Zonealarm estää

Rombotti

Asensin syksyllä koneelle Zonealarmin ja on toiminut upeasti tähän päivään asti, mutta tänään asensin viimeisimmät Windows päivitykset koneelle ja nyt Zonealarm estää internetyhteyden! Elisan teknisestä tuesta neuvottiin poistamaan Zonealarm ja asentamaan uudestaan, mutta siitä ei ollut apua. Miten ihmeessä Windows update muuttaa noin palomuurin käytöstä!!?? Käyttis on WXP. Miten saan Zonelarmin taas toimaamaan niin, että pääsen nettiin?? Kiitos avusta etukäteen!

12

3045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poista

asentamasi päivitykset.
      Eli nämä 9.7 laitetut näkyy siellä lisää poista listalta/show updates.
      Tein noin ja kone toimii taas.
      Eiköhän ne korjaukset tule myöhemmin ja asentaa sitte myöhemmin.

• User007

Jos osaamista löytyy, services.exe:n voi sallia sääntöihin ja ongelman pitäisi ratketa. Kannattaa vielä tarkistaa, että tietoturva taso on medium eikä high tasolla.

• ratkaisin

tilanteen niin että ensin poistin päivityksen. sit laskin za:n tasoa high:sta mediumiin ja asensin päivityksen uudestaan. nyt kone pelittää

• peenaa

Minä poistin ZA:n ja latasin ja asensin uudelleen. Sitten laitoin vielä sen suojaustason mediumiin ennen kuin pääsin. Pitäisi kai sitä vielä säädellä, mutta kun pitäisi ottaa melkein ne suomalaiset ohjeet paperille kuten aikoinaan tein, mutta kun ei ole paperia eikä mustetta:)

• Timo.

Minä heivasin bugisen ZoneAlarmin kokonaan pois koneesta ja asensin tilalle Online Armor Free v2.1.0.131.

Ja hyvin toimii.

• Defense

Juu, itsekin olen siirtynyt Zonesta pois, nyt käytössä Online Armor Free v2.1.0.151. On muuten paljon parempi kuin v2.1.0.131.

• mää vaan

arvasinhan että ne päivitykset ton munkin koneen sekotti, kun linuxilla nettiyhteys toimii hyvin. Itsekin sain taas toimimaan laittamalla ZA:n Medium-tasoon. Tiedä sitten kuinka turvallista tuo on... tätä ennen oli kuitenkin käynnistetty uudestaan modeemit ja reitittimet, sorkittu puhelinjohtoa ja ties mitä... toivottavasti korjaus saadaan pian.

• här

ZA lähti myös pois ja nyt luotan xp:n omaan
      ihanaan palomuuriin. :D

• on yksisuuntainen

ja windows-koneissa se on huono juttu. Nimittäin Windows-koneissa palomuurin tulee AINA olla kaksisuuntainen, ei pelkästään ulkoa päin tulevien hyökkäyksien estämisen vaan myös estämään erilaisten haittaohjelmien liikenne omasta koneesta nettiin! Elikkä että lupa mennä nettiin sallitaan vain niille sovelluksille joiden oikeasti kuuluukin päästä nettiin.

• kun on

• sama ongelma

Ja toimin yllä olevien ohjeiden mukaan ja johan alkoi pelittämään kuten ennenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe