Järkyttävä juttu!!

neljän suora

3 koiraa tukehtunut laivalla Iltalehden tietojen mukaan.Siis ei voi olla totta!Lisää aiheesta voi lukea ko. lehden nettisivulta.

Karmea järkytys ollut omistajalla..en tiedä miten itse kestäisin.Voimia perheelle ja korvausvaatimukset kehään,vaikka ei raha rakkaita lemmikkejä enää takaisin tuo.

18

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti aamusta
      • Ihan hirvee juttu.....järkyttävää...

        Mä en kyllä edes matkustais sellasessa laivassa missä en koiria saisi tuoda mukanani laivaan/hyttiin...


      • yks.kät.
        Sikra kirjoitti:

        Ihan hirvee juttu.....järkyttävää...

        Mä en kyllä edes matkustais sellasessa laivassa missä en koiria saisi tuoda mukanani laivaan/hyttiin...

        Ollaan mekin reissattu Ruotsin-ja Tallinnanlaivoilla koirien kanssa ja aina on koirat olleet hytissä mukana.

        Ei ole tullut mieleenkään jättää niitä autoon siksi aikaa.

        Pahalta tuntuu tuollainen ajattelemattomuus omistajilta.


      • yks.kät. kirjoitti:

        Ollaan mekin reissattu Ruotsin-ja Tallinnanlaivoilla koirien kanssa ja aina on koirat olleet hytissä mukana.

        Ei ole tullut mieleenkään jättää niitä autoon siksi aikaa.

        Pahalta tuntuu tuollainen ajattelemattomuus omistajilta.

        No kyllä tuntuu pahalta....on se ollut kyllä järkyttävä näky, kun ovat menneet autoon...ja mitä ne koirat on joutuneet kestämään siellä autossa ennenkuin......huh...


      • Sikra kirjoitti:

        Ihan hirvee juttu.....järkyttävää...

        Mä en kyllä edes matkustais sellasessa laivassa missä en koiria saisi tuoda mukanani laivaan/hyttiin...

        Kamala juttu :/
        En minä myös jättäisi koiria.Joko hytissä matkustus,tai ei matkustusta.
        Se pelkkä tila siellä on niin "hapeton,"vaikka lyhyen ajan siellä olisi ja krääsäinen.

        Koko tuollainen matkustustapa pitäisi kieltää,ettei enää onnettomuuksia tapahtuisi.


    • itsekin matkustanut

      miksi ne koirat jätettiin AUTOON ???????

      Niitä kun ei ole pakko sinne jättää.
      Kannella on ulkoilutusalue koirille.

      Sitten itketään, et voi kun ne tukehtui, ja ikkunathan oli tietenkin 3 senttiä auki.....
      Kuka hullu uskoo ett sellaisesta reijästä, ilmaa tulee tarpeeksi????? suljetussa tilassa....KUKA????

      Siis kyllä on noikin koiranomistajat olleet pöllöjä.

      Sori, mutta ei jaksa olla kamalan myötävaikutteinen, ei todellakaan.

      • .._____

        ja vaikka ne ikkunat ois enemmänkin auki, niin, ihan hirvee pakokaasun haju on noilla autokansilla ollu aina kun sinne menee ja sieltä lähtee, siinä pienessä ajassa saa jo itsekkin migreenin, kun siellä joutuu liikkumaan, koirat sitte joutu siinä käryssä olee monta tuntia, en ihmettele yhtään koirien kuolemaa.


      • paha juttu

        tuon lehden mukaanhan oli kyseessä pakettiauto; eli ainakaan hiace-tyyppisessä ei niitä avattavia ikkunoita ole montaakaan;))

        Kyllä minäkin kallistun , että omistajan huolimattomuutta. Vai onko sitten tullut joku väärinkäsitys laivahenkilökunnan kanssa- että autossa on KOIRIA !


      • tämä:

        kyseessä on Finnlink laivayhtiö ja heidän säännöissää on että koirat matkustavat autossa, niitä ei saa ottaa hytteihin. kerran matkan aikana koiria saa käydä autokansilla katsomassa.

        joten ennen kuin haukutte, tietäkää mistä puhutte


      • väärä kansi ?
        tämä: kirjoitti:

        kyseessä on Finnlink laivayhtiö ja heidän säännöissää on että koirat matkustavat autossa, niitä ei saa ottaa hytteihin. kerran matkan aikana koiria saa käydä autokansilla katsomassa.

        joten ennen kuin haukutte, tietäkää mistä puhutte

        koiralliset autot ohjataan pää-ja ulkokansille ; ei alakannelle, missä tuo kyseinen auto oli ollut.

        Että näin.


      • oletko lukutaidoton?
        tämä: kirjoitti:

        kyseessä on Finnlink laivayhtiö ja heidän säännöissää on että koirat matkustavat autossa, niitä ei saa ottaa hytteihin. kerran matkan aikana koiria saa käydä autokansilla katsomassa.

        joten ennen kuin haukutte, tietäkää mistä puhutte

        2 koiraa saa viedä hyttiin ja varausta tehdessä pitää ilmoittaa koirat.
        Kaikkiin hyttieihin niit ei voi viedä, mutta toisiin voi. Tlausta tehdessä, pitää osata ilmoittaa haluavansa koirahytin!!!!!!!!!

        Tajua tämä!!!!!

        Olen koirien kanssa matkustanut ja en niitä autoon jättäisi!!!!!
        Eikä ole tarvinnut!!!!

        Lisäksi, MIKSI LAIVAKANNELLA ON ERILLINEN ULKOHUUSSI KOIRILLE JOS NE KERRAN PITÄÄ AUTOON JÄTTÄÄ?????????????


      • tämä: kirjoitti:

        kyseessä on Finnlink laivayhtiö ja heidän säännöissää on että koirat matkustavat autossa, niitä ei saa ottaa hytteihin. kerran matkan aikana koiria saa käydä autokansilla katsomassa.

        joten ennen kuin haukutte, tietäkää mistä puhutte

        En matkustaisi sellasessa laivassa johon ei koiria saa tuoda mukana hyttiin. Onhan tuo jonkunverran halvempi tuolla matkustaa, mutta en sittekään.


      • väärä laiva
        oletko lukutaidoton? kirjoitti:

        2 koiraa saa viedä hyttiin ja varausta tehdessä pitää ilmoittaa koirat.
        Kaikkiin hyttieihin niit ei voi viedä, mutta toisiin voi. Tlausta tehdessä, pitää osata ilmoittaa haluavansa koirahytin!!!!!!!!!

        Tajua tämä!!!!!

        Olen koirien kanssa matkustanut ja en niitä autoon jättäisi!!!!!
        Eikä ole tarvinnut!!!!

        Lisäksi, MIKSI LAIVAKANNELLA ON ERILLINEN ULKOHUUSSI KOIRILLE JOS NE KERRAN PITÄÄ AUTOON JÄTTÄÄ?????????????

        sinä lukutaidollinen palstalainen.


    • Toivottavasti hakevat korvauksia. Ihan päättömät säännöt. Jotenkin tajuan sen että koiria ei saa ottaa hytteihin,,, sillä itse ollaan asioita ajettu tuohon kieltojen suuntaan vuosikausia. Kaikki koirienomistajat kun eivät ole käyttäytyneet reissuilla korrektisti ja jälki on ollut sitten sen näköistä.

      • oma syy

        Rouva hyvä, kun on laivoissa eri säännöt, ei ole tuossa säännössä syy koirallisten matkustajien käyttäytymimen, vaikka niin mielelläsi näin heti olet syyllistämässä heitä.

        Aivan on oma syynsä, kun menee laivaan jossa ei koiria suvaita.
        Toinen vaihtoehto on hieman kalliimpi jossa koirat saavat olla matkustajien mukan hyteissä, mutta se maksaa parikymmentä ekeä enemmin.


      • olet,,,
        oma syy kirjoitti:

        Rouva hyvä, kun on laivoissa eri säännöt, ei ole tuossa säännössä syy koirallisten matkustajien käyttäytymimen, vaikka niin mielelläsi näin heti olet syyllistämässä heitä.

        Aivan on oma syynsä, kun menee laivaan jossa ei koiria suvaita.
        Toinen vaihtoehto on hieman kalliimpi jossa koirat saavat olla matkustajien mukan hyteissä, mutta se maksaa parikymmentä ekeä enemmin.

        sitä mieltä että Uma syyllistää koirallisia matkustajia, kysynkin, etkö sinä syyllistä, kirjoitathan "että ihan on oma syynsä...", mitä se on jos ei syylistämistä?


    • en tosiaankaan jättäisi koiriani mihinkään autoon nuin pitkäksi aikaa.
      jos olisi muutto ulkomaille ja vaihtoehtona olisi laittaa koira lennolla yksikseen ruumaan lennon ajaksi toiseen maahan niin sitten ehkä...?
      ennen kävin suomessa yhden koirani kanssa ja sai olla hytissä laivalla ja junamatkankin olin koirani seurassa koko ajan. istuin siellä häkin vieressä mikä silloin siihen aikaan oli pakollista.(siis koira siinä häkissä).
      myöhemmin sitten kun oli lapsi/lapset mukana niin oltiin melkein siellä koko ajan. siis
      tavaravaunussa koiran kanssa ;-)) . kävi aina niin että konduktööri haki meille hytin junasta taikka paikat vaunusta missä ei ollut paljon ihmisiä ja antoi koiran tulla sinne ;-)))
      suuri eloge kyllä näille ihanille konnareille!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3219
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1965
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1533
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      128
      1433
    5. 80
      1095
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      255
      921
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      859
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      90
      773
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      761
    Aihe