Mikä on normaaliajon keskikulutus kyseisellä pyörällä?
Kawa er 5:n kulutus?
11
3568
Vastaukset
- kuluttaa
Omalla Erkillä pääsin maantieajossa alle 4l / 100km. Siihen kyllä kuului sen verta rajuja kiihdytyksiä mihin pyörä kykenee, siis ohituksiin mentäessä ja joku 140-150 moottoritievauhti.
Olin aika tyytyväinen ko. pyörän kulutukseen. - nopee
kaikki mitä tankkii laittaa menee.
- ellen
mulla taas menee siinä 5 l/100 km, vähän alle. kuulemma edellisellä omistajalla meni saman verran.
- Jka
Olisi tarkoitus kevääksi löytää vähän ajettu erkki kesähuviksi. Kulutus tuntuu tällä pyörällä olevan taloudellisissa mittasuhteissa.
- Kawamaki
Jka kirjoitti:
Olisi tarkoitus kevääksi löytää vähän ajettu erkki kesähuviksi. Kulutus tuntuu tällä pyörällä olevan taloudellisissa mittasuhteissa.
Minunkin piti ostaa ER-5 ensi kevääksi mutta tulikin ostettua viime viikolla, kun löytyi sopiva vähän ajettu.
Kulutus on ollut 4,5 litraa sadalla.
Mukavalta pyörältä se tuntuu. - Jka
Kawamaki kirjoitti:
Minunkin piti ostaa ER-5 ensi kevääksi mutta tulikin ostettua viime viikolla, kun löytyi sopiva vähän ajettu.
Mukavalta pyörältä se tuntuu.Se on fiksu pyörä. Olen päätökseni myös tehnyt ostaa samanlainen. onneksi on kevääseen asti aikaa etsiä. Jos ei käytettyä löydy sopivaan rahaan, ostan sitten uuden.
- molemmille
Jka kirjoitti:
Se on fiksu pyörä. Olen päätökseni myös tehnyt ostaa samanlainen. onneksi on kevääseen asti aikaa etsiä. Jos ei käytettyä löydy sopivaan rahaan, ostan sitten uuden.
Ainoa mitä voin sanoa kun on vähän aikaa ajanut toisenlaisella pyörällä erkin jälkeen on että krossistonga ei ollenkaan olisi hassumpi hanke.
Antais vielä vähän lisää ajotuntumaa kyseiseen laitteeseen.
On se tietty orkkis stongallakin ihan kiva kun siihen on tottunut jne. Mutta vähän leveämpi ja suorempi stonga siinä tuo lisämukavuutta ajamiseen. Ainakin mun kokoiselle kuljettajalle. - Nainen
Kawamaki kirjoitti:
Mukavalta pyörältä se tuntuu.Normaali kulutus tosiaan on n. 4.5 litraa satasella. Kesäloma reissulla rauhallisessa ajossa pienin kulutus oli 3.6 litraa! (tai huoltamon mittari rikki). Er on loistava peruspyörä jolla tykkäsin ajella, mutta kun isäntä osti moto guzzi brevan (750i), niin rehellisesti sanottuna en kaipaa enään er-5:sta. Eli varmuuden vuoksi toistan vielä, ettei tule väärinkäsityksiä: "ER-5" on hyvä pyörä ja luotettava.
- jipulis
Nainen kirjoitti:
Normaali kulutus tosiaan on n. 4.5 litraa satasella. Kesäloma reissulla rauhallisessa ajossa pienin kulutus oli 3.6 litraa! (tai huoltamon mittari rikki). Er on loistava peruspyörä jolla tykkäsin ajella, mutta kun isäntä osti moto guzzi brevan (750i), niin rehellisesti sanottuna en kaipaa enään er-5:sta. Eli varmuuden vuoksi toistan vielä, ettei tule väärinkäsityksiä: "ER-5" on hyvä pyörä ja luotettava.
No nyt ois er-5 myynnissä halpaan syyshintaan!!!!
vm-99 ajettu vain 12500km huippuhyvä peruspyörä
tarpeettomana!!väri tummanvihreä ,niitä vain vuonna -99 lisävarusteina löytyy givin pieni pleksi,helposti irrotettavissa!
pyörä vantaalla!! - takku
jipulis kirjoitti:
No nyt ois er-5 myynnissä halpaan syyshintaan!!!!
vm-99 ajettu vain 12500km huippuhyvä peruspyörä
tarpeettomana!!väri tummanvihreä ,niitä vain vuonna -99 lisävarusteina löytyy givin pieni pleksi,helposti irrotettavissa!
pyörä vantaalla!!Mulla ois vasta keväällä takoitus hankkia
eka oma pyörä.siis vuosien haave.hirveän
monet suosittelee ER-5 eka naisen pyöräksi
joten mitenkä on?mulla ei oo kokemusta kun
customeista..ja viime kesän ajelin 250 mut
mietin että jos ostais vähän isomman .. - jipulis
takku kirjoitti:
Mulla ois vasta keväällä takoitus hankkia
eka oma pyörä.siis vuosien haave.hirveän
monet suosittelee ER-5 eka naisen pyöräksi
joten mitenkä on?mulla ei oo kokemusta kun
customeista..ja viime kesän ajelin 250 mut
mietin että jos ostais vähän isomman ..Juu otappa yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703