Kurkku kipu

!!!!!

Onko teillä usein? Mä oksensin eilen vaan kaks kertaa ja nyt kurkku on tosi kipee. Sama juttu kaverilla... Yleensä oksennan vaan joskus ja ei enempää ku kerran päiväs, mut eilen oli poikkeus.

4

2147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syytä

huoleen.

Mulla itselläni kurkkukipua esiintyy joka oksennuskerran jälkeen, eikä siitä ole ollut muuta haittaa kuin satunnainen verenvuoto. etenkin jos sä olet tottunut oksentamaan vain yhden kerran niin kaksi kertaa tietty on kova paikka kurkun melko herkälle limakalvolle.

• Anonyymi

Hae apua

• Mercuriusa

Kuten itekin tajuat, oksentaminen kuluttaa elimistöä ja kipu on merkki siitä, että elimistö kärsii. Bulimia on tosi hankala tauti..vaatii paljon voimia päästä siitä eroon. Monesti se lähtee vuosien mittaan, kun oppii hyväksymään itsensä. Joskus se varmaan jatkuu läpi elämän ahdistuksen hallinen keinona.. rohekat ja viisaat ihmiset hakevat ahdistukeensa apua ja opettelevat /tai ainakin yrittävät oppia rakentavampia keinoja hallita tunteitaan..

• mirgggu

Täällä myös.. pelkään ihan sairaasti ku kurkku kipee ja yskittää.. nyt on kuume pääl ni se menee täs samal, mut ajatus siit et jouvun lääkärii ja ne työntää sen tiku suuhu ja näkee ku tuol "kurkus" molemmi puoli kaks sellasta punasta "viivaa" tullu.. : ( kukaa ei tiiä tästä..ainaka vielää....... perhana.. ku sit jos päättää tehä toisi ni sit taas haluu tehä toisi.. hitsi..ärsytttää jo muuteki ku kaikki vahtii aikasempia juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4648
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2451
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe