Suzuki pv viritys = VÄLIT

mr.airhooker

Joo mulla on POWER ja luhao putki ja 14 millinen kaasari mutta millaset välitykset on hyvät??? Ja kuinka kovaa se sitten menis(veikkaus)

77

17279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......................

      7/35 ni kiihtyy.

      • viilaaja69

        rattaan löydät jostain niin kerro mullekki :D no joo ne on hyvät jotkut 17-35.. noi on oikeesti maksimivälit tolle powerille...


      • mr.airhooker
        viilaaja69 kirjoitti:

        rattaan löydät jostain niin kerro mullekki :D no joo ne on hyvät jotkut 17-35.. noi on oikeesti maksimivälit tolle powerille...

        mulla olikin 17-35 meni 65kmh mutt mul ei ollu sillo power plusua mut vaihdoin 15-35 mut menee vaa 55kmh


      • pv69
        mr.airhooker kirjoitti:

        mulla olikin 17-35 meni 65kmh mutt mul ei ollu sillo power plusua mut vaihdoin 15-35 mut menee vaa 55kmh

        mulla menee oma pv 50cc läpällä oma tekemä tehari 14 mikuni ja välit 12/35 ja menee 60km/h ja sulla noilla väleillä 65??


      • Anonyymi
        mr.airhooker kirjoitti:

        mulla olikin 17-35 meni 65kmh mutt mul ei ollu sillo power plusua mut vaihdoin 15-35 mut menee vaa 55kmh

        Ja mulla on vakio pv kurittomalla putkella nii menee jo 55kmh ja vakio välit


    • pv-foorumi.org

      Riippuu mikä power pytty kyseessä on (50cc, 60cc vai 74cc)? Jos on 50cc tai 60cc niin 15/35 on ihan passelit.

      • voi teitä

        on teillä luumuja mopoja. Mul kulki muuten vakio ja 50P niin 70km/H!!!!!! vm -90


    • parkkanatonhyvii

      mullaki oli porkkana perseessä meni 86km/h

    • subbbbbbariiiiiii

      joo mulki meni ainaki 168 km/h ku vaihoin 50cc läpättömän pytyn ja 8-85 välit vakioputkel ja 9 millisel mankin kaasaril ja 15'' subbari tarakal ja porasin mäntää reijän

    • MANKI=ETANA

      vitu hitaat, kävelen 200 km/H :D ei millään mee 50p 70kmh vakio väleillä jne...

    • jkuujuuuuujuuuuu

      ittellä on välit 4/80 mikä on kun ei lähde liikkeelle?

      • ei ole tosi tämä ei

        ehkä se et takaratas ottaa varmaa kommeest kiinni tohon maaperään ;) ja varmasti keulii joka vaihteel meinaa kaasust :D:D:D:D:D:D:D:D:D


      • fffffuuuuuuuuuuuuuuu

        v i tun vammanen pelle tämmöset tyypit postaa aina tätä samaa p a skaa tänne.


      • Anonyymi

        Veikkaan että ku eturatas niin pieni kokeile 17


    • Suzukipvvvvvvvv

      Itellä on pvussa 13/35 50cc Läppis 12mm kaasaril 70 suutin, luhaon putkella kulki sen 65-70 koitin tota 17 piikkistä etee ni en suosittele 3 meni sen 65 ja nelosta ei jaksanu vääntää millää, suosittelen 15/35 on hyvä kulkee about 70-75.

      • Anonyymi

        Ittellä 60ccp mäntä muutaman kerran lämpänny sit kaasari 19dellorto 118 suutin ja malossin putki ja menee 76


    • pvmies

      mulla oli aikoinaan -91 vuode pevukis 60cc läpillä viilattu mäntä kulki jotain 65km/h vakio väleil ja oma custom putki repikää siitä keuli takaperin

    • hh

      50cc läpälinen ja valit oli 16-32 menisen 80km/h

    • Tammenterska

      NO mulla luhao putki shoei änkällä. välit 15/35 menee 85km/h Muistaakseni 80cc sylintereillä. JOs eteen laittaa yhen hampaan isomaan rattaan nii kulkee vaan 5km/h kovempaan :D kokeilkaa 16/32 kulkis pikkasen ainakin :D

    • JAAJAAJAA JOOJOO

      Meikällä on 18mm lortto, 80cc power pannulla, 14/35 välit, Giannellin putkella menee vain 70km/h mutta vie kaikki kylän mopot viivoilla. Kyseessä siis PV.

      • Anonyymi

        Mun 60ccp 19dellorto 118suutin (parikertaa lämpänny mäntä malossin putki niin 76


    • Suzuki PV

      Mikä on suzuki PV:n vakio välit ja mitkä olis hyvät jos laittaa 50cc hiilikuituläppäpytyn niin että kiihtyy hyvin ja jaksaa viiä joka vaihteella eikä leikkaa kiinni?

      • pvmies tietää

        Vakio välit on 13-35 ja tuol pysty kantsii laittaa välit 12-35 nii kiihtyy


      • Jutustelija1

        Vakiovälit on yksi vaihtoehto, saat kuitenkin lisää huippuja ja varsinkin kiihtyvyyttä.


    • fnjs

      paljo kulkis näil vireil: 50cc vähän porautettu, 16mm lortto, powerfillter, luhao,16/30 ja viilattu kansi

    • fgfdgfsrgsw3

      Takoitatko laskettua kantta? Powerfilteri on aika huono, imee kakkaaa... liian pitkät välit noiille vireille. 15/35 sopivat...

    • mikä on 18+1=?

      Mitä hemmeetti urpot!!!:D vaihda vaan ohjaustanko niin huomaat eron! Mul oli vakio derbin tanko ja meni jotain 50/kM h ku vaihoin tankoo nii se meni siin jotain
      300 - 500 ( kM h, on vaan yks ongelma, mul oli joku mun vaarin tekemä mittari :l

    • gjeo

      JOO! mun pevukassa vireinä toimii: 50cc, 16mm lortto, Luhao, germani ilmanputsari ja 14/30 kulkee sen 70km/h mut kaks pääl jaksaa vääntää vaa 3 vaihteel. nii mitkä ois hyvät välit teiä mielest? :)

    • perusamis

      10/70 ni o takaratas isompi ku rengas

    • suzukipvfun

      mulla on 125cc pv vittu 6vaihetta ja alakautanen :P vittu on ärhäkkä

    • hmwo

      vladimir sljovechkin....

    • pvpvpvpvpvpvv

      mun pv menee 80cc välit on 15 30 niin sata

    • psosao

      jos pistää pv:seen 12piikkise eturattaan pitääkö pistää taakse 35 vai 38 piikkine??

    • tietäjä

      sopivat välit vakioon on 18/32 itellä kulkee 50cc läppiksellä ja 15mm dellortol 82km/h! oli vähä aikaa 12 piikkinen eturatas nii ei mitää järkee

    • blooodyes

      tehot nousi 7km/h kun otin tulpan irti ja lämmitin kaasu toholla aivan punaseksi ja laitoin kylmään veteen ja sitte sama toisen kerran sitte paikallee..! aluksi meni 64km/h ja sitte 71km/h!! mut jos haluu muutaki ilmasta viriä nii kannattaa kysyy multa! yks esim et väännätte bensa/ilma säätöruuvin ihan kiinni ja vakio putken äänenvaimentimeen 7-10 reikää (riippuu kuinka paljon tehoa haluaa) 10mm terällä..!

    • 12+1

      Jos vaihdat rattaita, niin silloin myös rattaiden ja ketjujen vaihtoikä lyhenee. Joudut todennenäköisesti vaihtamaan rattaat ja ketjut jopa kuukauden välein. Kaikki johtuu ajajan painosta.

    • Päristelijä ;)

      Omassa pv:ssä 50cc läppis (hiilikuituläpät), 12mm mikuni,13/35 välit ja luhaon tehari ja siinä gianellin änkkä :D ja menee mittarin mukaan 66km/h ja gps 75.83km/h..

    • Esimerkki

      Omassa PV.ssä ainoa viri on toi 50p ja huiput 65kmh. Ennen pytyn asennusta kannattaa tarkastaa pytyn kaikki kanavat, ovat usein jopa tukossa valumuotti hiekasta. vink vink !!!

    • jusse9

      totanoin mulla on dellorto 16mm ja luhao nii mikkä olis hyvät välit jos keulis ku nykysil ei onnistu

      • mr.papi

        Miksi pitää lähteä etsimään vikaa välityksistä? Helpompaa on vaan myöntää se tosiasia, ettet osaa keulia. Ja jos innostusta riittää, niin opettele keulimaan.


      • jooh2
        mr.papi kirjoitti:

        Miksi pitää lähteä etsimään vikaa välityksistä? Helpompaa on vaan myöntää se tosiasia, ettet osaa keulia. Ja jos innostusta riittää, niin opettele keulimaan.

        Konees ei riitä vääntöööööö. Välei vaihtamal nousee helpommi. jusse9. itte kokeilemalla löydät parhaat välit itelles. Mut kyl tommosen pikku pvn pitäs nousta mil väleil tahansa.


      • Tsuikkeli
        jooh2 kirjoitti:

        Konees ei riitä vääntöööööö. Välei vaihtamal nousee helpommi. jusse9. itte kokeilemalla löydät parhaat välit itelles. Mut kyl tommosen pikku pvn pitäs nousta mil väleil tahansa.

        Siis hä ? Mulla on 50cc läpälline pytty, 12mm kaasari, vakio putki, vakio välit (13/35) ja nousee viel 4-vaihteel ilmaa kytkinpommil, kuhan saat kunnon kulman kytkäril nii sit se menee siitä pelkällä kaasulla ja jarrulla :)


    • jusse9

      jaajaa nykysil se vaa sillee tökkää tai jotaki...

    • jaakko.

      moi onks kellää tietoo et mikkä olis hyvät välit keulimiseen? ainoo viri on 18mm lortto

      • kekee2

        joku 13/35


    • Pv Poju23

      Itellä on 50cc 12mm mikuni välit on 14-36 kulkee sen jotakin 65-70kmh

    • KovaÄijä69

      Paljon menis jos laittais vakioon 16/35 välit?¨

      • Pvetti

        Itellä vakiossa 16/35 välit ja kulkee n64


    • Peeeveeemiiieees

      Mulla on pevekis 16/35 välit ja gianelli,60cc läppis, 16mm kaasari ja menee joku 75/80km/h. Talveksi laitan 13 piikkkisen eteen.

    • c9ejeej

      Paljo peevee kulkee noin : 13/35 väleil, gianellin tehari, 60cc läppiksellä, 16mm kaasaril?

    • paskakasa1

      nii tai ostakaa motoripyörä niinei tarvii viritää kun laitomasti se pv jo nii mitä väliä ääliöt :D

    • oteksipoteksi

      mul on pv:s 80cc malosin pytty, 19mm keinin kaasari, gianelin tehari ,pipecross ja 17/28 välit kulkee se gps:n mukaa 108 kmh

    • suzuki pv <3

      mulla on 60cc pytty just vaihoin välit. Ennen oli 15/35 meni 66km/h. Nyt laitoin 16/30 nii meni sen 86km/h :D

    • huuj

      mitä vvittua mulla o 50läppis ja kaikki muut vakio ni menee 70 :D

    • Pevussikulkee:3

      Itellä on pv:ssä 50cc P ja 13-28 välit ja menee reilut 70km/h

    • Janne.

      mopon virittäminen on kiellettyä.

      • Jonne.

        Eikä ole


    • mustard1

      Gianelli 80cc, Arrrow tehoputki, madallettu kansi, 20mm Mikuni, 5. vaihde, muistaakseni 16-28.
      Itäväylällä ohituskaistaa autoista ohi, tämä siis n. 10 vuotta sitten... Säästäkää suosiolla vaan siihen kevytmoottoripyörään ;)

      • mustard2

        Taisikin olla Malossi joka valmisti läpättömiä pyttyjä...


    • mohg

      Miten saisin pv:n kiihtymään hyvin ja kulkemaan n.60km/h 50cc pytyllä?

    • harrastelija1

      Jos on 60cc ja 16mm kaasari mitkä välit kannataa laittaa??

    • jonnekfkfkdk

      mitkähän olisis hyvät välit pv:seen jossa on gianellin tehari

    • Pvjonne

      Mul kulkee sen 60km/h 50cc, kuriton original putki, 12mm mikuni, 13-35 välit. Paljon tulis lisää nopeutta ku laitan 15 piikkisen eturattaan. Ja tehäri lojuu varastossa koska liian pieni suutin nii minkä kokosta suosittelisitte?

    • Suzukipv80cc

      Paljon 80cc malossi,20mm lortto,gianelli ja välit 17-35 menis??

    • kyrepä

      Vittu mitä luusereita poijjaat ollu ku minä olin 15v ni peevee kulki 110km/h eipä tarvinnu ärrän ympäri juosta ku karkuu pääs vaikka silmät kiinni.

    • curggumopo

      milllä väleil sais vakio pveen kulkee sen 60kmh

      • Jutustelija1

        Ei millään, tehoputkella ja 16mm kaasarilla oikein säädettynä ja välitettynä saattaa lähelle mennä.


      • Jutustelija1Vermeitä

      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Ei millään, tehoputkella ja 16mm kaasarilla oikein säädettynä ja välitettynä saattaa lähelle mennä.

        itellä vakio putki ja 12mikuni menee 60kmh...


      • Anonyymi kirjoitti:

        itellä vakio putki ja 12mikuni menee 60kmh...

        Kuriton vakioputki?

        Millainen sylinteri?


    • Anonyymi

      Mitkä olis hyvät välit keulimisee ku on 50 läppis (saattaa olla hiilikuitu läpät en oo kattonu) taitaa olla vakio välit ja kulkee 60kmh nii olis hyvä jos keulis vauhistaki

    • Anonyymi

      vaihda kokonaan sylinteri isommaksi, muistaakseni noihin käy suoraan joku 80-kuutioinen sylinteri...

    • Anonyymi

      Itellä läppäpytty, 16mmkaasari ja gianellin tehoputki ja välitykset on 13/35 menee sen ~73km/h

      • Tuo virisylinteri/Gianelli ja 16mm kaasari on aika hyvä kombo, siinä kaikki osat tukevat toisiaan ja sopivat siis hyvin yhteen.


    • Anonyymi

      muutama vuosimyöhemmin... Mulla on 14, 35 välitykset, 16mm dellorto, viilattu 50cc läpäälinen ja vakioputki mis on paksmumpi ja lyhempi loppupilli ja menee 75

    • Anonyymi

      Tota mulla on vakio pv pelkästään ite tehty pyöreä kuriton tehoputki nii jaksaako vetää 17-40 väleillä ja jos tietoon niin paljonko kulkis

    • Anonyymi

      Paljo pvn saa kulkemaan jos laittaa 12-32

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe