Mistä löytäisi itselleen mukavan naisen kenen kanssa viettää aikaa? Oloni on ihan toivoton kun tuntuu etten ole edes nähnyt ketään samaan henkistä ihmistä niin miten voisin sitten löytää sellaisen itselleni.
Miten tunnistaisin sinut kadulla tai baarissa joka olet myös kiinnostunut naisista?
Mistä seurustelu kumppani?
10
1819
Vastaukset
- sinulle ...
Minäkin olen miettinyt samaa asiaa kuin sinä olen 39 nainen ja haluasin tutustua sinunlaiseesi naisenn ilman velvoiteita onko se mahdollista ..jos on niin vastaa ja jos voi antaa osoitteesi tai jotakin millä pääsisin puheillesi
- mutta,
olen kyllä puolet sinua nuorempi
- mitään
mutta, kirjoitti:
olen kyllä puolet sinua nuorempi
sääli .....mutta ymmärrän täysin koska olet noin nuori ....kaikkea hyväää sinulle
- ...oletkos siellä vielä
Olen 28v bi nainen etelä suomesta. Joko löysit ystävän? Jos et, niin laitatko jotain yhteystietoa tänne, jotta saan sinuun yhteyden : ))
- että.
olen 19 itse.
- no..
Eipä se iästä kiinni ole..;)
- Sittenhän
no.. kirjoitti:
Eipä se iästä kiinni ole..;)
se voiko olla mahdollista?? vastaa jos olet sitä mieltä
- no eihän
Sittenhän kirjoitti:
se voiko olla mahdollista?? vastaa jos olet sitä mieltä
se kyllä iästä ole kiinni, että toisaalta mikäs siinä
- ilmoa esim
city.fi:n deitti.nettiin tai iskuriin !
- höpöm,
heippa, oon kanssa 19 vuotias.. pistäisitkö tänne yhteystietojas, jos tahot tutustua toiseen nuoreen bi-naiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780