämätön ISO "salaisuus" missä ei ole päätä eikä häntää ja katso miten naapuri ihan itse nolaa itsensä taivastellessaan "salaisuuttasi" muille!

    • kyselijä?

      Uskotko, että sitä naapurin akkaa ottaa sinussa jokin aivoon? Katso peilistä, oletko käyttäytynyt taloyhtiön järjestyssääntöjä noudattamalla vai rikkonut niitä?

      Minkä vuoksi tahdot kostaa? Siitä akastahan voi tulla sulle pahempi ongelma kun se ilmoittaa susta poliisille. Itsehän kerroit ettet tahdo tehdä rikosta! Tällöin ei kannata mitään tehdäkään.

      Mulla on mittari täynnä taas kaltaisiasi tyyppejä, joiden mielestä ihminen ei saa käyttää edes silmiään kun liikkuu kaupungilla. Kadullakin pitäisi ennemmin törmätä liikennemerkkiin tai seinään, jottei varmasti katsoisi teihin vilaustakaan. Sitten ihmetellään kun törmätään kaltaiseesi tyyppii: "mitäs oikein törmäilet siinä?". Vastaus: "minua on kaltaisesi tyypit kieltäneet käyttämästä silmiä kun satun "kyttäilemään"".

      Kuitenkin jätetään koiran paskat siivoamati ja sätitään täällä ettei silmiänsä saa käyttää!! Itse en todellakaan tahdo astua koiran paskaan!

    • ANTAKAA VINKKI

      Siis miten voisimme saada kuriin häiritsevän naapurin, joka ei usko kun hänelle asiasta kasvoikkain sanoo. Väittää että hänestä vain keksitään kaikenlaista.
      Olemme yrittäneet olla asiallisia ja keskustella ja välillä jopa katsoneet läpi sormien joitakin edesottamuksia, mutta nyt on mittari täynnä sitä kostoksi aiheutettua häiriötä, että tulipa mieheen näpäyttää häirikköä oikein perusteellisesti.
      Isännöitsijä on saamaton. Poliisit on pari kertaa käyneet, mutta mitäpä se auttaa.. sen hetken vain.
      Emme halua tehdä mitään typerää ja lapsellista, vaan ihan oikeasti: mitä voimme tehdä? KIITOS!!!

      • marjuska........

        ....mutta oman kokemukseni pohjalta voin sanoa, että jos joku on omanlaisensa tapaus niin sellaisena myös pysyy. Kaikkein paras keino on pysyä kaukana ja kohauttaa olkapäitään. Mutta jos nyt jotakin tahdot "kostaa" eli käsitin sinun haluavan vetää jonkinmoisen rajan hänen temppuilulleen(???) niin uhkaile kahden kesken. Sitä hän ei voi todistaa missään ja hymyilet vaan vienosti, että naapuri taitaa nyt olla seonnut lopullisesti jos tuollaisia väittää tapahtuneen.Uhkailun idea- etenkin karkeasti esitettynä- on siinä että jotkut ihmiset ovat tottuneet jo lapsuudestaan raakaan puhutteluun ja jos heille käyttää lapsuudesta tuttua kieltä he saattavat oivaltaa toimivansa väärin.

        Kun ei tiedä mitä naapurisi temppuilee on vaikea arvella millaisesta kohtelusta hän vähän heräisi, mutta meidän naapureihin tehoaa joskus jos esittää asian niin että kyse onkin heidän omasta edustaan ja hyvinvoinnistaan.Se vaatii vähän miettimistä ja asioiden valmistelua etukäteen.


      • Rectum revenger
        marjuska........ kirjoitti:

        ....mutta oman kokemukseni pohjalta voin sanoa, että jos joku on omanlaisensa tapaus niin sellaisena myös pysyy. Kaikkein paras keino on pysyä kaukana ja kohauttaa olkapäitään. Mutta jos nyt jotakin tahdot "kostaa" eli käsitin sinun haluavan vetää jonkinmoisen rajan hänen temppuilulleen(???) niin uhkaile kahden kesken. Sitä hän ei voi todistaa missään ja hymyilet vaan vienosti, että naapuri taitaa nyt olla seonnut lopullisesti jos tuollaisia väittää tapahtuneen.Uhkailun idea- etenkin karkeasti esitettynä- on siinä että jotkut ihmiset ovat tottuneet jo lapsuudestaan raakaan puhutteluun ja jos heille käyttää lapsuudesta tuttua kieltä he saattavat oivaltaa toimivansa väärin.

        Kun ei tiedä mitä naapurisi temppuilee on vaikea arvella millaisesta kohtelusta hän vähän heräisi, mutta meidän naapureihin tehoaa joskus jos esittää asian niin että kyse onkin heidän omasta edustaan ja hyvinvoinnistaan.Se vaatii vähän miettimistä ja asioiden valmistelua etukäteen.

        Minun tupakoiva naapurini löyhkää hississä. Kostoksi piereskelen rankasti jos satun samaan aikaan hissiin.


      • tupakiton
        Rectum revenger kirjoitti:

        Minun tupakoiva naapurini löyhkää hississä. Kostoksi piereskelen rankasti jos satun samaan aikaan hissiin.

        niinhän te teette, joilla sulkijarengas ei toimi.


      • mitäv aan,

        se tulee olemaan joka tapauksessa ihan oikeasti typerää ja lapsellista, jos asialliset konstit on jo kokeiltu.


      • tasan
        mitäv aan, kirjoitti:

        se tulee olemaan joka tapauksessa ihan oikeasti typerää ja lapsellista, jos asialliset konstit on jo kokeiltu.

        tarkkaan oikeassa!


      • Anonyymi
        marjuska........ kirjoitti:

        ....mutta oman kokemukseni pohjalta voin sanoa, että jos joku on omanlaisensa tapaus niin sellaisena myös pysyy. Kaikkein paras keino on pysyä kaukana ja kohauttaa olkapäitään. Mutta jos nyt jotakin tahdot "kostaa" eli käsitin sinun haluavan vetää jonkinmoisen rajan hänen temppuilulleen(???) niin uhkaile kahden kesken. Sitä hän ei voi todistaa missään ja hymyilet vaan vienosti, että naapuri taitaa nyt olla seonnut lopullisesti jos tuollaisia väittää tapahtuneen.Uhkailun idea- etenkin karkeasti esitettynä- on siinä että jotkut ihmiset ovat tottuneet jo lapsuudestaan raakaan puhutteluun ja jos heille käyttää lapsuudesta tuttua kieltä he saattavat oivaltaa toimivansa väärin.

        Kun ei tiedä mitä naapurisi temppuilee on vaikea arvella millaisesta kohtelusta hän vähän heräisi, mutta meidän naapureihin tehoaa joskus jos esittää asian niin että kyse onkin heidän omasta edustaan ja hyvinvoinnistaan.Se vaatii vähän miettimistä ja asioiden valmistelua etukäteen.

        sulla on ajatukset vähän viirallaan.


    • Säilä

      Ihan oikeastiko vingut täältä neuvoja, kun et pärjää naapurin naisihmiselle?
      Pidä se peukalo edelleen pe*seessäsi ja häpeä.

    • Hyvä pahan tappaa

      Anna vain kylmästi anteeksi naapurillesi. Tee kaikesta huolimatta aina hyvää naapurillesi. Hän lopulta tukehtuu pahuuteensa. Kun annat, joka kerta anteeksi- niin se lakkaa ärsyttämästä sinua ja kohta et enää huomaa koko asiaa. Naapurisi tarkoitus on vain ärsyttää sinua, mutta jos se ei tehoa, niin hän lakkaa.

      • Anonyymi

        Pakkohan se hulle antaa anteeksi, vaikka itsellänikin tuo pää tuntuu sekoavan tuon stalkkerin takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se hulle antaa anteeksi, vaikka itsellänikin tuo pää tuntuu sekoavan tuon stalkkerin takia

        hullulle siis.


    • Sinnuli

      Mä olen varmaan tuollainen mainitsemasi naisihminen. Omasta mielestä olen naapurille sanonut isoistakin asioista, kun en tykkää siitä örveltämisestä ja häirinnästä, mitä hän harrastaa. Tulis jumalauta joskus edes selvinpäin selvitteleen asioita ja päiväsaikaan, mutta yöllä ja kännissä. Nyt meni välit kai onneksi lopullisesti poikki, kun kävin narisemassa vieraideni häirinnästä. Mies huusi naama punaisena, en jäänyt kuuntelee, mutta hänellä on oikeus, kun on asunut tässä rivarissa kauemmin kuin minä ja minun pitäis tottua hänen tapoihinsa.

    • näkee ..

      ..kuinka kymmenvuotiaan tasolla oleva äidin lellikki ja koulutus on hankittu videopeleillä suhtautuu naapureihin !

      Eiku armeijaan oppimaan (ai nii eihän sekään kouluta enään miehiä vaan valittajia).

      Paskaa vaikka housuus ja mee ulos haisemaan niin naapurin akka kavahtaa hajua (ai niin niinhän sä teetkin aina kun käytät vielä vaippoja) !

      Hankkikaa elämä !

    • Jokunen vuosi sitten eräs naapureistani alkoi ärsytää, join perinteisesti pihakiikuussani pullon tapsaa tai kaksi ja nappasin hyvin palvelleen husseni. Pistin naapurin pihan kaikki koivut nurin. Aamulla hiukan hävetti. Ja vitut, ei hävettänyt yhtään.

      • että olet

        jengissä vielä, sahurini, olen kaivannut sinua ja tapsaa. =)


    • Neuvo

      Ja taatusti toimii, polkase sitä seisomattomalla....LOL

    • välimatkaa

      Onko nainen "vain" kytännyt ja natkuttanut vai tehnyt lisäksi perättömiä ilmoituksia isännöitsijälle (jos asut kerros- tai rivitalossa)? Jos kyse on vain edellä mainitusta, niin itse jättäisin keskustelematta tyystin pikaista tervehdystä lukuun ottamatta ja kävelisin viileänä ohi omille asioilleni. Tällaiset vain innostuvat, jos heidän kanssaan juttelee fiksu ihminen ystävällisesti. He uskovat saavansa sellaisesta ihmisestä henkisen yliotteen, kun ovat mielestään varmistaneet, ettei hänestä ole vastusta. Jos jotain sanot peräänhuuteluihin, niin jotain lyhyttä tyyliin "evvk". Älä mieti mitään hänen sanomisiaan liikaa, ei niillä ole väliä. Joskus myöhemmin, kun hän on selvästi vakuuttunut luonteesi voimasta, voit pientä small-talkia taas ehkä tipautella.

    • piarupehva

      Jos pokkaa riittää!
      Toimi näin. Syö ensin ainakin purkki hernekeittoa, palanpainikkeeksi ruisleipää ja piimää. Odottele, kunnes suolisto alkaa kurnia. Sitten menet rappuun/ hissiin/ pihalle/ missä ikinä rasittava naapurisi sillä hetkellä känsäistä persettään tuulettaa ja pyllistele (vaikka jonkin tekosyyn varjolla) eukkoa päin. Anna pieruparaatin raikua, katso sitten eukkoa leveä hymy naamallasi ja tokaise jotakin harmitonta mutta mykistävää, kuten "Oh mikä pöräys!" tai "Muhkea lemahdus, eikö?"

      • kipinä mikko 33

        Mutta varo, ettei hänellä ole sytkää mukana. Persus ilmiliekeissä.


