Tarvitsisin apua Sim File Maidin kanssa. Olen onnistunut sössimään sen tiedostojutun väärin, että ne eivät menekään Downloads kansioon vaan johonki muuhun, enkä ees tiedä mihin. Voiko kansiota vaihtaa niin, että ne mitkä puran SFM:ssä tulee Downloads kansioon?
Kiitos, toivottavasti joku ymmärsi =DD
PS: Yritin ensin laittaa kansioksi sen Downloads, sillon kun latasin SFM:n, mutta se ei onnistunut, en tiedä miksi. Tai siihen tuli jotain tiedoston nimi NOTOUCHY ja sitte ku painoin että tallenna, ni tuli jotaki että tiedoston nimi ei kelpaa tms? HUOM! minulla ei ollut valmiina downloads kansiota. Ja minulla on Windows Vista, jos se jotenkin auttaa =DD
Sim File Maid 2 APUA!
gmårerfe
1
838
Vastaukset
- ala-vee
Ehkä kannattais poistaa Sims File Maid 2 ja koittaa asentaa uudestaan? Se saattais auttaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944