Ensinnäkin puhujalla ei ole yhteyttä Jumalaan, vaan hänella on nähdäkseni suora yhteys SRK:n kassaan!
Toiseksi usko ei saa perustua pelkoon vaan vapaehtoisuuteen!
Kolmanneksi VL-usko on yleensä opittua ja ihmisestä sisältäpäin lähtevää toisin mitä väitetään.
Voisin jatkaa listaa, mutta aletaan vaikka tästä.
Terveisin ylpeä VL-pakana!
VL-lahkosta asiaa
7
371
Vastaukset
- peeveli..
koska jo itse lahkolaisuus on saatanasta.
- parannuksen armon saanut
Enhän minä lahkoon varsinaisesti kuulu, joten ei kai tässä helvettiä tartte pelätä? :)
- TÄHTIRYHMÄ_
Vain vl usko on oikeaa.
- Häpeä_rotta
Miksi työnnät tuollaista SAASTAA palstalle?
Onko omatuntosi noin paatunut myös joulun aikaan? - Heinolainen
Häpeä_rotta kirjoitti:
Miksi työnnät tuollaista SAASTAA palstalle?
Onko omatuntosi noin paatunut myös joulun aikaan?rotta paskansi palstalle, hyi tätä hajua - avatkaa ikkunat!
- Himolessu
Minustakin nuo TÄHTIRYHMÄN oksennukset ovat kuvottavia,hyi yök!!
- nhbgvfgcdfc
usko ja Jeesuksen antama opetus....
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen...
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944