    • kostaja

      Olen kiinnostunut asiastasi,koska eilen illalla naapuri tuli valittamaan mulle kun oli keräämässä vadelmia. Aluks se vaan tuumas ett kiitos paljon sanoin takaisin eipä kestä sitt se sanoi tämä näkyy kyllä jälkeenpäin. Tästä kyseisestä naapurista on ollut muutenkin haittaa puhuu ihan perättömiä lehtien palstoilla ,ja keksii kaikkee paskaa mun selän takana. tätä on jatkunut pidemmän aikaa. Keksi niin hyvä kosto naapurilles tietysti lain rajoissa ett saat sen nolattua isomman ihmis joukon keskellä ettei se enää kehtaa näyttää pärstäänsä samalla paikkakunnalla. Mutta jos haluat tehdä koston joka ei ole lain rajoissa niin siinä on mielikuvitus rajana.

    • naapurit, kostan

      tämä on nimimerkille: antakaa vinkki

      heitä kivi ikkunaan tai mene sen autoa tuhrimaan


      antakaa mulle vinkki naapurin kostoon

    • kostaja-kake

      Me kostettiin kakarana yhdelle hullulle ämmälle siten, että hommasimme ilmapistoolin ja kuteja. Sitten illalla mentiin meidän asunnon ikkunaan varovasti ja laitettiin pelkkä aseen piippu ikkunan raosta, tähdättiin reilusti ämmän ikkunan yläpuolelle, jotta kuti lehmänkaaressa osui keskellä ämmän olohuoneen isoa ruutua. Napsaus, joka syntyi, oli aivan sairaan kova ja terävä. Ämmä sinkosi aina ikkunaan niin nopeasti kuin pystyi ja katseli joka puolelle. Me laitoimme heti ikkunan kiinni ja poistuimme ikkunan luota , sälekaihdin kiinni, jotta ämmä ei päässyt selville, mistä se ampu tuli.

      Ämmä kesyyntyi ja alkoi käyttäytymään jopa kiltisti meitä mukuloita kohtaan (ennen oli oikea piruperke.le.). Eli oppi meni perille.

      • Anonyymi

        Hienoa teitte aivan oikein!


    • Namu...

      Kokemuksesta voin sanoa että jos naapuri tai naapurit tahallaan tuntuvat ärsyttävän niin kannattaa käyttäytyä siten että niillä menee hermot. Se on ilmaista hupia katsoa raivokohtausta varsinkaan kun ei ole itse syyllistynyt mihinkään laittomaan ja toiselta siitä huolimatta menee hermot.
      Itse en mielellään aloita riitoja mutta jos joku tuntuu kovasti kerjäävän huomiota niin voihan siihen joutoajan puitteissa jollain tapaa reagoida. Mutta jos on parempaakin tekemistä niin ei kannata vaivautua.
      Kohteen profilointi on tärkeintä. Mistä on kateellinen jne. Oletko nuori ja nätti ja naapurin kurppaa vituttaa kun on vientiä, silloin kannattaa esitellä poikaystäviä ellei sitten satu olemaan parisuhteessa. Kateellisuus on yllättävän yleistä, joskus käsittämätöntä.

    • pekkoo

      osta kuule grillihiiliä ja lataa naapuris auton alle.tuikkaat tuleen siinä sulle kosto

    • Anonyymi

      Jos asuu omakotitalossa tai rivarissa niin iltaisin käy keräämässä kaikki etanat omasta pihasta ja ilta hämärässä viskoo niit pikkuhilja naapurin kukkapenkkeihin

      • Anonyymi

        Syöppä ne etanas aamupalallasi.


    • Anonyymi

      Syöt purkillisen sinisiä pillereitä ja sitten menet ja astut naapuriasi kymmenen tuntia putkeen.

      • Anonyymi

        Kyllä naapurin heppa olisikin onnessaan,varo ettei sinua huomata tallilla.


      • Anonyymi

        Noinhan HOMOT tekee,hehe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan HOMOT tekee,hehe.

        Sinähän sen tiedät.


    • Anonyymi

      Vedä itses hirteen vaikka.

    • Anonyymi

      Alat laittelee heippalappuja, joissa valitat mitä idioottimaisimmista jutuista. Ne voisivat olla seuraavan tyylisiä:
      - Anteeksi, mutta voisitko ystävällisesti kulkea siten pihoilla, käytävillä ym. että avaisit ovia vasta tasaminuuteilla, kuten klo 12:20, 16:50, 18:30 jne. ettet aina joskus tyyliin klo 18:33, 12:47, 14:41 jne. Jotenkin sivistymätöntä tehdä asioita parittomien kellonaikojen kohdalla. Siis ihan oikeesti.
      - Voisitko ystävällisesti avata säilyketölkkisi hieman hiljempaa. Ei sitä tartte niin hirveen kovaäänisesti tehdä. Avaat niin, että avaamiseen ei menisi aikaa vähempää kuin 3 minuuttia ja 50 sekuntia. Silloin se aukeaa melko hiljaa, eikä äänet olisi kuin sota olisi syttynyt.
      - Voisitko vaihtaa kenkäsi pehmeäpohjaisempiin, niin ei kopisisi kengät, kun kävelet jossain. Häirittee. Pitäisi nyt aikuisen ihmisen osata vähäsen ees muita ajatella.
      - Ala sinäkin opiskelee kieliä ja matkustelee. Niin veljen pojan tyttären kaimakin rupesi tuossa kuukausi sitten opiskelee ja matkustelee. Kun matkustelisit, niin et olisi täällä häiriötä pitelemässä.
      - Asunnostanne on kuulunut jatkuvasti häiritsevää meteliä klo 16 jälkeen ja on jatkunut aina klo 02:12 asti. Jopa silloin, kun ette ole olleet kotona.
      - Voisitko sulkea ulko-ovesi hiljaisemmin, kun lähdet kotoasi.

      Siis kaikkea tommosta aivan sairasta paskaa alat heittää sille, niin eiköhän ammattivalittajanaapurisi ala jossain kohtaa rauhottuu. Hyvässä lykyssä muuttaa muualle.

    • Anonyymi

      Vikittele sen ukko ja puske kuivana kakkoseen. Kuvat näkyville.

      • Mitä vikittely ees tarkottaa???


      • Anonyymi
        Ihminen1234 kirjoitti:

        Mitä vikittely ees tarkottaa???

        Alaikäban sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaikäban sulle.

        Naama unpeen!


    • Anonyymi

      Netistä pöllittyä:
      "Talonrakennustekniikan Labrassa on tutkittu diffuusion määriä ja jos oikein osaan lukea niin höyrynsuluton seinä päästää 1160 g/m2 ulos ja ottaa sisään 120g/m2. Höyrynsulullinen päästää ulos 290 g/m2 ja ottaa 270 g/m2. Edit: Lukemat koskevat kalenterivuotta."

      Eli terveellisen sisäilman kosteuden ylläpitäminen onnistuu paremmin höyrynsulullisella rakenteella.

      Ilman höyrynsulkua seinäneliön sisään menee LITRA vettä per seinäneliö per vuosi.

      -raksaaja(sh)

    • Anonyymi

      Täällä palstalla joku opetti hyvän jäynän. Oli käynyt jonain yönä akkuporakoneen ja 4:n 60 mm puu/yleisruuvin kanssa yön hiljaisuudessa ruuvaamassa vittumaisen kyttääjänaapurin ulko-oven kiinni karmeihin. jotenkin varmistanut ennalta sen että tämä persepää oli kotona nukkumassa. kyttääjäukko ei päässy kämpästään ulos 😂 joutui soittaan 112

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä.Kiitos vinkistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe