enpä ymmärrä, mitä hienoa tai hyvännäköistä siinä on, auto näyttää siltä, että siinä olisi polkupyörän renkaat alla, no joku tietysti kommentoi, että köyhä taas valittaa, mutta minä ostaisin korkeammat renkaat jos voisi, sitä paitsi, olen istunut kyydissä, jossa on sellaiset.....voi helvetti millainen meteli renkaista lähtee ja koko auto tärisee, mutta kaikki taaplaa tyylillään !!!!!
matalaprofiilirenkaat
12
2119
Vastaukset
- minä vain
Nythän on niin että kauneus on katsojan silmissä.Hienoudesta olen kanssasi samaa mieltä,siis ei mitään hienoa.Kyyti on kuin kottikärryssä vai miten se oli..
- viisat ottaa
tyhmiltä rahat pois.
- ne hyviä yli 200:n
nopeuksissa tasaisella asfaltilla mutta suomen uraisilla teillä ne on karmeat ajaa varsinkin jos autossa on vielä lisäksi madallussarja. Toiset arvostaa ulkonäköä ja toiset mukavuutta
- on kai
tarkoitettu moottoriteille ja etenkin tasiasille euroopan baanoille. Tulvallisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Vertaa formula 1. Miksi heillä on paksut renkaat?????!!!!!???
Matalaprifiili rasitta auton alustaa, oikeesti pitäs olla täryjyrän alusta jotta kestäis tärinän.
Mutta jos auton näkö on turvallisuutta tärkeämpi, niin siitä vain.
Minun mielestä pitäs matalaprofiilirenkaat laittaa kunnon turvallisuustestiin, jos varmaan tulis esim. Suomen teillä käyttökielto.
- onhan se ihan hienoa
Nyt kannattaisi huomata sellainen seikka, että lähes kaikissa uudehkoissa ja uusissa autoissa on matalaprofiilitrenkaat. Matalaprofiilirenkaat kun tarkittavat jo 55-sarjan kumitkin.
Alkuperäinen kirjoittaja varmaan meinaa näitä erittäin matalaprofiilisia, joita joudutaan käyttämään kun kasvatetaan vannekokoa (halkaisijaa) paljon, eli yleensä yli 17 tuumaisten vanteiden kanssa jolloin profiili on yleensä 45 jai jopa niinkin pieni kuin 25.
Minun mielipiteeni on että onhan ne ihan hienot. Jos vanteet ovat selvästi liian isot korimalliin nähden, saattavat ne näyttää ihan kärrynpyöriltä.
Sopivasti isommilla auto sekä näyttää hyvältä että tuntuu hyvältä. Renkaitten ja vanteitten tulee silloin olla laadukkaat ja alustan kunnossa.
Ihan uusimmissa isohkoissa autoissa ei tunnu misssään jos laittaa vaikkapa 19" tai 20" vanteet. Pienempiin noita kokoja ei kannata edes ajatella.- tätä tarkoitin......
ottavat madallussarjan ja laittavat kottikärryn renkaat alle...voi voi, yritin kerran yhden nuoren miehen kanssa keskustella asiasta, sanoi vain, että on paremman näköinen.....jonkun mielestä on.......ei minun, tosin uusissa autoissakin on aika tyhmän näköiset ne matalat renkaat.....siis uudemmatkin autot on tarkoitettu jonnekkin saksaan ajettavaksi
- huono esimerkki
tätä tarkoitin...... kirjoitti:
ottavat madallussarjan ja laittavat kottikärryn renkaat alle...voi voi, yritin kerran yhden nuoren miehen kanssa keskustella asiasta, sanoi vain, että on paremman näköinen.....jonkun mielestä on.......ei minun, tosin uusissa autoissakin on aika tyhmän näköiset ne matalat renkaat.....siis uudemmatkin autot on tarkoitettu jonnekkin saksaan ajettavaksi
Kottikättyn renkaat? Minusta vertaaminen kottikärryn renkaisiin ei ole oikein kuvaava.
Kottikärryissa on pieni vanne ja korkeaprofiilinen rengas.
http://vuodatus-static.web-effect.net/g/6502/97236.jpg
Kun taas vaikkapa hevoskärryissä on iso vanne ja matalaprofiilinen rengas
http://www.tekniikkatalous.fi/multimedia/dynamic/00013/Wanha_auto_175x225__13071b.jpg
Ja sama sitten autossa esitettynä
http://www.scorpionsubaru.com/wheels/std l-ser.jpg
http://www.300cforums.com/forums/attachments/wheel-tire-discussion/5656d1115332096-new-22-wheels-carre-wheels-300c-1-small.jpg
Ja muistuttaisin edelleen että nykyisin autohin laitetaan jo tehtaalla vähintään 15" ja jopa 17" vanteita. Tuollainen 17" tuumainen vanne esimerkiksi 225/45 renkaalla ei edes kuulu tai tunnu uudessa autossa.
Johonkin "karvanoppatojotaan" en tuollaisia kuitenkaan suosittele. Noita karvanoppatojotia ei voi suositella Suomen teille ollenkaan, ne pitäisi lailla kieltää. - ei ongelmia
huono esimerkki kirjoitti:
Kottikättyn renkaat? Minusta vertaaminen kottikärryn renkaisiin ei ole oikein kuvaava.
Kottikärryissa on pieni vanne ja korkeaprofiilinen rengas.
http://vuodatus-static.web-effect.net/g/6502/97236.jpg
Kun taas vaikkapa hevoskärryissä on iso vanne ja matalaprofiilinen rengas
http://www.tekniikkatalous.fi/multimedia/dynamic/00013/Wanha_auto_175x225__13071b.jpg
Ja sama sitten autossa esitettynä
http://www.scorpionsubaru.com/wheels/std l-ser.jpg
http://www.300cforums.com/forums/attachments/wheel-tire-discussion/5656d1115332096-new-22-wheels-carre-wheels-300c-1-small.jpg
Ja muistuttaisin edelleen että nykyisin autohin laitetaan jo tehtaalla vähintään 15" ja jopa 17" vanteita. Tuollainen 17" tuumainen vanne esimerkiksi 225/45 renkaalla ei edes kuulu tai tunnu uudessa autossa.
Johonkin "karvanoppatojotaan" en tuollaisia kuitenkaan suosittele. Noita karvanoppatojotia ei voi suositella Suomen teille ollenkaan, ne pitäisi lailla kieltää.Kaikenlaisilla kotteroilla on tullut ajettua ja väitänpä, että jos auton alusta on HYVÄ JA KUNNOSSA ja renkaat on merkkirenkaat, eikä kuski harrasta neuroosimaista ratin vatkausta sekä pakon omaista urissa ajamista, matalaprofiiliset renkaat toimivat näppärästi. Mieluummin niillä ajaa kuin korkeilla ja alle kaatuvilla 13" munkkirinkilöillä.
- On alla
ei ongelmia kirjoitti:
Kaikenlaisilla kotteroilla on tullut ajettua ja väitänpä, että jos auton alusta on HYVÄ JA KUNNOSSA ja renkaat on merkkirenkaat, eikä kuski harrasta neuroosimaista ratin vatkausta sekä pakon omaista urissa ajamista, matalaprofiiliset renkaat toimivat näppärästi. Mieluummin niillä ajaa kuin korkeilla ja alle kaatuvilla 13" munkkirinkilöillä.
Sen matalaprofiilisempia en mukavuudenhaluisena omaan autooni hyväksy.
Toiset ajakoot miten leveillä ja matalilla haluavatkin. Räkänokkareppanat.
- Pottu!
Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia mihin haluaa panostaa ja laittaa rahansa.Itse ajan kapeilla ja korkeilla sirkkelinterillä,mutta ajoneuvokin sen kaltainen paska ,ettei kummempia tartte.Eiköhän uudemmat autot,jos alustat kohdallaan ja pyörienkulmat säädetty oikein niin ihan suoraan kulje niilläkin matalilla kumeilla. Tuskimpa sellaiset kuskit jotka haluavat laittaa autoonsa isoja vanteita ja matalia kumeja niin mahda niillä lähtee marjametsään ajeleen.Aikoinaan ,kun itse olin enempi kiinnostunut laittamaan auton ulkonäköön niin 15 tuumainen vanne ja rengas oli tosi isoja.Tänäpäivänä ensiasennus kokoja monessakin uudessa autossa.
- allaon
on se semmonen homma et jos sinua niiin v******* nuo matala profiili renkaat, niin mee prkl. johonkin maalle asumaa että et nää kun rattorin renkaita ja voit vieressä verrata oman auton renkaita!!!!
- [hyde]
no pittää se kyllä oikeesti vituttaa kun tällaisesta asiasta pittää kirjoitella...ajeleppa vaikka maasturinrenkailla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5008685Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1295968Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3425040Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli594677Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s744226Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1663993SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723828- 911788
- 1001323
- 47929