hiiri

kerrostalossa??

asun ylimmässä kerroksessa ja heräsin yöllä tunteeseen että jotakin liikkui peiton alla. kun vetäisin peiton pois, ihan kun jotain ruskeaa olisi vilistänyt karkuun. todella vastenmielinen ajatus että minun pikku yksiööni olisi muuttanut kutsumattomia vieraita! Ja piilopaikkojakin on kun rupeaa miettimään. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? (siis korkealla kerrostalossa, ei vaikkapa kesämökiltä...)

5

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsd

...jos kyse ei nyt ole Logitech merkkisistä, vaan ihan oikeista elävistä hiiristä niin kyllä sellaiseen on aiemminkin törmätty eli ei se mahdotonta ole.

• k-maatolous matilaisesta

rotanmyrkkyä niin saat hiirulaiseen vähän marevaania. Herkiää sinua säikyttelemästä.

• pöydälle

Asenna hiirenpyydyksiä (nakkeja) sinne peiton alle, mutta varo itse pyörimästä kovin paljon. Vanha konsti on myös ottaa kissa nukkumaan siihen peiton päälle. Ei tule hiiri samaan sänkyyn.

• Nakit

Keitän ja syön sinapin kanssa.Hiiri on mukava,kesy.Pidän sitä usein oikeassa kädessä.Senkautta pääsen ihmeeliseen netti maailmaan.

• Hiiriä

Makkarissa.Ykstoista kesyä,ihanaa sellaista.Harmaita,niillä oli tummat pippuri silmät ja punainen häntä.Niiden kaikkien nimi oli Masa.Mun ihastuksen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe