Oisko dakari hyvä

tai bemu yleensäkin

Toissa yönä yövuorossa iski ihan järjetön pyörä kuume...
Maha ollu sekasin siitä asti eikä ole saanu unta...ei yöllä eikä oikeen päivälläkään...

Aiempina pyörinä ollu kyykky sekä pari isoa kustomia, mutta nyt on ihan hirvee hinku saada tollanen enduro tyyppinen ratkaisu...

Kaikki uudet on jotenkin hölmön näköisiä ja ainoastaan BMW:llä löytyy toi dakar, joka hivelis silmää....mutta millainen se on??? Onhan näitä foorumeja, mut nyt kaipaisin tosimiesten/naisten kommentteja.

Rahaa ajattelin sijoittaa noin 5000-10000€. Kannattaako hakea vaikka Belgiasta vai saako suomesta kohtuu hintaan ja laskeeko käytettyjen hinnat syksyn myötä kuinka paljon...eli kannattaako kuitenkin odotella ensi kesään... ennen kuin pääsee ajelemaan??? vai?

Mites dakari käyttäytyy talvella?
Entä pystyykö huoltamaan tarpeentullen tienpäällä, ajetellen esim euroopan kiertämistä???

Ja TÄRKEE Mitä eroo on yks ja kaks pyttysellä mallilla käytännössä??? muutakuin ulkonäkö???

Ja mites kaks päällä...niin ite 192cm ja emäntä noin 160cm

AUTTAKAA!!!

-ALUSTAVAT KIITOKSET ja KUMARRUKSET- Surprised

3

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan hyvä

...mutta itse lähtisin kiertämään Eurooppaa mieluummin RT:ltä. Matkapyörä kun on matkapyörä mutta jos kompromisseja pitää tehdä niin sitten...

• Turo--Inkeri

Oletan että tarkoitat F650GS Dakar-versiota?

Se on kevyehkö ja suhteellisen maastokelpoinen katuenduro, jolla voi tehdä matkaakin.

1-sylinterisenä se ei kuitenkaan ole yhtä mukava varsinkaan kaksipäällä matkailuun. Yksipyttyisessä on tyypillisesti 15-20hv vähemmän huipputehoa kuin samankokoisessa 2-sylinterisessä, eikä se käy yhtä tärinättömästi.

Bemullahan löytyy nyt uusi versio "F650GS" joka onkin oikeasti 800-kuutioinen ja rivikakkonen.

Yksin ja kevyin varustein, asfaltilla mutta myös säännöllisesti sen ulkopuolella, silloin tuo Dakar on hyvä valinta. Jos taas haluaa matkailla kaksipäällä, pysyy enimmäkseen asfaltilla, ja tekee matkaa myös moottoriteillä, silloin hankkisin ennemmin kaksipyttyisen. Semmoisissa hommissa Dakar, kuten kaikki muutkin 1-sylinteriset, tuntuvat äkkiä alitehoisilta.

• se on huono

niinkuin bemu yleensäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe