vinkkejä

kaivataan..

nyt on sit tullu mitta täyteen näitten mun mahaläskien suhteen. eli miten saan mahaläskit pois? antakaa joku pliis vinkkejä mulle mitä teen. ja muitakin laihdutus vinkkejä otetaan vastaan kiitollisena.

7

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää vähän läskii jäljellä

Älä syö mitään tuntiin ennen nukkumaanmenoa illalla. Ja kun syöt (illalla), syö vain jotain kevyttä, ei siis mitään lihaa tms, jossa menee 6-8 tuntii ruuan sulatukseen.

Syö usein, mut kevyesti ja monipuolisesti. Riisi ja kanaa, keittoja, riisikasvisruoat on hyviä kanssa. Leivän päälle runsaasti vihreetä. Kaura ja riisipuurot ym.

Vältä karkkia, pullaa, makeanhimon voi korvata terveellisesti hedelmillä.

Myös suolan käyttö minimiin, eli ei sipsejä tms.

Etsi kevyitä ja terveellisiä herkkuruokaohjeita. Netistä löytyy paljon.

Sitten tämä toinen eli liikunta.
      Nyt kesällä pääsee uimaan vaikka joka päivä. Uiminen kuluttaa, kiinteyttää

• kuin kulutat

Eli lopeta mässäily, aloita liikunta. Tietysti. Tarkkaile kaikkea mitä syöt, liiku niin paljon kuin mahdollista, tee tavoitteita. Kävele aluksi vaikka 2km päivässä, kohta huomaat jaksavasi enemmän. Ota musiikkia mukaan, tai juttele puhelimessa jos et saa lenkkiseuraa (menee aiak nopeammin). Ala liikkumaan kauppareissut ym kävellen -> hyötyliikunta. Mene rappuset jalan hissin sijaan. Käy lääkärillä/fysioterapeutilla hakemassa ohjeet jumppailuun ym. Tee vatsalihasliikkeitä, aloita niistä jotka kohdistuu syviin vatsalihaksiin jos et jaksa oikeita alussa. Ja poppaskonsteja kokeile, tärinävyö vaan sauhuamaan (vibra tone esim itselläni, en oo kauaa käyttäny niin en lupaa vielä toimiiko). Kaalikeittodieetti toimii mutta on pahaa ja läskit palautuu äkkiä. Pienillä muutoksilla arjessa alat laihtua, kuluta enemmän kuin käytät:siinä se. lyhykäisyydessään :)

• kiitos!!

kiitos näistä vinkeistä!
        totta on että mulla on se mässäily ongelmana!aina ollu mut ny lapsen saannin jälkeen on ollu kotona kivempi olla ku on jotain mitä mussuttaa, eli karkkii, sipsii ja limuu!!...
        nyt tosiaan aion olla syömättä mitään herkkuja, teki niin masentuneeks olon kun ei mahtunu mitkää vaatteet päälle.. :(
        tällä kertaa mä onnistun!!! PAKKO

:)

• -laihduttaja-
        kiitos!! kirjoitti:

kiitos näistä vinkeistä!
        totta on että mulla on se mässäily ongelmana!aina ollu mut ny lapsen saannin jälkeen on ollu kotona kivempi olla ku on jotain mitä mussuttaa, eli karkkii, sipsii ja limuu!!...
        nyt tosiaan aion olla syömättä mitään herkkuja, teki niin masentuneeks olon kun ei mahtunu mitkää vaatteet päälle.. :(
        tällä kertaa mä onnistun!!! PAKKO

:)

No arvaapa järkytyinkö minä kun en mahtunut mekkoon, jota olin käyttänyt edellisen kerran rv 9 jotain. Poika on sentään jo 2v, joten ei voi enää raskauden piikkiin tuota mahaa laittaa.

Meni vajaa 2 kk ja olin kilon kevyempi, ja mekko mahtui jo päälle, niin että saatoin lähteä se päällä juhliin. Nyt on tuosta ekasta järkytyksesta 3 kk aikaa ja se kyseinen mekko mahtui entistä paremmin päälle. No, olenhan minä liki 2 kg kevyempi kuin silloin. Vielä toiset 2 kg pitäisi hävittää.

Kun kaapissa on kasa liian pieniä vaatteita, motivoi se kyllä laihduttamaan. Jos painoni nousisi samaa tahtia kuin vielä talvella, joutuisin uusimaan vaatevarastoni ihan pikkuhousuista alkaen. Nyt tuntuu hyvältä kun ei enää vanhat pikkarit kiristä mahasta.

• 0,5kg/kk

1. Syö paljon vihanneksia. Muista, että se alkaa siitä, että ostat kaupasta niitä vihanneksia riittävästi, jotta niitä riittää seuraavaan kauppareissuun asti. Sitten vaan pidät huolen ettei ne pilaannu kaapissa.

2. Älä napostele. Syö vain ruokapöydän ääressä. max 5 ateriaa vuorokaudessa, mukaan luettuna pienetkin välipalat. Katso että iltapalan ja aamupalan väliin jää 12 tuntia.

3. lisää liikunnan määrää. Hyötyliikinta kannattaa. Esim. portaissa kulkeminen hissin sijaan, aina kun ei ole rattaita tai kohtuuttoman suuria kantamuksia mukana.

4. muista että puntarissa vertailukelpoisia lukemia ovat lukemat jotka on saatu samaan vuorokaudenaikaan ja samassa kuukautiskierron vaiheessa. n. 0,5-1 kg/kk on sopiva tahti pudottaa painoa. Se tarkoittaa 6-12 kg vuodessa. (Minä katoaisin tuolla tahdilla 5-10 vuodessa olemattomiin.) (Itse vertaan painoa kuukautisten polluessa edelliseen vastaavaan ajankohtaan. Käyn kyllä lähes joka aamu puntarissa sen jälkeen kun olen käynyt vessassa, mutta en vielä ole syönyt aamupalaa.)

• hieman......

Ei vaan 05-1kg /viikko on sopiva tahti,ei kuukausi

• äitikahdenpojan

jo se auttaa että valitset kaupasta aina vähärasvaisia, kuten juustot ynm. Leipää jossa on paljon kuitua. Päälle aina kasviksia, on paljon parempi kun leipä vaikka ilman mitään.

Kirjotit että tapanasi on napostella sipsiä ja karkkia kotona. Tollasesta tavasta on vaikea päästä, mutta koeta edes korvata se itse tehdyillä perunalastuilla uunissa, jugurttipäällystetyillä hedelmillä/pähkinöillä ynm.

Parasta tietenkin on vain lopettaa mässäily ja harrastaa liikuntaa. Mutta kaikille se ei ole niin helppoa, kun on tapoja ja tottumuksia. Niistä ensin irti. Mieti, että miksi syöt niin paljon. Miksi tarvitset päivän aikana naposteltavaa, eikö aika kulu muuten? Korvaa mässäily edes vähän "parempaan".

Mun anopille oltiin sanottu että juo aina cola lightiä nälkään. Sillä siis ylipaino-ongelma, mutta on aina laihtunut painonvartioiden taulukon avulla. Tosin myös lihonnut takasin jälkeenpäin, mutta olen kuullut monelta että se taulukko toimii. Taidan itse ostaa miehelleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe