Vuosi, pari sitten bongasin jostain galleriasivun linkistä AIVAN IHANAN nauravan pikkupojan. Poika istuu syöttötuolissa ja taustalta mies päästelee epämääräisiä äännähdyksiä ja lapsi nauraa, nauraa, nauraa.
Muistelen, että tämä linkki oli "tinat"-nimimerkin profiilissa. Olisin ikionnellinen, jos joku löytäisi tämän linkin. Ehkä se on jollakin tallessa? Ihan vissisti siitä olisi iloa kaikille muillekin - saataisi lisää naurukurttuja silmäkulmiin.
Kuka löytäisi "naurupojan"?
13
577
Vastaukset
- RosaLiiin
...YouTube ja sieltä hakusanalla Hahaha...niin johan naurattaa.
Kiitos neuvosta! Osasin perille tänne:
http://www.youtube.com/results?search_query=hahahaha&search_type=&aq=0&oq=hahaha
Ja siinähän se poikalapsi kököttää, Baby Laughing hahaha Part I. MUTTA enpä saa häntä nauramaan, kun pitäisi kai ruveta installaamaan jotain Adobe-juttuja. Ei oo Meikäläisellä kykyjä näihin hommiin, voi surkujen surku.
Niin että josko löytyisi se ihan valmis linkki, josta vaan napsauttaisi naurun helisemään ???- naurattaa
OdetAmo kirjoitti:
Kiitos neuvosta! Osasin perille tänne:
http://www.youtube.com/results?search_query=hahahaha&search_type=&aq=0&oq=hahaha
Ja siinähän se poikalapsi kököttää, Baby Laughing hahaha Part I. MUTTA enpä saa häntä nauramaan, kun pitäisi kai ruveta installaamaan jotain Adobe-juttuja. Ei oo Meikäläisellä kykyjä näihin hommiin, voi surkujen surku.
Niin että josko löytyisi se ihan valmis linkki, josta vaan napsauttaisi naurun helisemään ??? naurattaa kirjoitti:
En lukenut kuin ekan kirjoituksen ja kyselyn, joten turhaan laitoin tuonne perään oman linkkini, kun tässä se jo oli. Sorry! Minun linkissäni oli vain Youtuben osoitteessa nimenä Wille skrattar. Pikkufilmiä on siis monennimisenä Youtubessa, eli taitaa olla aikas suosittu. :)
- nauroin makeasti
Valitsin TINAT Gallerian hänen suosikeistaan tuon! Ja siellähän se nauroi hyvin hersyttävästi, mutta ei lähellekkään minun lastenlasten naurusta, kun mummi heitä naurattaa.
Tuohan oli teennäistä, jonkun ilveillessä takana, siis niin monotonista, kuten lapsi tekee, kun häntä "nauratetaan" kuvaukseen.
Mistähän muuten tulee aikuisena luonnollinen nauru? Jotkut vain hykertää tai päästää epämääräisiä äänteitä?
Pitäisikö lapset saada nauramaan jo vauvana, mutta ei kuvauksiin, joka muuten toistui samana.
Katso lapsia ja naurata niitä. Se on hyvin helppoa, mutta älä mene ilvehtimään niiden kasvojen eteen. Siitä ne voivat pelästyä, vaikka olisitkin tuttu.Minunkin lapsenlapseni ovat välillä oikein odottaneet, että heitä nauratettaisiin. Ei tuossa Willenkään naurussa minusta ole muuta kuin juuri sitä lapsen tarvetta saada nauraa. Minusta tuo lapsihan oikein yrittää houkutella isiä jälleen ääntelemään, että saisi nauraa. Ihan tervettä lapsen naurua ja iloa siinä on. Kiva että on saatu filmille tuo ilo.
tinat kirjoitti:
Minunkin lapsenlapseni ovat välillä oikein odottaneet, että heitä nauratettaisiin. Ei tuossa Willenkään naurussa minusta ole muuta kuin juuri sitä lapsen tarvetta saada nauraa. Minusta tuo lapsihan oikein yrittää houkutella isiä jälleen ääntelemään, että saisi nauraa. Ihan tervettä lapsen naurua ja iloa siinä on. Kiva että on saatu filmille tuo ilo.
Olen usein lastenlasteni kanssa pelleillyt jos jotakin. Puolin ja toisin ollaan toisiamme nauratettu, ilakoitu myös tilannekomiikan ulkopuolisesti. Ei suinkaan ihan pieni lapsi osaa teennäisesti nauraa hekotella.
Jos noin sanoisinko ahtaasti pitäisi ajatella, silloin kyllä Ohukaiset ja Paksukaiset sun muut Chaplinit ja komediat pitäisi pannaan julistaa, teennäisinä. Höh.OdetAmo kirjoitti:
Olen usein lastenlasteni kanssa pelleillyt jos jotakin. Puolin ja toisin ollaan toisiamme nauratettu, ilakoitu myös tilannekomiikan ulkopuolisesti. Ei suinkaan ihan pieni lapsi osaa teennäisesti nauraa hekotella.
