Viime syksyni oli aivan hirveä. Kaikki alkoi kuin jäin yksin pieneen kyläkouluumme, ja isoveljeni lähti ylä asteelle. Elämäni oli ollut ihanaa ja minua ei koskaan kiusattu, koska isoveljeni puolusti minua, hän oli "kingi" koulussamme serkkuni kanssa. Heti kun serkkuni ja 2 parasta ystävääni lähtivät koulusta isoveljeni mukanaan, minua alettiin kiusaamaan. En ole paljoa ylipainoinen ja en ole lihavan näköinen, mutta vatsani on hieman pullea. Kun isoveljeni oli poissa, kaikki alkoivat haukkumaan minua. PAKKO-AJATUKSET alkoivat vuoden alussa. Niiden ansiosta haukun äitini niin että hän alkoi aina itkemään vuokseni. Aloin miettimään kauhu-elokuvien kohtauksia ja joka ikistä kuvaa mitä olin nähnyt elokuvasta nimeltä The Ring ja The Ring 2. Olin katsonut ensimmäistä elokuvaa noin 8 vuotiaana ja se pelottaa minua vieläkin. Elämäni meni totaalisesti sekaisin ja aloin epäillä mielen terveyttäni miettiessäni asioita. Minun piti miettiä jokaisen ihmisen pienenpienetkin yksityiskohdat tarkkaan ja kuvitella heille erilainen ilme. Jos joku keskeytti minut mietteissäni, raivosin. Minulla tuli ongelmia kavereideni kanssa ja lopulta paiskatessani tyttöjen oven kiinni "kamujeni" kutsutessa minut tyttöjen vessaan, lasi meni rikki. Heillä oli asiaa, ja olin poika. Mennessäni sinne välitunti loppui ja kaverini ottivat minusta kuvan. He aikoivat näyttää sen opettajallemme, että minä olin tyttöjen vessassa ja he aikoivat hoitaa minut hankaluuksiin. Karkasin koulusta mutta vanhempani lähtivät töistä ja etsivät minut metsästä. Melkein tapoin itseni ja syksyisenä iltana karkasin kotoa muiden mennessä nukkumaan ja melkein sain hypotermian, mutta isäni haki minut pois ulkoa. Sain moitteita ja minut meinattiin siirtää koulusta. Ajattelin vieläkin pelottavia kuvia ja ajatuksia joissa läheiseni kuolevat. Ajattelin pahaa kilteistä ihmisistä ja en kestänyt itseäni. Elämäni oli totaalisesti sekaisin. Uskon kummituksiin ja olen nähnyt pienenä mustapukuisen ihmisen huoneessani herätessäni yöllä, ja se pelottaa minua. Kevät meni hyvin ja todistuksessa luki käytöksestä 7, syksyllä se oli 5.
Elämäni on parantunut jotenkuten, mutta pakko-ajatukset ja numero neuroosit vaivaavat minua vieläkin. Kävin viime vuonna kolme viikkoa psykologilla, ja mietin pahoja ajatuksia aamu-yöllä monesti jopa 2 tuntia, mennessäni kouluun, syödessäni, kävellessäni, maatessani, joka puolella. Tätäkin viestiä kirjoittaessani minun pitää pysähtyä miettimään aina hetkeksi, mutta se ei ole enään niin pitkää.
Toivottavasti ylä-asteella elämäni muuttuu paremmaksi ja saan taas nauttia elämästäni.
Melkein tapoin itseni
8
1630
Vastaukset
- yksvaann
Jokaiselle nuorelle tulee jonkinlaisia henkisiä paineita.
Kuoleman ajatteleminen, univaikeudet ja sen sellaiset ovat täysin normaaleja.
Ja paine numeroista ja sosiaalisista suhteista on täysin normaalia.
Ja Ring leffat jää mieleen muiden kauhuelokuvien tavoin.
Itse katsoin k18 leffoja 8 vuotiaana.
Ei oikein tehny hyvää.
Ja noi tumma asuiset vieraat.
Mä oon nähny niitä omassa huoneessa paljon.
Niitä tulee siinä vaiheessa kun on unen ja valveen väli maastossa.
Jos näät niitä niin sano et mitä asiaa?
Jos sul ei oo mitään järkevää sanottavaa niin mee veke!
Ei ne voi tehdä mitään.
TÄysin normaalia edelleen.
Pidä mielessäs et oot täysi normaali tyyppi.
Sulla vain tuli nää nuoruuden henkiset paineet aikalailla kerralla samaan aikaan.
Muilla ne tulee vähän myöhemmin mut sä osaat olla jo niihin valmiina :)
Keskity elämään ja tee hyvää ja ole hyvä :)
Olet normaali :)- pilata elämääsi,
niinkuin minä annoin. Mulla oli kova allergia teini-ikäisenä kainaloitten alla. Kaverit näkivät ja sitten ei ollut kavereita. Roikuin puoli vuotta vielä koulussa, mutta sitten lopetin. -Nyt jälkeenpäin tajuan, että olisi pitänyt sanoa niille mitä kuuluu ja kuka käski, ja jatkaa koulua. Sitä oli vaikeampi käydä iltaoppikoululaisena, kun piti tehdä työtäkin. Pidä puoles!
- ,,,,,,
Nyt saattaa tuntua vaikealta, mutta pääset noista varmasti ylitse. Kaikilla on varmasti jossain vaiheessa samanlaisia murheita, muistat vaan käydä koulua ja panostaa siihen ettet päädy luusereksi, aika kyllä auttaa! Ylä-asteella lähes kaikkia kiusattiin ainakin jonkin verran, odota vain kunhan pääset vaikka lukioon niin nämä kiusaajat tippuvat pois. Nyt kun näkee näitä vähän vanhempana näitä 'kovia jätkiä' jotka ovat alkoholisoituneita-luusereita heille vain naureskelee :) Mutta ei kannata alistua tuohon kiusattavan rooliin ja kannattaa pitää kavereista kiinni vaikka he eivät välttämättä koulun hohdokkaimpia tyyppejä olisikaan.
- puolestasi
........
- mitä juttuja
jos noi on totta mitä kerroitte,sanoisinpa että sisällänne on demoneita,joista ei pääse eroon kuin Jeesuksen Kristuksen kautta.kuulostaa monen mielestä naurettavalta mutta näin se asia kuitenkin on uskoi tai ei.Kannataa kääntyä lähimmän kristillisen papin tai seurakunnan puoleen.
- suuntaan
mitä juttuja kirjoitti:
jos noi on totta mitä kerroitte,sanoisinpa että sisällänne on demoneita,joista ei pääse eroon kuin Jeesuksen Kristuksen kautta.kuulostaa monen mielestä naurettavalta mutta näin se asia kuitenkin on uskoi tai ei.Kannataa kääntyä lähimmän kristillisen papin tai seurakunnan puoleen.
sitten papille jos se auttaa ;)
- on kenellä vaan
asia pitää käydä opettajien kanssa läpi. Oletko keskustellut vanhemmillesi.Olet viisaampi kuin kiusaajasi, joten älä tee itsellesi tuhoa ajatuksilla, joka tekisi Sinulle itsellesi pahaa.
- Uuutu
Minä tänään kävelin juna alle kuollut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999