Jos noin sanoisinko ahtaasti pitäisi ajatella, silloin kyllä Ohukaiset ja Paksukaiset sun muut Chaplinit ja komediat pitäisi pannaan julistaa, teennäisinä. Höh.mistä tuon nimimerkkisi oikein kehitit, olen sitä muutaman kerran ihmetellyt, mutta en ole keksinyt. :) Amo viittaisi amar=rakastaa tms. vai viittaako?
tinat kirjoitti:
mistä tuon nimimerkkisi oikein kehitit, olen sitä muutaman kerran ihmetellyt, mutta en ole keksinyt. :) Amo viittaisi amar=rakastaa tms. vai viittaako?
Catulluksen kuulusta rakkausrunosta Odi et amo on nimmarini väännelty, noiden runon alkusanojen ääntämisen ja rytmin mukaan. Pölähti vain päähäni jostain kumman syystä sillä hetkellä, kun piti jotain ns. erilaista keksiä. Kai sitä yritti olla niinku joteskin korkeakulttuurisen oloinen, ettei vaan moukaksi luultais, heh ja höh.
Tai oikeastaan, ihan totta, halusin nimmarin, joka joteskin kuvastaa minua. Odi et amo meinaa, että vihaan ja rakastan.
Kuulehan. Etkös avaisi uutta keskustelua tästä nimmari-aiheesta, siis ihan omalla otsikollaan.
Muistelen, että joskus on täällä aiheesta poristu, mutta enpä muista asiasta sen enempää. Oon näet itsekin pähkäillyt näitä nimmareiden taustoja, että mitenkä kukin on nimmarinsa kehitellyt vai onko ihan vain tuulesta jotain temmannut. Mitenkä esim. sinusta syntyi "tinat"? Olisi mukava kuulla itsekunkin nimmarin taustoja, vai mitä? Itse en nyt ilkiä enää työntyä tuonne otsikoimaan, kainon vaatimaton, harmaa naamioasu pyrkii nyt pintaan...OdetAmo kirjoitti:
Catulluksen kuulusta rakkausrunosta Odi et amo on nimmarini väännelty, noiden runon alkusanojen ääntämisen ja rytmin mukaan. Pölähti vain päähäni jostain kumman syystä sillä hetkellä, kun piti jotain ns. erilaista keksiä. Kai sitä yritti olla niinku joteskin korkeakulttuurisen oloinen, ettei vaan moukaksi luultais, heh ja höh.
Tai oikeastaan, ihan totta, halusin nimmarin, joka joteskin kuvastaa minua. Odi et amo meinaa, että vihaan ja rakastan.
Kuulehan. Etkös avaisi uutta keskustelua tästä nimmari-aiheesta, siis ihan omalla otsikollaan.
Muistelen, että joskus on täällä aiheesta poristu, mutta enpä muista asiasta sen enempää. Oon näet itsekin pähkäillyt näitä nimmareiden taustoja, että mitenkä kukin on nimmarinsa kehitellyt vai onko ihan vain tuulesta jotain temmannut. Mitenkä esim. sinusta syntyi "tinat"? Olisi mukava kuulla itsekunkin nimmarin taustoja, vai mitä? Itse en nyt ilkiä enää työntyä tuonne otsikoimaan, kainon vaatimaton, harmaa naamioasu pyrkii nyt pintaan...Jostain syystä nikiksi vakiintui useiden erilaisten kokeilujen jälkeen lyhyt Tina, mutta sitten niitä olikin monta ja erottuakseni kehitin siihen sitten jatkoa eli TinaT, varsinkin siksi, kun oli jo moneen kertaan kysytty, satunko olemaan ihan Turnerin Tina.:) Siitä sukeutui matalamman profiilin pikkukirjaimin tinat tai tinatee. Ilman mitään järjellistä tolkkua koko nimimerkin keksintä siis. :) Mutta mitä sitä enää vakiintunutta nikkiään vaihtamaankaan. Ei siis ollenkaan yhtä korkeakyldyyrinen nikki kuin sinulla. Latinan pro-kursseistakaan tuskin muistan mitään. :)
On näistä nimimerkeistä muistaakseni jokin ketju jo ollutkin, ehkä vuosi sitten.
- siis se yksityinen
Haluaisin tutustua ja vaihtaa mielipiteitä ns. privatisti.
Laita/keksi sinne sivullesi osoite, johon voi kirjoittaa.
Jos et halua yhteydenottoja, niin unohda koko homma. Minua vain olisi kiinnostanut.Arwoisa "siis se yksityinen", jos nyt oikein hahmotin tätä keskustelukenttää, olit ehkä minulle tuon pyyntösi osoittanut. Jos näin oli, tuntui se ensin kyllä tosi kivalta, MUTTA
sittenpä hoksasin, että sinua en tunne edes tuolta Gallerian kautta, joten pakko, neuvosi mukaan, on ns. privaatisti Sinut unhoittaa. Poristaan täällä palstoilla. Voios hyvästi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995